Blog >> km
Mai napon téliesítettem a GT-t. Idén először ki is vontam ideiglenesen forgalomból.
Ebben a szezonban 7431 km-t teljesítettem vele, és garantáltan minden méterét élveztem....ez az a gumikon meg is látszik :) Ténylegesen hétvégi autó lett, így meg is fordult a fejembe a kérdés: jó erre 1 dízel Alfa??? Válasz: a kerregést leszámítva határozottan igen :)
Hétvégente "nagyon" sokat jártam vele hegyi utakon (Mátra, Pilis, Bükk) és az az igazság, hogy sosem néztem sokáig 1 kocsi seggét sem sokáig...sőt bénább motorosat is le lehet vele tolni :) Külön élmény volt, mikor a Visegrád-Szentendre szakasz után megálltak a motorosok és meghajoltak a GT előtt :))
Ez évi hibalista: - motortér nyitó bowden szakadás (13.000 Ft)
Nem szoktam km állásról posztolni, de sosem volt még olyan kocsim, ami megfutotta (ilyen fürgén és vidáman pláne) a 200 ezer km-t, legalábbis óra szerint, biztos nem. :D
Isten éltessen, kicsi SW :)
Ünnepélyesen bejelentem, hogy Alfa nagykorú lett, a KM óra állása: 200 000 km :)
A neves esemény a nagy nyári kiruccanásunk záróakkordjaként történt, immár Magyarországon, az M1-es autópályán Budapest felé. Csak így tovább! :)
Újabb szép kerek számhoz értünk! Eddig még egyik autómmal sem tettem meg ennyi km-t......ragaszkodom hozzá....már lassan 3 éve :-)
Egy üzleti út során a GT-vel indultam neki Milánónak. Sajnos nézelődni, kirándulni nem volt idő, de a paripa magabiztosan uralta az olasz utakat :) Ilyen hosszú utam még nem volt a GT-vel, de nagyon jó élmény volt, hogy kb. 10 óra és 1000 km vezetés után, zsibbadás mentesen szálltam ki az autóból. Most kiderült, hogy nem véletlenül és nem is divatból lett GranTurismo az elnevezés.
Útvonal: Budapest-Dunakeszi-Pavia-Valle Salimbene-Dunakeszi-Budapest
Össz. táv: 2024,4 km
Idő: 19 óra 54 perc
Átlagfogyasztás: 6,1 liter mesés, ahhoz képest harmad magammal sietősre vettem a figurát.
Pedig megfogadtam mar, hogy nem megyek foldutra az ultetett vassal, de gondoltam, ezen az uton mar tobbszor jartam, biztos nem lesz semmi gond...
Hat lett, bekoppant a vas, es sajna az olajtekno banta...
Hivtam ket szerelot az egyik ki volt kapcsolva a masik tudott fogadni...
Nyiregyhazarol sikerult bontott teknot szerezni, bar az elso nem volt tokeletes igy egy csere valt szuksegesse, a bontos kuldtr a masikat....
Felhelyezessel egyidejuleg tortent egy kenyszer olajcsere is, azt sem usztam meg...
Ha már még mindig itthon lazulok nekiálltam kitisztítani ezt a kis vackot! Lacci cartárs mellékelt nekem egy képet(köszi még1x), h hol találom, szívócső lekap és tisztítás ezerrel. Nem volt nagy téma. Takarítás elöttről egy kép. A végéről elfelejtettem képet felrakni, de fémtiszta lett...:D
Bár papíron itt a tavasz, ez az időjárásban sajnos még nem igazán nyilvánult meg. A lényeg, hogy tegnap 1 kis jó idő révén, elővettem a gépet és elgurultunk műszaki vizsgát tenni. A GT hozta formáját, és csont nélkül ment át :)
Ezt megkoronázva, délután sor került az olajcserére (+ olaj és légszűrő), valamint a bal első csapágyat kellett cserélni, mert nagyon elkezdett búgni még az ősz végén, így volt is időm beszerezni a tél folyamán.
Hát röviden ennyi...jöhetne már tényleg a jó idő!!!!!
U.I.: Még mindig imádom az én kis gokartomat :))) Fülig ért a szám ezen a kis szakaszon is,és máris aláztam mindenkit a nyári gumikkal :D
Ma Devid cartars kiseretevel meglätogattuk Csöri mestereket, mivel megközelitettük a 80 e futott kilometert, es nem kiselretezek vezerles ügyben igy csere következett (vizpumpa, görgö, szij).
Cserelödött a gäzolajszürö, es a pollenszürö is.
Köszönjük Csörgö Uraknak a munkät!