Fórum >> Típusok >> 155

GT Ɨ|ѯ2013-01-06 08:09:12 // 129454
Lehet-próba cseresznye...

bár így 'vakon' azt mondom, hogy 2-300-at rá lehet tolni mire tip-top válik belőle

/ a Super belső-ülések és kormány- azért elgondolkodtató /
Marklar1552013-01-05 23:43:19 // 129453
Super. 95 előtti utáni közt van némi különbség... De csere szabatosak... Azért küldtem 2db ot, hogy nehogy megszívd...Mint pár hete egy srác... Majd dobd vissza, ha posta felé jársz ;)
Marklar1552013-01-05 23:40:10 // 129452
áááá
A 155 nek is 550L es a csomagtartója. Ha meg már kombi, akkor ott van a Tempra, Dedra, Marea, Kappa, Libra, Thema kombik. A Temprában is csak elvétve van 1,4 70le-s. De a többi rendesebb motoros alapból...
Magyar ember (Trianon óta nem vesz francia terméket...;-P )
Erre mondják, hogy hengerfejes:
Vízbe,vagy olajba nyomja. Vagy olaj-víz... ;) Amúgy meg minden szíjas autónál megéri 1/3 ad lerövidíteni a szíj csere periódusát. (szerintem)
Marklar1552013-01-05 23:32:05 // 129451
Valami öszvér... :)
Marklar1552013-01-05 23:29:30 // 129450
"Szakértővel"... ;-PPP
atesssz2013-01-05 23:28:19 // 129449
Kicseréltem ma a zárat Peti, az volt a jobb, amelyik nem volt leburkolva műanyaggal. Mi volt amúgy a két zár között a különbség?
A belső ajtónyitó bowdenes rész a nem a műanyag házas zárnál kissé más volt, mint ami nekem kellett... De a két zárból csináltam egyet, úgy hogy frankón működik :)
Ja, leteszteltem a másik zárat is amit küldtél, az is működik elektronikus szempontból is :)
Marklar1552013-01-05 23:27:41 // 129448
Jahh. Meg amikor még az AMnél dolgozott a régi osztály társam. Akkor volt új az 1,4 HDI 206 os. 2x kellett menteni. Így "kénytelen volt cikket írni, hogy milyen jó a peugeot assistance... :)
Marklar1552013-01-05 23:25:45 // 129447
Épp ma olvastam félig.
smax
Marklar1552013-01-05 23:22:45 // 129446
Lassan egy hónapja Kappázom. Már több. mint 1000km-t mentem vele...
Kéne...
A linkelten nincs kép. Azért fene sem tudja...
Marklar1552013-01-05 23:18:38 // 129445
ááh.
Ne bontsunk már el minden itthoni 155-t...
Én már vagy 5db ot megmentettem... ;)
Marklar1552013-01-05 23:16:48 // 129444
Sok... (sokk) :)
Marklar1552013-01-05 23:09:35 // 129443
Mer Te nyugdíjas vagy... ;-PPP
afri2013-01-05 21:52:32 // 129442
azért elég megkíméltnek tűnik!
a gazdája se olyan "pusztító"-kinézetű!
:-)
Fater (Norbi)2013-01-05 21:33:03 // 129441
Anno 2008-ban én is lecseréltem az olaszt egy 307 1.4 vérszegény kombira - de kombi kellett, mivel az alfának nem volt 500 l-es csomagtartós kombija (Oroszországból-Magyarországra költözéshez).
Amire nagyon figyeljen oda, az a hengerfejtömítés. Nekem az tönkrement és átnyomta az olajat a hűtővízbe, az utolsó pillanatban vettük ezt észre... A vezérműszíjat az előírt 120 000 km ( dízelnél elvileg a dupláját bírja) helyett mér 102 000-nél cserélni kellet, mert nekiállt a tárcsa megenni a szíjat (egy kis db hiányzott is már belőle). A motormosást nem bírja az autó, nekem a gyújtás rendetlenkedik néha - a szerelő előtt ezt nem csinálja...
GT Ɨ|ѯ2013-01-05 21:23:27 // 129440
Folyamatosan eladó ezek szerint..:-)
Fater (Norbi)2013-01-05 21:22:42 // 129439
Már itt az amorén is árulta, csak kép nélkül...
GT Ɨ|ѯ2013-01-05 21:16:48 // 129438
Szerintem övé..
Zsolt1552013-01-05 21:16:07 // 129437
Nem tudom. Ismered esetleg?
Fater (Norbi)2013-01-05 21:15:28 // 129436
Nagyon szép állapotú.
GT Ɨ|ѯ2013-01-05 21:14:52 // 129435
Ez nem egy itt regisztrált tagé?...:-)
Pepe1472013-01-05 21:07:49 // 129434
Jónak tűnik.
Zsolt1552013-01-05 20:55:18 // 129433
Viszont ez a 155 Q4 nem tűnik rossznak. Ismeri valaki?
Zsolt1552013-01-05 20:49:18 // 129432
Van egy kis zavar az egész történetben.

Ez tetszik:
"... Kisebb autó vásárlása miatt eladó, nem azért mert szét van hajtva, mint sok Alfa. ..." :-)))
GT Ɨ|ѯ2013-01-05 20:04:57 // 129431
LOL...

hétötvenért...

LOL
TSiga ( I am the TSIG)2013-01-05 19:38:20 // 129430
"szét van hajtva, mint sok Alfa" ???
A nénikéjét!!!
afri2013-01-05 18:53:35 // 129429
akkor motorcserés?? :-D
Zolika1552013-01-05 18:22:24 // 129428
Ezt nézzétek :D
8V-s motor, 1997-es :DDD 140lovas :))
afri2013-01-05 18:06:29 // 129427
keresztfateromnak a kappája is 6gangos, bár azt ő rakta bele egy 166osból, a motorja viszont a 136lóerős változat! mellesleg ő is kábé két éve újította fel teljes egészében a Lanciát, mindenét!!
gondolkozok még az 5hengeres turbósokon is, teccik nagyon!
Thomika2013-01-05 16:52:05 // 129426
Van 6 gangos váltóval egy sima TDS is...de azok csak 124 pacisak :(
Thomika2013-01-05 16:50:30 // 129425
Valamiért nem tudják eladni majd egy éve... sok jóra nem számítok, pedig így képek alapján jól néz ki. De szakértővel megyek, hogy az esetleges vakságomat ellensúlyozza :)
afri2013-01-05 16:48:40 // 129424
no, akkor majd meséjjééél! ;-))
afri2013-01-05 16:48:20 // 129423
az elsőről nincs kép, de az ára miatt tettem fel! :-D
Thomika2013-01-05 16:47:08 // 129422
Ezt megyek megnézni csütörtökön :)
afri2013-01-05 16:11:47 // 129421
hát igen, tart is tőle a haver rendesen! :-)
de full zsír eddig még!
pedig Tipoja volt előtte! :-D
nem is tudom, hogy cserélhette le az olaszt!
de majd megbánja! :-DD
T.a.m.a.s.2013-01-05 14:15:54 // 129420
már mint a q4 ülések! :)
atesssz2013-01-05 14:12:16 // 129419
megbeszéltük. Kiárulás esetén tiéd az ülések :P
atesssz2013-01-05 14:10:58 // 129418
irányjelző bajúszkapcs. meghalt a kolléga 307-jében. CSAK komplett szerelvénnyel lehet cserélni, amin ottvan még 2 másik bajúszkapcs is.... száz valahány ezer lett volna az ára. Plusz másik eset a kettős tömegű... De még időben eladta :). Ja, szalonból, újonan vette.
Fairlane2013-01-05 14:08:41 // 129417
Jó az a hdi amíg jó.
Amikor meg már nem jó, akkor eladják olcsón, mert drága javítani :)

Volt vmi totalcar cikk ahol ezeket elég költségesnek hozták ki.... meg a boschtechnikus fele cikke is erről ( = tdci) szól.
Zolika1552013-01-05 12:51:35 // 129416
egész pofás :D
Zolika1552013-01-05 12:47:58 // 129415
várj még azzal :D hátha leszakad a bank és elviszem ülésestül :DDDD
afri2013-01-05 12:29:32 // 129414
szóval pl.2
:-D
afri2013-01-05 12:28:10 // 129413
haver most vett egy ilyen OFFOST, szinte ez mellől, ugyanennyiért! és ha azt nézzük nem drága, meg újabb is, mint a 155! :-D
bár kétezres létére nem sok paci van benne, de nyomatékilag 250Nm!!! :-) szedi a lábát!

sajnos igen megszállott Alfa-fanatikusnak kell lennie, aki manapság 155-re adja a fejét!!!
:-(((

én is a zöldet megvettem anno 570környékén, ráköltöttem még vagy 3-400at, és eladtam 370körül (talán) egy itteni tagnak! hál'Istennek jó kezekben van! :-)
bár ha a V6 még nem lett volna meg, akkor talán most is meglenne az a zöld 155!
jó volt az, 2004-ben került be olaszból!

mint ahogy Marklar is, mostanában én is a KAppákat nézegetem! :-D de csakis olaszból behozott példány lenne jó!
pl.1 , pl.2 ...bocsi az OFFozgatásokért!
Kovacs Laci 1552013-01-05 12:08:26 // 129412
Kb. valami be szarhatott, katalizátor nincs benne helyetesitő dob van csak, de az végett nem kéne ennyit ennie.
T.a.m.a.s.2013-01-05 11:56:10 // 129410
Lehet, hogy jobban jársz ha vársz, spórolgatsz a következő autóra, és ha meg van a másik autó azután elbontod! Széles kasztnis, 2.5 dízel, sport csomagos: az alkatrészei keresettek. És talán többet hozol ki belőle mintha eladod a piaci áron, ami most kb 300. Sajna ez van. Már lassan ott tartunk, h ugyanazon az áron árulnak egy jó 75-t mint egy 156-ot.
Jó példa a piros motorháztetős q4. 350-ért árulja (ami volt már 1m is), 300-at simán kiárulna belőle (stipisstop ülések:))!
Kovacs Laci 1552013-01-05 11:48:12 // 129409
Sziasztok nekem 2000 16v Ts van motor van a gépbe. :)
Tegnap mentem Cegléd-Monor távot 5000 ft ból kicsit rengeteg :DDD
TSiga ( I am the TSIG)2013-01-05 11:20:22 // 129408
Igazad van, az autót anno 2000-ben Svájcból hoztuk eladásra. A tulaj asszem 50 körül volt. De a bal csonkállvány el volt hajolva, és befele dőlt a kerék. A váltó 2-es kapcsolóvillája meg eléggé el volt kopva. Szóval így kaphatott.
Nálam azért állt, mert volt fateromnak egyszer kivédett egy balesetet és megsérült a bal első futómű. Mivel volt másik autó, így kivontuk a forgalomból és addig azzal jártunk. Az ügyből bíróság lett és hátha jól jön az autó valami bizonyítéknak. De elhúzták az ügyet és inkább rendberaktam lassacskán. Kellett cserélni bal első csonkállványt, lengőkart, lengéscsillapítót.
A motort azért havonta beindítottam és kicsit járattam.
atesssz2013-01-05 09:47:31 // 129407
teljesen igazad van a motorhalálokkal kapcsolatban.
Két fő dologra lehet a motor meghibásodások eredetét visszavezetni 95%-ban:
-vagy elégtelen hűtés,
-vagy elégtelen kenés.

A válasz a későbbi kérdésedre: 159 :)
GEORGE2013-01-05 01:26:36 // 129406
Giu, vagy 159?
GEORGE2013-01-05 01:23:42 // 129405
Figyelj, ha a motor üzem meleg, jó olaj van benne, hűtővíz is rendben, akkor azt lehet használni tartósan nagy fordulaton. Nem szabad, hogy tönkre menjen. A gyár meghatározza azt a maximális fordulatszámot, amit károsodás nélkül lehet használni. Felette még le is tiltanak a vezérlők.
Legtöbbször az elégtelen olaj ellátás miatt vannak a motorhalálok. sajnos nem a legjobbak az olajszivattyúk :-( ahogy öregednek vesztenek a szállított mennyiségükből. A legtöbb motorhalálnak az az oka, hogy nem képes a magas fordulathoz elég mennyiségű olajat keringtetni a szivattyú.

Tény és való, hogyha egy 6500-nél letiltó motort, csak 3000-en használjuk tovább fogja bírni, de nem 100-200ekm a differencia.
Mi az erőműben gázmotorokat üzemeltetünk, V18- V20-es ikerturbós motorok. Végig teljes teljesítményen és fordulaton üzemelnek. Eddig még mindegyik túlteljesítette a cserére előírt üzemórát. 60ezer üzemóránként cserélik őket.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak