Blog >> km
Olajcsere (Fuchs Supersyn 5W-40) + szűrők (UFI).
Már nagyon rég fotózgattam km állásokat, de nem is volt olyan kocsim soha, amiben ennyire kevés km volt, ezért lőttem a 67 ezerről is. Plusz az IKEÁs ültetésről, egész sok minden befér a kocsiba, az MX5tel bajban lettem volna :)
Ördögi km állást rögzítettem az M3-ason. A kocsi remekül muzsikál, elégedett vagyok eddig Vele. A tetőablak autópályatempónál elég hangos ha nyitva van, akár bukóra, 100ig egész kellemes, de főleg városban a tuti.
Egyik napról a másikra nem nyílt a jobb hátsó ajtó kívülről , valamint nálam is volt egy kis rázás 3.-4. Fokozatban padlogazas gyorsításkor. De az még annyira nem is volt zavaró viszont a zár annál inkább ,ezért mivel kaptam garanciát az autora vissza vittem tárják fel a problémákat. Így aztán kaptam új zárat hátra kicserélték a feltengelyt ,és közben észre vették, hogy a bal hátsó rugó el van törve így azt is kapott újat . Most megint minden ok.
Április elsején belekerült az autóba a 295 ezredik kilométer (a pillanatot megint nem sikerült pontosan elkapnom), s lekopogom abszolút túl is teljesíti minden elvárásom. Jön megy - meglepően dinamikusan - közben alig fogyaszt gázolajat, olajat pedig egyáltalán nem.Megszűnt a klíma és hűtőventillátor hektikus működése (fogalmam sincs mitől - talán így próbálja meghálálni a törődést, mint egy menhelyről befogadott kutya), valamint a vezetőülés alatti csatlakozó fixre forrasztásával már a légzsáklámpa sem világít a műszerfalon, így ebben a hónapban le is műszakiztatjuk a gépet. Ha időnk engedi kicsit foglalkozunk is vele, de ezek mind csak apró, a működést nem befolyásoló, leginkább csak zavaró dolgok elhárítása lesz.
Elérkezett ez a pillanat is :) Vezérlés cseréje, feszítőgörgők cseréje, hosszbordás szíj cseréje, vízpumpa cseréje, fagyállóval való feltöltés. 210600 Km - óra állásnál.
Ahogy megvettem, nagyon kíváncsi voltam a fékekre, mert a GT-re már régóta szerettem volna ilyen 330-as Brembo-kat, de igazából csalódás volt. A lényeg, hogy kicsit gatyába kellett rázni a fékeket....fék olaj csere, fékmunkahenger kitisztítás és végül a vákuum-dob felújítása következett. Most lehet azt mondani, hogy harap :)
Cserére került még a hűtővíz termosztát, és nagyjából ennyi :)
Itt a nagy nap. Ma végre megjött a rendszám ,így aztán Jézuska ha kicsit késve is de meghozta az ajándékom. Yesssss :)