Ilyen, nekem 74Ah-s van benne, asszem kisebb a gyári előírás.
Xixo2015-09-02 13:00:22 //
137010
Én olyan 40km-t elmentem egy másik akksival, fogyasztók nélkül.
Csavarok passz.
Sziasztok! Már megint segítség kellene. Reggel, menet közben bevillant a töltés lámpa, de pont kiértem lakott területről, lehetett hajtani és akkor nem világított. Mentem vagy 30km-t a köv. faluig, elvettem a gázt, fordulat vissza esett 1600 körülre és akkor megint világított. Aztán kigyulladt az abs, kézifék, bizt.öv stb. minden. Lehuzódtam, leálltam rátettem a gyújtást, diszkréten kattogott valami csöppet, indítottam, de semmi
Gondolom a generátor adta meg magát, meg a végére az aksi is😊.
Most kaptam egy olyan tippet, hogy egy jó aksi hazavinné az autót. Szerintetek is? És mekkora, milyen (jobbos, balos) kell bele? És mekkora kulcsok a cseréhez? Asszem a saruhoz 10es, de nem tudom a lefogatása milyen. Az autó most tőlem 50kmre van, nem tudok kiszaladni megnézni😊
Ja, 146 jtd- ről van szó.
1.4 TS is ilyen...dugóban felmegy, kapcsol a venti...utána a menetszél visszahűti
Nekem ez a lentebbi, tényleg pár mm-es ingadozás van, de nagyon nem ijesztő. Ez a jelenség is főleg dugóban van, ha ömlik a kocsi elejére a meleg a CDTi Vivaróból meg az E39-ből... :)
Kau2015-09-01 16:30:05 //
137006
Nekem mindegy, hogy hegymenet kettesben, vagy araszolás 36 fokban. A hőfok stabil 89 fok. Nem ingadozik sehova. Gondolom, ha jó a termosztát, ennek így kell működnie. De, ha nem forralja a vizet és visszahűl üzemi hőfokra, az szerintem nem gond.
Csak majd érdemes lesz figyelni rá, főleg télen. Ha nem fogja elérni az üzemi hőfokot, érdemes lesz kicseréltetni.
Ilyen amikor eldöntöm, hogy "na most fölveszem a külső hőmérséklet nagyon meleg - motor nagyon hideg és régóta áll kombinációból adódó indítási problémát.". Felejtsd el, ilyenkor tökély.
https://www.youtube.com/watch?v=gSXmneEyQwk&feature=youtu.be
1.6 TS-nél is, folyamatosan 90 fölött van 2 mm-el, venti kapcsol, alámegy 2 mm-el, venti kikapcsol, fölé megy 2mm-el... :D De ezt csak araszolós tempónál.
Kazes☻2015-09-01 00:41:25 //
137003
Ja-ja... városban is... araszolósan
Xixo2015-09-01 00:17:48 //
137002
Olyan másnál is van, hogy ilyen nagy melegben magasabb fordulaton vagy hegynek felfelé felmegy a víz a 90fok feletti pálcikáig és csak a terhelés után hűl vissza látványosan?
Tovább nem megy soha, talán picit visszább is esik, de nem sokkal. Venti kapcsol, víz van. Jtd.
Kazes☻2015-08-30 12:50:06 //
137001
Ehhez mit szóltok? Vásárolt már valaki tőlük? Tapasztalat?
Thx!
Kazes☻2015-08-29 21:29:02 //
137000
Grat! :)
Kau2015-08-29 17:39:54 //
136999
Happy 137K! :)

Kau2015-08-29 17:39:10 //
136998
Jön a K! :)
Kau2015-08-29 17:38:56 //
136997
Hát, igen. Elég szerencsétlen eset :(
SuPe2015-08-29 17:11:36 //
136996
Az eladó mondta is....azért bíztam benne hogy 500 km után azért nem hagy cserben.(Elvileg még volt hátra 10.000km a csereperiódusig). De a szivattyú meg adta magát.
De akkor ez nem ugyanaz lesz. Na majd megnézem. Ha passzol a Tiéddel, szivesen Neked adom. :)
Kazes☻2015-08-29 15:16:49 //
136994
Én 1.9 TD vagyok. :)
Kau2015-08-29 15:14:52 //
136993
Én is rendeltem, mikor megvettem az Alfát 13 éve :)))
1 órán át kereste a szerelő, h hol lehet. Aztán megtudtam márkaszervizből, h a 99 utáni Alfákban gyárilag nincs, hanem a tankban van szűrő. Utólagosan aki akar, az építhet bele :)
Mondom jó, h lehet kapni alváz és motorszám alapján, katalógusból :)
145, de nem innen rendeltem, hanem alvazszam alapján hozattam.
"Alfa Romeo CF2 8V, 10V, 145, 146, 147, 156, 166" a tied ilyen?
Elvesztettem a fonalat... :D Tehát a 145 1.6 TS-ben van? :D
Kazes☻2015-08-29 13:59:14 //
136989
Van ilye'...! Én nemrég cseréltem. :)
Háde' alváz meg motorkód alapján rendeltem. :D Akkor ha valakinek kell, szóljon, sok hasznát én nem veszem.
:D ?
http://albaalkatresz.hu/szurok-uzemanyagszuro-c-2_3_293_2588.html
Kazes☻2015-08-29 10:58:36 //
136986
A dízelbe kell, ez az. :)
:D ?
http://albaalkatresz.hu/szurok-uzemanyagszuro-c-2_3_293_2588.html
Kau2015-08-29 08:56:16 //
136984
Gyárilag nincs külön üzemanyagszűrő a kocsidban.
Elég drága buli. Bontott nem jó? Vannak gyönyörűek, amiket elég tisztíttatni. :)
Sziasztok! Tudtok ajánlani kárpitost Budapesten ülés felújításra? Szivacs+kárpit csere. Köszi!
Sziasztok! Ma olyan gondom lett hogy rá rakom a gyújtást és az üzemanyag visszajelzőnkivül minden el alszik egy másodperc alatt és nemtudok inditani sem, néztem a biztosítékokat de semmi. Nem tudom hol keresem a gondot. Hozzá kell tennem épp rakom össze, a műszerfal ki lett szedve mert klimás lesz, reggel még elindult, késöbb már nem, egyregondolokmikor másodszor akartam inditani nem raktam vissza véletlenül a kilométer visszajelző táblát, mert még összerakás alatt van...2.0 turbo diesel. Segíséget kérnék. Köszi előre is.
Az a durva, hogy ma megvolt az olaj és szűrőcsere (kivéve az üzemanyagszűrőé, de azt is megvettem) és a dadogás megszűnt. Ez a mosható K&N szűrő volt benne. Előidézhetetlenné vált a dadogás és a motorféknél a "pampapapamm". :) Azóta indításnál esik sem vissza a fordulat. Na meglátjuk.
Ha nem titok, mennyiért vetted a kicsikét? A szíj hogy szakadt el? Fordulaton vagy simán indulásnál? Esetleg szimplán menet közben?
Kau2015-08-27 10:39:58 //
136978
Érdemes autóvásárlás után lecserélni a szíjakat, olajat, szűrőket, mert az eladó ilyenekkel már nem szokott foglalkozni...
A vezérlés összerakásához sablon kell. Nagyon kevés szaki tudja jól összerakni anélkül.
Kau2015-08-27 10:37:34 //
136977
Ilyeneket már mindenki cserélt, de nem segített. Lambda, gyertyák, LMM, trafók, kábelek, alapjárati motor...
aatis2015-08-27 10:23:00 //
136976
Üdv srácok!
Eladóvá vált a 145-ösöm. Használtautóra még nem tettem fel, jobb lenne, ha itt kelne el. :)
Az autó mindennapi használatban van, megkímélt állapotú. Csak Selenia 20K olaj ment bele mindig.
Az autó:
Alfa Romeo 145 Special Edition
1.6 TwinSpark motor, 16 szelep, 120 LE, benzin
2000. augusztus
227.000 km
Felszereltség:
- ABS
- Automata klíma
- Elektromos ablak
- Elektromos tükör
- Vezető- és utasoldali légzsák
- Ködlámpa
- Központi zár
- Könnyűfém felni
- MP3-as fejegység (CD, USB, AUX)
- 6 hangszóró, mélynyomó, erősítő
Érdeklődni lehet a 30/392-4177-es számon.
Iár: 650.000 Ft
(Bocsi a képek minőségéért, de csak gyorsan lefotóztam, hogy legyen kép is a szöveg mellé. Az oldalamon vannak még képek, bár azok nem túl frissek.)

Fogalmam sincs, ma reggel gyönyörűen indult, nulla dadogás, olyan mintha csak akkor csinálná, ha meleg van és még "hideg" a motor.
Grabó2015-08-27 05:00:53 //
136974
Sziasztok! Szeretnék vásárolni bontott, de jó állapotú szervószivatyút reális áron. Egy 1.6 ts be kellen. Válaszokat privátba várok! Köszi mindenkinek!
SuPe2015-08-26 22:52:25 //
136973


Hello Mindenkinek!Kellemetlenül indult az Alfás vásárlásom.Két hét használat után 500km-t mentem vele,elszakadt az vezérműszijam."Szerencsére"nagy kár nem történt ,pár szelep hajlott el,meg apróságok,de a javítás és szelepcserék 40ezerbe kerülnek.+Új olaj, szűrők ,vezérműszett,termosztát.Összesen 122ezerre jött ki.Ha valaki tud olcsón szettet vagy hogy van -e olcsóbb megoldás javításra,szívesen várom a választ.Köszi előre is.Azért nem ment el a kedvem,mert nagyon megszerettem a kis 145öst.Meg fogom javítani. (Vezérmű beállításhoz kell vmi speckó szerszám?)
SuPe2015-08-26 21:53:24 //
136972
Lehet lambdaszonda?
Az a helyzet, hogy tippem sincs. 2000-es, 1.6 TS, special edition. Ebből nem tudjuk megmondani?
hg6idn2015-08-26 20:31:01 //
136970
Ezt nem produkálták infóm szerint a Marelli ECUC, a tiedben is Marelli van, vagy Bosch ECU?
Volt egyébként egyszer alapjárati gondom, de azt fojtószelep poti zajosság okozta.
És az indítás utáni 1-2 mp-es fordulatszámingadozás? Alapjárat alá esik be, picit dadog, aztán beáll.
Ezt még nem próbáltam én sem. Mondjuk mondom, 20-ból egyszer ha így leáll, de tényleg elképzelésem sincs mi okozhatja, elvileg minden rendben van a kicsikével.
És ha kétszer teszed gyújtásra, mintha dízelnél kétszer izzítanál? Akkor van változás?
hg6idn2015-08-26 12:44:10 //
136966
Vicces, 1,6 Mareák, Bravo/a is hasonló gondal küzdöttek, sajátommal is rengeteget dolgoztam, de megoldás nem volt. -10 ben pöccre indult, 20 fokban meg másodikra, etanollal is... Furcsa oladz tünet :)
Akkor ennyi, így kell szeretni. :) Nem nagyon zavar, igazából csak megmosolyogtat. :)
Kau2015-08-26 09:15:00 //
136964
Sajnos ezzel sokan küzdünk és régóta. Nincs meg az igazi ok. A gyertyacsere nem oldja meg ezt a hibát. Általában nyári hiba és ősztől elsőre, pöccre indul az autó, de rosszabb állapotnál, van akinek télen is csinálja.
Ha bemelegszik a motor, utána megjön a kellő erő és aznap már nem csinálja, hogy másodszorra induljon. Ez csak az első indításnál van.
Mindig mondjuk, hogy ha valakinek sikerült EGYÉRTELMŰEN orvosolnia, akkor írja meg.
Előfordul, hogy kicserélnek valamit, 1-2 napig/hétig jó, aztán újra csinálja... TS betegség.
hg6idn2015-08-25 21:52:15 //
136963
Akkor a te 145-ötödet nézegettem a Tengerszemben, sajnáltam szegényt. Remélem meg oldódik a víz miatti elektromos hiba. Az én Alfámban is ők cseréltek kuplungot, régi ügyfeleim, megbízható csapat!
Sziasztok! Ekkora gondom azért nekem nincs, mint a lentebbi havernak (innen is nagyon sok sikert, remélem megoldódik gyorsan és nincs nagy gáz). Viszont, egy hete van meg a kocsi, olyan 400 km került bele eddig, és csak pár hibajelenség van, amikkel simán együtt lehet élni, de azért jó lenne megoldani. :)
1. Eddig 2x állt le, indulás után egy pár másodperccel, de ha újraindítom semmi gond, repülünk tovább.
2. Gázadásnál, alacsony fordulaton, MINTHA hallanék, és nagyon-nagyon finoman éreznék pici dadogást. De tényleg, ha nem figyelek, vagy nem váltok el "passátosan" 2000-nél, akkor csak nagyon durván minimálisan érezni, viszont jelen van.
3. Ez ma volt először, indítás után nem állt le, csak eléggé leesett a fordulat, és mintha kihagyott volna egy henger.
A fentebbiekből (exhondásként, üssetek) én gyertyára tippelek, de franc tudja. :)
Köszi. :)
Jah, 2000-es, 1.6 TS.