Blog >> alufelni

>> SzervizPutyesz // Alfa 166 2.4 JTD // 2009-05-20

ismerőssel újrafényeztettem mind a négy felnit.....széép lett.....és nem is fájt sokba:D!

>> Tuning és extraystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2009-05-04

Igen, eljött az idő. Már sokan szívták a véremet amiatt, hogy még mindig a téli felniken gurulok, de hát végül is nem önszántamból volt ez így. Mindegy, végre felkerültek a nyári papucsok.
Reggel bepakoltam mindent az autóba, pont befért az összes dolog. Elgurultam GabCsiék gumis műhelyéhez, és ott megtörtént a felszerelés. Hát, azt kell, hogy mondjam, nagyon ütős lett a végeredmény, én teljesen elégedett vagyok, még ha ez a felni nem is az eredeti terv volt. De azt hiszem jól alakult így a dolog, nagyon ott van a látvány. :-)
GabCsitól sikerült beszereznem mozgókúpos csavarokat is a felnihez 7000 Ft-ért. Köszi! :-)

>> Tuning és extraystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2009-05-01

És igen! Végre megérkezett a garnitúra. Ma elmentem érte Punisherhez. Kicsit sajnálom, hogy nem az eredetileg kiválasztott felni lesz, de ez is elég jól néz ki. Tetszik. A mérete 8"x17". Kíváncsi vagyok hogyan fog mutatni az autón. Pár nap és kiderül. Már csak mozgókúpos csavarokat kell beszerezni, mert (nem kis meglepődésemre) azt nem adtak hozzájuk.

>> Tuning és extraystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2009-04-29

Bár másfél hónapja megrendeltem a MOMO felniket, azok sajna nem érkeztek meg. És mivel bizonytalan, hogy mikor lesz az általam kinézett felniből valami, kompromisszumot kellet kötnöm, és választottam másikat. Maradtam a MOMO kínálatánál és így alakult, hogy MOMO Strike Black lett a dologból. Ebből állítólag van raktáron. Reménykedem benne, hogy most már minél előbb felkerülhet a nyári gumi is az autóra.

>> Tuning és extraystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2009-03-19

Megrendeltem a MOMO Ten S Black felniket 17"-os méretben. Most már csak várnom kell, hogy végre megjöjjenek...
A bizniszt Punisher intézi nekem.

Ma a tettek mezejére léptem , igaz eleinte hátrafelé:
a bal első ajtózáramban a műanyag elem elrepedése miatt a kulcszárral mozgatott himba szeret befeszülni, nem nyílik az ajtó ilyenkor. Egy ideje rendben volt, de pár napja megint kezdte :-(
Elhatároztam, hogy mielőbb bontóba megyek és megnézem az ottani gép első zárait, ha a műanyag nem repedt azokon, elhozom őket. Sőt úgy tűnt, akár ma el is juthatok böngészni...
Ebből persze az elhúzódó megbeszélések miatt semmi nem lett, viszont menet közben a bal első belső gombot lenyomva sikerült magamra zárni az egész kocsit, majd beragadt az ajtózáram :-p
A jobb egyben ki van véve a himba, ilyenkor az marad nyitva, igaz kívülről bezárni sem lehet , csak a hátsókat lehet kézzel nyomkodni - meg persze a jobb 1-en át kiszállni :-(

Végre lement a nap : szerdánként mutter jön a gyerekekre vigyázni, asszonyka tanfolyamon - én is leléptem egy órácskára a garázsba. Előlre a nyári kerekeket már napközben fel akartam tenni, most legalább nyugodtam megkerestem a kesztyűimet és nem a ház lakóitól zaklatva láttam hozzá.

A garázsba menet belülről - ajtóborítás nincs! :-) - lekaptam a B1 könyöklőt, majd sikerült a zárat kipattintanom, behúzó vissza és döntés:

Pénteken délután TURI:
1. zárak
2. műszerfalernyő - ha nincs szarrá érve! Az enyém a letört fülek miatt nem rögzíthető a műszerfalhoz és gyárilag csak órákkal együtt van 23k-ért.

illetve +1: ha nem drága, el kellene hozni a J1 műanyag kerékdobot - talán a repedt-törött, de nem hiányos lenne a legjobb - hátha kis módosítással a tervezett hátsóhoz öntőformaként szolgálhatna.... ?!


Garázsban: lemostam a felniket és feltettem őket. Gyors orrfutó-szemle is volt közben - kilóra minden megvan, egyenlőre elvannak az elemek, ha kicsit kopogva is.
Bal első emelési pont környéke még decemberben beszakadt, még tart a szilós kinyomás, nyilván emelés csak a lengőkarnál addig. Fel is írom:

LAKATOLÁS B (kevésbé fontos részek-sorozat) 001: bal első küszöb-vég

Mocskos dísztárcsát elmosni szépen, ehhez kellékanyag: BRIGÉCIOL!

Kitaláltam még, hogy ha a lakatolás miatt hátul lesz egy darabig téli-kerék ,a peremén csorbult-sérült J2 RONAL-t megpróbálom rendbetetetni - bár ott tartanánk!

>> SzervizPoló // Alfa 156 2.0 TwinSpark Distinctive // 2009-03-24

Tegnap Csörinél jártam. Kicserélte a két hátulsó hátsó lengőkart az autómon, kicentírozta a négy alufelnit és beállította a futóművet.
És vele cseréltettem ki a szövetbetétet a bal hátsó kerékdobban, ezt még tavaly üzleteltem Bandival.

>> EseményAlexander // Alfa 146 2.0 Ti // 2009-03-24

Tegnap végre felkerültek a nyári új gumik és persze az új felnik:))) küszöb nincs fent mert müanyagosnál van,,,, Meg alvázvédöztem kezdett 1-2helyen rozsdásodni

>> Tuning és extraKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2009-03-14

Elkészültek az alufelnik (0313) görgőzéssel, javítással, fényezéssel és fel is szereltettek a tengelyvégekre. Nem volt túl szép időnk, így csak egy-két képet csináltunk róla, de ha le lesz mosva a paripa, akkor készülnek majd jobbak is.

123.004 km-nél váltották a nyári gumik a télieket 1668km megtétele után. Nem mondható, hogy nem kíméltem:) Havat nem sokat látott.

[Költségeim: görgőzés-javítás-fényezés: 11.200Ft/db (17"), új kerék csavarok, szelepek, felszerelés, stb.: 8.000Ft.]