Fórum >> Típusok >> A jövő Alfái

zolee1452008-02-16 11:45:30 // 6692
Köszi szépen, és kabbe.:))))
Tibe2008-02-16 11:40:30 // 6691
Jól beszélsz, csak sokat! :))))
zolee1452008-02-16 11:35:56 // 6690
"Csak az a bajom hogy itt az AA oldalon ezt a topicot el lehetne nevezni lassan a hogyan szarozzuk a régmúlt és a a jövő Alfáit című topicnak.

Ebben sajnos van valami.

Mondjuk én folyamatosan az optimizmus hangján szólok, bár tény, hogy azért van mit kritizálni. Az más kérdés, hogy szerintem pont a dizány' az amin nem sok kritizálni való van. Az új modellek/motorok késése pedig az anyagi helyzet számlájára írható. épp ez az amiért nemcsak a márkarajongóknak kell a kedvében járni, hanem nyitni kell az eddig offost vásárlók felé is.
Az nem megy, hogy egy szűk réteg ízlését szolgálják ki, ugyanakkor az így befolyó nem túl nagy összegből nemhogy naprakészek legyenek, hanem a konkurencia előtt járjanak műszakilag.
Vagy vagy...

Az sem véletlen, hogy az eddig egyedi autókat és megoldásokat készítő Citroen is szürkült egy kicsit...

Ráadásul az Alfa-féle szürkülést nevezhetjük úgy is, hogy próbálnak szélesebb körben emészthető autót gyártani, aminek szerintem a 159 meg is felel.

Szinte minden korszak lezárása után lehetne egyet nyavajogni, hogy ez már nem az az Alfa amibe beleszerettünk.
Most dicsőítjük a 145/146-ot (én sem véletlenül vettem 145-öst), most ezek az utolsó igazi Alfák, meg talán az első generációs 156. Persze van aki szerint már ezek is csak pajzsos-Fiatok, meg különben is, mit keres az első keréknél féltengely? Az utolsó igazi Alfa a 75-ös volt. Persze biztos van aki szerint már az sem... Aztán biztos lesz pár év múlva olyan, aki szerint az utolsó igazi Alfa a 159-es, a többi már csak árnyéka az igazi Alfának.

Na akkor a nagy kérdés: mitől Alfa egy Alfa? És mitől mégalfább egy régi Alfa? Egyik oldalról elvárjuk a technikai fölényt, másik oldalról meg sokan siránkoznak, hogy a karbis Alfa az Alfa, és elektronika csak a gyújtásnál, meg a lámpában legyen. Na, akkor milyen az igazi Alfa, és ki az igazi alfás, aki ebben a kérdésben mérvadónak számít?:))

Ezek nem költői kérdések, tényleg érdekelne az itt lévők válasza. Mit várunk el a jövő Alfáitól, mi az amitől Alfának fogjuk tekinteni?
Ferko2008-02-16 11:08:02 // 6689
Dehogynem ad örömöt. TSak űlj bele, gyújtás, és nyomj egy parkettást!:-))))
tipoatti2008-02-16 11:00:57 // 6688
Ha egyszer szeretett márkánk nem igazán ad okot mostanában a szertelen örömködésre.... :(
Don Gombóc2008-02-16 10:27:46 // 6687
Természetesen nem csak a nyugdíjas mondhat véleményt de ő emlékszik vissza az adott típus aranykorára. :) Persze ha vett be cavintont, nekem speciel infúzión jön. :) Csak az a bajom hogy itt az AA oldalon ezt a topicot el lehetne nevezni lassan a hogyan szarozzuk a régmúlt és a a jövő Alfáit című topicnak.
Ferko2008-02-16 08:29:52 // 6686
Ez mekkora duma!:-DDDDDDD
Tibe2008-02-15 23:23:26 // 6685
Amúgy viccelődtünk ezen az olajfogyáson és kissé meglepett hogy beleírták a használatijába hogy ez természetes velejárója az autó használatának, már nem emlékszem pontosan hogyan volt megfogalmazva. :) Nem akarta elhinni hogy az enyém nem eszi az olajat és a használatijába sincs ilyenről szó :) Mert szerinte ezt minden autó használatijába beleírják :D Amúgy sztem ez a 2 ezres dízel moci egy az egyben a Passatok mocija csak át van címkézve Ójdira.
Szal a lényeg lehet szidni az olasz autókat de nem jobb egy felmagasztalt Ójdi se semmivel sőőőt. Az viszont tény hogy szeretni csak egy Alfát lehet! :) Legalábbis én így vagyok ezzel :)
zolee1452008-02-15 23:15:11 // 6684
Az nem úgy van, mert a német tekkknika sosenem romlik el, és különben is...
Szóval az egy ódinak látszó szarolasz autó lehetett, mert azok nyekkennek meg 3 hónaposan.:))
Kazes☻2008-02-15 23:13:08 // 6683
Pedig milyen jó is az az Ódi! :-S
Kompressz úr2008-02-15 23:11:16 // 6682
Vicces, de a 159 (ami ugyebár jóval nagyobb) lényegesen fordulékonyabb mint a 156.
Tibe2008-02-15 23:08:05 // 6681
Jó estét, egy kicsit offolok. Haverom 3 hónapja vásárolt új AudiA4-es kombiját (2.0TDI) vezettem ma. Ha nem lenne Alfám akkor nem ehhez hasonlítanám és lehet tetszene is :) De így nem voltam elájulva tőle, még mindig érződik egy kicsit az autón a visszafogottság, pláne a beltéren.A mocival meg lehetne barátozni bár egy kicsit fura volt nekem a karakterisztikája. Másik dolog hogy sajna itt sem fenékig tejföl az élet, eszegeti rendesen az olajat a moci, és volt már 2-szer szervízben elektronikai hibák miatt. Szal ha választanom kéne egy kombi 159-es 1.9JTDm és eközött az Ójdi között nem kérdés hogy az Alfát választanám.
Grando2008-02-15 23:06:58 // 6680
Ehh, a sas se forgolódik a bokor alatt. Azt meghagyja a verebeknek! ;)))
tipoatti2008-02-15 23:04:14 // 6679
A 156-okkal is töketlenkedtem kellett eleget... :)
Ferko2008-02-15 23:03:53 // 6678
Gondold el, a 146nak is ennyi majdnem!:-DDDD
Grando2008-02-15 23:02:38 // 6677
A 166-nak 11,6 m. :))
zolee1452008-02-15 23:00:20 // 6676
Nem rossz, csak sokba fáj a fenntartása (biztos nem eszik sokat, de a szervíz költség horror:D), és sehova nem visz el...:)
Zool2008-02-15 22:59:26 // 6675
Nem tudom, engem még nem zavart, de a 147 kormányzása nekem etalon (kormányforma, markolat, űllétel feedback). Ha bele kell kötni az egyetlenhátrány, hogy nagyobb sebességnél (úgy 170felett) picit kapaszkodni kell, mert minden mozdulatnak jelentősége van :). De inkább mint pl az S40es kormányzása, vagy a legtöbb offosé, beleértve a Barvót. Reméem ilyenre figyelnek a Juniornál...
Ferko2008-02-15 22:55:32 // 6674
NA de azért a 166 nagyobb is. Biztos nem gondolják úgy. Amúgy meg hadd gondoljanak, amit csak akarnak!:-)))))
tipoatti2008-02-15 22:53:02 // 6673
Én is, csak néha kellemetlen egy-egy parkolási szituban ( pláza,-teszkó parkoló pl. ), hogy azt hihetik az OFF-osok, hogy béna vagyok, és azért állok neki Y-ozni... pedig egyszerűen csak nem fordul be 1ből. :)
Ferko2008-02-15 22:47:39 // 6672
Ne igen. Az a 146-nál asszem 11 méter? :-)))
De éppen lexarom. Ez nálam huszadrangú!:-)))
Ferko2008-02-15 22:46:51 // 6671
Nem lett volna egy rossz dolog!:-)))))))))
Ferko2008-02-15 22:45:59 // 6670
Na az Alfáknál ez pont fordítva van! ;))

Bezony ám!:-DDDD
Ferko2008-02-15 22:45:09 // 6669
Nekem is a 146 jön be a kettő közül. Az enyém is az. :-)) A 145 viszont egy igazi vadállat, ha gyorsulásról van szó. Kicsi, és megy mint a golyó ( és nem csak a QV a 150 pacival). Na nem mint ha a 146 nem menne úgy, ahogy kell!:-))))
Kazes☻2008-02-15 22:45:00 // 6668
Azért alárakhatták volna, mondjuk a 33-ból származtatva, nem?! :-)
Georgee2008-02-15 22:44:32 // 6667
1et értek veled.
tipoatti2008-02-15 22:43:39 // 6666
Ez bizony igaz. De a fordulókör-átmérőt nem hiszem, hogy szívesen átvenné mindenki...:)
Grando2008-02-15 22:43:38 // 6665
Pontosan! Semmi varacskosság, de mégis brutálisan beüt.
Persze élőben még inkább. Nemtom hogy van ez, de mondják, hogy az autók a képeken jobban mutatnak, mint élőben (legalábbis hallottam már ilyet nem egy embertől). Na az Alfáknál ez pont fordítva van! ;))
Ferko2008-02-15 22:42:49 // 6664
Pontosan így van!:-DDDD
Ferko2008-02-15 22:41:50 // 6663
TSak TI, a 145-ből pedig QV van!:-D
tipoatti2008-02-15 22:41:16 // 6662
Ja. Azért, mert akkor még hiheted azt, hogy egy Bravo előtt ácsorogsz... :)
Ferko2008-02-15 22:41:05 // 6661
:-DDDDDDDDDDDD
Ferko2008-02-15 22:40:14 // 6660
És praktikus is. Villoghatnak mögötted, de Téged nem zavar!:-DDDDDD
Zool2008-02-15 22:40:06 // 6659
Nem a vizuális résszel volt a gond, hanem a vezetési élménnyel (azaz tesztút után mondom). Az alfa még mindig taníthatna kormányzást csinálni másoknak.
tipoatti2008-02-15 22:39:47 // 6658
A 146 nekem személy szerint mindig tetszetősebb volt valamiért, mint a 145... valahogy harmonikusabb a sziluettje, és az a határozott ék alak is nagyon átjön-á'la 155... :)
Kazes☻2008-02-15 22:39:36 // 6657
Nekem is nagyon tetszik. Nem volt belőle véletlenül Q4? Nem mondhatnám, hogy ismerem a verzióit. :-)
Satti2008-02-15 22:39:16 // 6656
Nekem Beyonce segge teccik, nem kicsit...nagyon!:-))
Ferko2008-02-15 22:38:41 // 6654
Szerintem az 5 ajtós Stilo még a Bravanal is rondább. A Bravaban legalább van valami dinamizmus, ha szemből nézed.
tipoatti2008-02-15 22:37:49 // 6653
De egyre gondoltunk... :)))
tipoatti2008-02-15 22:37:09 // 6652
Csodálkoztam volna, ha tetszett volna... :D Nagy fighter vagy, respect! ;) Ja, és a 146 segge SZÉP! :)))
Grando2008-02-15 22:36:52 // 6651
A 146 fara kibaxott király! Pont a múltkor nézegettem Harinál egyet. Nem kell hallgatni a huhogókra! :DD ;))
tipoatti2008-02-15 22:35:32 // 6650
Ez így igaz... ;)
Satti2008-02-15 22:34:42 // 6649
Ráadásul a Brava egy elég ronda autó volt, akárcsak az 5 ajtós Stilo.
Ferko2008-02-15 22:32:21 // 6648
Szerintem meg pont úgy jó ahogyan van a 146. Az egész aitó egy ék alakzatot követ, ami igencsak dinamikus külsőt ad neki.

e az autókat nem ismerő bravás isemerősöm pl nem kicsit szólta le a kocsit

Ilyenek mindig vannak. Nem csak a 146 esetében.
Ferko2008-02-15 22:29:59 // 6647
Fikázta? Akor tévedtem!:-DD
Georgee2008-02-15 22:29:49 // 6646
Nem marketing,idő kérdése.Az Alfa tervezője elment a spanyolokhoz,ott több a zsé.Seatot venni?Soha.
Zool2008-02-15 22:28:22 // 6645
Nekem az S60 egyetlen volvo, ami semmilyen pozitív benyomást nem okozott. Még az S40est is jobb vezetni. Általában kevés volvótól kellene félnie a 159nek, ha nem lenne árelőnyük, meg az emberek nem lennének tele előítélettel.
Satti2008-02-15 22:27:43 // 6644
Most van nálunk is egy használt S60, elég újszerű, még csak két éves, D5-ös automata, és "csak" 7 millába kerül.:-))
zolee1452008-02-15 22:26:50 // 6643
"Ő legalább nem fikázta az Alfát!"

Ezzel vitatkoznék..olvass vissza.:))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak