Blog >> 20k
Elértük a 20k km-t, ehhez 26 hónap kellett. Épp elhagytuk Tevelt és az országúton fordult át a számláló.
Majdnem 7 liter Selénia 20k borult bele a V6-ba, új szűrővel és termosztáttal egyetemben. Döbbenetes dolgokra képes azóta az autó. Például be tud melegedni, és nem hűl vissza menet közben.
További jó hír, hogy a gátlóim gyáriak, csak a rövid rugókat kell normálisakra cserélni. Már csak be kéne szerezni őket.
Szamosi szerviz, naná.
Kilométeróra állása: 124 130
Mivel valamivel több mint 10 ezer km-t vezettem már a kocsival, és gyanítom hogy az előző tulajék nem az eladás előtt cseréltek olajat, elérkezettnek láttam az időt az olajcseréhez. Természetesen SELENIA 20K for Alfa Romeo-t kapott, 5 literes kiszerelésben sikerült beszerezni, így tartalék is maradt. Az olajszűrő UFI, a típushoz való.
Magam végeztem a cserét, a gépkönyv mellett a fórumból is sok jó tippet, tanácsot kaptam, köszönöm :) Aknából végeztem a feladatot, meglepő módon az egész műveletben a legnagyobb szívás az alsó motorvédő panel leszerelése volt, egy megszorult, körbeforgó csavar miatt. Szerencsére kb. 1 óra próbálkozás után sikerült kicsavarnom.
Az olajcserével kapcsolatban minden flottul ment. Amire még kicsit büszke is vagyok, hogy az előző olajszűrőt sikerült kézzel lecsavarnom :) Nem kellett se szerszámot használnom, se egyéb (csavarhúzós) trükkhöz folyamodnom.
Valamivel több mint 4 liter friss olajat kapott, ekkor lett max közelben a pálca. Pár napig még figyelem, és ha kell után töltök (maradt ilyen célra kb. 1 l).
Km óra állása: 178 485 km
2009.04.02-án sikeresen levizsgázott az autó. Csont nélkül vettük az akadály. Semmi bajt nem találtak.:-))
Beiktattam egy olajcserét is. Selenia 20K-t kapott.
Plusz átetettem a nyári kerekeket is.
Km.: 122222
És igen, itt az előző :)
Ez a szerviz nagyszerviznek minősül. Hamar be lett járatva July..
Fiat Boldizsár, sokmindent cseréltek, de semmi rendkívülit, így nem részletezem.