Véleményt alkotni jogod van, de trollkodni nincs.
Idézve a netikettből:
"Trollkodást az a személy folytat, aki szándékosan olyan megjegyzéseket tesz hozzászólásában, amik várhatóan személyes vitákká alakulnak, illetve szándékosan provokálja az ilyen vitákat és szándékosan ellentéteket robbant ki."
Na most ha te egy alfás fórumon más márkákat dicsérsz és szapulod az Alfát, akkor az szerintem trollkodás.
Poló2015-03-15 23:39:52 // 21142
.......................2015-03-15 22:59:43 // 21141
2 alfŕt tartok,jogom van včlemčnyt formŕlni.
Akinek ez nem tetszik az eltolhatja a biciklit
Akinek ez nem tetszik az eltolhatja a biciklit
GTPeti2015-03-15 21:06:51 // 21140
VAG, hogy pontosak legyünk, mert a Volkswagen. ;)
Az egész útkeresésben engem az zavar a legjobban, hogy addig sem gyártottak autókat. Ilyet nem szokás csinálni, mert nemeladással nehezen lehet pénzt keresni...
Az egész útkeresésben engem az zavar a legjobban, hogy addig sem gyártottak autókat. Ilyet nem szokás csinálni, mert nemeladással nehezen lehet pénzt keresni...
Abarai2015-03-12 20:30:35 // 21139
Konkrétan mindenkit, ha konkurencia, ha nem. :)
vm2015-03-12 20:26:56 // 21138
Neked biztosan. Folyamatosan a konkurenciát fényezed 4C-ügyben is ;-)
.......................2015-03-12 19:09:57 // 21137
kezd az egész Fiat konszern az WAG ra hasonlítani
minden pénz egy kalapban ,aztán ha egy Mito n van haszon azt egy Maseratira költjük
hogy ez nekünk jó lesz vagy Sem?
minden pénz egy kalapban ,aztán ha egy Mito n van haszon azt egy Maseratira költjük
hogy ez nekünk jó lesz vagy Sem?
Putyesz2015-02-18 17:17:03 // 21136
msd2015-02-18 17:13:50 // 21135
Ez egy Audi A8.
.......................2015-02-18 14:54:25 // 21134
Abarai2015-02-12 13:27:20 // 21133
159, amire ráborult a fotóbolt.
Béci Ɨ|ѯ2015-02-12 13:06:15 // 21132
WarbiRunner (Gyuri)2015-02-02 11:54:46 // 21131
Azért írtam, hogy talán :-) Mégis több mint azok az ezeréves skiccek amiket a TC is feltesz, hogy íme az új Alfa. Ez legalább valami, aminek már köze is lehet a valósághoz :-)
.......................2015-02-02 11:40:34 // 21130
fasza nagy kerék ,és a motorháztetö alig magasabb mint a kerék
Tedi2015-02-02 11:40:14 // 21129
Az eredeti terv ez volt, aztán Marchionne azzal fúrta meg, hogy az Alfa csak olasz lehet, semmi japó, meg ilyen-olyan "külföldi" kütyü nem lehet az autóban. Így átnyomták a Fiat/Abarthnak, az Alfa meg majd fejleszt egy saját spidert. De azt nem merem mondani, hogy ez nem a 4C Spider.
GTPeti2015-02-02 11:16:04 // 21128
Ez szerintem egyáltalán nem biztos, hogy a Giu. Persze lehet.
WarbiRunner (Gyuri)2015-02-02 10:13:04 // 21127
A kerék kérdésre talán válasz, lásd ITT
Piritu - 1.000.0002015-01-24 18:39:50 // 21126
Nem ez a probléma vele, japóként is jó gép lesz. A gond az, hogy az Alfának nincs és nem is lesz könnyű, nyitott autója. Olyan, mint ami világhírűvé tette a Spider nevet.
GTPeti2015-01-24 17:16:30 // 21125
Mivel manapság a legsportosabb Fiat-okat Abarth-nak hívják, ezért feltételezem, hogy egy RWD-s roadster, ami eredetileg Alfa lett volna, a kiválóan be fogja tölteni az Abarth zászlóshajójának a szerepét. Persze nem mintha "sima" Fiat logóval kevésbé lenne jó.
Piritu - 1.000.0002015-01-24 16:14:33 // 21124
Piritu - 1.000.0002015-01-24 16:05:41 // 21123
Eredetileg Alfa&Mazda lett volna, azért írja, hogy az "Alfa helyett".
GTPeti2015-01-24 14:47:15 // 21122
Itt is ez áll. :)
"az Alfa helyett a Fiat, vagy az Abarth kaphatja meg a következő generációs MX-5-ös Mazda műszaki alapjait."
"az Alfa helyett a Fiat, vagy az Abarth kaphatja meg a következő generációs MX-5-ös Mazda műszaki alapjait."
Piritu - 1.000.0002015-01-24 14:43:48 // 21121
Nem. , Fiat lett belőle.
GTPeti2015-01-24 14:38:51 // 21120
Nem úgy volt, hogy...
1. Abarth lesz belőle,
2. Az Alfa pedig csinál saját Spider-t?
Kérdezem. :)
1. Abarth lesz belőle,
2. Az Alfa pedig csinál saját Spider-t?
Kérdezem. :)
Piritu - 1.000.0002015-01-24 14:36:12 // 21119
Az lenne a logikus, de az Alfát nem a logikája miatt szeretjük :-))
Piritu - 1.000.0002015-01-24 14:35:10 // 21118
Már évek óta nem látom értelmét izgulni. Túl sokat hitegettek marketing célokból az elmúlt években.
Utoljára talán az új Spider hozott lázba, hogy lecserélhetem a 17 éveset, aztán abból se lesz bevallottan semmi. A "társcég" meg már hirdeti...
Utoljára talán az új Spider hozott lázba, hogy lecserélhetem a 17 éveset, aztán abból se lesz bevallottan semmi. A "társcég" meg már hirdeti...
Piritu - 1.000.0002015-01-24 14:29:13 // 21117
" elöl kettős keresztlengőkaros, hátul multilink futóművével még az Exectuvie malomkőnyi, 20 collos kerekeivel is kellemesen ringat a Thema." - 18-al ilyen :-((
GTPeti2015-01-24 14:27:42 // 21116
Szerintem a kb. a 159 kerekeinek méreteire lehet számítani.
GTPeti2015-01-24 14:19:55 // 21115
Ezek nem a TC képei, hanem Torsten Kisch képei. ;)
Ha megnézed, hogy mekkora kerekekkel mennek a prototípussal, azért megnyugodhatunk: nem lesznek azok akkorák, a Ghibli kerékjárataiban szinte elvesznek. :)
Ha megnézed, hogy mekkora kerekekkel mennek a prototípussal, azért megnyugodhatunk: nem lesznek azok akkorák, a Ghibli kerékjárataiban szinte elvesznek. :)
.......................2015-01-24 13:05:59 // 21114
Tedi2015-01-24 12:59:15 // 21113
Easyrider Piritu :) Cassinóban már régen elkezdték felszerelni a gyártósorokat, és plusz munkaerőt is vettek fel. Valamikor a tél vége felé beindul az előszériás darabok gyártása, sínen van minden. Hogy mi miért nem láthatjuk még az autót...nos az szimplán marketing :) Beszélnek róla. Hamarosan úgyis megjelennek az utcán a maszkírozott próbapéldányok, akkor majd többet lehet tudni. Nyugodtság :)
.......................2015-01-24 12:58:11 // 21112
prototípura mindíg ilyet rajzolnaK,
Tuti kisebb felni gumi kombo lesz rajta
Bár nekem nagyon bejön h a kerékív magasabb mint a motorháztető
Tuti kisebb felni gumi kombo lesz rajta
Bár nekem nagyon bejön h a kerékív magasabb mint a motorháztető
Piritu - 1.000.0002015-01-24 12:34:32 // 21111
Számomra pont ez a gáz. Nincs fél év, hogy bemutassák a kocsit és még mindig "erősen eltúlzott arányokkal" rendelkező skicceken csorgatjuk a nyálunkat. A présszerszámoknak pedig már erősen kell készülniük, hogy addigra minden karosszériaelem meglegyen. A fröccsöntő szerszámokról nem is beszélve. Több ezer, tízezer alkatrészt kell megvalósítani addig.
Tehát a kocsi már létezik, legalább papíron, maketten, 3D-s látványterven. Vagy igen gondosan titkosították a projektet, vagy ezzel is az van, mint a korábbiakkal, csak ígéret...
Tehát a kocsi már létezik, legalább papíron, maketten, 3D-s látványterven. Vagy igen gondosan titkosították a projektet, vagy ezzel is az van, mint a korábbiakkal, csak ígéret...
.......................2015-01-24 12:31:31 // 21110
Tedi2015-01-24 12:24:16 // 21109
Srácok, ez egy skicc, erősen eltúlzott arányokkal, mert így néz ki jól rajzon, de ne ebből induljatok ki.
Dömpi (il dottore)2015-01-24 12:17:35 // 21108
én tavaly vettem egy garnitúra Bridgestone Potenza-t 235/40 ZR19 méretben 250k volt a 4 darab.
Horror!
Mellesleg a germánok gyárija 245/40 ZR19, meg 245/35 ZR19, azok érdekes módon olcsóbbak.
Horror!
Mellesleg a germánok gyárija 245/40 ZR19, meg 245/35 ZR19, azok érdekes módon olcsóbbak.
Piritu - 1.000.0002015-01-24 12:07:23 // 21107
A kép alapján bőven 20-asnak becsülöm a felnit. Nulla gumivastagsággal felér a kilincsig. A 159-nél 2x tizencenti gumival is messze van a 17-es kerék tőle.
A kinézet meg egy dolog, számomra a kérdés, hogy közlekedni lehet-e vele? Ezzel tuti nem, az utca végéig se jutnék el a felni sérülése nélkül, nem Hamburgig/Párizsig/Barcelonáig meg vissza. A kopási sebességről nem is beszélve, olajcserénként új, no ez lenne sok pénz, erre utaltam...
Egy normális gumi 17-es méretben is 40e felett van. A kínai gumi nálam nem játszik, ha nincs pénzem normálisra kisebbet kell venni, nem szart. Főleg nem használtat 3 mm alatt...
A kinézet meg egy dolog, számomra a kérdés, hogy közlekedni lehet-e vele? Ezzel tuti nem, az utca végéig se jutnék el a felni sérülése nélkül, nem Hamburgig/Párizsig/Barcelonáig meg vissza. A kopási sebességről nem is beszélve, olajcserénként új, no ez lenne sok pénz, erre utaltam...
Egy normális gumi 17-es méretben is 40e felett van. A kínai gumi nálam nem játszik, ha nincs pénzem normálisra kisebbet kell venni, nem szart. Főleg nem használtat 3 mm alatt...
ASR162015-01-24 11:54:48 // 21106
Azért ne túlozzunk, a 18-as még ma is extra méret, pl. a 3-as bmw, vagy az audi a4 alapból 16-os-as kerekekkel jön ki, 5-ös bmw vagy a6-os audi 17-esekkel, még ott is extra a 18-as nemhogy egy astra-nál..:) Az más kérdés, hogy mi néz ki jól, meg hogy azokat mennyien rendelik meg alap kerékkel, de egy 18-as garnitúra még ma is extra. Nem tudom milyen gumit adnak 19-es méretben 20k-ért, én 17-esben nem találok 25k alatt olyat, amit megvennék.
.......................2015-01-24 11:25:17 // 21105
Manapság egy 18 as szett normál méretnek számit,pl az Astran is az néz ki normálisan
Mivel lassan minden auton ekkora van az ára is lement,másrészt a kinaiak isberuháztak a 18,19,20 zoll gumigyártásra pl.19 es brerára darabja 20..25eFt anno 10 éve ennyi volt egy16 os darabja
Mivel lassan minden auton ekkora van az ára is lement,másrészt a kinaiak isberuháztak a 18,19,20 zoll gumigyártásra pl.19 es brerára darabja 20..25eFt anno 10 éve ennyi volt egy16 os darabja
ASR162015-01-24 10:34:29 // 21104
Ha valóban a ghibli lesz az alapja - és a hajtáslánc alapján ez tuti - akkor 18-as kerekekre lehet számítani. Mivel teljesítményben azért annyira itt nem fog elszaladni a ló, gondolom a futóművet is ahhoz fogják belőni, így szerintem simán 17-es kerekekkel érkezik alapból.
Piritu - 1.000.0002015-01-24 09:55:47 // 21103
A Totalcar képeit nézegetve azért megkérdezném, hogy milyen gumi kell erre? Nem lesz 20 fillér egy garnitúra. A magyar utakon meg nem lehet vele közlekedni, az tuti.
Halesz2015-01-23 18:14:02 // 21102
Mondjuk jó lehetőség, hogy teszteljék a leendő vásárlóikat... de én sem hiszek abban, hogy ilyen lesz, bár mostanában nagyon mindenhol ezek a rajzok jelennek meg :)
WarbiRunner (Gyuri)2015-01-23 16:01:52 // 21101
Az vajon kívülről szippantás e, ha pl innen szippantanak? :-) Merthogy a leírás szerint:
Envisioning the next Alfa Romeo flagship. Developed in collaboration with the Design Center FIAT, the proposals for the new top model in the lineup of the legendary Italian brand have been presented to Lorenzo Ramaciotti, responsible for Style Fiat Group Automobiles and Maserati. Supervised by Alessandro Maccolini with Antonio Rosti.
Ryu Seung-Wook (Korea)
Mindegy, remélem én is, hogy végre születik valami ütős, meggyőző Alfa. :-)
Envisioning the next Alfa Romeo flagship. Developed in collaboration with the Design Center FIAT, the proposals for the new top model in the lineup of the legendary Italian brand have been presented to Lorenzo Ramaciotti, responsible for Style Fiat Group Automobiles and Maserati. Supervised by Alessandro Maccolini with Antonio Rosti.
Ryu Seung-Wook (Korea)
Mindegy, remélem én is, hogy végre születik valami ütős, meggyőző Alfa. :-)
Tedi2015-01-23 15:10:24 // 21100
Szerencsés csillagzat alatt születhet. Technika és formaterv eddig is volt. De elhatározás és főleg pénz eddig nem. Most ez is megvan, szerintem nagyot fognak gurítani :)
vm2015-01-23 12:50:35 // 21099
Ezzel együtt nem sírnék, ha a vége a cikkben levőre hajazna valamelyest. Az nagyon rendben van, és az Alfának k.vasok minden múlik most ezen.
Ha nem gurítanak olyat hogy lecsússzon a gatya (és valljuk be, sem a MiTo-val, sem a Giulietta-val nem gurítottak...), akkor nekik reszeltek.
Ha nem gurítanak olyat hogy lecsússzon a gatya (és valljuk be, sem a MiTo-val, sem a Giulietta-val nem gurítottak...), akkor nekik reszeltek.
Tedi2015-01-23 11:22:42 // 21098
Nem tudom, hogy a gyári csapat mennyit szippant kívülről, de tippen szerint nem sokat. Anno, amikor még a formatervező stúdióktól vették a terveket, úgy nézett ki a folyamat, hogy az Alfa szólt a Bertonénak, a Pininfarinának, meg mondjuk Giugiaronak, mindegyik elkészítette a saját formáját, majd a Centro Stile rábökött egyre, és azt választották.
Most viszont a Centro Stile maga csinálja a formaterveket, szerintem a tervezőik nem nagyon figyelnek kívülre. Mármint az amatőr rajzolgatókra. Legalább is ennyire komolyan biztosan nem. Nekik megvannak a saját fókuszcsoportjaik, persze minden csak válogatás kérdése :)))
Most viszont a Centro Stile maga csinálja a formaterveket, szerintem a tervezőik nem nagyon figyelnek kívülre. Mármint az amatőr rajzolgatókra. Legalább is ennyire komolyan biztosan nem. Nekik megvannak a saját fókuszcsoportjaik, persze minden csak válogatás kérdése :)))
WarbiRunner (Gyuri)2015-01-23 09:31:03 // 21097
Adalék. Ha megnézed ezt-t, a véglehgeshez már nagyon hasonlító 4C modell mögött a falon kb. olyan skicc van, mint amik a neten szoktak keringeni.
Egyrészt kikerülhetnek, hisz aki a gyárban le tudja rajzolni, annak otthon is megy. Másrészt lehet ám, hogy a gyári csapat is szippant ötleteket kívülről. Én biztos úgy csinálnám :-) Ott az az Alessandro Masera, elég ha beírod a nevét a guggliba, jópár Alfa skiccet találsz (bár biztos tudod :-)). A gyáriak helyében benéznék pár jelentős Alfás fórumba és elolvasnám, hogy ezekről a skiccekről mit gondolnak. Amire ráharap a nép, már szegezném is a parafa táblára ihlet forrásnak.
Egyrészt kikerülhetnek, hisz aki a gyárban le tudja rajzolni, annak otthon is megy. Másrészt lehet ám, hogy a gyári csapat is szippant ötleteket kívülről. Én biztos úgy csinálnám :-) Ott az az Alessandro Masera, elég ha beírod a nevét a guggliba, jópár Alfa skiccet találsz (bár biztos tudod :-)). A gyáriak helyében benéznék pár jelentős Alfás fórumba és elolvasnám, hogy ezekről a skiccekről mit gondolnak. Amire ráharap a nép, már szegezném is a parafa táblára ihlet forrásnak.
Tedi2015-01-22 18:12:36 // 21095
Épp a napokban lamentáltam azon, hogy ezeknek a skicceknek mennyi alapja van. Ha visszanézem a Giulietta, MiTo megjelenése előtt készült komolyabb találgató formaterveket, akkor kiderül, hogy sok ponton van hasonlóság. Persze ezeket a skicceket a maguk helyén kell kezelni, nagyon szépek, de az arányaik a valóságban igencsak eltúlzottak lennének. De egyes részmegoldások helytállóak. Szóval ezek alapján azt mondom, valami hasonlóra lehet számítani, mint ami ezen a képen van. És az igencsak rendben van :)
Gyárthatnék konteókat arról, hogy hogy a villámba találják el ezek a lelkes amatőrök, egyetlen verziót tudtam eddig kitalálni: a formatervezés első fázisaiban készülő gyári tervek valahogy eljuthatnak ezekhez a formákhoz, akár akarva, akár akaratlanul. Magyarul: simán el tudom képzelni, hogy az Alfa maga adja ki ezeket. Ha logikusan végiggondoljuk, akkor van benne érdekeltségük, hétpecsétes titoknak pedig csak az elfogadott formaterv számít.
Gyárthatnék konteókat arról, hogy hogy a villámba találják el ezek a lelkes amatőrök, egyetlen verziót tudtam eddig kitalálni: a formatervezés első fázisaiban készülő gyári tervek valahogy eljuthatnak ezekhez a formákhoz, akár akarva, akár akaratlanul. Magyarul: simán el tudom képzelni, hogy az Alfa maga adja ki ezeket. Ha logikusan végiggondoljuk, akkor van benne érdekeltségük, hétpecsétes titoknak pedig csak az elfogadott formaterv számít.
ASR162015-01-22 17:52:38 // 21094
WAAAAAAAAAAA..............
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2015/01/22/elsapad_a_bmw_az_uj_alfa_lattan/
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2015/01/22/elsapad_a_bmw_az_uj_alfa_lattan/
Béci Ɨ|ѯ2015-01-17 14:26:45 // 21093
Az tuti, nekem is. :-)