Fórum >> Típusok >> 155

Thomika2013-04-21 14:12:45 // 132404
gratula! Nekem május 11-ig van műszakim. Yoyo most hol melózik? Még mindig Esztergomban a skodrinál?
Thomika2013-04-21 14:11:45 // 132403
Részemről rendben :) Csak nem vágom, mennyire szívás a csere-bere. Egyébként van kopogásjelzőm és főtengely jeladóm! konkrétan Tőled vettem, hátha majd kell vmikor :)
Buksi2013-04-21 13:01:08 // 132402
Mé' nem a V6-al voltál? :-)
Zsolt1552013-04-21 11:28:53 // 132401
Két szép 155 a tegnapi találkozóról:




és ahogy a haramadikból láttuk konvojt.

Buksi2013-04-21 10:57:52 // 132400
Keressetek, de úgy sem találtok olyan napot! :-DDDD
Marklar1552013-04-21 10:50:07 // 132399
TSiguszt csak a dokik látják betegnek... :)))
Mondjuk... :-PPP
Marklar1552013-04-21 10:49:14 // 132398
Keressünk egy napot (amikor nem jön Buksi) :-P S szánd rá magad a "játékra".
Cserélgess jeladókat. S csak azt fizeted amelyik szar volt... ? ;)
Marklar1552013-04-21 10:47:59 // 132397
Mindig szeret nevetni az alfásokon... :-P
Buksi2013-04-21 10:33:47 // 132396
Jah és tegnap reggel a nagy szerelés előtt elvittem a gépet műszaki vizsgára! Csont nélkül, minden segítség nélkül átment! Nem hittem a szememnek, de még a Yoyo sem, aki vizsgáztatta a vasat! Én azt hittem, hogy sz@r a Lambdám, mert elég büdi volt, de kiderült, hogy az is tökéletes! Megnyugodtam! :-)
Hiába, még csak most lett 20 éves! :-DDDD
Buksi2013-04-21 10:29:16 // 132395
Persze, hogy örült! Kapott egy kis pénzt! ;-)))))
Buksi2013-04-21 10:28:21 // 132394
Nagyon nagy képek! :-DDD
Egyébként jnk tegnap! Meg volt az egész napos elfoglaltság! :-DD
Megkuplungoztuk a verdát! TSiga-val ketten csináltuk és hát azért így sem ment gyorsan, de nem is ez a lényeg, hanem hogy tökéletes lett a végeredmény! :-)
Eddig rohadtul csúszott a kuplungom, alig tudtam vele már elindulni, de most mint a lehellet, olyan könnyen tudok indulni! :-))
Aztán még bónuszként kicseréltük az olajhűtőt is, mert a csöcsénél engedte az olajat! Kaptam a Nyúltól kölcsönbe egyet addig, amíg az enyémet megcsináltatom! ;-)))
Jah, és a váltón is kicseréltem azt a kis kart. ami a villára van szerelve, mert ami az enyémen volt azzal valaki kókányolt! Valszeg el volt törve, mert úgy volt összeheggesztve és ráadásul még rövidebb is volt, mint eredetileg! De ez is megoldva! ;-))
Nagy-nagy köszi TSigának a segítségért és Marklarnak a fényképezésért! :-DDDD


GT Ɨ|ѯ2013-04-21 09:18:30 // 132393
Az a hasizom, ez igen:-DDD
Thomika2013-04-21 08:43:12 // 132392
A "fehér" szerintem nem az. A képeimen a jobb oldalt a kék az, ami a vezérműtengelyekhez jön előre. A főtengely jeladó és a fehér megy a motor mögött vhova...
Asszem, nekilátok átnézni a manualt!
Thomika2013-04-21 08:40:26 // 132391
Ketten azért gyorsabban megy :) Képzelem Laci mennyire örült így hétvégén! :P
Thomika2013-04-21 08:34:00 // 132390
Jó reggelt!

Találtam itthon főtengely jeladót! Igaz bontott, de talán még ok. Kérdés: Mennyi nehéz a csere? Első körben erre gondoltam lecserélni, és ha ezzel sem megy, akkor marad két két lehetőség...Az egyik, hogy esetleg a tartalék alkatrész is már xar, a másik, hogy mégsem itt a gond, hanem a korábban már említett másik szakaszon...
Marklar1552013-04-21 00:45:14 // 132389
Megoldották :)
Thomika2013-04-20 23:02:53 // 132388
Meglesem! Köszi :) Akartalak ma hívni délelőtt de még Marklarnak sem volt meg a számod!
Thomika2013-04-20 23:01:38 // 132387
Ohh, vazze! Ezek kirámolták a garázst?! :P Legalább a két szaki meg tudta csinálni? :)
atesssz2013-04-20 22:31:22 // 132386
úgy tudom, a fehér a kopogás érzékelő, a barnás-pirosas a főtengely jeladó, a kék pedig a vezérmű tengely jeladó. Legalábbis ezt a megnevezést találtam róla, ahol vannak róla képek. Írd be a gugli képek keresésébe ezt a számot: 0232101026 Ez a cikkszáma

Marklar1552013-04-20 22:18:17 // 132385
Thomika2013-04-20 20:13:30 // 132384
Eh... jó kérdés...Talán egy barna-fehér, egy kék és egy fekete...de majd megnézem..sajnos, délelőtt a másik két csatlakozóra korlátozódott a a figyelmem.
Thomika2013-04-20 20:11:25 // 132383
Tibi!

A gondom azzal van, hogy bár megy a verda, az a 878ohm nem stimmel nekem. Egy javítási ötletem van, lecserélni a csatlakozót és a vezetékek egy részét...
TIbor2013-04-20 20:02:19 // 132382
Milyen színű vezetékek mennek a fehér csatiba ?
Nem lehet, hogy nálatok a veztengely jeladónak van ott a csatija ?
Thomika2013-04-20 19:57:23 // 132381
Hali!

Nos, nem tudom, sikerült-e rendesen mérnem (pedig segítségem is volt), a lábak között mértem 878ohm-ot... Ez sokkal több, mint amit írtál, viszont így nem tudom, mi lehet a gond...

Akkor képek az én "csapatomról" :P



Nálam más színűek a csatik, mint Attinál..A vezetékek is más színűek :( A barna csatlakozót piszkáltuk, elvileg ez a holtponti jeladó. Ha széthúztam, nem indult a verda.
Az elején még azzal kezdtem ,hogy szigszalaggal bekötöztem ezeket, mert mint látszik, elég viseltesek a borítások. Ezután nem indult be a kocsi, megpiszkáltam a csatlakozókat, de nem segített. Leszedtem a szalagot, majd széthúztam, visszadugtam, utána beindult, de kb. 4mp múlva leállt, kigyulladtak a lámpák. Majd megint megigazítottam, utána jó volt. Azóta megy a vas. Szerintem a tűzfal elé menő vezetéknél van megtörve a vezeték... legalábbis másra nem tudok gondolni.

Csak hogy képben legyek teljesen, a jobb oldali kék a kopogás érzékelő?! A barna a holtponti jeladó, a "fehér" Az mi a túró?
TIbor2013-04-20 08:16:53 // 132380
Az 500 Ohm-ot 20 fokon kellene mérni.
Kicsu2013-04-20 06:36:54 // 132379
Thomika2013-04-19 17:06:17 // 132378
Jó kis kép. Holnap nekem is át kell nézni ezeket. Jó lenne végre letudni ezt a gondot! Gondoltam veszek bandázs szalagot is, nálam is elég hervadtak a szigetelések a vezetékeken...
Thomika2013-04-19 17:03:16 // 132377
Nálam a cigi már nem játszik, bár ha megfelelő helyen állok meg, még akár részem is lehet benne! :))))
Thomika2013-04-19 17:01:49 // 132376
Tegnap óta már én is inkább efelé hajlok! Holnap lesz időm délelőtt, lemegyek és szétkapom megfújkálom, rámérek, aztán meglátom... ahogy olvasom 500ohm körül kéne jónak lennie. Ezt hidegen vagy melegen mérjem? Vagy ez állandó kell legyen?
Kovacs Laci 1552013-04-19 15:17:06 // 132375
Nagyra sikerült a kijelölés :DD
Kovacs Laci 1552013-04-19 15:15:25 // 132374
Magyar Károly
5 órája, Budapest, Hungary
EGYszer végre nem lesz megalkuvás bízok benne és támogatom.
Tetszik · · Megosztom
Ismerősök
Összes megtekintése

Péter Erdei

Süveges Peti

László Károlyi

Bognar Gokart Park Bognar

Miklós Ványi

Füle Albert

Magyar Károly
kedd, Budapest, Hungary
MEGHÍVÁS!!
Típusfüggetlen autós – motoros ügyességi verseny

2013. április 28-án, délelőtt 9 órától a Ceglédi Autóbarátok rendezésében ismét autós-motoros ügyességi verseny. Nyársapáti Bognár Gokart Park .

Az ügyességi versenyen az autósoknak ismét lehetőségük lesz próbára tenni rátermettségüket, melegebb aszfalton, nyári gumival .A mostani verseny időeredményei a télihez képest vélhetően egészen más képet fognak mutatni, de a pálya rendkívül technikás vonalvezetése ugyanúgy komoly kihívás elé állítja az autóst és járművét egyaránt. A téli „kényszerpihenő” után a motorosok is tesztelhetik tudásukat, az elmúlt hónapokban vélhetően kevesen használták járművüket.
Ha ezt minél több autósban, motorosban sikerül egy ilyen megmérettetéssel tudatosítani, akkor máris sokat tettünk a mindennapi közúti közlekedés biztonságáért.
Az autók és motorok időméréses versenye között mindenkinek lehetősége van gokartban is kipróbálnia (akár gyerekek is)
A gokart tulajdonképpen egy Forma-1-es autó kisebb változatban, a vezetésük is nagyon sok hasonlóságot mutat. Nem véletlen, hogy a legeredményesebb F-1-es pilóták is gokartban kezdték pályafutásukat.
Reméljük, hogy április 28-án ismét sokan kilátogatnak erre a rendezvényre, akár autósként, motorosként,kerékpárosként, kipróbálva a gokartozást is.

Szervező: Magyar Károly 06 70 2314766 www.autobaratok.hu
TIbor2013-04-19 12:13:11 // 132373
ja, és az 1-2 között kellene ennyinek lennie
TIbor2013-04-19 12:07:38 // 132372
Szép társaság, Atesz, a piros csati lesz a Te embered, ha a ftg jeladóra gyanakszol.
20 fokban kb. 500 Ohm a cél.
atesssz2013-04-19 12:03:30 // 132371
ott van a harmadik is, miután megláttam a fényképen, h nem látszik, megnéztem én is :D
de ott van!
karika1552013-04-19 10:43:37 // 132370
...most úgy néz ki,hogy a hirtelen jött meleg miatt autóink nem követik le a téli-nyári átállást... :-)
tegnap délután csak a 2dik indításra röffent be ...

úgyhogy most 1 darabig asszem hanyagolom ezt a topicot,mert fertőz :-O
RoliQ42013-04-19 09:56:10 // 132369
Én meg rájöttem miért rángatott az autó a múlthéten... (biztos mert el akarom adni) de nem...:) az egyik gyertyakábel áthúz... :S Neked meg gyufa:)
karika1552013-04-19 09:53:31 // 132368
Te atesz nézd meg a kábeleket,mert innen úgy tűnik mintha törött lenne a piros csatin,
ill. a fehérnél nem látom a 3. szálat
bontsd lentebb a szigeteléseket rajta,hátha...
atesssz2013-04-19 09:38:13 // 132367
Sziasztok, ma kimentem az autóval a garázsba amég árnyék volt, és beindult, majd méregettem egy kicsit. Az értékek közel üzemmeleg motornál mértem. A méricskélés közben találtam egy harmadik csatlakozót is, ami jól elbújt.
Szóval az értékek:
Kék csati:
1-2 láb között szakadás
2-3 200k méréshatárban 98,5 az ellenállása,
1-3 200k -> 58,1

Fehér csati:
Minden láb között szakadás volt!

Piros csati:
1-2 20k m.határ -> 1,06
2-3 szakadás
1-3 szakadás.

Várom a hozzászólásokat!

Végül egy közös kép a barátaimról!
[img1]
atesssz2013-04-19 09:36:26 // 132366
Sziasztok, ma kimentem az autóval a garázsba amég árnyék volt, és beindult, majd méregettem egy kicsit. Az értékek közel üzemmeleg motornál mértem. A méricskélés közben találtam egy harmadik csatlakozót is, ami jól elbújt.
Szóval az értékek:
Kék csati:
1-2 láb között szakadás
2-3 200k méréshatárban 98,5 az ellenállása,
1-3 200k -> 58,1

Fehér csati:
Minden láb között szakadás volt!

Piros csati:
1-2 20k m.határ -> 1,06
2-3 szakadás
1-3 szakadás.

Várom a hozzászólásokat!

Végül egy közös kép a barátaimról!
karika1552013-04-19 08:46:21 // 132365
Az amelyik a váltó felől jön a lendkeréktől,a másik a kopogásérzékelő.
Régebben írtam én is,hogy a holtponti(fordulatszám) jeladót már kellett cserélnem.
ÉS NEM MINDIG VOLT ROSSZ!
először havonta 2szer,majd heti 2szer állt meg, de nekem beindult majd piros lámpánál induláskor lefulladt,majd kb 10 perc után indult csak újra
először én is üzemanyagproblémára gondoltam,de aztán mikor megállt:
-elakadásjelző ki
-motorháztető felnyit
-1 szál cigi elszív,ezután pöcröf és ment gond nélkül :-)
TIbor2013-04-19 08:19:04 // 132364
500 Ohm körül kellene mérned rajta asszem.
TIbor2013-04-19 08:17:28 // 132363
Atesz !
Az alsó.
atesssz2013-04-18 23:31:47 // 132362
melyik csatlakozó a főtengely jeladó? A gázdugótól valóban nem világítana injektor piktogram.

Buksi2013-04-18 21:14:04 // 132361
Az nem lesz nehéz! Nem szabad napra állni! ;-)))
katbal2013-04-18 18:58:47 // 132360
Teljesen egyetértek!
A "gázdugó az üzemanyagrendszerben" elméletben nem hiszek. Elképzelhető, hogy olyan is ki tud alakulni, de azt kiköhögi pár fordulat alatt (ugye benyaszűrő csere után is sokat kell indítózni, de aztán egyszer csak pöcc...). Meg üa. nyomást nem is mér vissza a rendszer, szóval amiatt nem marad égve az injektor lámpa.
2x nekem is előfordult, hogy nem indult és utólag belegondolva mindkétszer a nyaralóban, amikor reggel óta tűző napon állt a kocsi. Aztán egyik télen, mikor napokig mínusz volt, nem tudtam használni a kocsit mert megint csak nem indult. Bevontattak a cég műhelyébe és ott egy multiméterrel elkezdtem mindent mérni. A főtengely jeladó szakadást mutatott. Aztán negyed óra múlva megint rámértem, akkor meg megvolt a jó ellenállása. Visszadugtam, aztán pöccre indult is. Kiszedtem, aztán szórakoztam vele egy kicsit, ha 4 fok alá lehűtöttem, akkor szakadt volt, fölötte meg OK. Csere óta egyszer sem volt, hogy ne indult volna. Azóta máshonnan is hallottam ilyet, hogy melegben, vagy hidegben szakadásba ment a főtengely jeladó. Szóval szerintem is annak a csatijába kéne belemérni, amikor nem indul őkelme! Asszem 1kohm körüli a jó érték, de a manualban benne van pontosan.
[k i z z o]2013-04-18 17:51:22 // 132359
Nem indulást, úgy, hogy nem is robbant, csak a holtponti jeladó hiba okozhatja. Melegen előfordul, hogy a szenzor átmenetileg megszakad, eléggé könnyen "besugárzódik" a melegtől.

Legyen nálad egy fagyasztóspray, és legközelebb egyszerre egy csatlakozási pontot, vagy szenzor házat hűts le vele. Előbb utóbb kiderül, mi okozta a hibát.

Azt is jó lenne tudni, hogy benzin, vagy szikra nincsen nem induláskor. (Valószínű benzin biztos nincs, mert különben nem indulna ha lehűl, de ha pl. holtponti jeladó baja van, akkor egyik sincs.)

Ha valamelyik hőmérséklet szenzorral lenne baj, akkor kellene jelét mutassa indulásra.
Thomika2013-04-18 16:42:48 // 132358
Na, ma én is így jártam délelőtt, nem akart beindulni. Épp lent volt az egyik szomszédom, a kislánya 1000-es franciáján javította az automata ajtót. A lényeg ,hogy a szomszédom 15 évig bosch szerelő volt :) Persze megörvendeztetett vele, hogy ami az Alfa 16V-kben benne van, az az egyik legxarabb bosch, amit valaha csináltak. So segítséget kértem, hátha van ötlete, miért nem indul. Már többen felhozták, hogy talán a hőmérséklet jeladója lehet xar, talán úgy érzékeli, mikor a napon szépen felmelegszik a motortér, hogy már a motor is meleg, ezért nem ad elég naftát a beinduláshoz.
közben rámértünk és megmozgattuk a termosztáton lévő csatlakozót, és (ha szemből nézzük) a motortérben bal hátul a bosch csatikat (holtponti jeladó, stb amik ott vannak) is átmozgattuk. Láss csodát, azonnal pöccre beindult a kocsi! Emiatt elképzelhetőnek tartom, hogy nálam valamelyik csatlakozó, esetleg vezeték okozza ezt. Ha legközelebb is ezt adja elő, megmozgatom ugyanott ezeket, és megnézem melyiktől indul el.
Jó lenne megoldani végre ezt a gondot, mert nagyon idegesítő, hogy sokszor nem tudok időben elindulni emiatt!
Kicsu2013-04-18 16:37:27 // 132357
Az hihető (manual) hogy a nyugvócsapágy ház csavarjait 115 nm-el kell meghúzni?
Kicsu2013-04-18 16:28:23 // 132356
De!! Marhán fogy. :D
Kicsu2013-04-18 16:27:29 // 132355
Nem én vettem. Faternak felirtam mit vegyen aztán azt vette.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak