Beszart az EGR szelepem, és ezt 1 motordiagnosztikai hiba jellel mutatta nekem a kicsike. Elösször csak azt hittük ki kell kormolni, de teljesen felmondta a szolgálatot. Aztán kb. 1 hétig szelep nélkül jártam mert nem voltam hajlandó 60 ezret fizetni 1 újjért, de azt kell mondjam h nélküle sokkal jobban pörgött a gép :)) Csak az a fránya hiba jel idegesített, szóval szereztem egy párezer kilométert futott bontottat és az került bele.
Mai nap eltünt az első lökösről a rendszám, + faceliftes hűtőrács került fel szép krómcsíkkal :) Mivel a rendszám alatt volt pár csúnya műanyag sorja amit ki kellett javítani és ráfényezni, úgy döntöttem inkább fújják telibe az egész lökhárítót úgyis volt pár kavicsfelverődés rajta.
Szamosi mesternél ma sor került az olajcserére + minden szűrő cserélve lett + általános átvizsgálás, de minden rendben :) Minden szűrőből gyárit vettem, kivéve a légszűrőt.....abból most 1 Novitec sportszűrő került bele.
Karácsony után elérkezettnek láttam az alkalmat, hogy téli pihenésre küldjem szeretett GT-met, miután 1 kis hegyi kirándulás alkalmával nem sikerült eljutnom a kitűzött célig a téli gumik hiánya miatt :) Egyébként sem szerettem volna használni a jó magyar sós utak miatt, de a mostani havazások által fizikailag is képtelenné tették még a gondolatot is.
Így kapott 1 alapos mosást kívülről, belülről pedig csili-vilire tisztítottam, fagyállóval feltötve mindene és várjuk a tavaszt, vagy legalábbis h elolvadjon a hó :)
Most 49860km-nél járunk, szóval mire jó idő lesz, olajcserével kezdünk + szokásos mivel az előző 30ezernél volt.
Mivel a gyári motorvédőm enyhén széttöredezett és fityegett, kénytelen voltan beszerezni alu lemezt (Autodelta) és felcsapatni a gép alá nehogy megsérüljön vmi. Amiért jobb, hogy vmivel hosszabb és így már védi a váltót is.
Ha már bent jártam a szervízben, kicseréltettem 1 kiégett helyzetjelző izzót is :)
Új Pirelli P Zero Nero gumik kerültek fel a mai napon 225/40 R18 méretben!
40515 km-t mutat az óra!
1
551