![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00048/00048545t.jpg)
Kau2006-04-23 13:01:06 // 10858
Tamás1452006-04-23 12:57:26 // 10857
Szerintem ők voltak, bár nem találkoztam velük:(
Kau2006-04-23 12:54:08 // 10856
Melyik 155-ösök voltak? Lacus kék színű Q4-e, Hadada fekete Q4-e?
Vega2006-04-23 12:53:45 // 10855
de, en is gondolram ra, hogy osszekeverte....
Vega2006-04-23 12:52:40 // 10854
hat ragaszd oda...akkor nem tolja fel 250-nel sem a menetszel :)))
LTM-t minek akarod kiiktatni? csak akkot tedd ha okod van ra...ha ugy alakul, nyugodtan lehuzhatod...fogyasztasod valoszinuleg noni fog...teljesitmenyed esni...mar persze a jo LTM-hoz kepest...a rossz utan lehet ,hogy erosebb is lesz..attol fugg mi baja...
Kau2006-04-23 12:52:16 // 10853
LMM csati???
Nem kevered a lambdaszonda csatlakozójával? Azt lehúzható, hibás lambda esetén. Ekkor középértékre áll.
De biztos az a rossz?
Tamás1452006-04-23 12:52:06 // 10852
Mi elég sokáig maradtunk. 12:00-tól már egészen jól ment minden és akkor már elég jó helyeket lehetett találni. Az igaz hogy az eleje egy darab sz@r volt. De szerintem a türelmem megérte az árát, a két 155 pimaszul jól ment csak kár hogy mire az autóikat megtaláltam a parkolóba addigra ők eltüntek.
12006-04-23 12:44:32 // 10851
Dógoztam este tízig :-(((
Bár az elmeséltekből ítélve, nem sokról maradtam le :-(((
Tamás1452006-04-23 12:42:56 // 10850
És te miért nem jöttél? Nem vagy messze Debrecentől.
12006-04-23 12:38:04 // 10849
Hali! A keleti Végről Kilo166, beeep146, FotoS. Ők hárman biztosan. BÁr azt mondják nagyon hulladék volt, mert látni nem igazán lehetett. De kérdezd Őket a részletekről.
Tamás1452006-04-23 12:35:53 // 10848
Szasztok
Ki volt tegnap a debreceni gyorsuláson?
GEORGE2006-04-23 12:27:58 // 10847
Az utasoldali kar szinte ott van ahol kell.
A vezető elötti kart kéne vizszintes állapotig leengedni.
Ricoe1562006-04-23 11:48:23 // 10846
Benőke:
Kuplungprobléma volt nálam is.....árak az oldalamon..
Ablaktörlőmizéria: Nekem nagyon idétlenül állnak...![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00048/00048541t.jpg)
és csak szárastúl lehet cserélni...valami olasz ISO vagymi:-)))) most veszek rá rendes magyart szárat, de még azt
nemtom miért áll ilyen szarul:-((((
ja és volt olyan hogy 190-nél izomszéljárásban elindult felfelé...Tippek????
LMM csati lehúzás esetén akkor amit én leszürtem az elhangzottakból: Stabil alapjárat....és nem kell venni uj LMM-et?! Fogyasztás megnő?....lemerjem venni...????
Kuplungprobléma volt nálam is.....árak az oldalamon..
Ablaktörlőmizéria: Nekem nagyon idétlenül állnak...
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00048/00048541t.jpg)
és csak szárastúl lehet cserélni...valami olasz ISO vagymi:-)))) most veszek rá rendes magyart szárat, de még azt
nemtom miért áll ilyen szarul:-((((
ja és volt olyan hogy 190-nél izomszéljárásban elindult felfelé...Tippek????
LMM csati lehúzás esetén akkor amit én leszürtem az elhangzottakból: Stabil alapjárat....és nem kell venni uj LMM-et?! Fogyasztás megnő?....lemerjem venni...????
Vega2006-04-23 11:03:22 // 10845
enyem nem ment :D a piroslampanal megalltam...elotte kb 5 percel mar ereztem ,hogy lentebb fog....aztan megalltam...de elindulni mar nem, tudtam :D 100 meteres sor mogottem...kicsit kinos...de megoldottam :))
Kau2006-04-22 22:29:48 // 10844
Hát igen, mindig ez a cél ;)
Léptem aludni. Jó éjt!
Slowfeet2006-04-22 22:25:23 // 10843
Úgy értem, hogy azt akarom: hang a motor felől jöjjön (TS) meg a kocsi vége felől (brumm), más zajforrást nem kívánok.
Kau2006-04-22 22:23:55 // 10842
Mi? Hátulról jön a hang :))
Ki ne vetesd mindkét középdobot. Brutális hangja lenne.
Ha az jó állapotú, azt hagyd meg.
Slowfeet2006-04-22 22:20:32 // 10841
Oké tehát érdemes. Akkor ha jól számolom, supersprint árban lesz egy hátsódobom véggel, meg egy sportközép és csak onnan jön hang ahonnan akarom....
A nagy trapéz alakú dob (2) marad?
Kau2006-04-22 22:16:53 // 10840
A sportközépdob ugyanúgy csillapít hangot. A cső nem.
Kau2006-04-22 22:15:26 // 10839
A sportdobtól szépen brummog. Eddig oké. 145/146-os Alfáknál az a tapasztalat, hogy ki kell venni még az egyik középdobot, mert különben rezonálós, ladás lesz a hangja. Eleinte lehet, hogy fel se tűnik, mert örülsz az új hangnak. Itt korábban már beszéltük, volt aki azt mondta, hogy a hátsó középdobot érdemes kivenni, volt aki az elsőt. Nekem is az első van kivéve. Nem érdemes hangos hátsó dobot választani. Inkább egy kicsit szolidabbat + egy középdobot ki. Szerintem így lesz jó.
Slowfeet2006-04-22 22:02:19 // 10838
Nademost figyi. Van a katalizátor után ez a kis szar (1). Aztán van egy trapézos lakú öblösebb dob (2) és a hátsó dob (3).
Én azt akarom, hogy a sportdobtól szépen brummogjon, de ne üvültsön. Ha egy csővel helyettesítem az 1-est, vagy ha sportközépdobot rakok, akkor melyi lesz hangosabb? Amúgy meg a 2-es dobbal mit csinálok ha sporközépdobot teszek fel?
Majd janóék úgyis elmondják, de a véleményed érdekel.
Kau2006-04-22 21:54:33 // 10837
Igen az. Nekem például a 33-as Alfámnál a teteje lyukadt ki. Csak akkor lehet látni, ha le van véve.
De ha elviszed egy kipufogóshoz, az megmondja hallásra.
Ha tényleg nincs lyuk, akkor nem lehet vele semmit kezdeni. Cserés.
(Egy sportközépdob Janóéknál 15e szereléssel).
Slowfeet2006-04-22 21:50:57 // 10836
Mondom, hogy még smmi lyuk, eccerűen karcosan hörgős. De nem az az üvöltés, mint amikor kirohad. A bélése valszeg már szétment és szabályosan rezonál...érzem a gázadásoknál. Már aláfeküdtem...nemtom mi a neve a dobnak de a katalizátor mellett van közvetlen...első középdob?
Kau2006-04-22 21:47:58 // 10835
Ha lyukas a dob, vagy a heggesztésnél elengedett a cső (bár akkor iszonyat hangos lenne), lehet hallani, hogy kifúj ott a levegő. Ha gázt adsz, akkor meg rezonáló hangos morgás lesz.
Hasalj le a kocsi mellé és tedd a kezed a dob alá. Lehet érezni, ha ott kifúj.
Ha korrodált, akkor azzal már nem sok hasznosat lehet kezdeni. Ideig-óráig lehet húzni foltozással, de az csak ideiglenes megoldás pár hónapra. Ez akkor jó, ha esetleg felakadt valahol a dob és azért lyukadt ki.
Slowfeet2006-04-22 21:42:03 // 10834
Lehet, hogy arra van, de most pont ellenkezőleg viselkedig. Felpörög a motor, ez meg kis fáziskéséssel hrawuuuuummmmm és zörög is :(
Kau2006-04-22 21:40:32 // 10833
Egy darab csövet is tetethetsz a helyére, ekkor kicsit hangosabb lesz. Ez a dob, hang csillapítására van.
Slowfeet2006-04-22 21:35:32 // 10832
Na ennyit az okosokról, akik szerint jó még az első középdobom, ma már olyan hangja van, mintha odáig tartana csak a kipuf rendszer, és még nem lukas.......
Ha megyek janóékhoz kidobassam? Vagy mégiscsak jó valamire, hogy van és cseréljem újra?
Kau2006-04-22 18:42:49 // 10831
Ezekben a Ti-kben alig lehet kapni fiatalabbat. Ő is 98-ast vagy az utánit keres. Miért van belőle ilyen kevés? A műszerfalat ezekben is 97 második felében változtatták?
GEORGE2006-04-22 15:21:21 // 10830
Hawk kolléga árulja itt pakson az övét!
Benőke2006-04-22 14:23:45 // 10829
szvsz QV -t hamarabb talál mint TI -t. Bár nekem is jobban tetszik a TI.
Kau2006-04-22 14:05:14 // 10828
Egyik munkatársam úgy is most fertőződik és 146-ost tervez venni. Esetleg, ha tudtok 2000cm3-st jó állapotban, szóljatok. Úgy is én nézem át. Tudom ám, hogy mire kell figyelni :))
Kau2006-04-22 14:01:03 // 10827
Ahha. Akkor ezt megvesszük.
Benőke2006-04-22 08:46:24 // 10826
Nahh hát még nem végleges a lista de aktartrész ár elég változatos. van 7k, 12k, 24k, és végül 42k ért eredeti :D
KisP2006-04-22 08:10:38 // 10825
Nem tudnátok beszkennelni és feltenni ide? Kiváncsi vagyok a cikkre én is, meg gondolom sokan mások:)))
Stee1462006-04-22 07:41:31 // 10824
Ez tényleg nem az a cikk. Az az Auto Piac-ban volt.
A mostani pedig az Auto Magazinban.
Egyébként tényleg korrekt, objektív cikk lett. Nem egy bizonyos példányról szól hanem általánosságban a 145/146 ról.
granturismo2006-04-22 07:34:37 // 10823
Ez szerintem nem az a cikk. Ez egy újabb.
Kau2006-04-22 06:44:10 // 10822
Ja. Korábban már kitárgyaltuk. Meg elmondtuk a véleményünket a cikk elkészülte előtt az újságírónak.
Erre talált egy leharcolt példányt. :(
Benőke2006-04-21 23:53:55 // 10821
kemény :(
Remélem holnap meg tudom oldani, pláne mert még megy a saját lábán :)
Vega2006-04-21 23:49:30 // 10820
nekem az also munkahenger, tehat nem a pedalonknal hanem a motorterben...az doglott meg...egyik pillanatrol a masikra...6000 ft + 1 ora szereles a parkoloban.....
András bácsi2006-04-21 20:07:30 // 10819
Szintén egy gyakori hiba: az új utángyártott munkahenger néhány ezres, szerintem jobban megéri, mint szintén 2-3e-ért a felújítószett. Könnyen cserélhető is.
Benőke2006-04-21 20:04:42 // 10818
Hazafelé oroszlányból furcsán járt a kuplungom, olyan darabos vagy milyen volt, gond nélkül tudtam váltani. Megnéztem, folydogál a kuplung munkahengerből az olaj. Az túlzás hogy folyik, hanem úgy olajos kivülről na. (Jó trutyis :) ) Valószínűleg régebb óta csinálja, de nem hajolgatok a pedálok alá minden nap :( Holnap fel kell hívnom bogita -t Gyöngyösön , hogy mijahelyzet ha nem tudja megnézni akor megyk a fiathoz. Volt valakinek hasonló? Mibe fáj egy ilyen csere?
András bácsi2006-04-21 19:10:33 // 10817
Amit a 10796-ban írtam, használt neki: megszűnt a csikorgás, de azt nem értem, korábban miért csinálta. Szóval igazán nem volt hibaok, csak a jelenség.
Stee1462006-04-21 16:18:13 // 10816
Vérbeli sufni-tuning! :))))
Az enyém is így van megoldva. :))
GPti(V6)2006-04-21 16:09:01 // 10815
Erről tudtatok?AUTOMAGAZIN májusi számában 145/146 használtteszt.Nem huzzák le annyira.Olman úr is nyilatkozik.Üdv.
beeep1462006-04-21 16:07:16 // 10814
Helyes, így gondoltam én is... :-)))
Slowfeet2006-04-21 16:05:37 // 10813
Mire való a szigetelő szalag?
beeep1462006-04-21 16:03:33 // 10812
A 2 kábelrésszel mit csináltál? Odarögzítetted valahova, vagy lóg a világba?
Slowfeet2006-04-21 16:00:45 // 10811
Hú, nagyon jól megy, 1200-nél már megindul....:) De félek ez nem az optimális üzem :) Kivácsi vagyok így mennyit eszik....
beeep1462006-04-21 15:58:36 // 10810
Jól megy, vagy jobban megy mint eddig??
Slowfeet2006-04-21 15:57:18 // 10809
Hát nem tudom srácok, lehúztam a lambda csatiját, most állandóan 1000 az alapjárat. Nem mondom, jól megy a gép, de kicsit sokat pörög....:(