Megvolt ez is. ugyanott, ahol már kétszer is.
166100 Km. Előtte volt egy kis Badacsonyi "olajbejáratós" túra is. :)
Levizsgázott, már 16 éves.
Komoly baj nincs. Viszont most kivételesen a bal küszöbbel kell valamit kezdeni, pedig az 2 éve lett javítva. Lehet talán pont azért.
Túl sok km nem ment bele, de
- a turbó a felújítás óta jó, csak 1x szórakozott velem, mintha valami eldugult volna, de mikor hajlandó volt felpörögni, egy kövér gáz helyretette. Ennek már több hete, azóta semmi gond. (eddig)
- a futómű nem nyikorog, nem imbolyog stabil
- a fényezés jó állapotban, a belseje is az ülés csak kicsit van megkopva
Pénteken (Odometer ~ 130 000 Km) elvittem az autót műszaki vizsgára. 30 perc alatt kész lett, de kb. 20 perc volt még a papírmunka...
Mióta bejelentették, hogy megszűnik a környezetvédelmi besorolást jelző matrica, rettegtem, vajon nekem is összekapirgálják-e majd csiszolóvászonnal, mint egyeseknél a rendszámot vagy sem? Nos, letörölték vegyszerrel, de kicsit szétkenték és ott maradt a nyoma is. Ráadásul a betűk fekete részéből is 'kiradíroztak' egy picit :(
Otthon neki láttam féktisztítóval, de az óriási melegben azonnal elpárolgott, ahogy elhúztam felette. A mindenre alkalmas csodaszer, a WD40 viszont nem hagyott cserben! :)
Képek a műszaki vizsga után, előtte - utána.
Ahogy egy jól karbantartott autótól elvárható, csont nélkül átment a műszakin.
Négy éves az autóm, műszaki vizsgára kellett vinni. Szamosiék intézték.
Sajnos a hátsó fékfékbetétek és a tárcsák teljesen el voltak kopva, így ezeket kicserélték. Most minden oké :) Kicsit furcsállom, hogy 60 ezernél elkoptak... szerintetek reális?