Tagok >> ystuc >> 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V >> Blog
- Típus:156 SW 2.4 JTD M-JET 20V
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2004
- Színe:Nero Metallico
Ahogy írtam, nekem ez a promó matrica nem nyerte el 100%-ban a tetszésemet. Nem a dizájn miatt, hanem hogy egy nagy lap az egész. Karosszériára nem szívesen ragasztok rövid távon, oda inkább a hosszasan megmaradó dolgok kerülnek (erről majd egy későbbi blogpost fog szólni), úgyhogy marad az üvegfelületre tapasztás. És bár nem a legfontosabb, de azért szeretek kilátni a hátsó szélvédőn, teljesen betakarni nem akartam a látóteret. Úgyhogy egy kis mókolásba kezdtem tegnap. Vágóeszköz, meg némi ötlet, és máris átalakult a matrica. Ma pedig fel is került a helyére. Szerintem egész pofás lett, a látótérbe sem zavar bele, és még talán jól is mutat. :-)
Még egy kis apró finomítás hátra van, de a lényegen az már nem fog változtatni, úgyhogy tekinthetjük ezt a végleges verziónak, így marad. :-)
Átvettem a promó matricát. Kicsit vegyesek az érzéseim. Nekem valahogy a korábbi évek promó matricái jobban bejöttek. Nem csúnya az idei, nem úgy van vele gondom. Mármint tetszik a forma, meg az elgondolás. Viszont azt hiszem, hogy a matrica nálam kicsit át fog alakulni. Van egy ötletem, ha sikerül megoldanom, akkor egyedivé teszem majd. :-)
Mióta bekerült az új fejegység, azóta fura, hogy egy rész fekete a középkonzolnak, a többi meg ezüst. Valahogy az összkép nem igazán volt így rendben. Így hát a Fanat-X csapatnak köszönhetően a közép rész teljesen karbon-matricát öltött magára. Valahogy egységesebb lett így a kép, nekem jobban tetszik. :-)
(A fejegység még nincs rendesen rögzítve a végleges helyén, ezért áll olyan furán a képen)
Régóta tervben volt már a gyári Bose lecserélése, mert valahogy sosem nyerte el maximálisan a tetszésemet. Régi ismerősként a Fanat-X csapathoz fordultam segítségért, akik egy szerintem kedvező ajánlattal álltak elő. Egy komolyabb rendszert akartam, mint ami a 146-osomban volt, nagyjából felvázoltam az elképzelésemet, és végül egy full Vibe Audio rendszer lett a dologból, mely a következő részekből áll:
- Vibe BlackAir 12 MK II+ subwoofer (30-cm-es mélynyomó, 1600W terhelhetőség, 550W RMS, 89Db érzékenység, 20Hz-1500Hz frekvenciatertomány, 4 ohm),
- Vibe Slick A4 erősítő (4x150W, vagy 4x250W 2 ohm, vagy 2x500W RMS teljesítmény, 20 - 20.000Hz frekvencia átvitel, 98dB jel / zaj viszony, beépített LP / HP szűrők, 4 csatornás, 650W max. összteljesítmény, 55 - 5500Hz között állítható frekvencia vágás, 0-18dB bass boost 45Hz-en),
- Vibe BlackAir 6 (120W folyamatos, 360W max. terhelhetőség, 90dB érzékenység, 60 - 25.000Hz frekvencia átvitel, 4 ohm impedancia, 16,5cm-es mélyközép hangszóróval szerelt 2 utas hangszóró szet),
- Vibe Slick 60 hangszórók (80W folyamatos, 240W max. terhelhetőség, 91dB érzékenység, 54 - 25.000Hz frekvencia átvitel, 4 ohm impedancia, 16,5cm-es átmérőjű 2 utas koaxiális hangszóró).
A rendszer majdnem 100%-osan be van szerelve, még az erősítő helyét kell pontosan megtalálni, mert a jelenlegi elhelyezés átmeneti. Valamint a hangzáson még erőteljes finomítás szükséges. De ha elkészül, akkor azt hiszem egy elég jó cucc lesz... :-)
Még az év utolsó napjaiban sem nyugszom meg. :-) Gerissimo volt olyan rendes, és teljesítette két kívánságomat. Végre bekerült a kocsiba a MOMO Gotham pedálszett, és a korábban Mark145-től vásárolt xenon a ködlámpába. A pedálokhoz nem fűznék kommentet, jól néznek ki, is illik az autó belterébe. A hely szűke miatt nem volt könnyű felvarázsolni őket a helyükre, de siketült, és ez a lényeg. :-) A xenon a ködlámpában meg kemény! :-) Hogy mekkora a különbség a gyári halogén és a xenon között, az egyik képen látszik. De amúgy nem vakít, éppen olyan fénye van, mint a gyári tompított xenonomnak. Hazafelé jövet - lévén köd van - végig használatban volt, és senki nem villogott, hogy zavarná. Úgyhogy most már tri-xenonom van (tompított, reflektor, ködlámpa)... :-)
Szeptemberben, mikor át lett vizsgálva a futómű, akkor derült ki, hogy a jobb hátsó stabilizátor rúd lassan cserére szorul. Azóta az autóval mentem kb 4000 km-et, és egyre jobban zörgött. Gerissimoval megbeszéltem, hogy ma megyek, és orvosoljuk a problémát. Az autó felemelése után kiderült, hogy a bal oldali is haldoklik, így mind a kettő ki lett cserélve. Persze a szétszedés nem ment könnyen, csak a flex segített a dolgon... De a lényeg, hogy ismét csendes a futómű. :-)
A hétvégén a matricázódott kupak belekerült a felnibe.
Ma pedig jól le lett csutakolva az autó, és a hátsó oldalüvegre került fel egy matrica. Ott korábban az AlfaAmore felirat volt, most azt leszedtem, keresek neki majd másik helyet. A helyére került egy saját tervezésű logóval egy szöveg, mely tisztelgés az Alfa Romeo 100 éves tradíciója előtt. Jövőre lesz aktuális, de én már most elkezdem az ünneplést... :-)
Karácsony, szeretet, stb... Adni jó. És a rászorulók biztos örülnek a legkisebb ajándéknak is. Elmentünk hát a Mikulásgyárba, hogy adjunk.
Már évek óta járnak az alfások decemberben ide, nekünk ez volt az első alkalom. Jó volt, csak rövid... Bár ez leginkább a hideg miatt alakult így.
A szerevezést köszönjük! Jövőre veletek ugyanitt! :-)
Azt hiszem az elsők között rendeltem meg a jegyet. A pénzt átutaltam, és promós matricát is kértem.. :-)
Ennyivel előre még sosem fizettem ki belépő árát rendezvényre. Több, mint 170 nap van még a találkozóig... Reményeim szerint legalább olyan jó buli lesz, mint a 2009-es. És valami azt súgja, hogy 2010-ben bizony lesz bőven alfás rendezvény. Hát, én örömmel állok elébe! :-)
A Mikulás hozott nekem pár matricát... :-) Egészen pontosan GT-nek köszönhetően lett pár ragasztani való. Ma hazafelé beugrottam hozzá és átvettem a kis csomagot. A téli kerekek kupakjára emblémát csinált nekem, valamint még néhány agyszüleményemet elkészítette. Mégpedig a jövőre 100 éves Alfa Romeo tiszteletére készült saját tervezésű matrica nála, illetve terveztem egy feliratot az autó oldalára, az is elkészült. Az autó most nagyon koszos, kell majd egy nagymosás neki mielőtt felragasztok mindent. A kupakokra már fel is ragasztottam, majd rakom a kerekekbe, aztán majd idővel a többi matrica is felkerül. Képek lesznek majd. :-)