Blog >> km
Már sokadszorra tér vissza egy oldal irányú erős remegés. Zé mester megoldotta a problémát,és a jobb oldali féltengely cserélve lett.Mivel csak gyári alfa féltengely volt készleten,így kicsit simogattam Angelo lelkét és a gyári alkatrész mellett döntöttem.
Semmi remegés,csak siklás :)
75.000 km-nél cseréltem legutóbb a vezérműszíjat, annak azonban 7 éve :D Úgyhogy jobbnak láttam ezt most megejteni a vízpumpával együtt.
Cseréltük a hosszbordás szíjat is, mivel ennek a szíjfeszítője el is hagyta magát egy vasárnapi délutánon.
Ja, az izzítógyertyákat majdnem kihagytam. Már legalább 2 éve kiírta hibának, elvileg 1 gyengélkedett, de mindig hibátlanul indult, úgyhogy nem nagyon foglalkoztam vele. Most mind a négyet cseréltem Bosch-ra, hogy jó ideig megint ne legyen probléma.
Csak a kötelezőőőőőő. Olaj + minden szűrő:
Fuchs Syn MC 10w-40
Olajszűrő
Levegő szűrő Bosch
Üzemanyag szűrő UFI
Pollenszűrő
Olajcsere (Fuchs Supersyn 5W-40) + szűrők (UFI).
Már nagyon rég fotózgattam km állásokat, de nem is volt olyan kocsim soha, amiben ennyire kevés km volt, ezért lőttem a 67 ezerről is. Plusz az IKEÁs ültetésről, egész sok minden befér a kocsiba, az MX5tel bajban lettem volna :)
Ördögi km állást rögzítettem az M3-ason. A kocsi remekül muzsikál, elégedett vagyok eddig Vele. A tetőablak autópályatempónál elég hangos ha nyitva van, akár bukóra, 100ig egész kellemes, de főleg városban a tuti.
Egyik napról a másikra nem nyílt a jobb hátsó ajtó kívülről , valamint nálam is volt egy kis rázás 3.-4. Fokozatban padlogazas gyorsításkor. De az még annyira nem is volt zavaró viszont a zár annál inkább ,ezért mivel kaptam garanciát az autora vissza vittem tárják fel a problémákat. Így aztán kaptam új zárat hátra kicserélték a feltengelyt ,és közben észre vették, hogy a bal hátsó rugó el van törve így azt is kapott újat . Most megint minden ok.
Április elsején belekerült az autóba a 295 ezredik kilométer (a pillanatot megint nem sikerült pontosan elkapnom), s lekopogom abszolút túl is teljesíti minden elvárásom. Jön megy - meglepően dinamikusan - közben alig fogyaszt gázolajat, olajat pedig egyáltalán nem.Megszűnt a klíma és hűtőventillátor hektikus működése (fogalmam sincs mitől - talán így próbálja meghálálni a törődést, mint egy menhelyről befogadott kutya), valamint a vezetőülés alatti csatlakozó fixre forrasztásával már a légzsáklámpa sem világít a műszerfalon, így ebben a hónapban le is műszakiztatjuk a gépet. Ha időnk engedi kicsit foglalkozunk is vele, de ezek mind csak apró, a működést nem befolyásoló, leginkább csak zavaró dolgok elhárítása lesz.