Fórum >> Típusok >> 155

szasza9112013-07-22 09:25:04 // 133703
A maláj rendszámformátot nem ismerem, de ez zavarbaejtően japánnak tűnik.
A gép nagyon a helyén van.
Marklar1552013-07-22 08:56:40 // 133702
Nahh. Bejelölt a facebookon egy Malajziai srác is... Áhhh. :)
Zolika1552013-07-21 23:35:44 // 133701
Van valakinek képe a gyári flexi csőről?
pb_2013-07-21 22:22:27 // 133700
Már mondtsm párx, ne magadból induyyá ki.DDD
Zolika1552013-07-21 22:18:16 // 133699
Csak amihez nem értesz, ahhoz ne szólj hozzá! Vagyis semmihez se szólj hozzá! :D
pb_2013-07-21 22:17:59 // 133698
A rólanka az nem én vagyok, hantaboy.DDD
pb_2013-07-21 22:16:06 // 133697
Körül kell néha nézni a nagy világban.DDD
G-Burt2013-07-21 22:13:56 // 133696
Gyere te is, hozd a vésőgépet :D
G-Burt2013-07-21 22:13:31 // 133695
Róla(n)d is :D
Zolika1552013-07-21 22:13:10 // 133694
Csak te hiányoztál ide :)) pb_ menj haza(33-as topic), részeg vagy! Ja és vidd Burítót is :D
pb_2013-07-21 22:11:36 // 133693
Rre inkább nem írok semmit, vate.DDD
pb_2013-07-21 22:09:43 // 133692
TSimborád, ne xídd.DDD
G-Burt2013-07-21 22:05:58 // 133691
most is :D
Zolika1552013-07-21 22:03:57 // 133690
azért írtam feltételesbe :D De nem baj, iszol te még :))))
G-Burt2013-07-21 21:55:01 // 133689
van videó, fénykép, stb... okosan:D:D:D:D:D
Zolika1552013-07-21 21:47:03 // 133688
Burt... úgy be ugatnék Neked :DDDD
G-Burt2013-07-21 21:42:51 // 133687
Katit dobnám a helyedben, más lány miatt max a hátsó felfüggesztés kezd nyiszogni... Persze csak ha elég mocskos :D
Zolika1552013-07-21 21:31:48 // 133686
megszokás miatt is, meg túl tömzsi sztem. és ott pont a fekete műanyag is ugye úgy van ki alakítva, hogy méretre.. Van mit körül foglalnia a hátsó lámpáknak
Kovacs Laci 1552013-07-21 21:09:24 // 133685
Kora esti Dolce vita! :)
Marklar1552013-07-21 20:33:17 // 133684
Elöl O.K.
Hátul elég furcsa... :)
GEORGE2013-07-21 17:46:19 // 133683
Hátul szerintem is, fura hátul.
Lehet csak a megszokás miatt, nem?
Viszont elől jó a kicsi.
Zolika1552013-07-21 17:43:05 // 133682
Szerintem a széles rendszám jobb. :)
GEORGE2013-07-21 17:39:46 // 133681
Szerintetek, milyen kis rendszámmal a 155-ös?

Szerintem elől ok, hátul elég furcsa.

..
Zolika1552013-07-21 17:39:42 // 133680
Mocskos Burtina :D
GEORGE2013-07-21 16:25:55 // 133679
Csak finomítottam rajta :-)
G-Burt2013-07-21 14:25:02 // 133678
Zsófival próbáltad már? :D
Alfy2013-07-21 14:11:08 // 133677
Kovacs Laci 1552013-07-21 12:13:54 // 133676
Nekem is jobban húz Kati nélkül, leömlőtöl jöhet a hang.
Marklar1552013-07-21 12:10:00 // 133675
Nézz körül a csomagtartóban is. Hátha muterod ott felejtett valamit... :-P
Marklar1552013-07-21 12:09:09 // 133674
Azért anno az UNO Turbo ie-ben gyárilag is volt 6le különbség... :) De az még a 90's évek kezdeti katalizátorai voltak. :) Szerintem egy 20 éves 8V-t is folyt már az. Főleg, ha vacak is...
Marklar1552013-07-21 12:07:13 // 133673
Nem mondtál sok újat nekem. :-P Van itthon olyan Bravo átépítés, amiben 2,4 20V Turbo van...
Csak éreztem, hogy az a Cupe valamiért nem jól néz ki. Azért, mert Coupe... :) Coopé :)
Marklar1552013-07-21 12:03:26 // 133672
Ott kell még lennie egy flexi csőnek. Ott tudhat kifújni...
Marklar1552013-07-21 12:02:35 // 133671
Szerintem a 16V TS ek. Sacc/kb +/- 2l hasonlóan esznek. Ami nem rossz egy -egy 15-18 éves technikától...
Marklar1552013-07-21 12:01:05 // 133670
A. Nem probléma (SWn így van)
8Vn is így volt utána
B. Béna
C. Leömlő, gáz gyorsító, valami kis hangtompító, csőcsőcső, jó hangu hátsó dob. Akár V6 Ti véggel.
(szerintem)
Zolika1552013-07-21 01:29:19 // 133669
Alacsony fordulaton jobban húz, az tuti! De nem is a kati. itt a gond. Mert ez a r.fazék hang Kati.-val is megvolt, csak nem ilyen hangosan. Az eredeti rendszer az 4 részből állt. Kati és mögötte 3 dob. A mostani az csak közép és hátsó dob. Engem az érdekelne, hogy mi a tökömtől van ez a hang, ami megvolt Katival és Kati nélkül is. :)
GEORGE2013-07-21 00:51:40 // 133668
kati hiánya. :-(
Anno én is kiszedtem, majd utána inkább vissza rakattam.

Amúgy azt se éreztem, hogy jobban ment volna kati nélkül.
GEORGE2013-07-21 00:47:50 // 133667
Kis kiegészítés.



2,0 20V, elsőnek 147 lovas, majd a facelift után 155 lovas.
Bravo1 HGT, Marea, Marea SW
Coupe, Coupe turbo plus ez már 220 pacis.
A Fiat Coupe 20V turbo plus még arról is híres, hogy bekerült a nagy szériában gyártott autók 10-es listájára, amik átlépik a 250km/h sebességet.
/ Coupe-ban megtalálható még a 2.0 és 2.0 Turbó négyhengeres verzióban is./
Lybra. Lybra SW.
Kappa, Kappa Turboval is, Kappa SW, Turboval is.
Kappa Coupe, turboval is.

A Marea és Marea SW-ben Brazill piacon létezik benzines 2.4 20V is.
Ez a motor megtalálható a Stilo csúcs verziójában!
Nálunk is forgalmazták ezt a Stilot. Selespeed 6 gangos váltóval létezett csak.


Van a Kappában 2,4 es 20V benzines. Abból már van aki csinált Turbost is...

A dízel 5 hengeresek:
2,4 JTD 10v és 20v is van. 156-ban mindkettő, és a 166-ban is mindkettő megtalálható.
159 ben csak 20 V, Thesisben 10v és 20V is van. Kappa, Kappa SW-ben csak 10v -s 2.4-es van.

itt az amorén, amúgy létezik egy 155 2.0 20V és egy 155 2.0 20V turbó átépítés is :-)
GEORGE2013-07-21 00:25:57 // 133666
Igen, minden Bravo I-es, Marea és Marea SW-ben a 2.0 motor 5 hengeres.
/Egyedül a Barva-ba nem tettek 2 lityis mocit/

A motor a Lanciától "érkezett" igy ugyan ez a motor megtalálható, a Lybrákba, a Kappákba is.
Zolika1552013-07-20 19:17:08 // 133665
a hanggal nincs semmi gond. Ez a buzi cicergős, repedtfazékhang meg volt akkor is amikor meg volt katalizátor is! A katalizátor elött a leömlő ki tud úgy lyukadni, hogy ilyen hülye hangja legyen? Felrakok majd videót a hangjáról.
atesssz2013-07-20 18:37:59 // 133664
a kettes fokozat olyan 95, 98 körül kapcsol be óra szerint, az egyes fokozat az pedig már 90től lassan forog, majd ahogy emelkedik a hőfok, úgy forog gyorsabban.
karika1552013-07-20 18:23:40 // 133663
ja az csak egy kartergázszűrő,csak kicsit nagyra sikerült :))
karika1552013-07-20 18:22:20 // 133662
hali,
én is rég jártam már itt,de hasonló adatokat produkál az én gépem is
bár én elég keveset klímázom mert nekem nagyon kiszárítja a gambámat, bármilyen klímás autóval megyek estére mintha berekednék
ezért csak akkor kapcsolok klímát,ha már nagyon nem bírom a hőséget,így nekem a fogyasztás 8,3-8,9l/100km között szokott lenni

viszont kérdezni szeretném,hogy (én is cseréltem mostanság vizhőfok jeladót a thermos.ban) milyen hőfoknál kapcsol a hűtőventillátor neked vagy a többi kedves TS16V-s cartarsnak?
mert amióta cseréltem ezt a szenzort 10fokkal fentebb tehát nálam 110 FOK után kapcsol be
normális ez?
TSiga ( I am the TSIG)2013-07-20 18:11:26 // 133661
Mi az a kék tartály? Kútvízről hűtöd az intercoolert? :-P
TSiga ( I am the TSIG)2013-07-20 18:10:13 // 133660
Érdekes. :-)
Én múltkor próbáltam levenni a katalizátort, hogy visszahegesszem a hővédőt.
Egyre jobban enged el a hegesztése= egyre jobban nem zörög :-D
Most van egy kis megtorpi, meg röcögős alapjárat. Az LMM és az alapjáratiba már belement 1 flakon féktisztító.
Kakalizátor mindenképpen marad. Utána lenne csak varia.
A.: sonkadob után a hátsó dob helyett egy cső?
B.: sonkadob után kivezetve oldalra?
C.: hátsó dob helyett egy cső, aminek olyan vége van, mint a V6 TI-nek?

Mind a 3 változat ideiglenes őrültködésekhez, meg talánpályanapra. :-D
karika1552013-07-20 18:05:59 // 133659
Ez tényleg jó hír,meg is iszom az egészségedre ezt az utsó ALFA-sört a rekeszből! :)
Marklar1552013-07-20 17:58:56 // 133658
Katalizátor helyett mi van berakva? Ha nincs ott vaami hangtompító dob, akkor elég szar hangja lesz...
Marklar1552013-07-20 17:35:43 // 133657
Háthhh. Akkor van vagy 16-17 év lemaradásod! :-)
2,0 20V:
Bravo1 HGT, Marea SW
Cupe, Cupe Turboval is
Libra. Libra SW.
Kappa, Kappa Turboval is, Kappa SW, Turboval is.
Kappa Cupe, turboval is.
Van a Kappában 2,4 es 20V benzines. Abból már van aki csinált Turbost is...
2,4 JTD 10 és 20V is van. 156 ban, 166 ban. 159 ben 20 V Thesisben 10 és 20V is van.
Meg a fene tudja mit hagytam ki. :)
Zolika1552013-07-20 17:34:57 // 133656
cicergős, rezonanciás, repedtfazék hangra gondolok. :)
Zolika1552013-07-20 17:34:00 // 133655
belső=középső
Zolika1552013-07-20 17:32:32 // 133654
Srácok!

Az mitől lehet, hogy:

bizonyos fordulaton 2000-2300 körül cicergett a kipufogó.. Le lett cserélve az egész rendszer a katalizátortól hátra. Vagyis most már Katalizátor sincs benne... Most h 1 kicsit másabb, öblösebb a hangja, a cicergés felerősödött/mélyebb lett... azt hittem hogy a szét esett belső dobom cicereg, de nem.. nem a dobokkal volt a baj. Mi tud okozni mély cicergést még? Ezen a 2000-2300-as fordulaton olyan a hangja mint 1 repedt fazéknak... és rohadtul idegesít...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak