Fórum >> Típusok >> 156

Trombozis2016-04-29 22:45:58 // 150742
Igaz! ;-) :-D

Hát baszd meg jó! De most hogy? 361 Ft/liter azért, hogy normálisan induljon? Szóval ez így nem helyes. Ez egy 18 éves autó. Ne vicceljünk már, hogy erre éhezik.
:-D
Peter6022016-04-29 17:26:00 // 150741
Pár hete feltetettem a hahu-ra a 156 2.5 V6-ot.Ma elvitték tőlem.Remélem jó gazdája lesz.Kedden érkezik az utód:166 3.0 V6 Super,kéziváltó.Bízom benne,hogy legalább annyira fogom szeretni,mint a 156-ot,és legalább annyira jó lesz...
Béci kéredzte,hogy nincs-e túlárazva.Nem volt és ennek kifejezetten örülök,mert tényleg nagyon jó autó :)
Vinnie2016-04-29 16:19:47 // 150740
De a kristály. Viszont nem fóliázott, mert volt belőle fehér, és fekete.
JulesTS2016-04-29 15:48:13 // 150739
A közepe lemaradt... (a kisebb/nagyobb jel miatt)
156 1.6TS 16V Bosch M2.10.4 (EPROM: PLCC32 27C512) -98
156 1.6TS 16V Bosch M1.5.5 (EPROM: Flash EEPROM) 98-01
156 1.6TS 16V Bosch ME7.3 (EPROM: Flash EEPROM) 01-
OGLIHAWK156SW2016-04-29 15:36:48 // 150738
ez nem a kristálylámpa lefóliázva?
JulesTS2016-04-29 15:31:05 // 150737
MES-ben.
Egyébként:
156 1.6TS 16V Bosch M2.10.4 (EPROM: PLCC32 27C512) 01
JulesTS2016-04-29 15:29:29 // 150736
Nekem a 195/60R15-ös téli gumi szettet Scorpio-ról örökölte a 156-os. Teljesen jó. Persze a 205/55R16 nyári készlettel feszesebb a futómű.
rbalint882016-04-29 15:05:54 // 150735
köszi, ezért gondolkodom a 195-ben, mert most is az volt (195/60), de azzal is azért taknyosabb volt, mint a 205-tel most. sőt, azon is gondolkodtam, hogy ezekre a csoda telekre jó lesz a michelin crossclimate, arra a három tényleg téli napra :D
nagyT2016-04-29 14:51:35 // 150734
Ha kell cserélem az enyémre :-)
nagyT2016-04-29 14:50:54 // 150733
Ilyen lámpát nem tud valaki ?
nagyT2016-04-29 14:46:55 // 150732
Nem tudom :-( hol nézem azt meg?
Liquid2016-04-29 13:34:31 // 150731
oldalszél akart lenni :)
Liquid2016-04-29 13:33:58 // 150730
195-öm nem volt, 185 igen. Azzal sokkal "instabilabb" lett az autó. Pl. sokkal érzékenyebb lett az oldalszére. Szóval ha nem akarsz 205-öt (nem olcsó méret), akkor inkább 195 mint a 185.
Béci Ɨ|ѯ2016-04-29 13:32:18 // 150729
Mivel csak +3 mm az eltérés a 195/65 r15-el a 16-oshoz képest szerintem tök nyugodtan felrakhatod azt is.
rbalint882016-04-29 13:13:24 // 150728
Gumis kérdés:
nyári gyári 205/55r16-tal kaptam az autót, vettem hozzá 15" tojástartó felniket télre. Előző szezonra a gumikérdés meg volt oldva (maradt gumi), viszont azt már jó szívvel nem raknám fel. Ugye a gyári 15" méret 185/65 vagy 205/60 lenne. Mindkettő kisebb átmérőjű, mint a 205/55r16. Kérdés: aki próbálta már a 195/65r15-öt, mik a tapasztalatok? Érdemes azt vagy maradjon a 185/65?
JulesTS2016-04-29 11:55:01 // 150727
BM 1.5.5-ös ECU-d van?
nagyT2016-04-28 21:36:50 // 150726
a kocsim pár kilométerig elindulás után olyan mintha megtorpanva menne.mi az oka? gondoom biztos volt már ez téma lehet pont nem rég :-)
nagyT2016-04-28 21:34:57 // 150725
Kell a nitró :D :D
pmolnar2016-04-28 21:09:05 // 150724
Ciao
Tspark es 2.4 jtd 2003 as Mindketto az infocentert at lehet tenni es mukodni fog a jtd be?
Ez lenne a kerdesem
Koszi
JulesTS2016-04-28 20:34:01 // 150723
Egyrészt hülyének lenni jó. ;) Másrészt nincs szükséged szoftver upgrade-re...
Most akkor jó a nitro, vagy valami más nem jó?
Trombozis2016-04-28 18:36:56 // 150722
Miért is? :-D

Na raktam most bele 95 nitrót vagy mi az...hát nem indul pöfékelve. Shit! Ez így nem jaó. :D
Thomika2016-04-28 16:42:44 // 150721
Egy ilyen belső engem is érdekelne :)
GEORGE2016-04-27 07:06:04 // 150720
Sziasztok.

tudnak nekem valaki adni egy alvázszámot, akinek eredetileg ilyen belsővel szerelték a 156-át?

JulesTS2016-04-26 21:52:23 // 150719
Örülj neki! ;)
Trombozis2016-04-26 20:01:36 // 150718
Nem, hülye vagyok enyém m2.10.4. "Vakonvagyokpityu"
gamberini2016-04-26 11:04:17 // 150717
Próbálj meg vmilyen magasabb oktánszámú benzint .... Nekem ha sokáig csak 95-öst tankolok akkor prüszköl így. A 100-astól mindig helyrejön. Hátha segít ....
JulesTS2016-04-26 09:15:45 // 150716
Igen, nálam is ez volt a lambda szondával. Szerintem az is baj, hogy a lambda szonda távol van a hengerfejtől és nehezen melegszik be. Én egy időzítővel elhárítottam a hibát...
JulesTS2016-04-26 09:03:51 // 150715
2000 előtti szoftveres BM 1.5.5-ös? Elvileg csak ezeknél van ilyen probléma.
Trombozis2016-04-25 22:17:01 // 150714
Szerintem szemmel is látható ha szar.
Sityu2016-04-25 21:46:59 // 150713
Néztem, de nem láttam semmit. Valamiért elszegényül a mix nagyon hamar.. Olvastam én is, hogy a fűtés beleszol a lambda jelbe, de csak a régebbi ecukkal. Próbálok szerezni trafokat
Trombozis2016-04-25 20:27:31 // 150712
Hmmm, nekem ez az sw van. :O
Trombozis2016-04-25 20:25:41 // 150711
Nem, változó mikor csinálja. Nekem hasonló bajom volt, de nem ilyen durva. Vedd ki a trafót és nézz rá. Szerintem ilyen rángatásnál tuti látni ott valamit. Szétégve vagy ilyesmi. Egy próbát megér. Csak egy tipp. Nekem most megint szar. A tulaj kicserélte, amit kicseréltem...nem értem miért. Nálam már jó volt. Két trafó cserével. Most játszok vele megint.
Nézd meg hátha.
JulesTS2016-04-25 15:39:46 // 150710
Az 1.5.5-ösnek van egy olyan baja, hogy környezetvédelmi mérés miatt túl korán kezd lambda érték szerint szabályozni. Új autónál ezzel nem is volt gond, de 80ekm feletti futásteljesítményű motoroknál már jelentkezett egy olyan probléma, hogy a lambda szonda túl dús jelet szolgáltat bemelegedés közben (valószínűleg amikor az olajlerakódás ég le róla), az ECU már szeretne lambda jel szerint szabályozni és emiatt elkezdi szegényíteni a keveréket. Ez annyira el tudja vinni a keverékképzést, hogy a motor prüszkölve alig tudja elindítani a kocsit (a lovak fele/harmada marad csak a ménesben). Ez hideg és meleg motornál is, indítás után kb. 1..2 percig tart. A gyár 2000-ben javított a szoftveren (ami annyiból áll, hogy később kezd csak lambda jel alapján szabályozni). Szoftver frissítésre én nem vittem el az enyémet, inkább egy kerülő megoldással javítottam.
Nálad nem tudom, hogy ez-e a baj (egyáltalán az me731 csinál-e ilyet), de azt próbáld ki, hogy a szabályzó szondákat húzd le és úgy csinálja-e. Ha úgy is csinálja, akkor nem ez a problémád...
Sityu2016-04-25 10:29:11 // 150709
Egyszer már odáig is eljutottam, hogy kartergáz visszavezetés lehet a baj. Néztem a csövek rendben vannak, a szelep is jónak tűnik (ki akartam cserélni, de lehetetlen újat beszerezni), bár most reggel ahogy figyeltem az első egy percben durrogás közben elengedett egy egy kék pamacsot, de melegen ez is elmúlt.
Sityu2016-04-25 07:21:33 // 150708
Cf3, me731. Az igaz, hogy nem a saját szoftja van rajta, egy immo nélküli, elvileg univerzális, gyakorlatilag keresi a valtozo szivoreszt es az olajnyomas kapcsolot, szoval valoszinu 2literhez valo. A flash előtt már szenvedett ezzel, viszont ahogy melegedett az idő mindig meggyógyult. Olaj akkor fogy, ha palyatempoban megyek. 800km kb fel liter. Egyebkent minimalis. 248000kmnel jarok
JulesTS2016-04-25 05:45:02 // 150707
Véletlenül nem Bosch Motronic 1.5.5 van benne? Olajat nem eszi a motor?
Sityu2016-04-24 23:32:54 // 150706
Igenigenigen az is jot mutat
Piritu - 1.000.0002016-04-24 23:07:52 // 150705
Nem a műszerfali hőmérőre gondoltam, hanem ha a motor ECU-t kiolvasod ott hány fokot látsz.
Sityu2016-04-24 22:48:03 // 150704
Az rendben, kb kornyezeti homersekletet mutat, aztan szepen megy fel, a mutato is jol mutat. Mire rendbejon az alapjarat a mutato meg se moccan. Kb 40—50 korul lehet addigra. Indulastol 2-3 perc
Piritu - 1.000.0002016-04-24 22:20:00 // 150703
Hőmérséklet jeladó rendben? Hány fokot "lát" hidegen az ECU?
Sityu2016-04-24 22:16:45 // 150702
Azokat még sohasem írta.. trafó/kábel bajra melegen is szerencsétlenkedne, nem?
Sityu2016-04-24 22:15:27 // 150701
Márciusban készült a video, akkor még volt egy rossz lambda benne, azért világított. Most nem világít, de ugyanúgy durrog. Érdekes, hogy azt nem regisztrálja. Természetesen mikor kicseréltem adapt reset, 15 perc alapjárat és azóta már mentem is vele nem is keveset. Tegnap pl. Baja-Esztergom, ma haza pályán szépen tempomattal ... fogyasztás is rendben volt, erő is van benne rendesen.
Lacee1562016-04-24 20:14:58 // 150700
Aha értem...csövek nem voltak bántva :) akkor megnézetem...gondolom ha lehet ne valami mezei szerelőhöz vigyem, mert hát van egy szerviz a közelemben bár kicsit borsos az óradíjuk de körülnézek a környéken
Köszönöm a gyors reagálást :)
Ui.: remélem egyszer majd valakinek énis tudok segíteni!
blackbird002016-04-24 19:55:45 // 150699
A cső deresedés azt jelenti, hogy ott veszi fel a hőt a környezetéből, és nem a párologtatóban. Vagy tényleg az expanziós szelep a rossz, vagy visszafele áramlik a gáz, bár ha a csövek nem voltak megbontva, akkor ezt kizárnám:))))))
Szvsz szelep, de majd a szakik megmondják.
blackbird002016-04-24 19:46:49 // 150698
Nem azt írtam, hogy nem áramlik, hanem hogy nem megfelelően. Nem mindegy.
Az enyém sosem deresedik, mégis tökéletesen müxik.
Trombozis2016-04-24 19:38:03 // 150697
Mit ír be hibának? Látom folyamat világít.

Trafósor? Gyujtókábelek?
Piritu - 1.000.0002016-04-24 19:34:47 // 150696
Milyen hibakódod van? A motor majrélámpája nem alszik ki, tehát valaminek lennie kell.
Sityu2016-04-24 19:12:32 // 150695
Uraim! Most már egy jó ideje szenvedek ezzel. Hidegen brutálisan prüszköl, egy km után kisimul és megy rendesen. Gyertyákban, LMM-ben kb 40.000Km, Lambda szondákban (gyári bosch) kb 15000. Azóta kapott új vezérlést (sajna 2 új szeleppel :D ) de kb hasonló a helyzet.
Video
Lacee1562016-04-24 19:09:45 // 150694
megragadhatott a télen meleg állásban...:O
JulesTS2016-04-24 19:03:08 // 150693
Akkor a hideg/meleg csappantyúval lehet gond...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak