Egy nagyon régi vágyam vált valóra, a 330-as féknyergek. Mivel a V6 GT nyergét csak nehezen lehetne applikálni, így a donor egy 159 ti felújított féknyergei, a tárcsák természetesen új BREMBO XTRA -k.
Ha már a fék volt a téma, cseréltem az első fékcsöveket és a teljes fékfolyadékot.
Csak a kötelező szerviz:
SELENIA DIGITEK P.E. 0W-30
OC olajszűrő
OC levegőszűrő
Nagyon elöregedtek a Pirellik, sajnos már eléggé búgtak (ezt betudom a sok állásnak). Mivel ez utóbbi időben nem vagyok elájulva a Pirelli termékektől, így a Michelin Pilot Sport4-esett a választás. Nagyon sok jót lehet róla olvasni, hallani, úgyhogy kíváncsian várom!
Mivel dobhatunk fel egy borús, unalmas szombatot......csináljuk meg végre a szervízt a GT-n :)
Olaj: Selenia WR 5W-40
Szűrők: Originali Ricambi :)
Már érezhető volt, hogy a hátsó lengéscsillapítók kezdenek gyengülni és a műszaki vizsgán mérhető volt az eredmény (még épp határértéken belül volt), így arra döntésre jutottam, hogy cserélem minden a négyet.
Amik cserélve lettek:
- KONI STR.T első-hátsó lengéscsillapítók
- Sachs porvédők
- Lemförder felső lengőkarok
Eközben felújításra kerültek a felnik (már ezt is terveztem kb. 4-5 éve), mert kb. 1 hónapot késtek a KONI-k.
Újabb 2 év a sikeres vizsgàt követően! A hátsó lengéscsillapítókkal lassan foglalkoznom kell!
Hihetetlen, de 4 éves lett Julcsa, így időszerű volt a műszaki vizsga megújítása!
Feltettem a téli gumikat. Ahogy nézem a beletett kilométereket ill. a kopást, lehet, hogy hamarabb fog elöregedni, mint elkopni :D ez mondjuk igaz a nyárira is, pedig azokat szívesen kidobnám már.
Mai nappal forgalomból ideiglenesen kivonva, eltéliesítve.
2022 egészen mozgalmas volt az elmúlt 4 év után:
Mentünk durván 2500 km-t, részt vettünk egy Laptiming forgatáson a Kakucs-ringen, ahol Walter Csabi és Vida Jani hajtotta meg a gépet.
Lehet, hogy tölthettünk volna együtt több időt is, de jött a családba egy új "jövevény" és most Ő lett a "legkisebb" kedvenc :D