Fórum >> Típusok >> A jövő Alfái

BeeGee2007-06-20 22:57:35 // 3142
Q2vel már annyira nem esélytelen.
Legalább nem pördülsz meg olyan könnyen, csak ha akarsz :)
Tommi2007-06-20 22:55:36 // 3141
És elsőkerékkel :(
HátvédRomeo2007-06-20 22:52:35 // 3140
Jöhet az M-es bimmervágenjürgenbunderson. Belegyalulja ez a 147 a betonba, 422 pacival. :)))))))))
BeeGee2007-06-20 22:47:58 // 3139
Ezt kicsit benézték a fiúk. A kép nem stimmel, a többi igen:

Így néz ki igaziból :)
Gabeß2007-06-20 21:17:26 // 3138
:-))
mesa2007-06-20 12:39:14 // 3137
Főleg, hogy a fotókon tényleg egy Brera van, az oldalnézetes 147-es csak :)))
mesa2007-06-20 12:37:40 // 3136
Ezt a buktát ! Bexarás! :DDDD

"Az alapváltozattól" (alfa 147 GTA) "a GT-jellegű hűtőrács, a négy kipufogóvégződés és az új lökhárító különbözteti meg"

Hahahaa. NEm is a 159/Brera/Spider egyenorr. Értenek hozzá! :P
count M2007-06-20 11:22:32 // 3135
Na. Naaa. Ha ezt továbbgondolod, akkor lesz az, hogy jól felvásárolják és kinyírják egymást a gyárak, aztán - mint mindenki - járhatsz mutyukival.

Az egészhez: inkább az angolok kapják össze magukat, oldják meg ezeket házon belül. Az Alfa is kapja össze magát: ide nekünk a Juniort, 149-et, 169-et, Kamalt... mondjuk ráérnek ezév végéig. :)
Tedi2007-06-20 11:13:12 // 3134
Azt én effektíve leszarom és szerintem ők sem foglalkoznak vele. :) Presztízs szempontjából ég és föld a kettő, főleg, ha az ami piacot nézzük...
BeeGee2007-06-20 11:02:59 // 3133
Én árúkapcsolásra gyanakszom inkább. Megvétel csak csomiban - de lehet tévedek, nincs infom a britekről :)

Ezért én sem támogatom annyira ezt a tervet, mert:
- Jag tök lefedi a Lanciát, legalábbis aminek lennie kéne. Talán egyszerübb lenne azt a márkát rendbetenni, mint a Jag-ot, ami szintén csak púp lesz a Fiatnak.
- Az olaszoknak nem kéne a britt lobbykkal és konzervatizmussal küzdenie, mert esélyesen alulmaradnak és visszájára fordulhat a dolog. (gyárbezárás, bérek, stb.)
- ez szubjektív, de prémium terepjáró Fiat égisz alatt.. hááát..
mesa2007-06-20 09:23:06 // 3132
Épp azért! Én megvenném a FIAT helyében a Jaguárt, aztán az első alkalommal BEZÁRNÁM ! Megszűnne egy konkurencia a luxus szegmensben

Vegyen mindenki Quattroportét, vagy Thesist :)))
mesa2007-06-20 09:20:59 // 3131
Ahh, kösz! Nem tudtam hogy a Q2-eseket króm tükörházzal nyomják! :)
BadBoy2007-06-20 01:34:50 // 3130
Szerintem meg a Ferrarit a Maserattival, az Alfát meg a Jaguárral kéne együtt árulni, és egyetértek Tomival, az előző hozzászólásban.

A Ferka meg a Mase közelebb állnak egymáshoz, mint az Alfa a másodikként megnevezett márkával.
Tommi2007-06-20 01:32:17 // 3129
Hááát... pedig az Alfának inkább a Ferrarihoz van köze, mint a Maseratihoz :)))
Tedi2007-06-20 01:27:18 // 3128
Van, de az édes-kevés...Ferrari szalonokba nem fogják bevinni az Alfát, a Maserba már inkább. Szerintem.
Tommi2007-06-20 00:14:47 // 3127
Igen, ezt a cikk is kiemelte... Viszont: a Ferrari-Maserati párosnak van hálózata Amerikában, azon keresztül is lehetne nyomatni az Alfát, minek nekik hozzá a Land Rover, ami eléggé idegen tőlük?

Mondjuk a Landy szerintem nem lenne rossz vétel... Nemtom az új autóik milyenek, de a Defender egy örök darab, azt nem tudták-tudják elrontani :)
BadBoy2007-06-20 00:13:27 // 3126
Nos az én feltevésem, és eszmefuttatásom ebben az esetben ez lenne, de lehet téves:

Jól jönne a Jaguár kereskedői hálózat, mondjuk az Alfa és a Maseráti árusitása esetében. A Jaguárt nyugodt szivvel lehet együtt árulni az Alfával, mert mind a kettő a maga nemében presztizsmárka, és ha kiegészül az Alfa palettája a Juniorral, vagy mi lesz a neve, jön a 149, és a 169 akkor már egy igazán ütős kinálatot lehet kialakitani, és egymást jól kiegészitenék a modellek.

Land Rover, meg a technika végett. És lesz hová tennia twinturbó dizeleket, meg az új 3literes dizelt.
Tedi2007-06-20 00:02:10 // 3125
Amit viszont nem értek...
Hogy a Land Rovernek van olyan autója, ami nem szerepel a Fiat kínálatában az tiszta sor. Nade Jaguar? Ott van a Maserati, minek még1 luxus sportautó? vagy alsóbb szinteken ott van az Alfa.
BadBoy2007-06-19 23:59:01 // 3124
Ja, meg ez is. És azért az sem kis pénz, hogy a hálózatot kiépitsék, meg nagyon sok idő. Itt meg készen megvehetik.
Tedi2007-06-19 23:57:47 // 3123
V8-asuk van, de az mintha a Fordé lenne...

Jó, még ha nyereséges is a Land Rover, én akkor sem támogatom ezt az egész izét. Fiaték szerintem egy valami miatt gondolkodnak még az alant elhangzottakon kívül: a Jaguarnak is és a Land Rovernek is van értékesítői hálózata az amiknál. És ez a piaci bevezetés előtt nem kis fegyvertény.
BadBoy2007-06-19 23:54:04 // 3122
Tévhitben vagy!

A Land ROver nyereséges, a Jaguar veszteséges. EZért megérné megvenni, és szerezni vele egy csomó tapasztalatot. A Jaguárt nem értem én sem, hogy miért akarják megvenni. De SKi újságok azt irták, hogy azért, mert van talán, de nem biztos, hogy jól mondom V6, V8-as erőforrásuk.
BadBoy2007-06-19 23:51:38 // 3121
Ez egy Q2 akar lenni. És itt az a lényeg, hogy felkeltsék az emberek érdeklődésést, mert most nagyon jó áron lehet 147-et kapni Csehországban. Leaingre 349000 csehkorona. Készpénzre, meg 399000.
Tedi2007-06-19 23:50:53 // 3120
Nem tudom miért járna jól a Fiat egy olyan céggel, ami akkora üzemi veszteséget profdukál, amivel a Fiat nem, vagy nagyon nehezen tudna megbírkózni...csak azért, mert hagyományaik vannak, na bumm. Ez még nem hiszem, hogy meggyőzi a Fiat hitelezőit.
BadBoy2007-06-19 23:48:54 // 3119
Nem az a lényeg, hogy az alkatrészt adják el, hanem az, hogy egy olyan gyártóval gazdagodjanak, akinek van hagyománya terepjáró téren. És erre a legjobb a Land Rover. És az új Freelander meg nagyon jó lett. Ültem benne, és minőségre sincs már panasz.
mesa2007-06-19 23:37:32 // 3118
Ezt Brnoból hazafelé fotóztam egy óriásplakáton. Milyen limitált széria ez a 147-es ennyi krómmal ???
Rumi2007-06-19 19:08:55 // 3117
a felminősítés jó, olcsobban kapnak hitelt, úgy meg már akár meg is érheti.

nagy Jagat lehet Maserral közös alapokra. kis Jag eddig is Mondeora épült, akkor most 159re fog, na bumm. LR kicsit gáz, de szeretem, úgyhogy hajrá :))
Tedi2007-06-19 17:57:19 // 3116
Hát abból a szempontból biztosan, hogy a maerati Kubangnak, meg az Alfa Kamalnak meglenne a padlólemeze :)
De szegény Land Rover a hírnevéből él, mert a gyártés minősége a Freelandernél, meg a Discovery-nél eléggé gázosak. A régi Land Roverek még faszák voltak. Annyira fapad volt az összes, hogy nincs ami elromoljon bennük :))))
Tedi2007-06-19 17:54:47 // 3115
Hát meg...egy deka alkatrésze, meg semmilye nincs, amit a Land Roverekbe, Jaguárokba el tudnának sózni. Egy teljesen új vasat kéne csinálniuk (illetve egész modellpalettát), aminek az alkatrészeit a többi márkájukban is el tudják sütni. Most itt nem olyanokra gondolok, mint fordulatszámmérő, meg ilyen kis szarok, hanem motorok, hajtáslánc, padlólemez...szóval a húzósabb tételek.
BadBoy2007-06-19 17:53:07 // 3114
Akkor még egy kiegészités.

A Land ROverrel nagyon is jól járna a Fiatcsoport. Én emelett a vélemény melett vagyok. :)
BadBoy2007-06-19 17:51:51 // 3113
A Land ROver nyereséget termel, de a gond a Jaguárral van, ami évi szinten 1 milliárd dollár minuszt termel. Az nagyon lehúzná a Fiatot.
Tedi2007-06-19 17:37:00 // 3112
Hupsz, bocsivagyok, nem le, hanem felminősítés történt, ezt benéztem.
Ettől függetlenül a véleményem ugyanaz :)
Tedi2007-06-19 17:31:08 // 3111
Én egyetlen egy dolog miatt nem vennék erre a dologra mérget.
Elég baja van a Fiatnak most az Alfával meg a Lanciával, amik épp, hogy nyereségesek. ha ezek mellé még frankón bevásárol, akkor megint ugyanoda juthatnak, mint ahol pár éve voltak. Kizártnak tartom, hogy a Fiatnak lenne annyi pénze, hogy rendbe tegye minkét márkát.
Kicsit ide kapcsolódik, hogy a Fitch ma minősítette le a Fiatot BB-ről BBB- -ra, tehát egyből két egységgel rontotta a minősítését. Szóval vannak ott még gondok, erre nem hiszem, hogy be kéne nekik vállalni bármilyen veszteséges autógyárat is, nemhogy kettőt egyből.
BadBoy2007-06-19 17:23:44 // 3110
Már auditor cégek is vizsgálják a Land ROver, Jaguár könyvelési kimutatásait amit a Fiat kért, és viszont a Ford is vizsgálja a Fiatét. De most már nagyon úgy néz ki, hogy lesz üzlet, mert a Fiat pénzügyi mérlege nagyon optimistán néz ki.

Csak a nagy költekezés, nehogy a fejlesztések rovására menjen!
Tommi2007-06-19 00:56:59 // 3109
Tommi2007-06-18 17:39:43 // 3108
Sziasztok!

Tegnap kint voltunk Áki kollégával a Brno-i WTCC futamon és nagyon-nagyon érdekes dolgot hallottunk :)))

Épp Thompson és Tielemans körül sertepertéltünk, hogy autogramot kérjünk és ott voltak még páran a csapatból. Amikor sorra kerültünk, elővettem egy Alfissimot, amiben volt túraautós cikk, abba akartam kérni az aláírást. Mindketten szignálták, én már nyújtottam volna a kezem, hogy visszekérjem, de Thompson mondta, hogy ácsi, ezt most ő akkor megnézni :) Végiglapozta, nagyon tetszett neki és egy 8C-s cikknél leragadt, vigyorogva mondta, hogy milyen szép ez az autó, de a Spider még szebb. Mondom igen, de abból csak egy van és nem lesz több. Erre megszólal mellette Monika Sipsz férje, hogy tuti lesz belőle egy 200 darabos széria...

Ákival nagyot néztünk, hogy ezt most jól hallottuk? :) Szerintem elég hiteles forrásnak tekinthető a pasi, szóval remélem nem handabandázott :)))
Zool2007-06-13 17:57:17 // 3107
Az euro4 részecskeszűrős JTD-k is először a 93asban jelentek meg, a 147 és a 159 csak később kapta meg. Attól még laszországban készültek.
raga2007-06-13 00:12:08 // 3106
TarP2007-06-12 09:22:03 // 3105
A Q2 annyira nem 156-os, de igazad van, cserében differenciálmű :)
Grando2007-06-12 09:21:34 // 3104
Tegnap néztem a totalcar-t. Az egyendizájn csúcsát jelentő volvóval kapcsolatban jutott eszembe, hogy sajnos az Alfa is erre a vonalra áll rá. Persze nem annyira extrém a dolog szerencsére, de azért... Így elcsépelik a tuti formát.
mesa2007-06-12 09:10:08 // 3103
Nem ebben semmi teszt nincs. Csak nem éri meg addig leszerelni a gyártósort, amig a fejlesztésésre szánt lóvét vissza nem hozza.

Nézd meg, ma szinte minden gyártó tovább futtatja a modelljeit "Classic" néven.

Ha az AR vezetőségét érdekelné a vásárlók véleménye, akkor nem lenne az összes új modelljüknek 100% ugyanolyan az orra. :(

Nem kell ezt ennyire túldimenzionálni. Ha anyagilag tovább nem éri meg nekik, rögtön szívfájdalom nélkül bezárják az üzemet és nincs több GT.



Ez a 149 futómű meg egyáltalán hogy jön ide, mikor épp arról beszéltünk hogy 156-os ??? :)))
TarP2007-06-12 08:58:43 // 3102
De a GT-t nem hagyták abba gyártani, sőt, Q2...Black Line...Collezione... szóval még technikailag is fejelsztik, meg stíusban is finomítják.

Vagy ez már a 149-es futómű élő tesztje, illetve kísérletezés, hogy az alfa vásárlók mennyire ugranak az egyedibb megjelenésre?
mesa2007-06-11 16:57:56 // 3101
a 156-nak az a GT, mint a 159-nek a Brera.
így ha a 156-nak a 159 az utóda, értelemszerűen a GT-nek a Brera. :)
BeeGee2007-06-11 16:57:12 // 3100
Így van :)
mesa2007-06-11 16:55:57 // 3099
A műszerfalon, kormányon kívűl szinte más köze nincs a 147-hez. :)

Egyébként az azonos padlólemez már magában foglalja a futóművet is!

Padlómezen ne csak a szó szerinti 'bádogot' értsétek, ez maga a struktúra, amire a kasznit tervezik, ez az az alap amire felhúznak egy autót.
Ez tartalmazza az erőforrást és a meghajtást, a futóművet,

Ami változhat gyártónknént, vagy modellenként : a kocsiszekrény (maga a konzervdoboz ), a héjszerkezet (a csontváz), a kábelezés, valamint a beltér.

Módosítani szokták a tengelytávolságot, ha egy kategóriával lejjebb vagy feljebb is hasznosítani kívánják a közös padlólemezt (pl. Nissan Micra - Dacia Logan)

A GT semmi egyéb tulajdonképpen, mint egy "156 Coupe".
:)
BeeGee2007-06-11 16:38:55 // 3098
Ha megnézed, minden berlinának megvolt a gt és spider változata az 1900-astól kezdve - egy két kivétellel. Kompakt kategóriában egyszer építkezett kupé - Alfasud Sprint.

Így logikusabb a 156 mellé rendelni a GT-t, mint a 147 mellé - akkor kb Sprintnek kéne nevezni. Ez meg is magyarázza a mostani Brera átfedést is. A 159 vonalon nagyszerűen lekövethető ez a tökrégi típuslogika - a Fiat korszak elején ezt is megváltoztatták, de most kezdenek visszatérni.
Tedi2007-06-11 16:18:39 // 3097
Sőt, a felfüggesztése is a 156-é. Szal' igen, inkább egy 156-os, mint 147-es. Szerintem.
Zool2007-06-11 16:18:21 // 3096
Vannak kétségeim azért...
BeeGee2007-06-11 16:16:30 // 3095
A padlólemeze a 156osé, a belseje 147esé. Egy mutáns :) De szép..
Úgy is árulták, hogy a "kétajtós limuzin" Tehát a gyár is a 156 mellé sorolta inkább.
Zool2007-06-11 15:57:07 // 3094
őőőő, ja ez is egy lehetőség... :)
Tibe2007-06-11 15:53:15 // 3093
Jaja ezt akartam én is írni :)))) Különben az ok nagyon prózai, kevesebb fut belőle az utakon mint a 147-ből és azért nézik meg jobban. :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak