Blog >> gt
DZ Tuning&Service-nél kicserélve a Mester által a mai délelőtt, funkcionált a gyári de néha a hideg motornál dadogott 1 pár mp-et, ezért kapott 1 újat, hazafelé szedte a lábait rendesen:-)
Levizsgázott, már 16 éves.
Komoly baj nincs. Viszont most kivételesen a bal küszöbbel kell valamit kezdeni, pedig az 2 éve lett javítva. Lehet talán pont azért.
Túl sok km nem ment bele, de
- a turbó a felújítás óta jó, csak 1x szórakozott velem, mintha valami eldugult volna, de mikor hajlandó volt felpörögni, egy kövér gáz helyretette. Ennek már több hete, azóta semmi gond. (eddig)
- a futómű nem nyikorog, nem imbolyog stabil
- a fényezés jó állapotban, a belseje is az ülés csak kicsit van megkopva
Nem volt mese, fel kellett újítani a turbót, az érzékelő csere nem segített.
Végre sikerült a nyekergést is megoldani, sokadik lengőkar meg mittudoménmi után.
Nem tudom hogy de most már halkan rugózik végre.
Talán most minden jó? Majd kiderül.
Sok minden összejött. Nagy dilemma, de úgy döntöttem meg lesz javítva.
A turbó még mindig nem jó, a kipufogó már cserére érett.
Kipufogó csere (55, nagyon jó ár) közben kiderült, hogy motortartó bakot is kellene cserélni (20), megtörtént. Közben a gumiharang elszállt elől, ezért ha már ott voltak, akkor a váltóolaj is ki lett cserélve.(10)
Turbó próbálkozás egy érzékelő csere. (20)
Ismerősnél bartelben javíttatom már, így csak az anyag kerül pénzbe.
Azt hiszem kicsit sokat járok szervizbe, de most már minden meg lesz lassan csinálva.
A tavalyi küszöb javítás nem sikerült túl fényesre, megint kiütött a rozsda, most ezúttal nem javították, hanem ki lett cserélve a jobb küszöb.
Egyúttal sikerült kapni valamit a bontóban hátra és be is tudták állítani a futóművel, már csak a nyekergéssel kell kezdeni valamit.
Nyári gumi cserénél kiderült, hogy félre van kopva a gumi, egyébként sem volt már sok bordázat, ki kellett cseréni. Most nem pirellit vettem, mert nem voltam megelégedve vele teljesen, most Continental PremiumContact 6 került rá.
Sajnos a hátsó futóművet nem tudták beállítani, mert a hátsó hídról letört a pöcök.
A turbó elkezdett szórakozni, ha gázt adtam letiltott, de csak néha. Ki lett pucolva az egr szelep, illetve a futóművön kellett javítani mert nem volt túl stabil az autó.
Hátsó fékbetét és féktárcsa csere, valószínű befagyott a kézifék és ezért darálta le.
Vettem ma 2 db literes Selenia Racing olajat utántöltögetni a fiatalkatreszek.hu csapatánál
Ma sikerült megvásárolnom 4 db vadi új Sava Intensa UHP2-es abroncsaim Gusztinak. Egész jó áron sikerült beszerezni és dícsért gumikról van szó, jól végzett a teszteken, így ár/értékben a Savara esett a választásom, kíváncsian várom milyen lesz.
Sajnos szerelés közben kiderült, hogy 2db felnit is kell majd görgőztetni, nem a legjobb a futása.
Költségeim :
Sava Intensa UHP2 gumik 76000 Ft
Szerelés és centírozás 20000 Ft
Új kerékcsavarok (20db) 10000 Ft
Km állás: 97000