Blog >> km

>> Szervizlion1983 // Alfa 159 1.9 JTDM Sportwagon // 2015-11-20

Olaj és szűrők cseréje - 147000 km
Klíma tisztítás

>> EgyébSporter // Alfa GT Q2 1.9 JTD // 2015-11-09

Az első 2 gumimat nagyon elnyalta a Q2, így most vettem rá akciósan nyáriakat...naná, hogy idén sem kap télit, hamarosan megy a ponyva alá :) Most Pirelli PZero Nero GT került fel 225/40 R18.

>> SzervizB.László // Alfa 156 2.4 JTD // 2015-10-15

Elérkezett az újabb szerviz ideje , olaj és szűrők cseréje

 
>> Eseménymesa // Alfa GT 1.9 JTDm 16v // 2015-07-10

Nem, is lehetett volna jobban időzíteni a jubileumi 120 000-es Km számlálóra váltást, mint Alfacity-be menet! Az M7 kihajtó után, Balatonakarattyánál megtörtént az esemény :)

>> SzervizSporter // Alfa GT Q2 1.9 JTD // 2015-05-25

A noname akksi 3 év 9 hónapot bírt. Azt mondom 14 ezerért nem volt rossz. Most szintén ilyen "minőségi" cucc került bele. Tegyük hozzá nem hiszek a drága akksikban.

>> SzervizB.László // Alfa 156 2.4 JTD // 2015-05-13

Időközben kicsit elhanyagoltam a blogolást sajnos .. Megesett h a turbóm meghalt , a leömlőben volt valószínű valami leválásom és szépen ledarálta a geót és a lapátot is ...
Kapott felújított turbót és ugye akkor már olajat és szűrőket ..

 
>> EseménySporter // Alfa GT Q2 1.9 JTD // 2015-04-03

2015.03.30-án sikeres vizsgát tettünk. 10 évesen úgy viselkedett, mint egy új autó, büszke vagyok rá :)

>> Szervizlion1983 // Alfa 159 1.9 JTDM Sportwagon // 2015-03-19

Olaj és szűrők cseréje - 135000 km
Első fékbetét csere
Hátsó rugók és gátlók cseréje
Hátsó gátló porvédő gumi csere

>> EseményKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2014-03-31

Valamivel több, mint egy hete (0307) fura hangot hallok a motortérből, mintha valami tovább pörögne, amikor kinyomom a kuplungot és szép lassan leállna. Ami elvileg normális dolog is lehetne, de ezt eddig nem lehetett kihallani a motorháztető alól.. Egy sajnálatos esemény miatt, ma (0307) sikerült kb. 650 km-t beletekerni az órába. Egy nap alatt ennyit ritkán megyek vele, de most is jól vizsgázott. 140-160 km/h közötti utazóval tettük meg a táv nagy részét az M7-esen, közbeiktatva Budapestet is a reggeli csúcsban és így is 8,53l/100km-es átlagfogyasztást sikerült elérni. Ami nem az eddigi legjobb, de a körülményekhez képest egészen jó fogyasztás. Visszafelé elkapott minket egy elég komoly esőzés, sötétben.. ezt már csak a 156-os ’világhírű’ fényszórója tetézte, a sima HELLA H7 izzókkal, na meg a belülről nem éppen tiszta első szélvédőm. Úgyhogy a kilátás nem volt éppen elragadó.. valamit kezdeni kell a fényszóróval és a szélvédővel mert nem látok ki.. főleg ha jönnek szembe..
Másnap (0308) lecseréltettem a téli kerekeket a múlt hónapban beszerzett nyári szettre. Mivel azok már a gumizáskor ki lettek centírozva, így csak le- és felszerelni kellett. (2.000 Ft)

km óra állás: 199.817 km

A téli gumikat idén 3.044 km megtétele után cserélték a nyáriak. Eddig összesen három telet használtam ezeket a (Dunlop) téli gumikat, összesen 12.802 km-t megtéve velük. A gumik továbbra is jól teljesítenek. Ajánlott vétel! :)
A nyárira való kerékcsere előtt, még 16” téli kerékkel lemértem a sárvédőív magasságokat (az autó üres volt): BE 63,5 JE 63,5 BH 64,5 JH 63,5 (1 cm különbség a két hátsó oldal között..)
(hátsó ülésen lévő 4db nyári kerékkel, hátul: -1 -1 cm) Majd később 17” nyári kerékkel is lemértem ugyanezeket (az autó itt is üres volt): BE 64,5 JE 64,5 BH 65,0 JH 64,0 (itt is megvan az 1 cm különbség a két hátsó oldal között..) – melyről a 2014. júliusi blogban írok majd részletesebben. Eredmény: nyári kerekekkel elől 1-1 cm-rel lett magasabb az autó, míg hátul 0,5-0,5 cm-rel, de az 1 cm különbség a két oldal között megmaradt.
Ebben a hónapban értük el (0317) az óra szerinti 200000. alfás kilométert, ami mint az előző havi bejegyzésből kiderült még csak kb. a 178 ezredik. Így azért kicsit megnyugtatóbb, annak ellenére, hogy a 200.000 egy szép kerek szám. :)
A hó végére (0329) elég szép idő kerekedett, így nem volt más hátra, mint kitakarítani az autót és a garázst is már végre a téli dzsuvától..

>> SzervizB.László // Alfa 156 2.4 JTD // 2014-10-04

Nos megint elérkezett az újabb olajcsere ideje ! Ha már itt tartottunk a tipikus 2.4 JTD 10v -s csörgőkígyózását is orvosolva lett .
Hál istennek a 4. hengerben a porlasztó kakukkot szolt és már csak meleg motornál működött valamennyire így ki kellett azt is cserélni .
-Eneos Premium Hyper 5w40 + Protect nano engin adalék
-Bosch olajszűrő
-UFI H2O -s gázolajszűrő
-Levegőszűrő
-Kézifékbovden és betét
-És melegen is szépen ketyeg ! https://www.youtube.com/watch?v=CYsN3UFxkTQ&feature=youtu.be