Imyx - főkép

Tegnap megtörtént a nagy szerviz.

- komplett vezérlés
- balansz szíj + görgő + feszítő
- hosszbordás szíj + görgő + feszítő
- nagynyomású Selespeed cső cserélve bontottra (vagy fog folyni az olaj ez után is, vagy nem)
- gyertyák tisztítva )még 50K-t bőven elmennek)
- fojtószelep takarítás
- hibák törlése, (nem is kérdeztem, milyen hibákat tárolt, nem érdekel)

 
>> Tuning és extraAlfa 156 2.0 JTS Selespeed SW Distinctive // 2011-02-11

Az elmúlt hétvégén helyzetjelző ledek kerültek bele a gépbe, íme néhány kép :-).
Homasitában vettem, SMD LED BAX9.

 

Mozgott, nyekergett a motor, a toronynál lévő felfüggesztés csavarja nem bírta tovább :). Ennek fejében a szilentet is szétcseszte.. majd kicserélem, ha lesz kedvem.. vagy így marad..

 
>> Tuning és extraAlfa 156 2.0 JTS Selespeed SW Distinctive // 2011-01-09

Ma sikerült beszereznem egy karbon pajzsot Surci Cartárstól, felraktam rögtön, egész jól néz ki :-).

 

Tegnap elvitték műszakiztatni, 2 évig ezzel se lesz gond :-).

 

Megérkezett a váltó olaj, Tutela Cs Speed :)).

 

Végre, 42K-ért világít a jobb oldali xenon :DD.
Röviden: tönkrement az alsó, ami a lámpa aljára van felszerelve. Ezt követően 4x volt hajlandó bekapcsolni, utána tönkrement az, ami a lámpatestben van :)).
Thx admirális - nak az infóért, hogy hőlégfúvóval szét kell nyitni a lámpát, és előcsalogatni a trafót.

 

Examiner-es átvizsgálás, futómű, teljesen átnézve az autó.
Hibák a motornál: időnként a motor teljesen leáll, nehezen indul újra, leesik a fordulat, alapjárat ingadozik, a következő hibák lettek tárolva:
- fojtószelep rugó
- lambda szonda
- fordulatszám mérő jeladó


A váltónál is volt két hiba, azokra már nem emlékszem. A lényeg, folyik a Selespeed olaj még mindig, nagy valószínűséggel a nagynyomású cső elengedi az olajat, repedezett. Újra kell roppantani, vagy cserélni. Majd Januárban, most az Ünnepek miatt eléggé halott minden. És várok, hogy tisztuljon le, mi a gubanc a motornál is, először a váltót kell lezongorázni, mert igencsak hatással van a motorra is. Bár nem igazán érti senki sem, csökken a Selespeed tartályban az olajszint, leáll a motor, villog a Selespeed egység visszajelzője, a motor nem indul újra. (Vagy ha újraindul, csak 2. fokozatig enged felváltani, és 2000-ig pörög csak a motor, és nincs erő a motorban) . Selespeed tartályban ilyenkor az olajszint nem éri el a minimumot sem - feltöltöm max.-ig, motor azonnal beindul, tökéletesen húz, lehet váltani 5-ig minden ok. Várok, és próbálom megérteni a jelenséget. De bízom benne, ha az olajfolyás ok, utána már a motor sem fog leállni. Csak nem értem, mi az összefüggés a kettő közt.. egyelőre nem érti senki..

 

Vettem bele egy xenon trafót, azt, ami a lámpa belsejébe való, de kiderült, hogy nekem nem az a rossz. A lámpa alattira van szükség :). Vettem azt is, amikor elhoztam a szervizből, világított, utána már nem volt hajlandó bekapcsolni.. Januárban viszem vissza, nem tudom, most mi lehet a baja, talán most az izzó??? Vagy kontakt hiba?? Picit kezd unalmas lenni..

 

Ma reggel nehezen indult be a motor, illetve beindítás után világított a sárga "motor" lámpa. Kitörölték a hibatárolót, egyelőre minden rendben :)).