Blog >> alufelni

>> SzervizKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2009-03-03

Ma (0303) elvittük a karikákat a Szentmihályi útra - nyári 17-es alukerekek -, hogy újra görgőztessenek, javíttassanak és fényeződjenek. 1,5 hét és elkészül a mű. Remélem, addigra lesz már tartósan olyan idő, hogy egyúttal fel is kerülhessenek egyből a bódé alá. Ameddig ott voltunk - 10-15p -, láttam, hogy már szét is kapták a fiúk a kerekeket és átvitték egy másik műhelybe. Nem szaroznak, na:) Csak a fényezésre kell várni többet majd.. A felségjelzéseket visszaadták. Én meg még itthon jól felírtam a felnik sorszámát, nehogy vmi gagyi replikát adjanak vissza a gyári sorszámozott GTA felni helyett:P :) Felteszem mi maradt belőle, egyelőre.

>> Egyéb☻SKULL☻ // Alfa 156 1.9 JTD // 2009-07-23

Már uncsik voltak a sima ezüst felnik, így kaptak egy kis plusz polírt.

>> SzervizLiquid // Alfa 156 2.0TS // 2008-11-15

Dunailitin szereltettem össze a kerekeket, "félig rejtett" szelepekkel. Az Alfára már én magam szereltem fel.
Felszerelés után kiderült, hogy a gumis az egyik felnire kicsit rosszul ragasztotta fel a súlyokat, kicsit kilógtak a felni síkjából és beleértek kb. a lengőkarba. Kicsit megreszeltük és nem volt vele gond, de azért inkább, elvittem itt Győrben a Marosihoz és kicentírozta újra azt a kereket. Plusz adott olyan szelepsapkát, ami pont annyit hosszabbít a szelepen, hogy fel tudom fújni

Ma lecsaptam 4db BWA gyári alufelnire. Télire pont jó lesz, nem kell nagyobb.:)
Rájuk fér egy festés, de egyébként rendben vannak.

>> Tuning és extrape-Ti // Alfa 156 SW 1,9 JTDm 16V Distinctive // 2008-08-30

Készülünk a télre! Sikerült eladnom az acélfelniket (20 ezerért a 4db-ot) Atish cartársnak és ugyanennyiért "kukáztam" a helyi bontós srácnál 4 gyári 15-ös alufelnit!!! Autófényező haverom csinálja baráti alapon így a csiszolás rám maradt most azon agyalok, hogy kétszínű legyen a tojástartók feketék a többi gyári ezüst!

>> Tuning és extraCsongor // Alfa 146 1.6 TS 16V // 2008-05-30

Végre felkerültek az új felnik a kocsira, melyeket Figitől szereztem. Sajnos a nyári acélfelnijeimet a gumisok már kukásnak ítélték. Így kénytelen voltam váltani, annak ellenére, hogy budapestre nem igazán érdemes alufelnit venni. Öröm az ürömben, hogy nagyon pofás lett szerintem.

>> Tuning és extraSeriff // Alfa 145 1.6 Twin Spark // 2008-05-09

Műalkotást vételeztem, nagyon tetszett mindig is ez a Zender. Martin-i most meg akart szabadulni Tőlük, én pedig- hála a 21.századnak 2000km távolságból is simán utalhattam Neki zsét- megvettem.

Nem vagyok benne 100%-ig biztos, hogy a 145ön jól áll-e majd, meglátjuk.
Kap egy alapos polírt- öröm lesz simogatni ezeket a gyönyörű görgőket:))

Nem tudom télre, nyárra, tavaszra vagy őszre vettem-e, eladjam-e a szépséges sokküllős 16"-os nyárifelniket a kiváló Pirelli P Zero gumikkal, vagy a télieket... Télre nem hiszem, hogy kárhoztatnám a felniket - sómarás, sár, latyak, csúszás, korcsolya, sapka&sál stb...

HA VALAKIT ÉRDEKEL A 16COLLOS GARNITÚRÁM, KÉREM JELEZZE, aztán meglátjuk mit hoz a holnap.

Ha nem jó a 145re, amx Rumi barátom 33asát díszíti... vagy valami, vagy bármi:)

Ja: 7 x 15", ET 30, 4 x 100

>> EgyébSanyi // Alfa 156 1,6 TwinSpark Progression // 2008-04-11

Vééégre elkészültek a képeek is. :-)

>> Tuning és extraSanyi // Alfa 156 1,6 TwinSpark Progression // 2008-04-07

Ma végre megkapta a várva várt 16-os alufelniket a drááága, 205/55 Michelin Pilot Primacy (peremvédős) gumikkal. Köszönet érte VZalan CARtársnak! És köszönet a szakszerű közreműködésért is. Normális képek majd a mosás után. :-))

>> Tuning és extraTedi // Alfa 145 2.0 QV // 2008-03-30

Andreas Zapatinas, amikor megtervezte az autót két dolgot csinált rosszul. Az egyik a felnik megrajzolása volt, a másik, hogy nem keret nélküli ajtókat tervezett a 145-höz. Előbbin lehet segíteni, utóbbin nem.
Márpedig a 145-ös szerény véleményem szerint 17-es, sokküllős felnivel néz ki a legjobban. Ez kétféle felnire szűkíti le a poteciális jelölteket, az egyik az OZ Superleggera, a másik az Alessio Monza. Legyen a Monza!
És lett. 17-es méretben, 205/40 ZR17-es gumikkal, a gyári 20 millis ültetés és a fehér oldalindex csak javítanak a helyzeten.
Egyszerűen tökéletes lett. Ritka, nagyon jó állapotú, egyedi. Nincsen párja. Nem lehet belekötni. És imádom.
Képek az autóm galériájában.