Fórum >> Típusok >> 155

afri2012-01-06 21:14:13 // 120356
nemmondod, hogy te is ezzel szoptál ma????!!! :-DDDDDD
én is ma fogtam hozzá a bal hátsó lengőkarcsapágy cserével ... azt hittem könnyebb lesz, bár számítottam rá, hogy vmilyen szinten össze lesz rohadva, de hogy ennyire ..... !!!!!!! :-((((
mára feladtam, holnap kínlódok tovább!! :-))
ráadásul a stabilkartleszorítócsavar egyike is beletört a lengőkarba, így arra is megoldást kell keresnem még! ha más nem muszáj vagyok kiszedni a szürkéből!!
G-Burt2012-01-06 21:11:57 // 120355
Ha szerencséd van sikerül kimelegíteni, ha nem, akkor a hidat fogod csak szétverni
afri2012-01-06 21:10:31 // 120354
mondták, hogy kábé 3-4 hét alatt lehet kapnának támcsapágyat (Izraelből) ! :-)
Csaba2012-01-06 21:08:31 // 120353
Szia Joecee.
Legközelebb ne tolj így ki magaddal. A csavar fejét ne flexeld le, hanem villáskulccsal próbáld mozgatni miközben ütöd a csavar másik végét. Így melegítés nélkül is enged. A hőlégfúvó nem elég egyébként az utóbbi művelethez. Ezt a helyzetet valószínű csak a melegítés oldja meg.
üdv :Csaba
Joecee2012-01-06 21:03:30 // 120352
Alulról elemlámpával némi olasár levakarása után sikerült megnézni.
Ugyanez az enyém is. De hogy ennyire olajos legyen az egész környéke...ez durva.
Köszi a fotókat, ez nagy segítség volt, ez alapján most már legalább kereshetek.
Joecee2012-01-06 20:49:57 // 120351
Na ennyi, nem kínlódom tovább.
Ezt melegíteni kell úgy néz ki.
TSiga ( I am the TSIG)2012-01-06 20:37:45 // 120350
Egyelőre 1 métert sem tudott menni, mert recsegett a váltó. Erőltetni meg nem akartam.
Úgyhogy lementem még légteleníteni és jó lett.

Vettem viszont 4 db gumicsövet a szívósorhoz. Eléggé ki vannak már repedezve, úgyhogy a csere volt az egyetlen megoldás. 4710 fabakta volt kedvezménnyel. Holnapután be lesz szerelve. Holnap Budapest-Dobogókő túra. Jövő héttől dolgozok. :-(
Joecee2012-01-06 20:24:06 // 120349
Köszönöm!
Igyekszem, de ez a kurva (elnézést) nem akar lefeküdni nekem... :)
zsiguchan1552012-01-06 20:22:37 // 120348

Ezt a 3-at találtam. A csavarhoz kitartás !
Joecee2012-01-06 20:14:41 // 120347
Ja még valami: esetleg hőlégfúvóval nem lehetne ezt a mutatvány kivitelezni?
Joecee2012-01-06 20:10:34 // 120346
A csavarszár két végét kellene amúgy megmelegíteni?
belus1552012-01-06 20:07:23 // 120345
Hát a méret az jó kérdés.Hétfőn tudom megmondani,hogy pontosan milyen vastag kell!
mreni2012-01-06 19:53:10 // 120344
ilyen ez,én általában úgy kezdek neki hogy kigurítom alóla a futóművet,sokkal gyorsabb,úgy van hely,meg tudod ütni rendesen.

hajrá
Joecee2012-01-06 19:48:12 // 120343
Hát a melegítéssel bajban leszek..de gyúrni a hétvégén már nem fog kelleni.
Az elmúlt 30 percben kb 3,5 mikront mozdult meg.
Szép lesz...
mreni2012-01-06 19:45:58 // 120342
meg kéne melegíteni... ha nincs rá lehetőség akkor szerezz be egy nagyobb kalapácsot,+ min. egy felest meg egy sört :D
Marklar1552012-01-06 19:38:19 // 120341
Nem véletlenül mondják erre, hogy szopás. Vagy könnyen kijön, vagy szopás...
Marklar1552012-01-06 19:35:15 // 120340
Max kirohadhat 1x... :)
Marklar1552012-01-06 19:33:06 // 120339
Enzonak és ImOnak.
Meg, ha valakit érdekel még...?
Sajna QV-é nincs....
sprint832012-01-06 19:24:47 // 120338
Üssed kitartással!:)) Baromi szívás kivenni... Nekem az egyik oldalt 2 óra volt kiszedni, aztán a másikat melegítettem úgy könnyebben adta.
Joecee2012-01-06 19:18:45 // 120337
Segít nekem valaki?

Itt fekszek az autó alatt, bal hátsó lengőkar felújítószettet kéne a helyére tenni, meg egy új telót.
De megbuktam, se előre, se hátra.
A lengőkar tengelyét, azt a hosszú csavarszárat egyszerűen nem lehet kiütni a helyéről, annyira össze van rohadva a csapágyakkal.
A csavarszár fejét a külső oldalon már lecsiszoltam, gondoltam így már könnyű lesz átütni, de semmi, kb 1 tized mm-t ha megmozdul, pedig itt ütöm már vagy 30 perce. WD40 elment már lassan egy flakonnal.
Hogy a jó életbe szedjem én azt ki onnan? Továbbra is agresszív erőszakkal???

Thomika2012-01-06 18:41:19 // 120336
Szerintem még levegős. Nekem a rendes légtelenítés után jó volt. De lehet,hogy néhány kilométer után kidolgozza a levegőt...
Thomika2012-01-06 18:33:24 // 120335
Ahogy elnézem, ez nem nagyon szokott kimozdulni a helyéről!
G-Burt2012-01-06 17:20:45 // 120334
Pumpáld meg a féket is, utána hátha
Tentacle2012-01-06 16:33:32 // 120333
Na sajnos nem gyártják. így ez is ugrott.
Viszont gyárit még elvileg tudok rendelni, 4-5 nap, viszont az 2800Ft ...
Tentacle2012-01-06 16:18:48 // 120332
Benézted a csillagokat ? :) Csak a 4 v 5 csillagos cuccokat nézd !
Amúgy azt nem mondtak, h tudnak esetleg szerezni ?
Na majd én megkérdezem, AE és GLYCO biztos nem lesz már, de a KING még lehetséges.
TSiga ( I am the TSIG)2012-01-06 16:13:21 // 120331
Üdvöz T.Cartársak!

Kicseréltem a kuplung munkahengert. Le is lett tégtelenítve de nem emel ki a kuplung teljesen. :-(
Lehet, hogy még levegős?

A főhenger is lassan cserés lesz. Lehet, holnap megejtem azt is.
afri2012-01-06 15:43:57 // 120330
mégsincs a szakálmetálnál támcsapágy az enyémhez! :-(((
pedig a webshopjuk ad ki olyat, ami van 1400forintért, ma hívom őket, és kiderült, hogy hát mégsincs! :-((
... keresgélés tovább ...
Tentacle2012-01-06 15:13:06 // 120329
Természetesen tudok ...
Megnéztem mi van, és kicsit elcsodálkoztam. 2 fajta csapágy van (mind nyugvó, mind hajtó). Azt hittem katalógus hiba, reklamáltam is, és állítólag tényleg 2 fajta motor van ugyanazzal a motorkóddal. Az egyikben van balansz tengely, a másikban nincs.
Az egyikhez van készleten csapágy, a másikhoz nincs (viszont van a gyártónál, hamar megjön elvileg ha kell).
Nézd meg a méreteket légyszi a shop.szakalmetal.hu oldalon, hogy melyikre van szükséged :)
Tentacle2012-01-06 08:44:53 // 120328
Ami a nyúlvány tetején van, az a hőfok jeladó.
Buksi2012-01-06 02:03:52 // 120327
Sajna ez van! :-D
Buksi2012-01-06 02:03:28 // 120326
A TSiga majd kibányássza! :-D
Marklar1552012-01-06 00:20:02 // 120325
Ugyan. Menj már! :)
Marklar1552012-01-06 00:18:33 // 120324
Te is öregszel:)))
Marklar1552012-01-06 00:17:45 // 120323
Hath. Úgy legyen. Bent van a budiban... :)
Buksi2012-01-06 00:16:48 // 120322
Nah, mennem kell, sajna meló van! :-((
Buksi2012-01-06 00:16:05 // 120321
Meg ugye haladni kell a korral! :-))
Marklar1552012-01-06 00:14:51 // 120320
Azért nem dobtuk ki :) Jó az. Csak ezell sokkal gyorsabb vágni és még nem is lesz az ember fémporos...
Buksi2012-01-06 00:14:16 // 120319
Nem! Volt a 284-eshez is! ;-)
Marklar1552012-01-06 00:13:28 // 120317
De az a 257 es fékhez volt :) (Megvannak még) :)
TSiga ( I am the TSIG)2012-01-06 00:11:56 // 120316
Akkor majd zaklatom! Kösz! :-D
Buksi2012-01-06 00:08:37 // 120315
Látom a flex már a múlté! :-DD
Buksi2012-01-06 00:06:20 // 120314
Ilyen hővédőlemezt adtam Marklarnak egíy csomót! Nagyon újak voltam, még a papír is rajtuk volt! :-)
Buksi2012-01-06 00:03:30 // 120313
Jó a memóriád! :-DD
Thomika2012-01-05 23:44:50 // 120312
Asszem, akkor ez is aknás történet lesz!
Thomika2012-01-05 23:42:44 // 120310
Az jó lenne, köszönöm! :) Az a gond, hogy nem tudom, mit kéne keresni. A kép talán segít.
Marklar1552012-01-05 23:42:29 // 120309
Thomika2012-01-05 23:40:44 // 120308
Fogalmam sincs.. a bordóban ilyen nem volt...
Marklar1552012-01-05 23:36:34 // 120307
Nem rég téma volt a műszerfal alatti test...
Egy friss kép.
J1 nél nem találtam.
Ez a műszerfal párna alatti merevítő felfogatásánál van...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak