TarP2006-12-18 14:38:43 // 2392
Na jó, de a csocsítóból sz*rt csinálok... a zubaruból is? :)
Ez tényleg érthetetlen. Aszonták Lancia=luxus. Alfa=sportosság.
Ezután kijön az Alfa 2-3-4 luxusmodellel, a Lancia meg szintén.
Egyik olasz cég sem akar sprotos autót gyártani? GRRRRRRRRR.
Tedi2006-12-18 14:32:40 // 2391
Nekem se kéne, az igényeink ugyanazok :)
Szóval bakják meg.
Azért a Subaru az lehet, hogy csúnya, de legalább finom :) Mint a chokito
TarP2006-12-18 14:26:51 // 2390
De nekem nem kell lufi!
Kis passzentos kemény vaddisznó kell!
Fókusz ST? Ódi S3? Vóvó T5? csúnya japán rallyeautók... Mi van még?
Tedi2006-12-18 14:00:17 // 2389
Ne tedd, kérlek ne tedd! Mmint az ódi S3 vételt! :)))
Legszívesebben kikapartam volna annaka szemét, aki ilyenre csinálta az új Deltát. Párizsbán láttam először, hát egy világ omlott össze bennem. Arra számítottam, hogy egy max. Brava méretű autót csinálnak jó kis kisköbcentis turbómocikkal, meg egy nagyobb dög benzinessel, esetleg dízellel. Ehhez képest...áhh, no comment.
TarP2006-12-18 13:52:23 // 2388
Francba... Írok egy levelet a Konszernnek, hogy :
" Aztakarjátok, hogy Ódi S3-mast vegyek bazze ??? "
:)
Tedi2006-12-18 13:26:45 // 2387
attól tartok nem lehet olyan kis vaddisznó, mint a régi...olyat birtokoltam is :)
Sajnos nem. Ez nagy batár állat, a 156-osnál is nagyobb talán. Meg olyan duci. Pont úgy néz ki, mint ami leglább másfél tonnás. A 159-es irányába vittél el azt is nem csak a súly, hanem a luxus terén is. Szóval ez a Delta nem az a Delta. :(
BadBoy2006-12-18 13:02:46 // 2386
TarP2006-12-18 11:16:49 // 2385
Hmm, ez a virtual tuner járt az Aston Martinnál is képzésen, mert az autó hátsóajtó+kupola+hátsó ablak része csöppet Aston, de ezzel együtt gyönyörű!
Thomasz2006-12-18 11:08:17 // 2384
az új 169-esnek írják
Thomasz2006-12-18 11:07:41 // 2383
zolee1452006-12-18 10:15:16 // 2382
Naja, a régi poén: honnan lehet felismerni az M-es BMW-t? Nincs rajta m betű:)
TarP2006-12-18 09:55:31 // 2381
Illetve jönnek majd a 100Hp matricák a 60lovas Pandákon, mint ahogy a BMW is az "M" matricák eladásából szerzi nyeresége 62%-át :)
zolee1452006-12-18 09:35:02 // 2380
Úgy néz ki az olaszok is elindultak a németek után. Ahogyan a TC-ban mondták, hogy vehetsz Audit 5 milláért, de olyat amit autónak hívunk csak 10-ért... Panda is van 1,7-ért:)
Satti2006-12-18 09:29:46 // 2379
Ha jól emlékszem,olyan 3.2 mill. körűl volt az ára,de nagyon állatul néz ki kívűl-belűl a kis méregzsák.
zolee1452006-12-18 09:26:49 // 2378
A konkurenciához drága, vagy szerinted? mondjuk ez már OFF, de ha ebben a kategóriában, ezzel a felszereltséggel 100LE-t adnak olcsóbban akkor drága, amúgy nem.
Satti2006-12-18 09:22:23 // 2377
A matricák,az aktuális szponzorok miatt kellenek,gondolom.
A kis Dakar Panda is jópofa.Épp tegnap láttam a Panda 100HP reklámját ,qrva jó,élőben megnéztem itt a Fiat szalonban,áll benn egy fekete,nagyon dögös a kis gép,csak drága.
zolee1452006-12-18 09:17:49 // 2376
Na jó, de át van matricázva 2006-osra:)))
Amúgy ha azokat a dolgokat összehozza a Fiat csoport amiket tervez, beleértve a 169-est is, meg mondjuk fészlift álnéven könnyítenek a 159/Brera és társain akkor szép lassan kimásznak ám a gödörből.
Satti2006-12-18 09:13:49 // 2375
Csak olyat raknak már ki,amivel MS vb volt:-)
zolee1452006-12-18 09:11:52 // 2374
Ahogyan TarP cartárs is említette elég nehéz eldönteni hogy az autókat vagy a csajokat akarják eladni:)
Azért egy ilyen kiállításon volt képe a Ferrarinak a 2003-as vagy max 2004-es autót kirakni...:)))
TarP2006-12-18 08:28:25 // 2373
Hmm, nagyon jó kis bemutató, kicsit beillene a "Csajok" topicba is, amilyen szépségek tekergetik magukat az autók körül.
Ezt az új Lancia Deltát mikor mutatják be? Megnézném, bár attól tartok nem lehet olyan kis vaddisznó, mint a régi...olyat birtokoltam is :)
Satti2006-12-16 09:27:51 // 2372
Satti2006-12-13 19:45:55 // 2371
Te egy igazi úriember vagy!:-))
Bár egy Donnénak,ez minimum jár!:-))
Don Gombóc2006-12-13 19:40:25 // 2370
Előbb az asszony kap egy Brerát. Hogy béke legyik. :)
Satti2006-12-13 19:37:55 // 2369
Egy Donhoz ez már illik,az biztos!:-))
Don Gombóc2006-12-13 19:35:36 // 2368
Igen olvastam, és quatroporte alvázra tervezik, akkor nem kell azt vennem hanem marad az Alfa amore. :)
zolee1452006-12-13 19:26:33 // 2367
Azt jól látom, hogy a 159-es a Visconti külső tükreit kapta meg?
Satti2006-12-13 19:20:28 // 2366
Mindent ki tudok mondani vazze,csak a csokit szeretem,más fagyit nem eszek,főleg olaszban,meg egyébként mindegyiknél ott volt a neve egy kis táblán:-))
Grando2006-12-13 19:19:04 // 2365
Az 5.0 V8 GTA az 500 lóval potom 100 rongyért optimális megoldásnak tűnik. ;)))
Willy2006-12-13 19:18:04 // 2364
Meg se kóstóltál több féle fagyit csak azért mert nem tudtat kimondani a nevét? :-PPPP :-))))))))
Don Gombóc2006-12-13 19:12:16 // 2363
Akkor gyűjtögetem a rávalót. :)
Satti2006-12-13 18:54:52 // 2362
Nyáron a fagyisnak azt mondtam Jesoloba minden este:"due choccolato prego":-))
ystuc2006-12-13 18:53:04 // 2361
Pizza, capuccino, coure sportivo, gelato. Nálam ennyiben merül ki. :-)
Satti2006-12-13 18:51:06 // 2360
Cinquecento palachinto,tutti frutti prego,bella amore mio,tutti piccolo amici!:-))Ezt tudom Én is:-))
Grando2006-12-13 18:45:38 // 2358
Nem csak 10 sor, tovább is van:
Il sempre eccellente ItaliaSpeed pubblica un articolo sulle indiscrezioni relative alla Alfa Romeo 169. La nuova ammiraglia di Arese, nome interno Progetto 941, dovrebbe posizionarsi nettamente più in alto rispetto alla 166, con l'obiettivo di rubare vendite ad auto del calibro della Mercedes CLS.
Attesa per il 2008, la 169 non userà il pianale Premium, ma userà la stessa piattaforma della prossima Maserati Quattroporte: per la gioia di tutti gli aficionados, torna una Alfa con trasmissione transaxle (cambio sull'assale posteriore). Trazione posteriore, migliore distribuzione dei pesi e grande rigidità torsionale dovrebbero permettere di giocare meglio la partita con le case tedesche anche a livello di marketing.
Lunghezza (4,95 metri) e altezza (1,4 metri) sono simil-CLS. Per il cambio si parla di nuove trasmissioni Getrag (compresa una a sette rapporti robotizzata con doppia frizione). Sotto il cofano troveranno posto solo motori V6 e V8. I benzina partono dal 2.8 V6 da 250 cavalli, poi il 3.2 V6 da 285 cavalli, un 4.3 V8 da 400 cavalli (500 Nm). Il 3.0 V6 diesel dovrebbe sviluppare 275 cavalli e 620 Nm.
I prezzi dovrebbero partire da poco sotto i 50.000 € per la 2.8, essere attorno ai 50.000 per il 3.0 diesel e salire fino ai 75.000 € per la 4.3 V8. Una ipotetica GTA 5.0 V8 da oltre 500 cavalli potrebbe costare attorno ai 100.000 €.
Kellemes silabizálgatást mindenkinek! ;)))
Grando2006-12-13 18:23:45 // 2356
Nem találom, pedig asszem én is olvastam anno. Tán annak kapcsán vetődött fel a téma akkor is... Vagy mégsem? Szenilis vagyok. :))
zolee1452006-12-13 18:12:21 // 2355
Persze olaszul nem tudok, csak abból gondolom, hogy azért 10 és fél sorban olyan nagyot nem lehet alkotni:)
zolee1452006-12-13 18:11:01 // 2354
húúú ezért most mit fogsz kapni:))) Van ám az Amorén egy írás a Viscontiról, talán kicsit komolyabb is mint ezen az oldalon:)
ystuc2006-12-13 18:08:03 // 2353
Meg sem próbáltam felhomályosítani. Akinek Feliciája van, és nagy álma egy Octavia, az maradjon csak a gyönyörű német autóinál... A Skoda is tele van tradíciókkal, sikerekkel (egyedüli tisztelet talán a 130-ast illeti meg), ötletekkel, stb... Szomorú is vagyok, hogy az Alfa másol...
Á, vicc az egész... Nevetséges, de nem baj, ő legalább büszke a 6 lityós fogyasztására... :-DD
Grando2006-12-13 18:05:36 // 2352
A nagyvadak toic-ban már egyszer körberágtuk a Viscontit. Nagyjából lehurrogták a többiek, hogy pugos. :|
Nekem nagyon bejön amúgy!
Itt egy oldal a 169-Viscontiról. Aki tud taljánul, mesélje el, miről szól! :))
Tedi2006-12-13 18:00:37 // 2351
Ez teljesen jó! Van benne egy kicsi a Viscontiból, nekem nagyon tetszik.
zolee1452006-12-13 17:59:25 // 2350
Ez így igaz, hiszen tudjuk hogy az európai autógyártás nagy másolója az Alfa: elnevezés, formai megoldások... ezek a köcsög olaszok mindent lenyúlnak, pedig az Audi ezt a nevet is hogy kitalálta hogy A8. Mondjuk abban igaza lehet, hogy az A8 elnevezés régebbi, hiszen A8 már 1994-ben is volt, 8C meg csak 1938 óta van:)
zolee1452006-12-13 17:52:13 // 2349
Szerintem meg nem olyan sokat változott, inkább finomítottak a dolgokon, V8 meg majd jön:)
ystuc2006-12-13 17:47:48 // 2348
Tanult kollegám 8C-ről alkotott véleménye: "Biztos az Auditól koppintották (A8) a megnevezést, mert annak akarnak végre egy ellenfelet..."
Nem kommentálnám... :-/
Satti2006-12-13 17:04:11 // 2347
Sztem a prototípus lényegesen dögösebb volt,más volt a belső,lambo ajtók,az eleje és hátulja is agresszívabb volt,a V8-as motorról már nem is beszélve.
A széria Brera nagyon király,de ez a 169 a képen,lényegesen állatabbnak néz ki biztosan,mint majd a széria kocsi lesz.
zolee1452006-12-13 16:59:22 // 2346
A Brera sokkal szerényebb lett? Van egy durván durvább Brera koncepció mint amit én láttam?:)
Satti2006-12-13 15:39:58 // 2345
Ez így elég nagyot mutat,de ez is olyan lesz,mint a Brera,hogy a sorozatgyártású kivitel sokkal szerényebb lesz.
Don Gombóc2006-12-13 14:59:45 // 2344
Most néztem a www.infomotori.com oldalon ezeket a képeket, és 40-55 ezer euróra taksálják az árát, illetve közé. 4.9 méter hosszú lesz.