Fórum >> Típusok >> 145-146

misike762019-02-26 21:10:18 // 142508
Nekem is fent van.
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-26 21:07:36 // 142507
Ezt a legtöbb TD valamilyen formában csinálja. Az enyém is :-) A dízel szaki szerint motorkopásra akkor parázzunk, ha melegen sem pöccen egyből vagy minden mást kizártunk :-)
Első körben az izzítógyertyákat nézd meg. Nekem konkrétan 2 évet bírtak, valószínű újra csere lesz. 2 éve én is rá voltam parázva, hogy nincs kompresszió, rosszak a porlasztók, mert kimérve jó volt a 4 gyertya. Aztán a szerelőm kiszedte, akksiról megnézte egyenként őket, majd kicserélte mindet. Sokkal sokkal jobb lett a hidegindítás.
Most megint kezd olyan lenni, mint 2 éve. Gyanítom, hogy az Eyquem vagy milyen gyertyák ennyit bírtak. Városi autó, bő 2000 indításon van túl ennyi idő alatt...
Annyi, hogy nekem az előfűtő miatt nem gáz, ritkán van olyan, hogy tényleg hidegen indítom a motort.
Az adagolóban elvileg van egy előtöltés állító patron, de az kb senkinek sem működik, és kapni sem lehet. Ez sem segít neki hidegen :-)
A porlasztókon is sok múlik, illetve az adagoló is tud falsot kapni álltólag hidegen (tömítetlenség miatt).
Nekem még sokat segített az, amikor az adagoló nyomásszelepét kicseréltem (elég lett volna a háznyomást beállítani, de így volt egyszerűbb), majd a füstcsavart jól megmelegített motornál addig tekertem, amíg már nem emelte a fordulatot. .

Azért kíváncsi leszek a porlasztó bemérésre. Én a saját szememmel láttam, hogy ez hogy megy és mennyi idő egy ilyen adagolós cuccnál. Felteszik egy próba állványra, és kb mint egy régi olasz karos kávéfőző, a kar lehúzásával nyomás alá helyezi, a gázolaj meg spriccol. Közben a szaki nézi, és bólogat, hogy ez így jó, nem cseppen, jókor nyit :-DDD Kb 10 perc volt..
Kazes☻2019-02-26 19:59:17 // 142506
Nem hinném... inkább a hidegindító szolenoid behalásnak... és/vagy adagoló kopásának / beállításnak.
V.Tomi.145-146 🍀2019-02-26 19:03:11 // 142505
A TD-n még nekem is szétjött, de ez nem néz ki olyan jól :) lehet ez inkább törne úgy hogy nem is bántom.
Akkor marad a szívónál való lefalazas. Köszönöm a válaszokat ;-)
Még annyi hogy a TD-n nekem le volt falazva, de kivettem belőle amit lehet nem kellett volna. Lehetséges hogy a hideg indításhoz köze van hogy 0 fok alatt nehézkes az alapjárat egyenletes járása úgy az az első fél percben?
Most igaz a porlasztók bevizsgalason vannak, ha vissza kerülnek és belerakom a jókat, remélem lesz észrevehető változás. Ha nem akkor gondoltam még erre. Vagy kopott a motor aztán csak azért én itt kínlódok.
A szomszéd biztos nem díjazta reggel 5kor mikor úgy nézett ki az udvar mint ha felrobbant volna valami :)
Kazes☻2019-02-26 18:25:52 // 142504
Ja, igen... ilyenkor már szeretnek beletörögetni ezek a csavarkák... de hát Rudi ügyes, megoldja! :)))

Mondjuk nekem kijött... igaz, az Td volt. ;)
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-26 17:34:26 // 142503
Fönt a szívócsőnél egyszerűbb. Nekem alul a szelep le sem jött, nem erőltettem..
Kazes☻2019-02-26 17:10:42 // 142502
Szvsz rögtön a csonkon, vízszintesen, hogy már ne is kavarogjon ott a kipuff gáz... vagy akár le is szerelheted a szelepet.
V.Tomi.145-146 🍀2019-02-26 17:00:06 // 142501
JTD.
Kérdésem az lenne hogy az egr-t hol szokták lefalazni?
A vízszintes vagy a függőlegest szokták? (első kép)
Vagy a szívónál?
Kazes☻2019-02-26 13:34:51 // 142500
De szétrúgni tilos! ;)
Laciferi2019-02-26 13:04:11 // 142499
Na ezaz, ki kell hasznalni amig nem kell :D
Kazes☻2019-02-26 12:22:13 // 142498
AZ már igaz... aztán mehet kuplungozni! :D
Laciferi2019-02-26 12:20:36 // 142497
Amikor meg hasznalom, akkor legyen hasznalva :D
Kazes☻2019-02-26 12:18:17 // 142496
Használható szakasz az van, csak te nem használod a verdád...! :D
Laciferi2019-02-26 12:12:51 // 142495
Van nehany hasznalhato szakasz :D M2-n is mentem mar annyit :) nyilvan nem csucsidoben, csucsforgalomban :P
Kazes☻2019-02-26 11:49:16 // 142494
No, azt hogy'... főleg, ha elfogy a magyar út alóla... már 180-nál?! :P
;)
Laciferi2019-02-26 09:44:21 // 142493
Csakis az M3-on :D Mentem mar vele 211-et is :D de akkor eldurrant az agyam :P
V.Tomi.145-146 🍀2019-02-26 07:29:04 // 142492
Okes. Még megkerdem hátha lesz bontottan jó állapotú és jó árban, de ha nem akkor mindenképp megkernelek. Köszönöm szépen! ;-)
Coyote2019-02-26 05:46:08 // 142491
Ha kell akkor szólj és rendelek neked aztán elküldöm 😉
Kazes☻2019-02-25 20:10:30 // 142489
De csakis Németországban... ugye! :D

Nekem sajna még nem volt olyan állapotban, hogy 140-150-nél többet merjek próbálni... és mostanában amúgy sem jártam zárt pályán, vagy dajcslandon... ;)
Coyote2019-02-25 17:01:46 // 142488
Hátra 4500/db
V.Tomi.145-146 🍀2019-02-25 16:22:07 // 142487
Szia. Ha nem nagy kérés megtudnád lesni nekem is hogy mennyi lenne ugyanez a pórvédő lemez tárcsafékhez, csak hátra párban?
Érdekelne, mert ahova járok ott már nem tudtak adni...
Köszi
Laciferi2019-02-25 15:18:26 // 142486
Nalam 180-nal meg szeretne menni, de elfogy a magyar ut alola :D
Kazes☻2019-02-25 14:52:00 // 142485
Hehe... :D 110-el én szeretek vele menni...tartósan, mégha bírja is a többet... de ez jó. :)
Kazes☻2019-02-25 14:49:57 // 142484
Még ilyet...! :D
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-25 13:57:25 // 142483
No én meg már elvonási tünetekkel küzdöttem, minimum 1000km-e és majd 2 hónapja nem voltam a regenerálós körön. A 159-cel hetente be kellett iktatni. Már rendesen hiányzott :-DDD
Úgyhogy a TD-vel ma arra jöttem haza. Az eleje tükörsima egyenes út, egy óvatos 140-et megnéztünk (hú de gyorsnak tűnik :-))), szép dinamikusan szaladt bele, tök jó erőben van. A sima szakasz után az út egyenes, de hullámos, döcögős. A 159-cel 80 fölött egyszerűen megsajnálom a technikát, nem esik jól gyorsabban jönni. Ezzel 100-zal úgy végigszaladtam, hogy ihaj. Aztán az első pár kanyarban fejben át kellett állni a puha futóműre, ami billen, majd betámaszt (amúgy sem forszíroztam nagyon) :-) Már fejből tudom a keresztbordákat, nagyobb hullámokat.. és olyan jól esett, hogy nem kell foglalkozni vele, csak kapcsolgatni, menni, kormányozni, nézni az erdőt :-)
és még mindig rácsodálkozok, hogy 110-nél mennyire halk ez az autó. Ilyet a jtd sose tudott.
Laciferi2019-02-25 13:51:19 // 142482
Sok a munka, plusz a kocsit otthon tartom videken en meg Pesten lakom :)
Kazes☻2019-02-25 13:14:37 // 142481
Jókat Alfázol te akkor...! :D
Laciferi2019-02-25 12:57:44 // 142480
Persze, ket hete be sem volt inditva, a nagy hasznalatban nem fog elfaradni :D
Kazes☻2019-02-25 12:56:15 // 142479
Az még messze van... kibírja addig egyáltalán?! ;)
Laciferi2019-02-25 12:39:50 // 142478
Marcius 26 ha minden igaz :)
Coyote2019-02-25 12:36:32 // 142477
Ha kell megnézetem hogy mennyiért tudnám beszerezni neked. Unix-Bárditol joval olcsobban tudom.
Kazes☻2019-02-25 12:09:42 // 142476
Így legalább már lágyítottál rajta egy kicsit...! :D

Kuplung kész van már?! ;)
Laciferi2019-02-25 11:37:49 // 142475
De, az Alfaaaaaaa :D :P
Kazes☻2019-02-25 11:22:16 // 142474
Neked semmi se jó...?! :D
Laciferi2019-02-25 11:14:37 // 142473
Ott meg kedvezmenyesen is minden draga :D
Kazes☻2019-02-25 09:24:07 // 142472
Vagy valakit, akinek van kedvezménye a zunixnál... :)
Laciferi2019-02-25 08:32:42 // 142471
Alexandrot keresd :)
marci912019-02-25 08:09:12 // 142470
Első féktárcsákhoz beszerezhető valahonnan új porvédő lemez normális áron? Nemsokára cserélem a féktárcsákat és már elrozsdáltak, kézzel lehet hajtogatni, de bevallom, sokallom az Unix 5-10E Ft-os árát/ oldal egy kis lemezdarabért. Annak idején a Fiat Uno-nál is lekerült a teljesen szétrozsdált lemez és nem volt gondunk belőle.
DennisBeru2019-02-24 19:58:07 // 142469
THX 🙌🤝
Kazes☻2019-02-24 18:17:08 // 142468
Szvsz is fent jobban jársz. :)
DennisBeru2019-02-24 17:41:14 // 142466
Köszönöm a tippet, meglesem holnap?
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-24 17:39:51 // 142465
Fent a belső világításra középen? Ott kevesebb zajt és több beszédhangot szedne fel. A 159-ben is eleve a csilláron van. Igaz hogy jó gagyi, de erről inkább a Blue and Me tehet.. :-)
DennisBeru2019-02-24 16:55:50 // 142464
Köszönöm, valami ilyesmire gondoltam ránézésre... Akkor ha oda rakom a peremére a mikrofont nem tesz kárt. Vagy milyen megoldást javasoltok?
Coyote2019-02-24 16:48:45 // 142463
Elvileg a belső hőmérséklet mérő van ott.
DennisBeru2019-02-24 16:45:07 // 142462
Kicsi kerek rács mögött mi lapul? Mi a funkciója? Kihangosító mikrofont raknám oda, ha lehet... Mélyládát raktunk be ma, én a bizti tábláról vittem áramot.
Laciferi2019-02-21 16:06:29 // 142461
Olvasd el a blogomban nekem hogy volt :)
Kau2019-02-21 15:09:12 // 142460
Nem szokott gond lenni a katalizátorokkal. Nálam most 300 ezer km után is az eredeti van és nem csörög, nem zörög.
Kopp-kopp :)

Olyan kis flexibilis csövet érdemes beiktatni. Egy kipufogós kis pénzért berak egyet. Nem rázkódik úgy az egész rendszer.
marci912019-02-21 12:14:50 // 142459
És az utána lévő katalizátor így közel 20 év és 170E km után hogy nézhet ki? Ellátja ilyenkor még rendesen a feladatát vajon?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak