Fórum >> Típusok >> 145-146

bb_1452005-10-08 21:02:26 // 1800
Hát igen, tényleg nagyon el van nekem is gyengülve a műanyag. Szerintem nem bírja az anyag az izzók hőjét és idővel attól törik el. Benőke! Ha jól láttam, a hosszú csavaron nem metrikus menet van!
Halesz2005-10-08 18:47:19 // 1799
Hát akkor Tőled kérünk kedvezményt :)
Tedi2005-10-08 18:46:56 // 1798
Tegnap kellett helyzetjelzőt cserélnem és valamiért beugrott ez a téma. mármint a fényszóróállítás. Lehet, hogy csak a szerencsées táborába tartozom, de nekem semmi bajom nincs vele, ki is próbáltam, hibátlanul működik a mechanizmus :) 98-as évjárat az enyém, de az egy példa nem bizonyít semmit. Mondom, lehet, hogy csak szerencsés vagyok :)
Benőke2005-10-08 18:43:02 // 1797
Szevasztok. Szóval felhoztam egy pár nappal ezelőtt a fényszóró állítás témát. Na most beletúrtam nyakig a dologba, vagy is főként a szerelő. A műanyag bizgere mind a 4 ripityára van törve. És nem túlhúzás az oka. Egyszerűen úgy morzsálódik a műanyag mint a zsömle. Simán anyagminőségi probléma van. Tehát hiába is cseréli ki valaki egy hasonló állapotú használtra, az eredmény belátható időn belül ugyan az lesz. De ha újat vesz az ember, arra sincs garancia, hogy mondjuk 3-4 év után nem fog ugyan ez történni. Úgyhogy Nem nagyon van sok választása az embernek, mert a vadi új sem igazán jó és főként nem végleges megoldás. Ha csak azóta nem javítottak az anyag minőségen. Szóval most az autó villamosági szerelő és egy eszergályos fémből fogja megcsinálni ha minden igaz ezt a csodát. Kicsit elszomorít, hogy ez azért elég nagy baki, aztán az autóm még csak nem is az első szériákból való. Elég nagy a valószínűsége, hogy a 145 és 146 -os típusokon ez végig kisérte a gyártási csiklust.
Seriff2005-10-08 11:42:05 // 1796
némá, ez az én oldalam volna?
bb_1452005-10-08 11:11:09 // 1795
Kartársak! Nincs véletlen valakinek otthon, elfekvőben, rossz elsőlámpája amiben van még az a műanyag amivel állítani lehet? Nekem sajnos el van törve és hiába ragasztom mert mindíg újra eltörik. Előre is köszi!
Don Gombóc2005-10-08 10:43:40 // 1794
Amit a GT kérdez, a csávó azt mondta és én is úgy láttam 2mm vastag a lemez, plusz a festés.
Halesz2005-10-08 10:30:29 // 1793
Nagyjából ugyanarról van szó :) az enyém is sheriff, csak ciril betűkkel :D
Don Gombóc2005-10-08 10:21:09 // 1792
Halihó! www.seriff.hu Ezt nézzétek meg, ők foglalkoznak alsó védő lemezzel. Tavaly az autótechnikai kiállításon beszéltem a gyerekkel, nekem a 166-ra 30k lett volna. Acéllemetből készül és fekete bőrhatású festékkel van festve ami eléggé rugalmas. Láttam is ott a kiállításon, eléggé igényes munka. Ja ők kecsekemétiek.
Halesz2005-10-08 10:12:59 // 1791
Még a múltkor, amikor odacsaptam a kartert és meghegesztették, lefújták, mondván, hogyha legközelebb jövök, jobban látszódjon a sérülés :DDD
Larini2005-10-07 22:08:15 // 1790
Mitől ilyen fekete a kartered?
mszabika2005-10-07 17:23:42 // 1789
Bandi?!
Vega2005-10-07 17:22:54 // 1788
Na jelentem nem javithato a kertelem!!!!! A csavaroknal tort vegig...szevasz!!! Szereznem kell egyet, lehetoleg bontottat...valami tipp?
Csöri2005-10-07 16:11:33 // 1787
Igaz, de hála az égnek nem járok szar utakon, és az előző kartervédő már össze volt törve mikor megvettem a gépet. Amúgy ez a műanyag üvegszál kotyvalék is elviseli a kisebb behatásokat, mert rugalmas.
ystuc2005-10-07 16:07:31 // 1786
Naja. Meg az üvegszál könnyen is törik, ha úgy slakul a dolog. Egy ilyen fém akármi meg talán állja a sarat...
Csöri2005-10-07 16:04:35 // 1785
Bár mondjuk az is igaz, hogy a gyári kartervédőnek inkább koszfogo szerepe van. A mechanikai sérülésektől kevésbé véd.
Csöri2005-10-07 16:03:18 // 1784
Szerelés nélkül. Minden csavar gyári helyen, kb 5 perc volt felrakni, hangsulyozom gyári cuccról van szó. Igaz nem fém, hanem üvegszálas cucc.
ystuc2005-10-07 15:35:10 // 1783
Na neked a 27K szerelés nélkül van, Halesznak meg szereléssel együtt, akkor reális...
Halesz2005-10-07 15:35:05 // 1782
Vagy ukrán?... :)
mszabika2005-10-07 15:31:03 // 1781
Ez az orosz pálya amit mondtál ugye?! :)
Halesz2005-10-07 15:29:37 // 1780
Szerintem ez még elfogadható összeg.
Csöri2005-10-07 15:27:47 // 1779
Az jó sok. Nekem a GTA-ra most hozott az Elaforg gyárit, és kedvezmény nélkül 27.000 valamennyi volt az ára.
Halesz2005-10-07 15:23:18 // 1778
Reméljük... a nagy felület talán felfogja az ütéseket...
Halesz2005-10-07 15:21:42 // 1777
Milyen vastag? Hát izé, azt nem mértem le :) szerintem olyan 5-6 mm. A súlyát sem tudom kilora, de 15-re tippelem...
mszabika2005-10-07 15:20:02 // 1776
Ez tényleg hasznos???!!! Mert valahogy így kép alapján nem tudom elképzelni h nagyfokú a védettsége!
granturismo2005-10-07 15:18:01 // 1775
Haleszkám. Kb milyen vastag lemez ez? És mennyi a tömege a cuccnak?
Halesz2005-10-07 15:17:04 // 1774
30 ezer valamennyi :)
ystuc2005-10-07 15:12:43 // 1773
Zsííír! Mennyi a végösszeg? Lassan nekem is kéne egy ilyen. Egyébként a plussz súly nem érződik rajta?
Halesz2005-10-07 14:24:47 // 1772
A védtelen olajteknő:

Ő már tuti leszakadt:

Páncélozott Alfa145:
Halesz2005-10-07 14:18:23 // 1771
Aztán eljössz Kaposújlakra és megnézed az autómat, és véglegesen elhatározod, hogy de igen :)
beeep1462005-10-07 14:15:35 // 1770
Tudom én... :-)) Itt elovasom az eseteket, eldöntöm, hogy nem. Aztán kimegyek ránézek, elképzelem, hogy mennyivel jobban fog kinézni, és akkor eldöntöm, hogy de igen... :-))
Halesz2005-10-07 14:12:43 // 1769
Figyu... ez annyira szubjektív. Én márciusban ültettem le 4, és egészen nyárig nem történt semmi, akor egy kicsit hosszabb rugók kerültek bele, és kb egy centivel feljebb került az autóm. Aztán utána kicsit megrepesztettem a teknőt, majd megcsinálták, aztán megint odavertem az alját... :( mondjuk ez utóbbi meg egy olyan durván mély gödör volt, hogy a nem ültetett autót is ugyanúgy odavertem volna... :(( De ha egyből felrakattam volna ezt a lemezt, már megspórotam volna az összes ilyen költséget :))
beeep1462005-10-07 14:03:51 // 1768
Ezek a hsz-ek egyre jobban elbizonytalanítanak, és egyre jobban meggyőznek arról, hogy nem biztos, hogy jó ötlet lesz ültetni az autón... :-((
Halesz2005-10-07 14:02:10 // 1767
Egyébként az ilyen leírásokat külön fel lehetne tenni a 145-146-os típusleírásokhoz. Lehet át is másolom oda, ha lesz egy kis időm!
Halesz2005-10-07 14:00:51 // 1766
Felkerült. Mivel kb 3 centivel lejjebb van, mint az olajteknő, így már vagy háromszor leért míg beértem a munkahelyemre... kellemes hangja van ilyenkor :) kérdés mikor szakítom le :((( Délután mutatok képeket.
Kau2005-10-07 11:50:57 // 1765
Szuper! Ilyen leírások, mint a tiéd és GEORGE képes összefoglalója, azért sokat segítenek. Köszi skacok!
Halesz2005-10-06 23:38:53 // 1764
:))) á, akkor épp az eső mosta el őket :D
Larini2005-10-06 23:37:56 // 1763
Nem mindig minket hívnak gumibotozni... :))))
Halesz2005-10-06 23:36:28 // 1762
Én is Veled! :) Múltkor amúgy azért hívtalak, mert épp egy tüntetést tudósítottam a Parlamentnél, és gondoltam hátha Te is ott vagy, mint a múltkor :)
Larini2005-10-06 23:29:06 // 1761
Pedig úgy szeretnék Veled találkozni! :)
Halesz2005-10-06 23:24:13 // 1760
Hát akkor már remélem nem leszek ott :)))
Larini2005-10-06 23:17:23 // 1759
Halesz! Most nem azért, hogy vagizzak, de nekem a János szokott tesztvezetni! :) Én holnap 14 órára megyek!
Halesz2005-10-06 23:05:46 // 1758
Lesz-e valaki holnap reggel 8-9 között szamosinál? :) megyek felrakatni az olajteknővédőlemezt :) ! (Figyelsz, Kando777? Most fogják még csak felrakni :)
GEORGE2005-10-06 22:51:42 // 1757
:-)))) Az csak mutogatásra volt ugyanis torx kell :-)
Halesz2005-10-06 22:47:47 // 1756
Figyelitek? Még a csavarhúzó is rosso!
Halesz2005-10-06 22:47:15 // 1755
Jaja, ő szokott :)
GEORGE2005-10-06 21:53:51 // 1754
kölök Khmmmm :-)))
mszabika2005-10-06 21:34:46 // 1753
Ezt így kell?!?!?! :)))))
GEORGE2005-10-06 21:31:07 // 1752
Szevasztok! ma kicseréltem meghibásodott égőket a müszeregységben:-)
Ime néhány kép róla! :-)

ezt és a bal oldalit is ki kell csavarni, ez a két csavar fogja felül a takaró keretet, alul 2 db rögzítő lemez tartja.
és finoman huztam kifelére és leoldodott.

utána ezt, és ezt is

meg ezt és végül ezt is ki kell csavarni.

Ezután a müszertetejét kifele billentve kijön a müszeregység, aminek jobb és bal oldalán egy egy stekker található.
oldjátok le, és utána máris kézben van a müszeregység. :-)

megforditva ezt látjátok.

A pirosas égő a kijelző panelt világítja meg a másik 4 db fekete pedig a müszer világítás a képen bal szélső alsó a reflektor visszajelzője.
Miután én jobban szétszedtem / kiváncsiságból/ látszodik, hogy ezen a refi visszajezőn kivül az összes viszajelző LED-es!

..

Hamar megvolt cirka 20 perc :-)
Larini2005-10-06 21:27:15 // 1751
Biztosan a Lecsó tesztvezetett!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak