Tagok >> ystuc >> 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V >> Blog
- Típus:156 SW 2.4 JTD M-JET 20V
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2004
- Színe:Nero Metallico
Mivel egy hosszabb külföldi út előtt állunk, úgy gondoltam, hogy szakértő szemekre és kezekre bízom az autót. Nem szeretnék semmiféle meglepetést, ezért Alfater megnézte nekem a futóművet. Sajnos van két dolog, amit idővel meg kell majd csinálni, de szerencsére nem azonnali, sürgős feladatról van szó. Az egyik a bal első alsó gömbfej. A másik dolog fontosabb, ha visszatérünk, utána meg lesz javítva. Mégpedig a jobb hátsó keréknél a stabilizátor összekötő. Ezeket leszámítva az autó tökéletes, bátran indulhatunk Görögországba. :-)
Az Alfa Romeo Club rendezésében zajlott le ez a találkozó. A tavalyihoz képest sokkal szebb időnk volt, sütött a nap. Először úgy voltam vele, hogy nem gyilkoljuk az autót, nem indulok a versenyen, csak az ügyességi részen, ahol macit kell egyensúlyozni a motorháztetőn. Mentem is egy kört így Blacky navigálásával. De aztán csak bujkált bennem a kisördög, és nem bírtam ki, hogy egy keményebb kört ne menjek az olajkályhával. Azért nem padlógázzal, kicsit kímélő üzemben történt a menet, ChEff ült be mellém a jobb 1-be, és mondta az utat. Így, hogy nem padlógázzal mentem végig, nem számítottam fényes időre, de azért meglepően jó lett. Aztán Rumi adott nekem egy lehetőséget, hogy a 33 P4-esével toljak egy kört. Na, az sem volt rossz, bár a 33-as szervója sokkal keményebb, elszoktam már tőle, volt ám kapkodás... :-) Később megpróbálkoztam még egyszer a macis ügyeskedéssel, de elkezdett fújni a szél, és ennek köszönhetően a medve a földre huppant.
Egy nagyon jó hangulatú találkozó volt, a szervezést nagyon köszi! :-)
Reggel még nagyon borús volt az idő, így kérdésessé vált először, hogy megyünk-e? Az esőben tartott találkozók mondhatni halálra vannak ítélve. De aztán egyre szebb lett az idő, így hamar eldőlt, hogy megyünk. Elindultunk, de Budapestről kikeveredni nem volt egyszerű. Majdnem egy órába telt, míg a 6-os útra kiértem. A buzifelvonulás miatt lezárták a fél várost, és ahol meg lehetett közlekedni, természetesen nagy dugó volt.
De aztán végre megérkeztünk Dunaújvárosba. Egy hangulatos, mondhatni családi összejövetel közepébe csöppentünk bele, ahol rotyogott az ebéd, lehetett ping-pongozni, beszélgetni, focizni, és még ki tudja mi mindent csinálni... Na és természetesen a szokásos, minden találkozón meglévő autómustra sem maradhatott el. :-) Később lehetőség volt egy kis sétahajózásra is, amin mi is részt vettünk. Hangulatosan, bár az időjárás hirtelen változásainak köszönhetően néhol fázósan telt a mai nap. Összességében jó volt. :-)
Régen voltam már autós jellegű nagyobb találkozón, nagyon szerettem volna már részt venni egyen. Ezen a hétvégén a Velencei tónál egy többnapos rendezvényt tartanak, gondoltam nem lesz rossz, nézzük meg. Zsé-vel megdumáltunk, hogy odaautózunk. Nos, bár ne tettük volna... Maga a helyszin nem volt rossz, de a szervezés kritikán aluli, színvonaltalan volt, így néhány óra elteltével távoztunk. Egy kezemen megtudom számolni, hogy hány olyan átépített autó volt ott, ami említésre méltó. Legközelebb jobban megnézzük, hogy hova megyünk.
Egy kis éjszakai fotózásra mentünk ki a Hősök terére. Csináltam pár képet az éjjeli fényekkel. Nincs profi gépem, ezért nem is tökéletesek a képek, de azért szerintem nem is lettek rosszak. :-)
Én sajnos panelházban lakok jelenleg. Többen is megkérdezték már tőlem, hogy az autót hogyan merem otthagyni a parkolóban? Hát, ha tehetném, felhoznám magammal a lakásba, de sajnos erre nincs lehetőség. Viszont a környékünkön még az őrzött parkolók is baromi drágák, hát még a garázsok. De nem hagyhattam ki a lehetőséget, mikor az rám talált. Anikó kiköltözött Ausztráliába, viszont a garázs itt maradt kihasználatlanul. Közel lakott hozzám, bár nem a szomszédban, de ennyit már megér nekem, hogy biztonságban, és az időjárás viszontagságaitól megkímélve tudjam az autót. Arról nem beszélve, hogy mostanában nagyon elszaporodtak az autófeltörések a környékünkön, nem szeretnék én is áldozattá válni. Úgyhogy szeptembertől a garázst kibérelem. :-)
Kimentem a Népszigetre, és kerestem egy helyet, ahol jó kis képeket lőhetek az autóról. Na, meg volt egy ötletem az új főképemet illetően, és azt is meg akartam valósítani. Iszonyatosan meleg volt, muszáj voltam árnyékos helyet keresni. Hát, ilyenek lettek a képek. Itthon még a főképemet összeraktam Photoshoppal. Szerintem jó lett. Bár sokak szerint belőlem soxor egy is elég... :-D
Még sosem voltam Szegeden Alfa Romeo találkozón, valahogy eddig nem jutottam oda el soha. De most végre ez is bekövetkezett. Hangulatos kis találkozó volt. Beszélgetés, fagyizás, szokásos autómustra. Ja, és elmondanám, hogy ilyen koszos autóval én még életemben nem voltam találkozón. Hiába lett lemosva, éjszaka esett, és csúnyán száradt meg... Újra mosáshoz meg nem volt hangulatom... :-)
Reggel pöccre indult az autó. Aztán valahol megálltam, és mikor újra akartam indtani, nem indult. Se kép, se hang. Teljesen elment minden áram. Sok ötletem nem volt, ezért beszéltem Alfaterral, hogy mi lehet a gond. Azt javasolta, hogy mozgassam meg az akku sarukat, hátha csak annyi, hogy valamiért elmozdult. Szerencsére ez bejött, a pozitív saru rángatásának hatására visszajött az áram. Viszont ezt a nap folyamán többször is eljátszotta. És nullázott minden alkalommal minden számlálót, és a rádiókódot is kérte. Ami szerencsére itthon volt, így egész nap tök kussban autóztam. :-/ Szóval most ez van.
Egyébként tipp a hibára az oxidáció.
Kiegészítés: Probléma megoldva. Saru megtakarítva, üzembiztosság helyreállítva. :-)
Hát, erre már nagyon vártam. Végre felkerültek az optikai kiegészítők. A két küszöb és a Novitec első toldat a helyén van. Valamint a műanyag rácsok helyett fekete alurácsok kerültek az autó elejére. Szerintem baromi jól néz ki így a kocsi, nekem nagyon tetszik. Nem is nagyon tudok ehhez még mit hozzáfűzni, beszéljenek a képek! :-)
0
446