Fórum >> Típusok >> 156

Kristyon2016-05-15 13:08:53 // 150892
Hali!

65ezer km ezelőtt volt cserélve a kuplung tárcsa, és a szerkezet, meg a kinyomócsapágy, Kettőstömegűt nem cseréltettem, bár bőven volt már holtjátéka. Szerelő szerint már eléggé csattog, jegyezte meg. Azóta beszereztem egy jó állapotú használtat, de még nem került beszerelésre.
Zabbancs2016-05-15 13:06:43 // 150891
Igen, majdnem 4e. A V6-al meg 5e, ha és amennyiben le megy a fogyasztásom 8,5 körülire. Ez havi szinten már azért nagy különbség :)
PistaFR2016-05-15 13:02:36 // 150890
Az dízellel is napi majd' 4e forint ha jól számolok...
Zabbancs2016-05-15 12:26:09 // 150889
43?? Én 285 e-nél cseréltem le a gyári kuplungot, és a gyári kettőstömegűt még nem kellet. Igaz, az 90%-ban pályán volt használva.
Zabbancs2016-05-15 12:23:59 // 150888
Kecskemétről fogok napi szinten Érdre járni melózni. M5-M0-M6 Gyakorlatilag végig autópálya 91 km oda + 91 km vissza :) Kíváncsi vagyok, mennyire megy le a V6 fogyasztása majd, de hosszútávon diesel kéne :)
PistaFR2016-05-15 11:16:20 // 150887
Ezek alapján valóban úgy fest. Nyilván a különböző sofőrök és különböző útvonalak miatt nem annyira mérvadó a dolog, de úgy gondolom hogy autópályán 6-os váltóval jobb fogyasztást kell(ene) produkálniuk, azt viszont úgy tűnik, csak a 4 szelepesek kaptak.
PistaFR2016-05-15 11:11:01 // 150886
Volt számolt 8 literem is egyszer ;)

80% országúttal nem meglepő a jó fogyasztásod. Nálam kb 65% autóút 110-130-as tempó, kb 15% város 70 körül, a maradék kb 20% rendes város. A számolt átlagom jellemzően 6,5, a legutóbbi tankolás előtti etap sikerült nagyon picivel 6 liter alá. Ennél kevesebbet csak sima országutas kirándulásokon evett.
Dévid2016-05-15 10:44:31 // 150885
Már olcsón lehet V6-ot venni, épp a napokban néztem. :D
Lehet nem eszik 5 litert, (alattam pl. mikor még munkába járni használtam napi 2x27 km-t 9,6 körül) de még így is olcsóbban kijön az ember, mint egy diesellel, ami tele van hibalehetőséggel (turbó, egér, dpf, kéttömegű... :P ) a 156 folyton szétverődő futóművén kívül persze. :)
Mike012016-05-15 08:38:43 // 150884
De 43e km-nként majd lehet cserelni?! Nem tul gazdasagos. A kiplung allitolag meg 69e km-rel ezelott volt cserelve.

Lehet elég lenne a kullung?
Rolee462016-05-15 08:36:22 // 150883
Nekem a 1.9 16V is 6l korul evett,De telen tetoboxal telepakolva is max 7l volt.Es nem a kamionok kozott mentem😉
Zabbancs2016-05-15 08:22:16 // 150882
Akkor úgy nézzem, teljesen mindegy, hogy 2,4-et vagy 1,9-et veszek :) Max kap egy Manky chippet, hátha az segít a fogyasztáson picit :)
Zabbancs2016-05-15 08:19:07 // 150881
Én nem cseréltem kettős tömegűt amikor kuplungoztam annó az enyém. Semmi baja nem volt később sem ;)
Lali752016-05-15 07:02:33 // 150880
Folyamatos hibaüzenet lenne! Amúgy műszaki vizsga bukta!
Mike012016-05-15 06:36:53 // 150879
Sziasztok,

Sajnos ellezdett csuszni a kuplung nagyobb gazadasra.
A kerdesem, hogy feltetlen kell a kettostomegut is cserelnem. 43e km-rel ezelott lett cserelve.

Sulyos kerdes. :(

Koszonom a valaszokat.
berobbantam2016-05-15 06:20:22 // 150878
Szia
Szintén 8 v 1.9-es 115 lovas.Nekem még nem sikerült 7 litert letolni a torkán vegyesben.Az átlag 80% országut a többi vidéki kisváros.A leg kevesebb 5.56 volt,a legtöbb 6.6.
PistaFR2016-05-15 01:18:49 // 150877
Az enyém 8V, 5 sebességes, ez 3000-et forog 140-nél, de szerintem nem fogyaszt többet. Pedig én is túlfogyasztó vagyok, a legendás 5-5,5 litereknek a közelében se voltam soha. Mondjuk a legutóbbi tankolásnál meglepett a dög, beestünk 6 liter alá vegyesben. Éppen hogy, de csak sikerült :) Azért a 6-os váltótól meg az alacsonyabb fordulatszámtól jobb fogyasztást vártam.

Megtaláltam egy tavaly szeptemberi bizonylatot, kb 770 km-re tankoltam 50,3 litert, ez kb 6,5-es átlag, de ez annyira nem mérvadó. ebben volt 90/110-es országút/autóút (francia N4) kb 110-120-szal teljesítve, a német határ előtt egy kis bouchon meg egy kis város, német pályán ahol lehetett ott 160+, ahol nem ott 120, egy kb 30 km-es stau kb 3,5 óra alatt letudva... A maradék kb 740 km mérvadóbb lenne, de annak a végén nem tankoltam :)
rbalint882016-05-15 00:01:07 // 150876
1.9JTD 16V óra szerinti 140-nél 2300 körül forog és kb 6,5 litert eszik.

Mondjuk a legutóbbi átlagfogyasztásra sikerült 8,9 litert összehozni, de különös tehetségem van hozzá, hogy a társadalmi nagyátlaghoz képest +2literrel járjak :D
Liquid2016-05-14 21:02:54 // 150875
Azt is figyelembe kell venni, hogy a nagyobb áttételt bírja-e a motor. Véleményem szerint felesleges szórakozás. Ha kisebb fordulat kel, akkor cseréld le egy V6-ra vagy egy dízelre :D
Liquid2016-05-14 21:01:13 // 150874
nehéz elképzelni, hogy kevesebbet egyen :)
berobbantam2016-05-14 20:46:21 // 150873
Szia
6-os váltóval nem feltétlen fog kevesebbet forogni.A végáttételt bogarászd át a két váltónál.Én tudok egy konkrét fél offos-t.1.4-es mocira tettek 6-os váltot.Ahol addig 5-ben 3000-et forgott,ott a hatossal 6.-ban 3500-at.Cserébe vigyorogva lenyomta ugyanazon tipus 1.6-osát.:)
indi692016-05-14 20:00:50 // 150872
sziasztok. 1.6 tsre rakott már valaki 6-os váltót? És ha igen milyet? Autópályán nagyon forog. Üdv
Zabbancs2016-05-14 19:48:48 // 150871
Akkor az csak legenda, hogy a 2,4 pályán kevesebbet eszik mint az 1,9? :)
bb_1452016-05-14 16:30:18 // 150870
5 sebességes, nem tudom... talán 2800-2900 kb.
Az infocenter nekem is 6,5 körül írja, de az nem igaz, tuti csal.
redbull902016-05-14 15:30:58 // 150869
Az enyém 6-7 között evett pályán 140-150 végig... Győr-Bécs-Győr inga.
1 hónapon keresztül. Melegebb időben persze. 2.4 mjet 175hp gyári.
PistaFR2016-05-14 14:57:07 // 150868
5 sebességes? Ha igen mennyit forog 140-nél?
bb_1452016-05-14 08:23:59 // 150867
6,5-7 között ír, de az csal. Szerintem 7-8 között valahol, bár az enyém nem gyári.
Zabbancs2016-05-14 08:09:38 // 150866
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne,hogy a 2,4JTD autópályán mennyit eszik? Napi 190 km ingázásra keresem a legjobb megoldást (185 km pálya, 4 km országút, 1 km város) :) Nem érdekel, hogy 120-nál mennyit eszik, pályán csak a 140, menjen 120-al az aki akar, én biztosan nem :)
Liquid2016-05-13 20:24:51 // 150865
A váltó biztosan más , mármint az áttételezése. Miért nem keresel hozzávalót?
Tudtommal a Selespeed sima manuális váltó, csak a bovdeneket egy vezérlő rángatja., de majd kijavítanak :)
Ásóka2016-05-13 19:07:31 // 150864
Mennyiért adnád a váltót?
Ktomi2016-05-13 15:44:00 // 150863
Nem tudom, szerintem váltót biztosan kell cserélni. Ha kiderítetted és kell a váltó, csak jelezz, nálam csak a helyet foglalja.
Ásóka2016-05-13 14:29:13 // 150862
Ez még egy jó kérdés, mert az a helyzet, hogy gyárilag 1.6-os autóba szeretnék 2.0 jts motort tenni és ehhez mit kell cserélni?
Ktomi2016-05-13 14:20:48 // 150861
Szia, van egy hibátlan JTS váltóm....ha érdekel
Ásóka2016-05-13 13:14:18 // 150860
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy a 2 0 jts-re fel megy-e az 1.6-os ts váltó? Meg, hogy a 2.0 jtd selespeed lenne átalakítva manuálisra, működni fog-e a saját ecu-val? Köszönöm
bb_1452016-05-13 10:52:51 // 150859
Az új küszöbnek köszönhetően, ma sikeres vizsgát tettünk 199986 km-nél :D
Külön köszi Tuningman cartársnak az új küszöb beszerzéséért! :)
Taxi33™2016-05-13 09:14:47 // 150858
Jé én meg már láttam Ivecót.😆
Kazes☻2016-05-13 08:58:22 // 150857
Jééé... én meg dolgoztam egy ilyen Ivecoval, hogy KHW... :)
Coyote2016-05-13 07:30:58 // 150856
Sziasztok. Bocsika, hogy be pofátlankodom :-)Tegnap hazafelé konvojoztam egy kicsit valamelyik Cartárssal. Pesti úton futottam össze vele, ha jol tudom a Peugeotnál dolgozik. Rendszám alapján nem találtam meg itt pedig biztos tag mert ott volt az index alatt a kígyó :-D
Szóval üdv néki itt is: KHW-XXX 165 SW 1.6 TS
lazioko2016-05-12 16:29:09 // 150855
Sziasztok!

Keresek 156 SW-hez (facelift előtti,) gyári küszöb spoiler-t!
Ha Black Nero színkódú lenne, nem sértődnék meg miatta :D
És ha esetleg a felrakásban is tudna valaki segíteni azt meghálálnám!
A válaszokat előre is köszönöm szépen!
turkish2016-05-12 15:21:09 // 150854
Az még a nyikorgó anyósra is tökéletes választás! :)
Abarai2016-05-12 08:30:36 // 150853
A nyikorgó anyósülés sínjét megkínálhatom WD40-nel vagy van rá valami okosság?
redbull902016-05-11 14:22:00 // 150852
Sziasztok!

156 2004 2.4mjetbe (175hp) váltót keresek kompletten!
Üzenetben várom ha van valakinek reális árral együtt!!
köszönöm!
VV62016-05-11 10:46:25 // 150851
Subarunál láttam hasonló hibát, ott a túl nagy töltőnyomás okozta és a szolenoid szelep cseréjével jött helyre.
Lrk-8012016-05-10 23:35:37 // 150850
Helló! Lenne egy olyan kérdésem hogy mi lehet annak az oka ha hirtelen lelépem az autómnak és eléri a 3 ezres fordulatot akkor ránt az autó egyet de csak hirtelen terhelés alatt ha fokozatosan nyomom le neki akkor nem . 2.4 jtd 136 lovas 2000 év . Van hibakód kiolvasóm nem is gagyi de nincs a motorban semmi hiba . A légtömeg mérőm rossz volt meg is vettem bele a gyári bosch-t 45000 pénzembe fájt jó is mert már nem ír rá hibát . De a probléma még mindig fen áll .. ????????
Rolee19862016-05-10 16:03:36 // 150849
Üdv!
Megtörtént a hibakód kiolvasás, a kecskeméti Alfa Romeo szervízben!
A hiba elhárítódott. Az előző tulaj (kereskedés) jó alaposan végezte a motormosást, mert konkrétan az 1. és 2. gyertya vízben úszott! Nem hiszem el, ha nem saját szememmel látom. Ennél nagyobb baja sose legyen. :) Szóval most már minden rendben..
Erhard 242 (Pure Energy)2016-05-10 15:31:32 // 150848
elszakad a hosszbordás, ha nincs szerencséd bekapja a vezérműszíj kicsit deficites lesz a buli....
vegyél rá egy tárcsát....
Dokika2016-05-10 15:29:08 // 150847
Lementem, a fennmaradó részről csináltam még képet.



Erhard 242 (Pure Energy)2016-05-10 15:21:38 // 150846
ez a főtengely szíjtárcsa konkrétan, így ne nagyon közlekedj vele mert a fent maradt csonkon fut a szíj.....
Béci Ɨ|ѯ2016-05-10 14:23:57 // 150845
Szerintem ez a generátor szabadonfutója.
Trombozis2016-05-10 14:15:47 // 150844
Még minid, ki kell olvasni. Valszeg a hiba már nincs jelen. ;)
Trombozis2016-05-10 14:13:13 // 150843
Generátorról, nem?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak