Szeptember közepén egy napsütötte szombaton felkerekedtünk meglátogatni a szolnoki cartársakat egy találkozó keretében. Minden adott volt a hely a társaság plusz egy kis mézes pálesz a jó hangulathoz ami nem is maradt el! Hupikék cartárs megmutatta hogyan is kell elkészíteni egy igazi pásztorételt nevezetesen slambucot így hát ettünk-ittunk jól éreztük magunkat köszönet a szervezőknek!




Nem nagyon bírja a futómű a 17-es kerekeket a stabszilentek után beadták az unalmast a tavaly tavasszal felújított (beszilentezett) felső lengőkarok: főleg alászedett kormánynál kopogással, nyekergéssel tudatták velem ideje valamit tenni! Mivel az utángyártott lengőkarokról nem sok jót hallottam ezért gyárik váltották a rajtalévő dátumbélyeg(2004. 08.) szerint az autóval egyidős eredetiket!
A csere nem nagy meló az egyedüli szükséges "célszerszám" egy gömbfejprés 2 óra alatt megvolt mind a két oldal! Alkatrész by Erhard!
Km óra állás: 121000




Hát megjártuk....összesen 2500(!) km 6 nap alatt 6,5-7 literes fogyi 4 személy, csomagtartó dugig, klíma, hegyek, szerpentinek, autópálya.....minden gond nélkül!
A teljesség igénye nélkül jártunk: Sibenik, Plitvicei-tavak, Omis, Makarskai-riviéra, Trogir...gyönyörű helyek nagy élmény volt!
Km óra állás: 120500




Hétvégén láttam egy kiégett golfot......ez elég volt ahhoz, hogy vasárnap vegyek egy tűzoltókészüléket amit sikeresen beleaplikáltam a csomagtartó egy szegletébe. Tudom, hogy az utastérben kézközelbe lenne de jobbnak láttam hátra száműzni.....remélem sosem kell elővennem!
Ja ezt is mint oly sok hasznos kiegészítőt a Lidl-ben vettem 2500-ért!




Péntek este hazafelé tartva figyeltem fel, hogy a felkapcsolt világítás ellenére sem látom mennyivel megyek-sötét maradt a km-órám alsó fele! 3 pici "rizsszem"-izzóból (2 db 1,2 W + 1 db 1,3 W-os van a km-órában) egy megadta magát sebaj kicseréltem mind a hármat ne legyen gondom vele!
Km óra állás: 118100.





Halk kopogás és enyhe "fűrészes" kopás a hátsó gumi belső szélen jelezte, hogy a tavaly nyáron felújított hátsó kitámasztók ennyit bírtak!
Most után gyártott (by Erhard) került bele a csere negyed óra sima ügy! Holnap futómű állítás mert a kuplungozáskor porrá volt szedve a futómű is!
Km óra állás: 117500.




Már egy ideje zavart, hogy egyre keményebb a kuplungom de a cserére ösztönző kegyelemdöfést a tuning-box beszerelése adta! Már nem volt képes a teljesítmény és nyomatéktöbblet átvitelére és szépen elkezdett megcsusszanni főleg 4-5-6. -ban!
Gyors utánajárás alkatrész ügyben megint Erhardnál kötöttem ki de most jobbnak láttam személyesen elhozni a cumót ( Valeo kuplung szett + kettőstömegű) mivel a postaköltség egy horror lett volna!
Ha már úgy is szétkaptuk a fél autót megejtettük a belső stabszilentek cseréjét is mivel melegben elviselhetetenül nyekeregtek!
Eredetileg hátsó főtengely-szimeringet is cseréltünk volna de mivel teljesen száraz, szivárgásmentes volt illetve a kartert is bontani kellett volna a cseréhez ezt jobbnak láttam nem bolygatni!
Az érdemi munkát kollégámmal (köszi Leó) ketten végeztük munkaidő után éjszakába nyúlóan!
Ég és föld a különbség az új szettel élvezet a kuplungolás olyan könnyen működik végre nem zsibbad a talpam meg nem lesz izomlázam egy félórás dugóban araszolás után! Km óra állás 117000.