Fórum >> Típusok >> 155

atesssz2013-01-04 08:46:51 // 129401
hát, nagyon nem kizárt :)
GT Ɨ|ѯ2013-01-04 08:21:28 // 129400
Jössz még vele idén a gyöngyösi talira:-)
Zsolt1552013-01-04 06:27:38 // 129399
Van, amelyiket régebben is.
atesssz2013-01-04 00:05:40 // 129398
én most úgy adtam meg az árat, hogy ne annyira a pechemre vigyék :)
Fairlane2013-01-03 23:42:55 // 129397
Én is így voltam vele, azt pechemre másnap elvitték.... :S
Mondjuk az azért szolidabb összeg volt....
atesssz2013-01-03 23:25:14 // 129396
nem, nem, teljesen jó a kérdésed! Igazából ez az eladás csak egy lehetséges alternatíva, nem ragaszkodom görcsösen ahhoz az úthoz, hogy menjen a háztól, ezért is van meghirdetve ilyen áron. Alacsonyabb áron viszont nem akarom eladni, mert akkor inkább már továbbra is én használom, hiszen tudom, hogy már mennyi minden ki lett benne cserélve.
Amit írsz, teljesen igaz, senki sem fogja a ráfordított törődést, és a simogatást megfizetni. Ez egy ilyen szakma, autón csak bukni lehet, ez mindenkinek tiszta:)
Kipróbáljuk. Ha elviszik, szvsz jól járnak vele, ha nem viszik el, akkor én járok vele tovább jól :D
süsnye2013-01-03 23:23:49 // 129395
én már mentem utána télen Érdről a 11. kerbe.. hidegindítás után, pár perc alatt kiértünk az autópálya, ott már 150ig húzta.. nemhogy az olaj, a víz sem tudott annyi idő alatt felmelegedni ;)
Az attópályás vs. lámpás dologban igazad van..
Nekem 1.8 van, ami 150nél 4500-at pörög.. én abból indultam ki.. csak arra akartam kilyukadni, hogy igenis sokáig el lehet használni egy TS 8V-t ha odafigyel rá az ember és nem versenyautóként használja a mindennapokban (és legyünk őszinték, a mai erőviszonyokban nem is számítt annak).. :)
Zolika1552013-01-03 23:20:09 // 129394
naponta nézem a HaHu-t. Áhh, 155-t eladni sztem kőkemény meló :S Ott van Tentacle hány hónapja hirdeti teljesen vállalható áron a verdát, és még sorolhatnám. Főleg 400 felett megállt az élet. Vannak olyan 155-k amiket több mint 1 éve hirdetnek.. :((

Hajrá Atesz! :)))
Zolika1552013-01-03 22:54:50 // 129393
rakass a 155-be olyan motort.. :P
RoliQ42013-01-03 22:21:48 // 129392
nem teljesen értem, hogy jön ide hogy ki mennyivel megy autópályán az autóval... szerintem nem annyira árt ha pl 180-190 utazóval megyek a pályán, mint ha mondjuk városban "lámpától lámpáig" nyomja az ember.
Marklarnak is megmondtam amikor a 16V vel operált, hogy ne tegye! Ha akkor turbós motort választ az még mindig menne és Marklar folyamatosan mosolyogna!:)
süsnye2013-01-03 22:03:04 // 129391
hát, ki hogy értelmezi az "elpusztíthatatlan" szót..
ha szó szerint veszed, persze, h nem igaz ;)) Te is leírtad, h "tettél" gazdagon azért, hogy ne bírjanak sokat azok a motorok ;)
Az enyém óra szerint 290e nél jár, ennek felét én tekertem bele, de egyetlen egyszer látott nemhogy 200, hanem 180 feletti tartományt, 160 felett sem sokszor ;)
afri2013-01-03 21:37:52 // 129390
jobban járna sztem, ha a "tuning-cumókat" külön kiárusítaná külön (pl. kerék, nagyfék), meg amit tud még ... szerintem!
;-)
Fairlane2013-01-03 21:37:42 // 129389
"Hiába adtam meg neki mindent meghalt."

Új korától nálad van? Honnan tudod mit kapott előtte?
Mintha nálad is évekig állt volna, vagy rosszul emlékszem?
afri2013-01-03 21:35:19 // 129388
" ... Veszünk buszt a BKV-tól. Azok elmennek sokat. :-) "

ott az igazsááág!!!
:-P
GEORGE2013-01-03 19:57:21 // 129387
Ha 100szor mentél volna 200 felett, akkor sem ment volna többet. Jó olaj, víz, szűrők, hideg üzemben kímélés a lényeg. Ez amit meg kell adni egy bármilyen motornak.
Ez technika, ami nem fog örökké működni, akármilyen gondos is valaki. Időnként újra kell rakni a "cuccot" majd megint jó lesz sokáig.
GEORGE2013-01-03 19:54:19 // 129386
Sajnos ennyiért nagyon sokáig a tied marad.
Nem akarlak megbántani! Ez is csak egy vélemény a sok közül.
Ha annyira jó, mint ahogy írod, és ennyi minden meg van hozzá, meg van csinálva, akkor minek adod el? Ez a kérdés fog megfogalmazódni a vásárlóban is.
Pont egy szerencsétlen kategóriába is tartozik, nagy köbcentis és koros is már. Ebben az árban már, ki lehet fogni egy-egy kevésbé leharcolt 156-ot 147-et.
Amit te tettél hozzá, pl nagy fék, vagy a "simogatással" törődéssel eltöltött időd, nem tudod pénzre váltani :-(

Ha tényleg egyben van a gép, szaladja vele még 1-2 évet és addig is tudsz spórolni az újabb vasra, mert ahogy írod Csak be kell ülni, és menni vele :) minek adnád ezt a lehetőséget át másnak?

Bocs, hogy belepofáztam.
TSiga ( I am the TSIG)2013-01-03 19:36:45 // 129385
Tudom, hogy nem elpusztíthatatlan.
Én vigyáztam rá, mintha turbós lenne.
De mégis elrepedt 2 hüvely.

Ennyi köbcentiből hajtva más utó is meghal.

A korból a Vectra A 16V 150 LE-s is meghal. A 8V meg csak 113 LE.
Pug 405 Mi16 150 LE, érzékeny és 16V-s
A BMW-k asszem 6 hengeresek.
Japánok sem sokkal jobbak. Láttam már kéken füstölő Prelude-t, Celicát.
Nem sok 8V motort tudok ekkora teljesítménnyel ebből a korból.

Ez van, ez a kor.
Veszünk buszt a BKV-tól. Azok elmennek sokat. :-)
Marklar1552013-01-03 19:21:34 // 129384
Nem is mondtam, hogy a motor hibája.
De nem is "elpusztíthatatlan"... :)
Ha toljuk neki, akkor az sem megy 2-3-4xxxxx kmt...
De ügye vannak olyan autók, amik elmennek ennyit... ;)
TSiga ( I am the TSIG)2013-01-03 18:52:44 // 129383
Itt az enyém is példának.
92 márciusi.
Hiába adtam meg neki mindent meghalt. Pedig 8V.
Hiába jobb a 16V de túl sok betegsége van. A régi motort rendbe lehet hozni, de még mindíg a gyári volt sok alkatrész benne. De most semmi bontott dolog nem fog belekerűlni. De a 4x megölt 8V-id
1. Hajtottad, kitoltad a szemét- nem motor hibája
2. egyértelmű
3. bontott cucc
4. valami barom kinyírta, csak ment vele

Ahogy nézem, egyik sem a motor hibája.

Enyémmel 1 alkalommal mentem 200 felett. 21 évet bírt.
Marklar1552013-01-03 18:28:25 // 129382
Ez meg a ...379 üti egymást... ;)
Én elhiszem, ha meguntad... ;) Még meg is értem.
Nekem is át kell terveznem a "flottám" 2in1 S mivel a delta és a 155 ami nem "mókolt" ezért valószínű azok mennek talán Kappa miatt.? De ez sem 100%. Azt kitudja. Nyerek a lottón, a -10% os energia ár csökkenést megérzem a többi 1000 áremelkedéstől független... ;)
Jahh az elöbb postáztam. 2db ot is. Biztos ami biztos ;) Majd vissza küldöd... ;)
atesssz2013-01-03 16:42:57 // 129381
Ja, meg természetesen az utódjelölt miatt is eladó:) (2.0 JTDm)
atesssz2013-01-03 16:41:31 // 129380
A hsz-od második felét nem értem
atesssz2013-01-03 16:40:28 // 129379
Azért, mert vettem egy lakást, másrészt meg akarok venni egy nagyon olcsó fenntartású autószerűséget, pl egy gázos wareszt :))), és emiatt. Tudom h nem olcsó, egyébként nem minden áron eladó, ezért is nem 350ezer az ára...
Thomika2013-01-03 15:38:30 // 129378
No, hirtelen miért? Nem kevés zsetont dobtál rá! Amúgy gondolod, ennyiért lesz egyáltalán jelentkező rá? :(
Én baromi drágán vettem az enyémet és nagyon megszívtam vele, mert hagytam átverni magam! Még 1x tuti nem történik meg... Eddig sem volt ilyen, ezért is nem gondoltam, hogy megtörténhet, ráadásul pont egy "kollégától"?! :(
TSiga ( I am the TSIG)2013-01-03 12:37:25 // 129376
Miért????????? :-(((
atesssz2013-01-03 10:20:58 // 129375
Kedves Barátaim, 155-ös Cartársak!

Néha úgy hozza az élet, hogy ahhoz, hogy előrébb lépjen az ember, meg kell válnia egy, az addig számára a világ közepét jelentő dologtól.
Nekem is hasonló képpen kell most tennem ami a hőn, és önzetlenül szeretett Alfa Romeo 155 2.5 TD-t illeti. Mindent megkapott, ahogyan egy rendes Alfa-tulajtól elvárható.

Mindent adok hozzá; 17-es Alessio aluifelni fél szezont futott Kumho ecsta 205/40R17-es gumikkal,
80%-os Continental téligumi 195/50R16 acélfelnin, nagyfék, új akksi, új termosztát, erősítő, fejegység, oválok, friss műszaki 2014 végéig, friss olaj a motorban, váltóban, 4300K-s xenon.
Csak be kell ülni, és menni vele :)

Kérdéseitekre szívesen válaszolok!



Amorés irányár: 650e Ft
Fairlane2013-01-03 10:17:17 // 129374
Még nem gondolkodtál azon, hogy rollerel kéne járnod :D
Kazes☻2013-01-03 09:30:32 // 129373
Eddig azt sem tudtam mi az, ám nekem inkább az tünt fel, hogy már akkor is a jó kis SÜNjeinket reklámozták?! :)))
GTPeti2013-01-03 09:27:35 // 129372
A dcc reklám nagyon ütős. :)
Svéd2013-01-03 08:36:55 // 129371
Neked is gratulálok.:D
Svéd2013-01-03 08:36:05 // 129370
Gratulálok:)
Svéd2013-01-03 08:23:44 // 129369
Kicsit megkésve,de Boldog Új Évet.:)
Marklar1552013-01-02 23:21:24 // 129368
Akár lehet ez is.
Megvettem: Egyből S 20K-t kapott. Vezérlés cserénél ismét azt. Ezzel elment 8000km-t.
De 199000km alatt??? :)
Marklar1552013-01-02 23:13:18 // 129367
Hmm. De miért titok, ha megdöglik valakinek a motorja? Ilyen ez a "pop" szakma...
Monjuk én egy motor killer vagyok. (?)
-Trabimat anno (900ccm fiat) motor hibásan vettem. Generál után 6000km el megszorult. De még vagy 30000km-t mentem vele és úgy is cseréltem el (XR3i) Igaz 1000kmre 1-1,2 1 liter Botondot kért.
-XR3it főtengely csapágyasra sikerült intéznem. Egy felhőszakadáskor bele mentem egy bazinagy pocsolyába (direkt fordultam) vissza :))) Azt az meg alulról jól megszívta a H2O-t :)))
-UNO Turbo ienek épp a motorjával nem volt bajom. 100000 és 153000km között. Igaz 8000kmenként kapott 10W60 as Castrolt. Olyan 1-1,5l volt amit utána kellett töltenem. Azt is inkább a tömítéseknél nyomta el.
-Az "elpusztíthatatlan" 8V 4x.
1. Szentesről jöttem hazafelé, ahogy kifér stílusban.
2. basztam kicserélni a csöpögő hűtőt, s AlfaCityre menet nem kalkuláltam be, hogy 2xx is fogunk menni... ;)
3. anyag hiba (bontott)
4. ez nem is én voltam, mert aki elvitte (de nem vette meg) az olaj nélkül hozta vissza.
-Haver 1,8 16V VVT (ALFATS motor butítva) is nálam lett csapágyas. (ebben 11x xxxkm volt, de már eleve csapágyasan vettük, azt nem biztos, hogy jól lett megcsinálva)
-Haver (másik) 2,0 8V Cromaja is nálam lett csapágyas. Ez előtte TAXI v bérautó volt. Tutti visszatekert órával. Csak épp ebben vittük Kriszhez a 33 as cumókat...-
-A 2,0 16V TS meg... Háth nem tom. Talán inkább örülnöm kéne, hogy ~19000kmt elmentem vele. ? Már füstölgött csipegette is az olajat. Már gyűjtögettem a cumókat a motorhoz. De nem várta meg az új motort...
Azt azért elmondhatom (blogban írtam), hogy elég kultúráltan lehet vezetni ezeket. Nekem sokkal jobban tetszik, mint a 8V ahogy ment. Éves átlagban egy jó literrel kevesebb volt a fogyim is. Ezt sem papásan vezettem, azt sem...
Viszont olyan sok 2,0 16V kipurcanásról hallottam, láttam, hogy nincs mit titkolni...
Hozzám is már szar (1-2 kivétel) motorokkal jutottak el...
Fairlane2013-01-02 22:51:24 // 129366
Köszi :)
Fairlane2013-01-02 22:51:06 // 129365
Durregysaller. :)
afri2013-01-02 21:42:21 // 129364
ennél szebb és boldogabb új évet nem is kívánhatnék! :-))
nagy GRATULA!!!
:-)
lehet már ő is így csinálta odabennt ...

;-)
TSiga ( I am the TSIG)2013-01-02 21:30:11 // 129363
Legalább valami maradt Ferlén-színű. :-)
Thomika2013-01-02 20:35:02 // 129362
:)) Csak gondoltam, hátha elejt egy-két megjegyzést félúton :) De így, a második felvonásnál már minek... :P
GT Ɨ|ѯ2013-01-02 19:47:47 // 129361
Tavaly én is elmondtam:-(

Csere


pedig a gyárit kapta mindenből...
GEORGE2013-01-02 19:41:08 // 129360
Azt én sem értem, hogy miért baj valakinek, ha egy másik motor van az autóban. Amikor én eladtam a 146-ot mutattam a motorfelújító listáját-számláját. Sőt az adás-vételi mellékletében rögzítettük, hogy teljes motorfelújítás xy km állásnál és a felújító nevét, címét, mert még garis volt.
GEORGE2013-01-02 19:27:20 // 129359
Azért írtam, mert azt írtad Petinek, hogy ő az első aki megírja.

A TS16V konstrukció hibás. Ezt lehet tagadni, lehet nem elismerni, lehet cáfolni, de magán a tényt tagadással megváltoztatni nem lehet.
Van bizony olyan szép számmal mikor gazda hibája miatt kerül jóval előbb meghibásodásra a motor mint ahogy "magától" adná meg magát.
Sajnos sokan csak tolni szeretik neki, alap dolgok megadása nélkül. De ugyan akkor ott az a rengetek ember, aki mindent megadnak neki és ennek ellenére döglik meg.

U.i. mindenkinek: most nem kell leszedni a fejem, meg megirkálni, hogy nekem 200e nekem meg 3xxezer km van benne és még mindig semmi baja, mert sajnos nem ez a jellemző.
Örüljünk, hogy a pozitív példák is vannak a TS16V motoroknál.
Piritu - 1.000.0002013-01-02 17:51:48 // 129358
Erre mondják ugye, hogy akinek nem inge... :-)

Az érv még jó is, de nem értem miért baj, ha valakinek eladáskor új moci van a motortérben. (Netán a kontár javítást leplezzük?)
Szerintem sok esetben a tulaj is nagyban hozzájárul a dologhoz és arra nehéz büszkének lenni.
Inter156 (il mascalzone)2013-01-02 17:49:25 // 129357
Gratulálok :-)
GEORGE2013-01-02 17:46:25 // 129356
Én is elmondtam anno, miért szart be a TS 16V-m.....
De már hallottam olyat, hogy azért nem írják ide le, hogy ne tudjon a következő tulaj rákeresni.
GEORGE2013-01-02 17:44:50 // 129355
Gratula :-)
Piritu - 1.000.0002013-01-02 17:31:21 // 129354
Kíváncsian várom, hogy mi lett a motoroddal. (Mondjuk érdekes, hogy akié itt az Amorén "elment" hallgat, mint a sír. Te vagy az első, aki elmondta.)
Marklar1552013-01-02 17:12:23 // 129353
Két tükör, balos kilincsek, klíma vezérlő és ellenállás, indexek, lámpák, maszk. Első lökös. Azt el is fogyott az érték... ;)
Ez 95 elötti. Majd lehet mókolni a zsinorral is...
Marklar1552013-01-02 17:09:07 // 129352
Mert szinte minden TS megdöglik 100-300k között... :) Még nemtom.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak