EMBEREEK!!
eladó a 17es nyári gurigáim fix 50ezeréé! 4x100 lyukosztás, tehát a mozgókúpos csavart megkívánja, meg tehermentesítőgyűrűket is! aszthiszem, ET35ösek!
ami meg lett ütve az ősszel, azt faszául kigörgőzte Eger&környéke legjobb "maszek" felnijavítója (nem volt olcsó), de hihetetlenül jó munkát végzett, alig kellett rá ólomsúly is!
kapott egy új fényezést is!
a gumik 205/40 peremvédősek! 2 még elmegy egy szezont, 2 meg akinek nincs pénze uj gumira, annak is! :-)
afri2012-01-10 11:51:54 // 120501
pb_2012-01-10 11:50:21 // 120500
Mint általában szokott.)
Longman2012-01-10 11:49:05 // 120499
mi más lenne
Motronic M 1.7
AR66301
Motronic M 1.7
AR66301
mreni2012-01-10 11:46:42 // 120498
jól látom,hogy motronic vezérlő van ebben is....? :/
afri2012-01-10 11:44:11 // 120497
mreni2012-01-10 11:40:47 // 120496
próbára lehet tudok szerezni egy ECU-t neked,csak írj egy motorszámot.
nekem is egyre gyanusabb,hogy itt lesz a gond.
nekem is egyre gyanusabb,hogy itt lesz a gond.
Longman2012-01-10 11:24:35 // 120495
tán van skodád? na jó még vannak összeköttetéseim odaát, szerzek! :)
András bácsi2012-01-10 11:21:44 // 120494
Fordos nem jó. :)
Semmi sem biztos, de ezt elég valószínűnek tartom.
Semmi sem biztos, de ezt elég valószínűnek tartom.
Longman2012-01-10 11:15:39 // 120493
jó tudni.. :)
Longman2012-01-10 11:15:10 // 120492
a mit?
ha a motorvezérlőre gondolsz akkor igen, nemhogy a motorral hanem egy komplett autóval együtt.. :)
ha a motorvezérlőre gondolsz akkor igen, nemhogy a motorral hanem egy komplett autóval együtt.. :)
Longman2012-01-10 11:14:00 // 120491
óóó, már csak fordosat tudok adni egy ideje, az nem jó? :)
ennyira biztos vagy magadban? engem megnyugtatna ha igen.. :)
ennyira biztos vagy magadban? engem megnyugtatna ha igen.. :)
Fairlane2012-01-10 11:09:42 // 120490
Ebayon adnak, olyan 300€ körül... :)
süsnye2012-01-10 11:07:57 // 120489
a VE-t egyébként motorral együtt vetted?
András bácsi2012-01-10 11:05:27 // 120488
Ha az lesz, akkor kérek egy ajándék skodás kulcstartót. ;)
Longman2012-01-10 10:58:02 // 120487
igen egyébként az a röhej és emellett szerencsés tényező, hogy minden új, gyári vagy Bosch benne. Gyak nincs olyan dolog ami nem.
És innentől akár logikus lehet az is amit András bá' állít.. Hisz az osztja a parancsokat
És innentől akár logikus lehet az is amit András bá' állít.. Hisz az osztja a parancsokat
Longman2012-01-10 10:56:09 // 120486
az rendben, illetve szvsz ekkora galibát nem is tudna okozni..
Longman2012-01-10 10:55:28 // 120485
Hát ez a katalizátor felhevülés a sok benyától teljes mértékben logikus. Mondjuk feltűnt korábban hogy pl. a leömlő is extra meleg volt már 10 perc után is..
De hogy honnan szerzek én ilyen vezérlőt próbára, pffff.. Egy 12Voltos 3.0 van ugyan itt az udvarban, de gyanítom hogy kevésbé kompatibilis a vezérlője.
Ahonnan a tartalék motor vettem, azok meg tuti kidobták..
De hogy honnan szerzek én ilyen vezérlőt próbára, pffff.. Egy 12Voltos 3.0 van ugyan itt az udvarban, de gyanítom hogy kevésbé kompatibilis a vezérlője.
Ahonnan a tartalék motor vettem, azok meg tuti kidobták..
Longman2012-01-10 10:50:45 // 120484
Ugye nehéz megmondani, mert az alagút teljesen áthevült, szóval a füst kb. a szőnyeg lehetett, teccik érteni?
Viszont eggyel feletted András bá' érdekes összefüggésre világított rá.. :)
Viszont eggyel feletted András bá' érdekes összefüggésre világított rá.. :)
süsnye2012-01-10 10:49:29 // 120483
jól hangzik.. :))
@Longman: lambda rendben?
@Longman: lambda rendben?
András bácsi2012-01-10 10:46:17 // 120482
Hasonló jelenség nálam úgy keletkezett, hogy a kedves vezérlő össze-vissza nyomta a benyát, és jól megszívta magát. Gondolom, hogy eme elegytől szépen túlhevült a kat, de az is úgy füstölt, mint az állat. Ott sem eletromos tűz volt, hanem a szigetelés kipárolgása és olvadása volt a füst oka.
A legolcsóbb megoldás egy másik vezérlő próbára rádugva.
A legolcsóbb megoldás egy másik vezérlő próbára rádugva.
Fairlane2012-01-10 10:46:02 // 120481
Jó vazzeg, de amperszaga, vagy olajosan égett szaga, vagy égett menyétszőr szaga? :)
Longman2012-01-10 10:39:25 // 120480
Megvan a katalizátor! Mindene megvan, erre odafigyeltem!
Longman2012-01-10 10:38:29 // 120479
Na végre..! :)
1. De má' hogy lehetne szar? :)
2. Persze jó lenne ha ott lenne a bibi, és egy csapásra megoldódna minden! :)
3. De hogy tudnék én erre rájönni?
1. De má' hogy lehetne szar? :)
2. Persze jó lenne ha ott lenne a bibi, és egy csapásra megoldódna minden! :)
3. De hogy tudnék én erre rájönni?
András bácsi2012-01-10 10:37:27 // 120478
Kataklizma van alatta, vagy már csak csövek?
András bácsi2012-01-10 10:34:49 // 120477
Nem lehet, hogy egyszerűen csak szar a motorvezérlő? Ugyan sor 4-en, de produkált már nekem is hasonlókat.
Longman2012-01-10 10:34:08 // 120476
Csakugyan.. Egy a baj, utálom a szappanoperákat!!:)
Dugulásra nem gondolnék, mert az hatással lenne a járásra, meg nem tudna füstölni ennyire.
Milyen szaga volt? Nem is tudom, égett szaga volt vazzeg!! :)
A hővédő nekem is eszembe jutott, csak mint mondtam a falnak támasztás előtt néhányszor kapott tőlem rendesen, és akkor nem volt ilyen jellegű gond.
Mindenképp alá kell nézni, ez biztos
Dugulásra nem gondolnék, mert az hatással lenne a járásra, meg nem tudna füstölni ennyire.
Milyen szaga volt? Nem is tudom, égett szaga volt vazzeg!! :)
A hővédő nekem is eszembe jutott, csak mint mondtam a falnak támasztás előtt néhányszor kapott tőlem rendesen, és akkor nem volt ilyen jellegű gond.
Mindenképp alá kell nézni, ez biztos
Fairlane2012-01-10 10:03:53 // 120475
Bazeg.... tényleg kezd szappanoperás lenni, csak a szerelmes szál hiányzik, meg egy vak kutyás kisgyerek :))
Dugulás a kipuffban? Belefészkelt egy menyét?
Vagy ráfolyt valami olaj, és az füstölt? Milyen szaga volt a füstnek?
Nem hiányzik valami hővédő alulról?
Dugulás a kipuffban? Belefészkelt egy menyét?
Vagy ráfolyt valami olaj, és az füstölt? Milyen szaga volt a füstnek?
Nem hiányzik valami hővédő alulról?
Vikking 3112012-01-10 09:53:32 // 120474
Na majd tavasszal... AZOKkal a kerekekkel... Bedurvul :)
Longman2012-01-10 09:47:21 // 120473
na kérem, ismét véleményezést kérek az alábbi kis szösszenetre.
amúgy kezd már vmi elcseszett burleszkre hasonlítani a dolog..:)
lassan tényleg az lesz hogy szétszedem ezt a szart, kaszni MÉH-be, a többit meg megpróbálom eladni darabokban..
Szóval, mit is javasolt mindenki, járassam a kocsit. Jó.
Vasárnap beindítom -egyébként ami pozitív, hogy teljesen pöcc-röff indul, kb. 1.5-et teker az önindító, és jár a motor, mindenféle gyanús, vagy oda nem illő hang nélkül.
Tehát beindítottam, szokásos 2000 alapjárat, aztán szépen fel 3000ig, kb. 10 perc alatt. Sajnos mire feltöltődött a hűtő vízzel, a visszafolyó csőnél nyomta is kifele, nem volt lehúzva a bilincs rajta. Természetesen nem is tudtam ráhúzni mert el volt nyalva a menet rajta. Bilincs csere tehát, de ahhoz inkább leállítottam a motort, nem akartam vizes lenni. Persze ilyenkor ez megpecsételi a dolgokat, hiszen biztos hogy nem indul újra. Így is lett.
Na mondom majd Hétfőn, úgysem kell semmit bizergálni csak beindítani oszt hagyni járni.
Így is lett. Persze sötét volt, a műhelybe ezért nem toltam be, amúgy is tele van egész héten, mellé álltam egy másik kocsival ha kell, azzal csinálok fényt.
Szépen beültem, nyik-nyikk-vráááááááááááá, járt a motor. Szokásos mutatvány, 2000 alapjárat, benzinszagú füst nem kis mennyiségben. Na otthagytam. Pár perc múlva vissza, melegszik szépen, víz nem folyik, alapjárat 2700-on fent, még csodálkoztam is hogy már nem 3000.. :)
Na innen indul az érdekes rész.. :)
Fél óra eltelt, motor egyre melegebb, 90 fok, termosztát nyitva, olaj 60-70-80, ezaz.. A remény is kezdett felcsillanni, hisz ezek mellett szépen kezdte végre visszaejteni a fordulatot is! (pedig már gondolkodtam azon is hogy fel van akadva a pill szelep, de nem, hisz még a gázbowdent is lekötöttem -ennek még lesz jelentősége)
Aztán egyszer csak megint kicsit megváltozott a járása, durrogott 2-3-at, megnyugodott, és szépen még lentebb ment az alapjárat, már majdnem a normális értéken jártunk!
Sajnos aztán még lentebb engedte, ekkor elvesztettünk legalább 1 de lehet 2 hengert is.. :O :) Hogy miért nem tudom..
Viszont le is állt. Remegve próbáltam újra indítani, vajon kipucolódott valamelyest? Nem indult be, de nem volt reménytelen, ha lett volna gázpedálom akkor beugrott volna.
Miközben indítóztam, az ülésem alatt valami kopogott, mintha a kipufogó lenne. Csodálkoztam rajta de abban a pillanatban nem tulajdonítottam jelentőséget neki.
Ekkor füst tört elő a rádió "lukából".. :)))
Na bazz, zárlat, gyorsan hátra akksi leköt, ajtók kinyit. Csak füstöl, füstöl.. Mi az annya? Na jó dugjuk be a kezünket, 1 kábeltörzset találtam, a rádiójét, de nem meleg. Mi füstöl? Nézem, a váltószoknya tetején is füst jön ki. Hát mi a szar ez? Szoknya kivesz, "kardánalagút" megtapint, tűzforró!! Valamiért átmelegedett, de nagyon.
Úgyhogy hagytam is a francba az egészet. Majd hétvégén ha lesz kedvem/időm rátolom aknára és megnézem mi lehet a bibi.
Azért fura, mert év elején lett kész az egész kipufogó, utána meg nem sokkal már falnak támasztottam az autót.. Namost a 2 esemény között én jópárszor meghajtottam a vasat, de semmi ilyet nem tapasztaltam. Azóta meg csak áll, nem volt mire felakadnia, stb,stb. Olyat már hallottam hogy megereszkedik a rendszer, nade fordítva.. :D
amúgy kezd már vmi elcseszett burleszkre hasonlítani a dolog..:)
lassan tényleg az lesz hogy szétszedem ezt a szart, kaszni MÉH-be, a többit meg megpróbálom eladni darabokban..
Szóval, mit is javasolt mindenki, járassam a kocsit. Jó.
Vasárnap beindítom -egyébként ami pozitív, hogy teljesen pöcc-röff indul, kb. 1.5-et teker az önindító, és jár a motor, mindenféle gyanús, vagy oda nem illő hang nélkül.
Tehát beindítottam, szokásos 2000 alapjárat, aztán szépen fel 3000ig, kb. 10 perc alatt. Sajnos mire feltöltődött a hűtő vízzel, a visszafolyó csőnél nyomta is kifele, nem volt lehúzva a bilincs rajta. Természetesen nem is tudtam ráhúzni mert el volt nyalva a menet rajta. Bilincs csere tehát, de ahhoz inkább leállítottam a motort, nem akartam vizes lenni. Persze ilyenkor ez megpecsételi a dolgokat, hiszen biztos hogy nem indul újra. Így is lett.
Na mondom majd Hétfőn, úgysem kell semmit bizergálni csak beindítani oszt hagyni járni.
Így is lett. Persze sötét volt, a műhelybe ezért nem toltam be, amúgy is tele van egész héten, mellé álltam egy másik kocsival ha kell, azzal csinálok fényt.
Szépen beültem, nyik-nyikk-vráááááááááááá, járt a motor. Szokásos mutatvány, 2000 alapjárat, benzinszagú füst nem kis mennyiségben. Na otthagytam. Pár perc múlva vissza, melegszik szépen, víz nem folyik, alapjárat 2700-on fent, még csodálkoztam is hogy már nem 3000.. :)
Na innen indul az érdekes rész.. :)
Fél óra eltelt, motor egyre melegebb, 90 fok, termosztát nyitva, olaj 60-70-80, ezaz.. A remény is kezdett felcsillanni, hisz ezek mellett szépen kezdte végre visszaejteni a fordulatot is! (pedig már gondolkodtam azon is hogy fel van akadva a pill szelep, de nem, hisz még a gázbowdent is lekötöttem -ennek még lesz jelentősége)
Aztán egyszer csak megint kicsit megváltozott a járása, durrogott 2-3-at, megnyugodott, és szépen még lentebb ment az alapjárat, már majdnem a normális értéken jártunk!
Sajnos aztán még lentebb engedte, ekkor elvesztettünk legalább 1 de lehet 2 hengert is.. :O :) Hogy miért nem tudom..
Viszont le is állt. Remegve próbáltam újra indítani, vajon kipucolódott valamelyest? Nem indult be, de nem volt reménytelen, ha lett volna gázpedálom akkor beugrott volna.
Miközben indítóztam, az ülésem alatt valami kopogott, mintha a kipufogó lenne. Csodálkoztam rajta de abban a pillanatban nem tulajdonítottam jelentőséget neki.
Ekkor füst tört elő a rádió "lukából".. :)))
Na bazz, zárlat, gyorsan hátra akksi leköt, ajtók kinyit. Csak füstöl, füstöl.. Mi az annya? Na jó dugjuk be a kezünket, 1 kábeltörzset találtam, a rádiójét, de nem meleg. Mi füstöl? Nézem, a váltószoknya tetején is füst jön ki. Hát mi a szar ez? Szoknya kivesz, "kardánalagút" megtapint, tűzforró!! Valamiért átmelegedett, de nagyon.
Úgyhogy hagytam is a francba az egészet. Majd hétvégén ha lesz kedvem/időm rátolom aknára és megnézem mi lehet a bibi.
Azért fura, mert év elején lett kész az egész kipufogó, utána meg nem sokkal már falnak támasztottam az autót.. Namost a 2 esemény között én jópárszor meghajtottam a vasat, de semmi ilyet nem tapasztaltam. Azóta meg csak áll, nem volt mire felakadnia, stb,stb. Olyat már hallottam hogy megereszkedik a rendszer, nade fordítva.. :D
RoliQ42012-01-10 09:44:24 // 120472
egyébként meg a recaro belsőt elcsúfítod fával?:P :D
RoliQ42012-01-10 09:43:20 // 120471
most nézem... csak hogy parkettázol a kocsiban:D 155 höz nem illik a fabetét...! mint ahogy egyébként a 156ba se... 164-166 már elviseli! Inkább fém betéten gondolkodnék v karbon.... :) egy "DTM versenyautóban" ne legyen már fa:P ez az én véleményem! :)
Longman2012-01-10 09:09:31 // 120470
milyen csinos.. :)
Longman2012-01-10 09:09:05 // 120469
És az én szerelmemmel mi újság? (IZL-xxx 2.0 16V)
afri2012-01-09 23:58:53 // 120468
grat.! nem tudom, nekem ehhez lett-e volna még türelmem .. :-)
amit kivettél, még jólehet utánfutó alá! ;-))
amit kivettél, még jólehet utánfutó alá! ;-))
TSiga ( I am the TSIG)2012-01-09 22:56:23 // 120467
Üdvözlet T. Cartársak!
Ma már mentem dolgozni, de úgy alakult, hogy csak holnap megyünk terepre.
Kb. 22:15-re értem haza. Zuhany, kaja, meg minden. Utána jutott eszembe, hogy ha már itthon vagyok, megnézem a febetétemet. Le is mentem és finoman megcsiszoltam és lelakkoztam ismét. Noooooormáááális???
Sajna a dunakanyarban fogok dolgozni a héten. ha minden nap haza tudnék jönni, akkor minden este kapna egy kis csiszit és lakkozást.
Mellékesen:
Mahagóni fafurnér
2 réteg mahagóni pác.
3 réteg lépcsőlakk fényes
Már most szép, de kell még egy pár réteg lakk, amit lehet majd polírozni. :-)
Ma már mentem dolgozni, de úgy alakult, hogy csak holnap megyünk terepre.
Kb. 22:15-re értem haza. Zuhany, kaja, meg minden. Utána jutott eszembe, hogy ha már itthon vagyok, megnézem a febetétemet. Le is mentem és finoman megcsiszoltam és lelakkoztam ismét. Noooooormáááális???
Sajna a dunakanyarban fogok dolgozni a héten. ha minden nap haza tudnék jönni, akkor minden este kapna egy kis csiszit és lakkozást.
Mellékesen:
Mahagóni fafurnér
2 réteg mahagóni pác.
3 réteg lépcsőlakk fényes
Már most szép, de kell még egy pár réteg lakk, amit lehet majd polírozni. :-)
Vikking 3112012-01-09 22:47:33 // 120466
Joecee2012-01-09 22:07:27 // 120465
Mondhatni patika állapotút. :)
Marklar1552012-01-09 21:17:56 // 120464
Gratula. Ott lehet állítani a kéziféken is....
Ilyen qrwa jó hidat adtam? :(
:-PPPP
Ilyen qrwa jó hidat adtam? :(
:-PPPP
Marklar1552012-01-09 21:15:29 // 120463
Jaaa. Akkor ez csak a mézes madzag volt? :)))
sprint832012-01-09 20:58:34 // 120462
Van miből válogatni:))
Hari2012-01-09 20:51:09 // 120461
:-) ... eeeegy ?! Nem! 2! + 2 db TS :-)
(...meg 3 db V6 164.)
stb.
(...meg 3 db V6 164.)
stb.
sprint832012-01-09 20:18:04 // 120460
Te sem aprózod el:)
Buksi2012-01-09 20:15:28 // 120459
Aham... de nekem annyira nem tetszik! Azért jó lenne! :-)))
Joecee2012-01-09 20:13:40 // 120457
Azért kitartás és elszántság hozzá. :)
sprint832012-01-09 20:12:13 // 120456
Nézted a sárgán az első lökhárítót? 120418 hsz. Az sem rossz darab. Valami ilyesmi kellene.
mreni2012-01-09 20:11:46 // 120455
holnap én is hátsó hidat távolítok el(akna nélkül) csütörtökön meg felrakunk egy dobfékes helyett tárcsás hidat,szintén akna nélkül :D mondjuk már rutinból megy(sajnos)
Buksi2012-01-09 20:09:47 // 120454
Gratula a melóhoz! :-)
Aknából tényleg sokkal könnyebb! ;-))
Aknából tényleg sokkal könnyebb! ;-))
sprint832012-01-09 19:57:14 // 120453
Gratula, jó kis meló volt. Főleg így akna nélkül.
Joecee2012-01-09 19:38:00 // 120452
Na, akkor cartársaknak tisztelettel jelentem,sikeresen abszolváltam életem első (és remélhetőleg utolsó) komplett hátsó híd cseréjét.
Csáposon, vagy aknán könnyebb lett volna, de szeretem a kihívásokat. :)
A két új Monroe teló teszi a dolgát, a lengőkarok csapágyai hibátlanok, így olyan csendes a hátulja, mint amilyen nálam még sosem volt. Útközben szétszedtem és kitakarítottam a berohadt fékerőelosztót is.
Egy bibi van még, aminek az okát nem értem, de a megoldását tudom: szétszerelés előtt nem volt gond a fékekkel, de most, miután összeraktam újból (szakszerűen megtisztítva és megzsírozva, ahol kell) a jobb hátsó fékem elég rendesen fog.
Gondolom nem a fékerőelosztó az oka, inkább az a gyanús, hogy a kézifékkel történt valami változás, mert eddig 3-4 kattanásnál rögzített, most kettőt már nem is bírok húzni rajta.
Jól sejtem, hogy az utastérből, a kar alatt lehet rajta állítani?
Csáposon, vagy aknán könnyebb lett volna, de szeretem a kihívásokat. :)
A két új Monroe teló teszi a dolgát, a lengőkarok csapágyai hibátlanok, így olyan csendes a hátulja, mint amilyen nálam még sosem volt. Útközben szétszedtem és kitakarítottam a berohadt fékerőelosztót is.
Egy bibi van még, aminek az okát nem értem, de a megoldását tudom: szétszerelés előtt nem volt gond a fékekkel, de most, miután összeraktam újból (szakszerűen megtisztítva és megzsírozva, ahol kell) a jobb hátsó fékem elég rendesen fog.
Gondolom nem a fékerőelosztó az oka, inkább az a gyanús, hogy a kézifékkel történt valami változás, mert eddig 3-4 kattanásnál rögzített, most kettőt már nem is bírok húzni rajta.
Jól sejtem, hogy az utastérből, a kar alatt lehet rajta állítani?