Fórum >> Típusok >> A jövő Alfái

mesa2007-06-11 16:57:56 // 3101
a 156-nak az a GT, mint a 159-nek a Brera.
így ha a 156-nak a 159 az utóda, értelemszerűen a GT-nek a Brera. :)
BeeGee2007-06-11 16:57:12 // 3100
Így van :)
mesa2007-06-11 16:55:57 // 3099
A műszerfalon, kormányon kívűl szinte más köze nincs a 147-hez. :)

Egyébként az azonos padlólemez már magában foglalja a futóművet is!

Padlómezen ne csak a szó szerinti 'bádogot' értsétek, ez maga a struktúra, amire a kasznit tervezik, ez az az alap amire felhúznak egy autót.
Ez tartalmazza az erőforrást és a meghajtást, a futóművet,

Ami változhat gyártónknént, vagy modellenként : a kocsiszekrény (maga a konzervdoboz ), a héjszerkezet (a csontváz), a kábelezés, valamint a beltér.

Módosítani szokták a tengelytávolságot, ha egy kategóriával lejjebb vagy feljebb is hasznosítani kívánják a közös padlólemezt (pl. Nissan Micra - Dacia Logan)

A GT semmi egyéb tulajdonképpen, mint egy "156 Coupe".
:)
BeeGee2007-06-11 16:38:55 // 3098
Ha megnézed, minden berlinának megvolt a gt és spider változata az 1900-astól kezdve - egy két kivétellel. Kompakt kategóriában egyszer építkezett kupé - Alfasud Sprint.

Így logikusabb a 156 mellé rendelni a GT-t, mint a 147 mellé - akkor kb Sprintnek kéne nevezni. Ez meg is magyarázza a mostani Brera átfedést is. A 159 vonalon nagyszerűen lekövethető ez a tökrégi típuslogika - a Fiat korszak elején ezt is megváltoztatták, de most kezdenek visszatérni.
Tedi2007-06-11 16:18:39 // 3097
Sőt, a felfüggesztése is a 156-é. Szal' igen, inkább egy 156-os, mint 147-es. Szerintem.
Zool2007-06-11 16:18:21 // 3096
Vannak kétségeim azért...
BeeGee2007-06-11 16:16:30 // 3095
A padlólemeze a 156osé, a belseje 147esé. Egy mutáns :) De szép..
Úgy is árulták, hogy a "kétajtós limuzin" Tehát a gyár is a 156 mellé sorolta inkább.
Zool2007-06-11 15:57:07 // 3094
őőőő, ja ez is egy lehetőség... :)
Tibe2007-06-11 15:53:15 // 3093
Jaja ezt akartam én is írni :)))) Különben az ok nagyon prózai, kevesebb fut belőle az utakon mint a 147-ből és azért nézik meg jobban. :)
Zool2007-06-11 15:52:48 // 3092
Az asszonynál tényleg így van. Mondjuk őt elilyesztette a 147estől a harapós fék meg 205ös gumikkal kissé nehéz korményzás.
Tedi2007-06-11 15:45:37 // 3091
Csak ugye az igazság az, hogy takargatás nélkül a GT után jobban megfordulnak az utcán, mint egy 147-es után :)))

Ez a beírás meg a saját magad megnyugtatása volt :P :)
Halesz2007-06-11 15:44:55 // 3090
:)))) Ez a beírás csak a 147-es tulajok megnyugtatására volt, hogy valójában nekik is egy GT-jük van :)

Csak ugye az igazság az, hogy takargatás nélkül a GT után jobban megfordulnak az utcán, mint egy 147-es után :)))
Zool2007-06-11 15:40:22 // 3089
Én bízom a 149 berlinában, kb a 156 méretében. Óriástankkal nem az igazi a városi közlekedés...
Zool2007-06-11 15:39:17 // 3088
De ott sajna a 156 sem segítene :(
Zool2007-06-11 15:38:56 // 3087
Kivéve a fránya töréstesztet...
Zool2007-06-11 15:37:56 // 3086
:)

Egyébbként a 147 azért nem olyan rossz alap....
Tibe2007-06-11 15:36:10 // 3085
Hogy lehetsz ilyen kegyetlen? Haleszba egy világ dőlt most össze!! :))))))))
Zool2007-06-11 15:34:36 // 3084
Na azért tisztázzuk, ha a GT farát letakarod és picit megnyújtod a kocsit magasságában, egy 147estől nem tudod megkülömböztetni. A belseje dettó. A GT egy 147es, bárki bármit mondjon. Ugyanúgy ha valaki azzal jön, hogy a régi CLK az E kupéja, csak mert kereklámás, nem tudom elfogadni. De jobban hangzik, hogy a nagyobb mercin alapul. A GT egy 147es bevadítva, és kb azzal párhuzamosan is frissítették. Azzal viszont egyet értek, hogy kell valami a Brera alá...
TarP2007-06-11 15:22:39 // 3083
Hát igen, ez érdekes kérdés, hogy megtartják-e a GT-t, amikor van egy kivülről nagyobb, belülről kisebb, de nehezebb és drágább Brera is...?

Jelenleg sportos autót egyedül a GT-ből lehetne építeni. (147-ből már modellváltásra nem) A GT a maga 1320kg-jával még egy 1.8T, vagy 2.2T motorral szerelve is nagyon ütős tudna lenni. (Már 3 éve árulni kellene valami ilyesmi felszereleéssel...)
Halesz2007-06-11 15:03:48 // 3082
És akkor a GT CC-ről szóló terveimről még nem is szóltam :)
BeeGee2007-06-11 14:51:10 // 3081
Hu, ez durva :D

Én látok esélyt sajna ennek a GT meghalására, mert ha megnézed, minden GT-nek volt egy berlina megfelelője a történelemben. a GT-nek a 156 volt, de azt leváltotta a 159, és annak pedig a Brera a gt változata.
A 149nek viszont lehet kis gt-je, abban bízom (racer, junior)..
BeeGee2007-06-11 14:49:00 // 3080
Sztem a legütősebb a 8c :)
BadBoy2007-06-11 14:45:36 // 3079
Szerintem ezt a hosszú kivánságlitát inkább add át a télapónak, az hamarabb fogja teljesiteni, mint a Fiat vezetése! :PPPPP

:DDD
Tedi2007-06-11 14:43:25 // 3078
A legütősebb szvsz egy 145 V6TB lenne Q4-gyel :)
Vagy az Alfa Junior egy 3.2-es JTS-sel, Q4-gyel
Halesz2007-06-11 14:36:21 // 3077
Q4-es V6-os GT kéne és a legütősebb autója lenne az Alfának :)
BadBoy2007-06-11 14:29:53 // 3076
Küldjek e-mailt torinóba??? :DDD

Cabrió szerintem biztos nem lesz, de az erősebb dizelek szerintem lesznek. Nagy szüksé g lenne rá, mert kereslet is lenne. De a 2.4 JTDm, ha jól tudom, nem fért be a motorháztető alá. De majd meglátjuk.
BadBoy2007-06-11 14:28:25 // 3075
Krisztiánt (Bckk) kell megkérdezni, mert ő tud erre válaszolni. De a 147-ből is lesz ilyen verzió. Ha az Audi mintájára csinálják meg nálunk, akkor nem lesz hátsó üléssor, és csak háló marad benne.

De mivel ennek nincs értelme, és nem venné a kutya sem, ezért tuti, hogy csak 4 személyesere fogják átcsinálni, mint a Grande Puntót, ahol nincs ör, és fejtámasz a középső utasnak, és a papirokban is csak 4 személy van feltüntetve.
BadBoy2007-06-11 14:26:03 // 3074
:DDD

Nem hiába mondtátok, hogy teherautó! :DD
Halesz2007-06-11 14:19:35 // 3073
Így legyen :) Tudod, a mániám, hogy remélem lesz belőle cabrió is :) mert akkor arra váltok :)
Halesz2007-06-11 14:19:09 // 3072
Ne idegesíts :) és nem lesz benne hátsó üléssor, és rács lesz a vezető mögött?
Tedi2007-06-11 14:18:07 // 3071
Na, akkor a Haleszak mégiscsak Ifája van :D
BadBoy2007-06-11 14:13:04 // 3070
Ja! Még egy adalék. Nem fogják ezt a modellt olyan gyorsan levenni a palettáról, mert itt SKban, most fog megjelenni az a kisáruszállitónak nevezett kamu változat, ahol az ÁFÁt vissza lehet igényleni. Szlovákiában tényleg teherautó lesz! :DDD
SzJ2007-06-11 14:12:44 // 3069
És ezt a motort fogják beletenni a Saab 9-3.-ba, a Zafira-ba, és a Vectra-ba is. Csak ott TTiD jelzés alatt fut.
http://www.a5.hu/cikkek/1/21140.shtml
BadBoy2007-06-11 14:11:44 // 3068
Hát szerintem ezt a modellt nem fogják abbahagyni, mert jóval alacsonyabb árkategóriában van, mint a Brera. És nem mindegy, hogy van egy megfizethető cupé, vagy nincs. Szerintem folytatni fogják. Csak elősször mutassák be a 149-et, és abbaól majd csinálnak egy kupét is.

De szerintem a fecelift sem fontos ahhoz, hogy a motor megjelenjen az árlistán, és rendelhető legyen.
Tedi2007-06-11 14:08:35 // 3067
NC...
TarP2007-06-11 14:08:26 // 3066
Hát igen. GT-be jól jön minden, ami 200ló körüli....fölötti :)
raga2007-06-11 14:00:55 // 3065
Dehogy volt kár, ott már a konrét dátumok és fordulatszámtrtományok is le vannak írva ! :)
Halesz2007-06-11 13:55:26 // 3064
Feltéve ha lesz újabb facelift, vagy újabb GT..... félek hogy ez a vonal kihal, mert ott a Brera...
BadBoy2007-06-11 13:52:50 // 3063
Szerintem bele fogják valahogy tákolni. Mert a Q2 elbirná, és még nagyobb élményt adna.
BadBoy2007-06-11 13:51:56 // 3062
Akkor soros hathengers. De 6 henger, nem csak 4. A mondanivaló ez akart lenni.

Elnézést a pontatlanságért!
BadBoy2007-06-11 13:50:53 // 3061
Ilyen szemszögből nézve az állitásod teljesen igaz. De mondjuk a piezzo elektronikát, és a 3. generációs Common - rail technológiát már a Fiat is megvehetné.

Abban igazad van, hogy az élmezőnybe tartozik a Fiat, és a dizel technológia is. És a pénzögyi válságnak is betudható ez a htrány, ahogy irtad.
Halesz2007-06-11 13:29:23 // 3060
Jó lenne a GT-be :)
Tedi2007-06-11 13:29:10 // 3059
Kár volt ezért a TC-re menni...
raga2007-06-11 12:41:04 // 3058
Ja, itt van.
És már juliustól van a "gyengébb".
mesa2007-06-11 12:30:13 // 3057
nem sima, de soros 6 hengeres :)
mesa2007-06-11 12:27:26 // 3056
Most írták a TC-on, hogy 180 ill 190 lóerős változatban is összeszerelik az új 1.9 JTD dupla turbósokat, mindkettőt 400 Nm nyomatékkal.
Azt hiszem ez már elég jól hangzik. :D
Halesz2007-06-11 12:19:20 // 3055
Szerintem a BMW-nek sem V6-os dízelje van, hanem sima 6 hengeres, nem?
BeeGee2007-06-11 12:12:47 // 3054
Mi ez a kitörés? Félre értettél, én nem húztalak, csak elmondtam a véleményem. Jó, nem magyaráztam meg, hogy miért gondolom ezt, de azért ennyire ne kapd már fel a vizet!

Azért mondom, hogy nincs lemaradása, mert adott méretkategoriákban az alfa motorok az élmezőnyben vannak, legyen az 1,9 vagy 2.4 (vagy a fiat a kisebbekkel).
Az egy dolog, hogy nicns v6 dízelük még, de ahhoz elég sokmindent kéne fejleszteni még (jó váltó, hajtáslánc).
Az alfának nehéz időszaka volt, a bmw-re meg a világméretű vw-ra ez nem mondható el, jó hogy annyi mocijuk van, hogy már ők se tudnak mit kezdeni vele..
Szóval ehhez képest nincsenek lemaradva, bármit mondasz.
csocsi2007-06-11 07:32:31 // 3053
Szerintem mindig is marad ilyen :)))
csocsi2007-06-11 07:32:13 // 3052
Nem lassan akarom, de egyenlőre nincs más megoldás.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak