Fórum >> Típusok >> 155

Marklar1552013-09-26 11:27:47 // 134553
Ha már V6, legyen Turbós.
Marklar1552013-09-26 11:23:29 // 134552
Ha sírva fakadás a lényeg, akkor gyere azt ingyé tö..n rú.lak... ;-D
Marklar1552013-09-26 11:21:38 // 134551
Látom TSigával bandázol... :-P
Mr. Z2013-09-26 09:00:57 // 134550
Lehet mondani , hogy az 1,9 TD lomha , meg lehet álmodozni itt V6 nitro-ról, na de ez itt Magyarország ahol drágább a benzin literje mint a béred óránként kifizetve. Persze, ilyenkor posztolják hogy 12literből megáll meg ilyenek. Én meg otthon szerelem, 300-ért tankolok, 5 litert fogyasztok. Válság Alfa :) szép dolog az álmodozás, de meg kell maradni a realitás talaján
Zsolt1552013-09-26 06:55:34 // 134549
Akkor nem 24V lesz?
Zsolt1552013-09-26 06:51:13 // 134548
Az egyik felvételen látszik, hogy egy szakértő is jelen volt a darabolásnál. :-)))
Buksi2013-09-26 02:54:44 // 134547
Eldugtam a vasat! ;-))
Most már jó helyen van...



... és jó társaságban! ;-)))

Buksi2013-09-26 02:51:47 // 134546
Aztaqrva... :-O
Zolika1552013-09-26 00:39:29 // 134545
Nem is kell OT-s autónak lennie :P Én csak általánosságban írtam a 3.0 24V-t :) Faszok voltak, hogy jobb V6-os motorokkal nem látták el a 155-t.

Régi idők emlékére: 155 3.0 12V Top Speed
GEORGE2013-09-26 00:07:29 // 134544
Jó lesz majd egy 3.0 V6 12v pici okosítással. Gondolnom kell az OT-ra és hát sajnos nem létezett 24V-.s 155V6. Persze 3.0 V6 12V-s 155 se létezett, viszont kinézetre pont ugyan úgy néz ki mint a gyári 2.5 V6 12v-s motor :-)
pb_2013-09-25 23:51:47 // 134543
Nem az a xámodra való topik, azért irogatod ide a rémálmaidat.DDD
Zolika1552013-09-25 23:40:38 // 134542
ja tudom miért itt lopod a napot, mert nincs "buzzerek" topic, ahova való vagy :D
pb_2013-09-25 23:28:56 // 134541
Ya ez nem az?DDD
pb_2013-09-25 23:27:42 // 134540
Nálad ez nem +lepő, már 1/2 flaska fagyállótól is sírx, zokogx.DDD
Zolika1552013-09-25 23:25:13 // 134539
te igazi róland, menj a saját topicodba :P
Zolika1552013-09-25 23:24:43 // 134538
Áhhh, a V6 az V6 :D Van fenn jó pár videó ilyen szörnyekről.. Pff... sírva fakad az ember :)
pb_2013-09-25 23:23:19 // 134537
Ne álmodozz kiráyyány.DDD
Fairlane2013-09-25 23:17:44 // 134536
Azaz, nitróval, kompresszorral... :))
Zolika1552013-09-25 22:48:55 // 134535
155 3.0 24V vagy 155 3.2 GTA. Az már elég gyors :D
Marklar1552013-09-25 21:59:40 // 134534
Álom édes álom... :)
Jahh. Mi van a neonnal Érden? ;) Korán sötétedik... :)
TSiga ( I am the TSIG)2013-09-25 20:15:49 // 134533
Én inkább vennék 1.9-et, mint 2.5-öt. Ha lenne helyem, akkor vennél egy 1.9 TD-t mindennapi járósnak.

Egyszerű.
Könnyen javítható.
Keveset fogyaszt.
Megbízható.
Egy kis tuninggal is elvan.
TSiga ( I am the TSIG)2013-09-25 20:13:34 // 134532
De az egésznek az lenne a lényege, hogy transaxle 155 lenne!
DieselManiaco(NagyVad)2013-09-25 19:34:56 // 134531
Hát az biztos hogy erősebb mint amilyennek érzed:D Mert érzésre is elég halvány,nagy az a bódé,még a 145 is.Ha van rá módod VM diesel csak a megbízhatóság miatt,és ha lehet kidobni az edc-s adagolót,helyette egy mechanikust akkor örök élet. Amúgy egy jó karban lévő 105 lovas jtd erősebbnek érződik a vm-nél is...
Mr. Z2013-09-25 19:22:15 // 134530
Nekem is ilyen van. Aki szereti a dízeleket annak biztos sok örömet okoz. Én dízel fan vagyok. Tipikus TD erősebbnek érezni mint amilyen, de normál közlekedésre bőven jó, 90-100-nál egész jól kigyorsul ha előzni kell. 5-6 literes fogyasztás. Könnyű szerelni egyszerű mint a faék. De a 2,5 TD lehet jobb választás, az már nagyon megy. A JTD már tényleg sportosnak mondható az öthengeresnek a hangja is jó, de ott már a szervizköltségek jóval magasabbak. Ezen meg mindent magam szerelek.
Thomika2013-09-25 19:13:32 // 134529
Sziasztok!

Ma leadtam a verdát a kórházba. Elvileg péntek reggel átvehetem. Kissé fáj a végösszeg, de remélhetőleg utána nem lesz gond...
Fairlane2013-09-25 16:50:19 // 134528
Jöhettek hozzám is... :)
Az egyik GTV-t kéne szétcsapni és megmenteni a jobb részeket...
Buksi2013-09-25 08:54:49 // 134526
Uhh... szegényke! :-(
Buksi2013-09-25 08:52:51 // 134525
Tudtam én, hogy rendes vagy! :)
Zsolt1552013-09-25 08:38:33 // 134524
Elvileg a Tipo féle 1,9TD motornak van. Ha rendben van, akkor egy nagyon megbizható. Alacsony fogyasztással.
GT Ɨ|ѯ2013-09-25 08:28:40 // 134523
Ne gondolkodj rajta, vitesd a többihez:-)
Marklar1552013-09-25 08:08:36 // 134522
Kis traktor. :) Én útálom ennek a hangját is. Havernál van 2 is Deltában. Meg az öcsém is vett egy ilyen 1,9 TDt. Deltát. 5-6l De nekem nem kéne... :) JTD már meggyőzött :)
Alfás Theo2013-09-25 07:42:46 // 134521
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/155/alfa_romeo_155_2.0_td-7263813

Szerintetek?
Marklar1552013-09-25 05:54:09 // 134520
áhh.Nemértőőő. Csak a ház lenne a Q4-é. S a belébe egyedileg gyártatni a cuccost. Mondtam már, hogy ott voltak azért a váltóért. S csak a ház kellett neki. Az ember csomagtartója meg tele volt STI, EVO X ... frissen gyártott fogaskerekekkel milliókért....
Marklar1552013-09-25 05:51:46 // 134519
Nemtom. Épp tegnap hívtak egy 2,0 16V miatt is :/
Meg a Deltát is meg akarnám már menteni :)
GEORGE2013-09-25 00:18:42 // 134518
5000-el akkor én nyertem :-)
GEORGE2013-09-25 00:16:24 // 134517
A hétvégén felhordtuk a 155 2.5 TD-t a padlásra. Mivel a feljáró szűk így a 155-öt aprítottuk akkorára, hogy felférjen :-)
A hátsó sárvédőkön kivül így most van minden elemből egy-egy tarcsi.
Akik ezt elkövették: Ferkó, Marklar, Haro, Zsolti ésszerény személyem.
darabolás darabolás 2
GEORGE2013-09-25 00:04:13 // 134516
Én nem bánom a Sportdieselt. Jó vétel volt, sok kilométert ment gond nélkül, az meg, hogy hogyan egy másik lapra tartozik.
Inkább a továbblépés a kérdés. Erősebbet, gyorsabbat szeretnék, de hát semmi kilátás. . . .
TSiga ( I am the TSIG)2013-09-24 21:20:18 // 134515
Én valami 8400-ért vettem. :-D
TSiga ( I am the TSIG)2013-09-24 21:05:53 // 134514
Lehet, hogy egyszerűbb lenne, de a Nyuszi szerint is kevesebbet bírna, mint egy hosszváltó.
A keresztbe levő előre hajt és hátulra oszt.
A hosszába levő meg hátra hajt és előre oszt.

Gyakorlatilag lenne benne egy tök felesleges kihajtás-rész, ami plusz tömeg és hibaforrás.

A képen levő rwd 155- is Getrag váltót kapott egy OFF-ból. De a Q4 hátsó hídját használják.
Thomika2013-09-24 20:52:11 // 134513
Most már nekem van 3 db :P
GT Ɨ|ѯ2013-09-24 20:39:20 // 134512
Donor lesz?
GT Ɨ|ѯ2013-09-24 20:37:41 // 134510
Néha szombat:-)
Marklar1552013-09-24 20:31:40 // 134509
Dőől a faaa.
:(
Csepelen... :(
Marklar1552013-09-24 20:29:51 // 134508
Vasárnapi Alfás... ;)
GT Ɨ|ѯ2013-09-24 20:12:06 // 134507
CarTárs!

a napi használat tényleg sokat segít, de én heti 1 használatot csinálok csak állagmegőrzés végett, ott meg ...tudod...:-D
Dj.Vince2013-09-24 19:19:50 // 134506
Nem mondom hogy csiga üzembe használom :-D néha ki kell kormólni a vasat.Szerintem sokat számít ,hogy minden nap megyek vele.Azt észrevettem,hogy ha sokat áll,azt nem szereti.Ja és lényeg,ha az érzékelők a valós értéket adják az agynak,és a co poti rendesen be van szabályozva,ahogy a nagy könyvben le van írva,akkor megy is és ilyen fogyasztást produkál.
GT Ɨ|ѯ2013-09-24 19:07:47 // 134505
10liter az alja 30 liter a teteje:-)
csupán jobb láb függő...

kb:-D


természetesen sohasem mértem deciliterre mert ez nem a fogyasztási verseny, de ha 8-ból kijössz,gratu!
Dj.Vince2013-09-24 18:42:28 // 134504
Nem tudom a tied menyit eszik,de ez nem túlzás.Én minden nap használom a q4-et munkába.Van benne város,országút.Nyáron simán hozza a 8 lityit.Normál használat mellett.Nekem minden a gyári.semmi kókány.Télen a melegítéssel együtt jön ki 10-11 körül,hóba.Ahol ugye nem lehet megállni egy kis farolást.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak