Fórum >> Típusok >> 145-146

V.Tomi.145-146 🍀2019-02-06 09:50:10 // 142326
Jó meló lesz... :)
marci912019-02-06 08:17:40 // 142324
Köszönöm!
Az 1.6 TS-be én már belepakoltam 70E-et, megtanultam minden apróságát és megadom én is neki, amit kell. Én is erre tippeltem, hogy nem rosszabb a 2.0 sem, csak mivel az már nagyon bivaly, tapossák ész nélkül, de ezen a 147-esen szerencsére látszik a törődés.
Nekem viszont hamarosan érni fog a váltócsere :/ Nem miattam, olajsaras volt már amikor hozzámkerült, hiába cseréltem le és évről évre egyre hangosabb lett. Lélekben készülök már rá jó ideje, be van készítve a cseredarab is a garázsba.
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-05 20:48:49 // 142323
Egyszer már tényleg felkerekedek.. :-) Csak süssön már a nap!
Laciferi2019-02-05 18:43:33 // 142322
Igy van, nekem egyelore semmi motorikus baj nincs a 2.0 TS-el, most erunk a 167000 km-hez. Nalam most harmadik evet kezdi meg velem. Ami meg fontos igen, hogy azert 4-500 kilometerenkent ellenorizni kell a szintet, ha palyazol vele szereti eszegetni a vastagabb olajat is, de ez nagyon sok TS-nel igy van.
Kau2019-02-05 18:29:45 // 142321
Valahogy eltűnt a fele hsz...

Szóval még az olajszintről írtam. Érdemes a max közelében tartani, mint a többi TS motornál. Így a vezérlésmódosító élettartamát lehet növelni.
Kau2019-02-05 18:24:58 // 142320
A legtöbb gond 2 dolog miatt szokott lenni.
1. A vezérléscserét nem szabad a megadott 80 ezer km-ig hagyni. Sok 2.0 TS motornál ékszíj szakadás volt. Dupla szíj van, ha az egyik elszakad, belever a másikba és vége. 50 ezer km után már lutri. (Szerintem).
2. Az olajcsere periódusra ez a motor kényesebb, mert eltömődnek valami olaj járatok. Nem akarok okoskodni, nem tudom a hivatalos megnevezését.
Kau2019-02-05 18:15:19 // 142319
Biztos, hogy a vezérlővel van gond? (Ritkán szokott).
Ha valahol szét van csúszva egy csatlakozó vagy meg van törve a vezeték, hiába akarod töröltetni a hibát, nem engedi!
Ez utóbbi hibák már másoknál is előfordultak.
Kazes☻2019-02-05 16:43:46 // 142317
Bizony, hogy meg... és ezt Ő is tudja! :)))
misike762019-02-05 16:41:21 // 142316
Az első 6-ért azt mondta, hogy el kell küldeni a vezérlőt javításra, mert valószínű, hogy folyik a fagyállóm és eláztatta. Aztán vettem egyet alexandrotól, ugyanaz a típus, ugyanaz a kód. Betettem, de a lámpa tovább világított. Elvittem a kettes számú emberhez, aki azt olvasta ki, hogy a vezérlő egy kikapcsolható légzsákos 145-ből való és ezért nem tudja törörlni 3500-ért. Csütörtökön viszem fiat szervizbe, hátha okosabbat mondanak. Ha nem tudják elaltatni, akkor teszek oda fekete szigszalagot, hogy ne világítson a szemembe és így marad.
V.Tomi.145-146 🍀2019-02-05 16:30:20 // 142315
Lehet jobb lenne ha ő jönne erre felé.... :D Hogy megérné neki :))
Kazes☻2019-02-05 16:20:41 // 142314
Igen, ez a legrosszabb, hogy Warbi olyan messze költözött! :D
V.Tomi.145-146 🍀2019-02-05 16:18:45 // 142313
:D
Hátha nem sikerül itthon akkor mindenképp :D közelebb lenne
helyileg akkor nem kellene gondolkodni rajta :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-05 15:50:04 // 142312
Akkor csináljunk egy kúpcsiszolós talit :-D
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-05 15:49:38 // 142311
Gyere el, megcsináljuk :-D Tényleg egész jól megy vele. Sőt, ha lehetne emelni a turbónyomáson (a waste gate-en elvileg lehet állítani), akkor még lehet rajta vadítani :-DD Van egy túlcsiszolt kúpom, azzal nagyon vidámat megy, csak azzal tényleg durván füstöl. Mint egy Kamaz :-D
V.Tomi.145-146 🍀2019-02-05 15:42:59 // 142310
Ja meg nekem is.. :)
Az idén nekiugrok én is :)
Kazes☻2019-02-05 15:21:37 // 142309
Akkor nekem is kell egy olyan csiszolt kúp! :)))
TIbor2019-02-05 14:48:09 // 142308
Szerintem nem sok mindent változtattak. Műanyag szelepfedél, más veztengelyek, plusz a szívócső változó hosszúságú, teljesítmény/nyomaték maxok minimálisan máshová esnek, plusz ugye vezérlő elektronika, meg pár periféria más lett .Azt, hogy a blokk belsejében olajzás, vagy bármi más változott-e, nem tudom .
Személyes véleményem az, hogy a mai downsizeingturbóközvetlenbefecskendezéses világban pár év múlva sírva könyörögjük vissza a szar TS-t.
Nekem tetszik. Őszinte, megy, forog, nem kérdez, jó hangja van. Nyilván hamarabb hullik szét, mint amit nem rúgnak, mert felesleges akkor sem megy.
Szóval SZERINTEM ha, normális gazdája van, nem forgatja üveghangon hidegen, valamint cserél benne olajat mielőtt az pakura lenne a blokkban, neadjisten még vezérlést is idejében és jól cseréli ki, szóval ilyen körülmények szerencsés együttállása esetén nem problémásabb mint a többi.
DennisBeru2019-02-05 14:08:54 // 142307
Nem mindegyik kábellel lehet törölni, ha jól emlékszem volt is ilyen téma, nincs cartárs a közelben? (mindegy milyen Alfás, csak akinek van rendes kábel és gép programmal)
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-05 13:34:16 // 142306
Ezaz, hogy alig füstöl hozzá. Egy pöffentés van, de semmi durva. Az LDA kúpot tavaly úgy csiszoltam be, hogy ne nagyon füstöljön. A fényezés után egy ideig produkálta az LDA leragadást, ilyenkor beterített mindent a napi első padlógáz. Már pont gondolkoztam , hogy kiszedem, bezsírozom a tüskét újra, de elmúlt.
Kazes☻2019-02-05 12:28:09 // 142305
És, mögötted azért látnak olyankor...?! :D
Kazes☻2019-02-05 12:27:02 // 142304
Nekem még nem volt és nem is szereltem, de az olvasottak szerint leginkább a balansz szíj/tengely miatt lehetséges problem, főként, ha azokkal nem törődnek pl. vezérléscserénél, meg ilyesmik. De talán jobban tudnak a típus szerinti topicban segíteni.
Kazes☻2019-02-05 12:23:59 // 142303
Na, ja... akkor annyit én is elkérhetek! :D
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-05 09:54:24 // 142302
Más: megtankoltam MaxxxMósön D-vel a traktort. Na ezt érezni... Hidegen (előfűtetlenül) ugyanolyan előtöltés hiányosan indul, pedig pont ezért tankoltam, hogy kipróbáljam. Nem jött be, lehet majd ránézetek az adagoló tömítettségére. Na de melegen... tiszta bolond :-)
A xado-zás óta van egy olyan benyomásom, amit Kazes is írt, hogy alul élénkebb a reakciója. Most ez is fokozódott, a turbó még semmit nem csinál, mégis azonnal ugrik, villany pedál ilyen reakciót nem tud. Amikor meg betölt a csiga, akkor hozza az oldschool tuning turbós autó feelinget. 2000 fölött egyszer csak meglendül és mire észreveszem, leforgott. Nagyon mókás :-))
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-05 09:39:47 // 142301
Ez a kérdés az örök TS vita melegágya :-) Nem olyan kényes az, az személyes szerencsém, hogy 2 ilyen motort is láttam lyukas blokkal, kikandikáló hajtókarral :-DDD
Az olajra nagyon kell figyelni, hidegen nem hajtani és akkor nem lesz baj :-)
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-05 09:36:12 // 142300
6000-ért olvasott? Azta... csak nyitnom kéne egy diagnosztika műhelyt. Durva órabér a nem tudásért...
Csak halkan mondom, rég megvettem volna Attika01 cartárs kipróbált és jó vezérlőjét. :-)
marci912019-02-05 07:38:54 // 142299
Egy kissé lehet hogy OFF lesz, de nézzétek el nekem. Szóval egyik ismerősöm vett egy 2008-as 147-est 2.0 TS motorral, nagyon jó állapotban. A kérdésem az lenne, hogy ezeken a fiatalabb TS motorokon miket változtattak a régiekhez képest, ha változtattak egyáltalán? Vannak ilyen mendemondák, hogy a 2.0 blokk kényesebb, mint az 1.6. Ő valószínűleg az alapvető karbantartást rám fogja majd bízni, szóval ha van valami tapasztalat, azt megköszönöm :)
misike762019-02-04 22:21:50 // 142298
Nem hurkolgatunk. Keresek én másikat, az egyik 6000 orbán dínárért olvasott hüleséget, a másik 3500-ért, ha még elmegyek 8-10 szerelőhöz, akkor elég sokba fog ez fájni.
misike762019-02-04 22:14:43 // 142297
Asszem itt is ST6000-el dolgozott a legény és pont úgy járt, mint te, csatlakozott, de hülyeséget olvasott.
Kau2019-02-04 22:11:37 // 142296
Mondtam, mikor írtad ezt a hurkolgatást, hogy nézzél másik szerelőt ;)
Meg azt is írtam, hogy ellenőrizd le a kormánynál a légzsák átvezető szalagkábelt ;)
Piritu - 1.000.0002019-02-04 21:46:32 // 142295
Nekem a 98-as Spidernél volt hogy csak a gyári Examiner műszer tudott rácsatlakozni a vezérlőre. Semmi más...
misike762019-02-04 21:41:29 // 142294
Igen, ott csatlakozott a srác, de nem jutott vele dülőre.
Kazes☻2019-02-04 21:32:56 // 142293
Az anyós ülés előtti panel mögött van a légzsák csatija, ahol Mes-el lehet csatlakozni és törölni a hibát... sikerült?
misike762019-02-04 21:01:48 // 142292
Én hiszek neked. Nem is értem ezt a hurkolgatást honnan szedte a srác. De tény, hogy betettem, amit kaptam, stimmel a típus és a kód is, de nem hajlandó elaludni a lámpa. Lehet, hogy holnap kíváncsiságból vissza teszem a régit.
Attika012019-02-04 17:47:46 // 142291
Látod, én szóltam hogy van 2000 1,9 jtd-be való. És nem kell hurkolgatni. Aszzonyéba kipróbáltam, és jó. Nem kellett..... 😊
misike762019-02-04 14:11:16 // 142290
Stefanovits Balázs hirdeti. Én látom a 145/46 csoportba.
DennisBeru2019-02-04 12:57:52 // 142289
https://m.facebook.com/groups/1496353684027842?view=permalink&id=2170747943255076
Kazes☻2019-02-04 08:59:03 // 142288
Pedig ott van az, csak nem Győr, hanem Nyúl... :)
V.Tomi.145-146 🍀2019-02-04 08:56:01 // 142287
Lehet törölték is...
Már volt olyan hogy amit kerestem alig találtam meg, pedig friss volt... Olyan mint ha össze vissza dobná ki ezeket a hirdeteseket
misike762019-02-04 08:33:51 // 142286
Hát ez az, hogy olyan nincs. De akkor hogy olvasta azt?
V.Tomi.145-146 🍀2019-02-04 07:56:48 // 142285
Ciao! Megneztem a csoportot, nekem nem dobta ki. Tudnál linket küldeni?
Kazes☻2019-02-04 07:52:49 // 142284
Miért, miért...?! Tudoood... Cuore Sportivo... azért! :)
marci912019-02-04 07:51:03 // 142283
Én 2 éve rakattam bele Pilkington szakműhelyben Yesglass nevezetű lengyel szélvédőt. Én elégedett vagyok vele, a gyárinál kissé maszatolósabb, többet kell törölni, viszont a célnak tökéletesen megfelel. A műhelyben azt mondták, hogy ez némileg puhább anyagból van mint a Pilkington. Én már kétszer kaptam egy kis kavicsot telibe és nem lett rajta repedés, tudom ajánlani. A karcokról meg annyit, hogy a jégkaparót el kell felejteni egy életre :) Képtelen vagyok megérteni, hogy azzal a műanyag vacakkal hogy tudja valaki percekig vakarni azt a szerencsétlen szélvédőt...
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-03 23:00:33 // 142282
Kisütött a nap, felszáradt az aszfalt.. naná, hogy gyorsultam. E merci, hídon fel. Csak tudnám, hogy miért van az, hogy vigyorgó fejjel tolom a 90 lónak és egy pillanatra sem jut eszembe, hogy hú ha most a 240 paci lenne alattam. 100-ig szorítottam, aztán kigurultam a piroshoz. 100-tól már elment volna, de tökmindegy, az adrenalin fröccs meg volt.
DennisBeru2019-02-03 21:47:38 // 142281
Alfa Romeo 145/'46 (Hungary) csoportban: fl utáni piros 145 alkatrészek olcsón Győrben. Nekem messze van, de hátha valaki nem látta még...
V.Tomi.145-146 🍀2019-02-02 20:44:17 // 142280
És hol vagy hogyan lehet kikapcsolni?
misike762019-02-02 12:20:27 // 142279
Rácsatlakozott és azt mondta, hogy ez egy 98-as 145-ös vezérlő.
V.Tomi.145-146 🍀2019-02-02 09:12:41 // 142278
Lehet hogy 156os légzsák vezérlő volt eredetileg , mert abban kikapcsolható, és félig meddig egy korszak is...
DennisBeru2019-02-01 21:45:34 // 142277
Ok, köszönöm.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak