Blog >> km
Hát eljött az ideje az olajcserének is...
Az olajjal egyetemben cserére került az olajszűrő, levegő szűrő és a pollen szűrő is...
Pár napja, az új aksi ellenére néha nem akart indulni a gépsas :( sajna a blendixet is cserélni kellett remélem most egy darabig nem lesz vele probléma (Bosch-t kapott)
Ismét itt a tél, a GT ismét nyugovóra tér :) Az idény nagyon eseménytelenül zajlott, se tali, se sok alfás km :(
Ez éven összesen 7413 km-t gyűjtöttünk közösen és dec. 1-én átléptük a bűvös 100.000-es lélektani határt.
Várjuk a tavaszt.



Összedugtam a kábeleket és megnéztem az ABS vezérlést. Nincs hiba tárolva.
Rádugtam az ECU-ra is a gépet és két hibakódot találtam.
Kitöröltem őket, de az FRA kis idő múlva visszajött. Jó lenne tudni, hogy mit jelent a "nyitott áramkör" magyarázat a hibához. A kiolvasott értéke stabilan áll 25,6-on.
LMM és a lambda jele mozog, jónak tűnnek.
Az igazi meglepetés azonban a futott km:
A km óra állása: 143.727 - ECU állása: 206.829
Hmmm, az előző gazdájától 4 évre visszamenőleg megvannak a számlák, azon végig ott az óra állása, sőt egy van még az azt megelőző első gazdájától is, az is stimmel...
Néhány dolog, ami nehezen hihető a kiolvasott km óra állással kapcsolatban:
- most dobtuk ki a gyári kuplungot, nem igazán volt megkopva a tárcsa,
- 8 ezerrel ezelőtt dobtam ki az eredeti első féket,
- gyakorlatilag nem fogyaszt olajat a motor (ki hallott már olyat, hogy TS blokk 200 ezerrel a háta mögött nem zabálja az olajat?)
- a kormány kopása se volt vészes,
- ...
Most akkor hogy is van ez????
Biztos, ami biztos megyek pár km-t és újra olvasunk. Ha valami olaszos Giovanni féle kavarásról van szó, a 44%-os többletet látni kell.
Ha nem lesz különbség, akkor meg volt buherálva a Pók.





Na meglett a kerek 190 000 Km is! :) Tavaly szeptember 9-én volt a 180, szóval kevesebb mint 1 hónap híján egy év volt az újabb 10 ezer megtett km, és ebben benne van a tavalyi olasz út. Hát igen, meglátszik hogy munkába már nem kocsival járok, de ebben semmi rossz nincsen :)

Fél év se kellett hozzá és összejött megint a tízezer.. (0813) 190000. km-nél tartunk. Fotó sajnos nem készült róla, mert egy-két hete kiégett a háttérvilágítás izzója és így alig látható a kijelző. 200ezerig kicserélem.. :)
Elsö futómű alsolengőkar szilentek, első felső lengőkar mindkét oldalon.
Szóval vizsga. Pipa, megvan. Mondjuk ehhez ki kellett cserélni a jobb első tornyot, mert eltört, újra rögzítve lett a kipuffogó és feltöltődött az olaj szintje is. Jövő héten mehetek a "Hivatalba", mert kék környezetvédelmi matricát kaptam a piros helyett. Azért örülök neki. :-D A vizsgalapon feltüntetett elöl található színeltérés ellenére az autó működőképes, így ennek kijavítása bőven ráér. A küszöbök cseréje előbbre való, de az sem égető. Na egyenlőre ennyi.