Blog >> gt

>> Tuning és extraGT Ɨ|ѯ // Alfa GT 3.2 V6 Distinctive FL // 2018-08-14

Június végén küldtem el a Cromkontakt Kft.-nek egy szett kerékcsavart meg egy ráadást, ma jött vissza, szép munkát végeztek.
/ Természetesen a csavarokat lecsiszolva zsírtalanítva meneteket lemaszkolva küldtem. /

 
>> SzervizGT Ɨ|ѯ // Alfa GT 3.2 V6 Distinctive FL // 2018-08-12

Gyertyák kicserélve köszi G-burt:-)
Ha már motortér akkor kicsit rendbe kaptam.

 
>> AutóápolásGT Ɨ|ѯ // Alfa GT 3.2 V6 Distinctive FL // 2018-08-11

Kicsit ráfért ezért megcsináltam, kulturáltabb lett:-)

 
>> Tuning és extraGT Ɨ|ѯ // Alfa GT 3.2 V6 Distinctive FL // 2018-07-01

Még tavasszal érkezett görögből de kisebb kezeléseken esett át mire elkészült, ma belegóztam a helyére plusz kitaláltam még, hogy a kieső darabot is visszafaragom, egyelőre kész a hátsó de majd AC után még 1 kis igazítást és leheletnyi karbonbevonatot kap az alsó gyári lapka.
2018-08-04- elkészült, helyén van minden.

 
>> Tuning és extraGT Ɨ|ѯ // Alfa GT 3.2 V6 Distinctive FL // 2018-06-30

Alfisti.netről rendeltem 1 alu haspajzsot a gyári műanya helyére ami páncélja több helyen csatát vesztett már az idők alatt:-)
Patent felfogatási pontok, korrekt cucc.
A szárny is megjött a fényezőtől az alját bekarbonoztam előtte / köszi Mörus Carbon Arte / csak diszkréten és ment a helyére.

 
>> SzervizGT Ɨ|ѯ // Alfa GT 3.2 V6 Distinctive FL // 2018-06-21

DZ-nél jártunk ma, pár apróságot cserélt a Mester.
Diffi külső szimering / eresztett /, olajgomba / elfáradt / és vez.tengelyfedél tömítés / gyöngyözött /.
A Mester hozta a szokásos színvonalat igazi profi, köszönet a munkáért, korrekt ár , abszolút ajánlott:-)
Ja és a paradicsomjai már az olaszokat is lekörözi lassan:-)

 
>> SzervizGT Ɨ|ѯ // Alfa GT 3.2 V6 Distinctive FL // 2018-06-18

Másfél hónapja kértem és mára kaptam időpontot úgyhogy időben keltem ma reggel...:-)
Diósjenő Horváth Attila szervíz, 2 órán át tartott / 07-09.-ig / erre mondható, hogy precíz munka.

 
>> SzervizGT Ɨ|ѯ // Alfa GT 3.2 V6 Distinctive FL // 2018-06-09

Mint minden GT-n ezen is a küszöb az emelőpontnál meg volt rottyantva / gumisok valahol, valamikor, köszi / a jobb hátsó résznél.
Kivágva, pótolva, fényezve.
A küszöbben belül található szivacsra mely zárt nylonban volt arra nincs magyarázat egyszerűen X-akta.

 
>> Szervizmesa // Alfa GT 1.9 JTDm 16v // 2018-05-26

Elette az idő vasfoga az antenna talpátn a gumit. Kiderült, hogy Volkswagen Passat (!) antenna van a GT-ken, az ehhez való talpat sikerült csere csavarokkal együtt 2700-ért beszereznem. A cseréje nem volt egyszerű, legjobb előre hajtani a hátsó ülést, kipattintani a hátsó tető lámpát és azon keresztül letekerni a angy anyát és kitolni a kábeleket, lecserélni a talp gumit és ugyanez visszafelé.

1. kép: egy kopott antenna talp (netről loptam) 2. a megrendelt cucc OE száma 3. kép, beszerelve az új talp. 4. kép csak úgy, mert szép! :-D

>> Szervizmesa // Alfa GT 1.9 JTDm 16v // 2018-06-02

Másodszor történt bovden szakadás az autómon. Ezúttal felül...
Tizenötezer lett volna a gyári bovden és két hét mire ideér. Akkor gondoltam, mi lenne, ha bicikli bovdennel helyettesíteném? Egy próbát megér, 450 Ft volt a hátsó fékbovden (utólag látva az első is elegendő lett volna, az kb 250 magyar Forint)
Sajnos egy Youtube videót követve lebontottam a teljes bőrözést és alóla a szivacsot, ezzel elment két óra és sok mérgelődés, az acél gyűrűket nehéz szét és össze illeszteni. Utólag az is kiderült, hogy teljesen feleslege zsákutca... Ugyanis a régi, szakadt bovdent kihúzva, fentről a kerékpár bovdent simán le lehet tolna az aljáig, a gyári bovdenház marad a nyitó fülön. HA nincs a felhajtás, fél óra alatt ki / beszereléssel együtt megvan a csere! :)
Mutatom a munkafolyamatot, Alfa Romeo 147 és GT tulajok még hasznát vehetik.

1. kép, ezt látod, amikor felül elszakad. Egy ideig, aztán beszalad a szakadt bovden is. 2. kép, a leszakadt bovden záró, ami a kallantyúban maradt. 3. kép, a teszkós kerékpár bovden címkéje 4. kép, leszerelve a burkolatok 5. kép, kiszerelve az ülés és felhajtva a bőr (feleslegesen) 6. kép a bicikli bovden befűzése - kb. 1 centinként simán le lehet tolni, két ujjal 7. kép, menetet behajtva a gyári lyuk helyére, ahova agyári horog akadt egy átmenő csavart anyával és alátéttel lefogattam a bovdent. Nem vágtam le, a felesleget befűztem az ülés belsejébe, így nem szálkásodik ki 8. kép, ugyanaz, közelebbről. Később egy erős dróttal összébb húztam az alátét közelében, hogy véletlen se akadjon le a bovden. 9. kép, az ülés beszerelve, 10. kép, az ülés előre hajtva. Működik! 11. kép, szerelés közben egy lepke mellém szállt :D
Happy Now