Seriff2005-12-11 09:13:27 // 3105
nem, a gokartján:)))))
GEORGE2005-12-11 08:27:35 // 3104
Ezeket a 145QV-n fogod elkövetni??
Vega2005-12-11 04:01:59 // 3103
Na jelentem irtam egy csomo alfa bontonak valto fogaskerek ugyben. Remelem lesz nekik amilyen kell es normalis aron persze!
Ha minden jol megy akkor most telen megcsinalom a valtot is ahogy igertem. Mar tudom hol es kivel csak egyeztetnem kell vele...regi barat....Az egyes fokozat 10%-al rovidebb lesz....az naon brutal :))))
Lehetne meg tovabbi kb. 5%-al roviditeni de akkor a tobbi fokozat is annyival rovidebb lenne mert ahhoz a diffi attetelet is cserelni kene...es aszondom a diffihez ne nyuljon...eleg lesz a valtot szetszedni...
Az 5. fokozat pedig 3%-al lesz hosszabb...ami nem annyira sok de pl 6000-es fordulatnal kb. -200 fordulatot jelent percenkent!
Aztan a hengerfejsikoltatas az mar tuti fix meglesz...csak egyelore nagy a dilemma, hogy mennyit szedessunk le belole..a 95-os benya meg ne kopogjon...
Ha mar lent van a hengerfej akkor a polir az teljesen alap :)
Egy direkt szurot kap meg....es ennyi..
Aztan ha minden kesz akkor meg egy chipet...ami 13-15 lo kozott fog hozni...de ha figyelembe vesszuk ,hogy mas lesz a surites es egyebek akkor ez a szam IGEN-IGEN megugrik :)))
Mondtam ,hogy 180 lo-ig meg sem allok :)))
Seriff2005-12-10 14:36:14 // 3102
Zekedani tett ilyen Seat koptatót a lököse aljára, s többen mondtátok, hogy gondolkodtok rajt, nos, ezt most találtam:
Új, gyári csomiban 7ezerért:-)
Remélem valamelyikőtök rácsap:))
Seriff2005-12-10 14:21:03 // 3101
Mert az enyémből is kikerült- egyszerre a hátsó-középső dobbal, és nálam érezhetően 3500felett vehemensebben indult meg mint eddig, legalábbis így éreztem, mert ugye a hanghatás csalatkozásra bírhatja az ember empoíriáit:) (sokkal hangosabb a kocsi:-))
Seriff2005-12-10 13:36:45 // 3099
Szerinted ér vmit a kat-kivétel?
ystuc2005-12-10 13:24:26 // 3098
Miért? Rakjam be az enyémbe, hogy még több esélyed legyen??? :-)))
Amúgy írtam neked a zenebutikba...
Kau2005-12-10 13:21:05 // 3097
Van nekem is. Bevan téve a nyári konyhába. Vigyem legközelebb? :))
Kau2005-12-10 13:20:15 // 3096
Hát tudod. Alfások vagyunk :))
GEORGE2005-12-10 13:18:48 // 3095
Készülünk a tavaszraaa:-)
GEORGE2005-12-10 13:18:28 // 3094
Akkor meg én lépek innen hazaaa:-)
Seriff2005-12-10 13:17:57 // 3093
Kitört a gyorsulási láz?
ystuc2005-12-10 13:17:46 // 3092
Csak a légszűrő és a kipuff nem széria! És még katalizátorom is van! :-)
Kau2005-12-10 13:16:00 // 3091
:))
Mindjárt visszajövök. Lépek egy negyed órára itthonról.
Kau2005-12-10 13:14:57 // 3090
Mindegy, csak 201m legyen. :))
Amúgy tudom, hogy te sem a széria Ti-t képviseled, de nem én lennék, ha ettől független nem gurulnék melléd ;)
Oda álltam én lacházán Maszat mellé is :))))))))
GEORGE2005-12-10 13:14:32 // 3089
Szintén de akkor így sose érünk be a célba ha elötte te elveszed utána én és így tovább :-DDDDDDDDDDDDDD
ystuc2005-12-10 13:12:12 // 3088
Ezt az időpontot nem ígérem meg most, de 2006-ban összehozzuk. Legkésőbb aug. 20. Hmmm?
Kau2005-12-10 13:11:06 // 3087
Március 14. Hungaroring? :))
Kau2005-12-10 13:10:32 // 3086
Naná.
Ha ezen múlna a barátságunk, inkább elvenném a lábam a pedálról a cél előtt :))
Egymás között a legfontosabb a hangulat.
twin2005-12-10 13:10:27 // 3085
nem.keskenyebb "a" oszlop távolság,és más tetőív.
ystuc2005-12-10 13:09:26 // 3084
Kau, kellene majd egyet gyorsulnunk... Te nem így érzed? :-))
GEORGE2005-12-10 13:06:00 // 3083
De érdekes, hogy ezt pont mi boncolgatjuk, akik ismerik a másik gépét ;)
Mivel ismerjük egymás gépeit és sok minden kis titkot is tudunk róla éppen ezért ezek mások részére inkább tájékoztató.
Mi meg ugysem veszekszünk ezen, hogy most te mentél be elsőnek a múltkor meg én ,mert ennél sokkal jobb kapcsolatban vagyunk egymással.
Jó mondom-iron barátom?
Kau2005-12-10 13:03:21 // 3082
Ide említeném, hogy a Bravo/Brava alap egyezik a 145/146-al.
Kau2005-12-10 13:01:41 // 3081
Persze elismerem én, hogy egy 2.0-ás TS jobb mint egy 1.6-os. Nyílván. Igazad van abban is, hogy nagyon sok függ a vezetőjétől.
De. Én nem vezettem más 1.6 TS-t, csak az enyémet, tehát nem tudok mihez viszonyítani. Nekem így megy. Én is tapasztaltam, hogy más 1.6Ts nem olyan időket ment mint én.
De nem egy 2.0-ás Ts-t sikerült már megvernem. És nem hivatkozhat mindenki arra, hogy most nem jó. A Te esetedet tudom, és pont ezért nem is említettem a ringes futamainkat.
Azt pedig mások is tudhatják, hogyha elakarnak jobb időt érni, akkor kicsit piszkálni kell. Az enyém sem széria már.
Kiskunlacházán pedig 200 méternél volt mögöttem 3.0V6-os Alfa is. Természetesen 402 méternél már ő nyert.
De érdekes, hogy ezt pont mi boncolgatjuk, akik ismerik a másik gépét ;)
GEORGE2005-12-10 12:58:34 // 3080
Ezt eddig is tudtam, de azt hittem, hogy akkor a 146-145nek is egyezik a szélvédője a Tipo-Temprával.....
Seriff2005-12-10 12:56:21 // 3079
Össze ne vesszetek ezen:)
twin2005-12-10 12:52:11 // 3078
a 155-el azonos a tipo szélvédő
GEORGE2005-12-10 11:28:26 // 3077
Arra csak azt irtam, hogy valószinű, de akkor a Tipo-Tempra szévédő a 155-se jó, vagy az is más?
Én ugytudom a 155 ami a legjobban hasonlit a Tipoékra.
granturismo2005-12-10 11:20:58 // 3076
A szélvédő az nem azonos Tipo-val.
GEORGE2005-12-10 11:03:58 // 3075
Akkor minden okés lesz, remélhetőleg.... :-)
Satan2005-12-10 10:59:15 // 3074
Egy alsó keresztmerevítőt magyarázott, ami állítólag nem kompatibilis... Egyébként korrekt srác, régóta ismerem, (ezért nem nyírtam ki a Tipo-s hasonlat után, mert közös fejlesztés ide vagy oda, ez egy _Alfa_... :) ) az alkatrészekkel nem fog megszivatni, (hacsak őt be nem húzta a bontós) mivel még a baráti áras óradíja is horror kategória. :) Viszont nagyon penge munkát csinál, soha nem vinném máshoz az ilyen jellegű javításokat.
GEORGE2005-12-10 08:14:50 // 3073
Akkor ezt nem jól tudtam Sorry, amúgy mi a különbség a sárvédökben????
András bácsi2005-12-10 07:48:12 // 3072
Mind igaz a fenti kiegészítésekkel:
Tipo-Tempra-Dedra-Delta-155 volt azonos alapokon + némi változtatással a 145/6.
A 145/6 első sárvédőjében van minimális különbség a '99 utáni szériák és a régiek közöt.
GEORGE2005-12-10 07:24:39 // 3071
Abban teljesen igaza van a lakatosnak, hogy ez egy Tipo!
A fenéklemezük a motortérben a nyúlványok, asszem még a szélvédő is megegyezik a Tipo-val. Közös fejlesztés, még a 155-t ide kell sorolni és a Lancia Deltát is.
Belül bajuszkapcsolok, ülésállitó mechanizmus, más apróságok "majrévas" szintén megegyeznek a Tipoval. És rengetek olyan dolog ami nem látszik kábelezések, biztositék tábla, kormányoszlop stb, stb.........
Ezen nem szabad megsértödni hisz tényleg Tipo, nézzél meg egy lebontott lökháritojú Tipot és a tied te magad is látni fogod ugyan az.
A motortérben a motoron kivül szinte ugyan azok vannak mint a Tipoban, pl kiegyenlitő tartály, szervóolaj tartály, egyébb "kütyük" stb ,stb,
A facelit elötti 145-146 eleje viszont megegyezik, tehát ez alatt azt értem, hogy bármelyik 145-146-ra feltehető bármelyik évjárat első lököse.
Hütörácsból van asszem összesen 3 fajta.
A 99 utáni lökössel a 99 utáni hütőrácsot kell feltenni de csak azért mert a lökösön van egy pöcök- kiálló kis müanyagkiképzés amire az újjabb fajta hütőrács ráfekszik.
Remélem érthetöen fogalmaztam....
Úgyhogy azt nem értem, hogy mi az ami a lakatosank nem passzol a tiedhez???
Azért vigyázz, hogy ne verjen át!
A mocitető és sárvédő szintén csak 1 fajta létezik a 145-146-hoz, a 99-es modósitásokon csak a lökháritot változtatták meg, de mint mondtam az is csere szabatos.
GEORGE2005-12-10 07:11:12 // 3070
Nekem 205/45R16 gumákon gurul a 146ti, mondjuk más gumi mérettel nem probáltam még a gyorsulását.
GEORGE2005-12-10 06:52:16 // 3069
Szerintem Kau barátom, ha egy jó 1,6TS-ről és egy jó 2,0TS-ről beszélünk a 146-145-ben / 146ti-145QV / akkor semmilyen körülmény közt nem léphet el az 1,6TS-el a 2,0TS-től. És persze azt is tételezzük fel, hogy mindkét pilóta rutinos gyorsulgató.
Valószinű, hogy 201m-en nem sokkal lesz előrébb a 2,0TS de 402m tuti elsöbsége.
A 30-25 lovat nem lehet leelözni, csak akkor ha rutintalanabb a 2,0 pilótája.
A te géped Kau jól megy, az 1,6TS 146-ok közt.
Sajnos én már 1 éve szarakodok az enyémmel, van amikor nagyon nem akar menni, lásd idén Kiskunlaczháza :-(
És van amikor elindul lásd idén Kaposújlak, aki kiállt velem 2,0 TS 16v-k 155-156 mind lemaradtaak, még egy 155V6-ot sikerült megszoritani úgy hogy 2-en ültünk a ti-ben.
Ugyanezen 155V6 ellen úgyhogy 3-an ültünk a ti-ben és sajna elrontottam a 2-ből 3-ba való váltás, így mögötte kb 3-4 méterrel gurltam át a "célvonalon".
Sokan nézték már a ti-t de eddig senkinek sem sikerült ezt a problémát eddig megoldani, megmagyarázhatatlan, kompjuter hibakód mentes.......stb, stb........majd most a télen komolyabban utánajárunk a dolognak.....
Vega2005-12-09 22:47:52 // 3068
Allok elebe :))) ha megmarad a vas addigra tuti meglesz csinaltatva rajta minden amit terveztem...legalabbis motorikusan...
Kau2005-12-09 22:25:24 // 3067
Ha meglesz a géped, gyere ki március 14-én a Hungaroringre. Megyünk egyet ;)
Satan2005-12-09 16:27:31 // 3066
Most beszéltem a lakatossal, kicsit megkeveredett szegény. :) Megadtam neki a bontó elérhetőségeit, ő lebeszélte, és úgy volt, hogy már tegnap elhozza a cuccokat és hétvégén már dobálják a gépet. Erre kétségbeesetten meséli, hogy hát biza nem úgy meg az, mert ő azt nem tudta, hogy 99 után volt egy facelift, ami nem csak a lökhárítót, hanem a tartóelemeket is érintette, plusz vakerált nekem a boxer motoros változatról, hogy ő ilyesmiről még csak nem is hallot, (bár ez nem tudom, hogy jött a képbe) így csak jövő keddre lesznek meg a cuccok. (A fele már megjött :) )
De legalább a hét eleji "csinátam már vagy 100 ilyet, ez is csak egy Tipo" arcból visszavett... :) Az a baj, hogy szerintem ezt viszont megint csak a pénztárcám fogja bánni... :(
Satan2005-12-09 15:16:42 // 3065
Gyorsulásban nem hiszem, hogy én vinném a pálmát, a 17"/205-ös papucsok sajna nem segítenek a gyors vágtákban... :) Nekem alapvetően a 147 1.6TS-sel volt gondom, rettenetesen lomhának tűnt... :( (145-öst még nem próbáltam 1.6TS mocival.)
Azért a köv. gyorsulós talit vállalom, már régóta lóg a levegőben a dolog, a konkurens Interware-nél dolgozó srác akivel a SZTAKI bejáratánál szoktam összefutni (146 1.6TS tulaj), már majdnem elcsábított egy-két talira, de valami mindig közbejött. :( De majd jövőre... :)
Vega2005-12-09 02:02:13 // 3064
Igen de ha en is rakoltenek egy szazast akkor megint egyszeru dolga lenne a 2.0 TS-nek :)
Kau2005-12-08 23:03:22 // 3063
Ja. És George verte a mezőnyt legutóbb Kaposújlakon. ;)
Kau2005-12-08 23:01:28 // 3062
Biztos van különbség az 1.6-os TS-ek között is. Én nem panaszkodok rá. Ráadásul tudom, hogyha ráköltenék még egy százast, akkor egy 201 méteres pályán nem lenne egyszerű dolga egy 2.0 Ts-nek. De fogj szavamon egy gyorsulós Alfa talin ;) 402méteren el kell ismernem a nagyobb köbcentit, rendre utólérnek.
Itt épp George ellen. A táv 402m. Ő nyert. (Amúgy bocs George, hogy hozzád hasonlítottam, de erről van kép.)
Itt épp George ellen. A táv 402m. Ő nyert. (Amúgy bocs George, hogy hozzád hasonlítottam, de erről van kép.)
krisz332005-12-07 22:03:40 // 3060
lépek mert kezdek elpilledni Üdv mindenkinek jo netezést Hali :)))
krisz332005-12-07 22:01:01 // 3059
télleg nem is rossz ötlett :))
Vega2005-12-07 21:57:58 // 3058
na az mar kinosabb....vissza se rakd...felszabadit egy-ket pacit :D
krisz332005-12-07 21:56:31 // 3057
az az igzság hogy a NÉMET gyártmányu BOSCH klima kigyujtzota a jobb elejét kicsit :(8