:-) Inkább nem használod? :-D
Holnap megyek egy pici kört. Szóval lehet kár volt megmosni. :-)
Még azon gondolkodom, hogy fog kinézni, amikor megállok majd Komáromban. :-D Szerintem vinni kell a takarító eszközöket magammal. :-)
Trombozis2013-05-04 21:30:13 // 137953
Szabeee2013-05-04 21:29:48 // 137952
és véletlenül em tudsz valamit a km és mérföld mérésről? az nem gond? :)
Dévid2013-05-04 21:29:05 // 137951
Ismerős a szitu, nekem is vörös por jött ki mindenhonnan. Amúgy nem szeretek autót mosni, mert akkor látom meg mindig az új sérüléseket, karcokat.
Trombozis2013-05-04 21:27:36 // 137950
És a pici mosogató szivacs. :-/
Dévid2013-05-04 21:27:33 // 137949
Egy hete én is kivakartam a mocsokból, mert a pályán összekoszolódott. Ez volt az első mosása nálam. Azóta meg garázsban áll. :)
Trombozis2013-05-04 21:26:56 // 137948
Majdnem felsoroltam a hülye reklámokból a hülye termékeket. :-D
Amúgy Cif. Mással nem jön le a szenny. Durván nem lehet semmivel takarítani. Azt sajnálom, hogy nem fotóztam le, hogy most hogy nézett ki. Véres, poros volt.
Amúgy Cif. Mással nem jön le a szenny. Durván nem lehet semmivel takarítani. Azt sajnálom, hogy nem fotóztam le, hogy most hogy nézett ki. Véres, poros volt.
Dévid2013-05-04 21:23:30 // 137947
Milyen fehérítőt használsz, hogy ilyen szép fehér lett...
Trombozis2013-05-04 21:19:44 // 137946
Megsúroltam ma a tűzhelyet. Hát nem kis meló és még mindig tudnám mosni. Viszont szebb lett, mint az autókozmetikában. Ott még meg is jegyezték, hogy pöttyös az oldala...hát, mert tudni kellene autót mosni normálisan...és ilyenek dolgoznak autókkal háromezerért. Mindegy, akkor csak a téli koszt akartam velük letakarítani.
Pár gagyi telós kép.

Pár gagyi telós kép.




156er2013-05-04 21:10:43 // 137945
szerintem is ugyanazt az értéket mutatná, csak attól még mi-ben számolna a kijelzőn.
GTPeti2013-05-04 21:08:33 // 137944
Ha ugyanott vannak ugyanahhoz a sebességhez tartozó értékek - ami nagyon valószínű -, akkor átrakhatod.
Trombozis2013-05-04 21:07:23 // 137943
Értettem én! :-D
Szabeee2013-05-04 21:06:30 // 137942
de biztos van :D lényeg az, hogy azt szerettem volna megtudni, hogy berakhatom-e az angliából behozott 156 sebességmérőjét az enyémbe, ha átrakom a számlapot, vagy mindenáron km/h-s mérő kell 2.0 TS-ből...
GTPeti2013-05-04 20:50:28 // 137941
Falsszívás pl.
Lambi1562013-05-04 19:14:59 // 137940
Sziasztok! Még mindig nem találtam meg a hibát az alapjárati problémámra.
Elég érdekesen viselkedik a verda mostanság.
Hidegen semmi probléma, de amint eléri a 90 fokot a vízhőmérséklet elkezd emelkedni az alapjárat. Nem ingadozik csak beáll 1500 körüli értékre. Gázpedál pöckölgetés után sem áll be a 850-900 as fordulatra még álló helyben sem.
FES-el kiolvastam, nincs hibakód.
Valakinek van ötlete hogy mi lehet?
Elég érdekesen viselkedik a verda mostanság.
Hidegen semmi probléma, de amint eléri a 90 fokot a vízhőmérséklet elkezd emelkedni az alapjárat. Nem ingadozik csak beáll 1500 körüli értékre. Gázpedál pöckölgetés után sem áll be a 850-900 as fordulatra még álló helyben sem.
FES-el kiolvastam, nincs hibakód.
Valakinek van ötlete hogy mi lehet?
Dévid2013-05-04 17:57:06 // 137939
Megnéztem, nincs eltörve, csak nincsen benne gumibak a hűtő és a villa között. Mivel a TS-emen van benne olyan alkatrész is, ezért tűnik úgy hogy nagyon mozogna a hűtőm a V6-ban. :)
theBanyai2013-05-04 17:45:36 // 137938
Azt hiszem ez a hűtő megérett a cserére!

Nagy reményeket fűztem a túlmelegedéssel kapcsolatban ,hogy ez lesz a gebasz.
Berak a másik, (vastagabb volt ennél kb 10mm-el)
Minden meghúz, sehol sem csöpög.
Termosztát 100foknál még mindig nem nyit.
Mentem egy kört, hazaértem minimumon volt a víz.
Töltöttem rá, még járattam picit, leállítottam, majd újra elindítottam, szinte kifogyott a tartályból a víz.
Újra feltöltöttem, most nem mozdul a szint, de még mindig 90fok fölé melegedik.
Ki tudja légteleníteni magát ha nincs fennt a kiegyenlítő kupakja?
Mert a hűtőn bal oldalt van egy csavar, gondolom az lenne a légtelenítője, amit nem tudok kicsavarni...
Szóval mi a teendő?

Nagy reményeket fűztem a túlmelegedéssel kapcsolatban ,hogy ez lesz a gebasz.
Berak a másik, (vastagabb volt ennél kb 10mm-el)
Minden meghúz, sehol sem csöpög.
Termosztát 100foknál még mindig nem nyit.
Mentem egy kört, hazaértem minimumon volt a víz.
Töltöttem rá, még járattam picit, leállítottam, majd újra elindítottam, szinte kifogyott a tartályból a víz.
Újra feltöltöttem, most nem mozdul a szint, de még mindig 90fok fölé melegedik.
Ki tudja légteleníteni magát ha nincs fennt a kiegyenlítő kupakja?
Mert a hűtőn bal oldalt van egy csavar, gondolom az lenne a légtelenítője, amit nem tudok kicsavarni...
Szóval mi a teendő?
Robbye2013-05-04 17:07:44 // 137937
GTPeti2013-05-04 17:04:29 // 137936
Engem is zavarna. Egyedül az SW-nél nem. :))
Dévid2013-05-04 15:43:22 // 137935
Sosem vártam meg, hogy folyamatosan kerregjen, engem zavar az a hang, ha üzemszerű, ha nem. :D
osee_selespeed2013-05-04 15:19:38 // 137934
Szerintem a mérföld miatt kérdezte. :)
jankofilth2013-05-04 14:43:36 // 137933
Köszönöm a gyors válaszokat! :)
GTPeti2013-05-04 14:43:13 // 137932
(Kieg.: Hacsak nem vagy cofidis-es.)
GTPeti2013-05-04 14:42:21 // 137931
A dízeles hangot az esetek többségében a vez.mód okozza. (Ettől még lehet hidro is, bár én nem arra gyanakodnék.)
jankofilth2013-05-04 14:28:55 // 137930
Akkor nem valószínű, hogy hidrotőke lesz?
GTPeti2013-05-04 14:27:48 // 137929
El.
@Dévid: Az elején csak indításkor dízelezik, utána már mindig...
@Dévid: Az elején csak indításkor dízelezik, utána már mindig...
Trombozis2013-05-04 14:22:59 // 137928
? :-) Nincs angol 2.0 TS?
Dévid2013-05-04 13:45:57 // 137927
Vezmód tudtommal csak indítás után szól egy ideig. 40.000 körül már kapsz újat. Nem lehet hogy az a baja, amit a diagnosztika mutat?
jankofilth2013-05-04 12:37:06 // 137926
És ennek a cseréje mennyire ér rá? el lehet mászkálni még vele pár hónapot?
Bilux2013-05-04 12:29:46 // 137925
vezérlésmódosító
jankofilth2013-05-04 12:12:48 // 137924
Sziasztok!
Ha kopog a motor akkor mindenképpen hidrotőkés lesz? Vagy lehet, h a vezérlésmódosítót kell cserélni? Computer a kopogásérzékelő hibár írja ki. Olyan a hangja, mint a dízelnek, pedig 2.0 TS. Olajszint ok...
Segítségeteket előre is köszi!
Ha kopog a motor akkor mindenképpen hidrotőkés lesz? Vagy lehet, h a vezérlésmódosítót kell cserélni? Computer a kopogásérzékelő hibár írja ki. Olyan a hangja, mint a dízelnek, pedig 2.0 TS. Olajszint ok...
Segítségeteket előre is köszi!
Szabeee2013-05-04 08:46:23 // 137923
Sajnos egy szerencsétlen melléfogás miatt tönkrement a sebességmutatóm, beszerezhetek angol autóból is, ha átragasztom a számlapot vagy minden áron 2.0 TS-ből kell vennem?
krisz.v2013-05-04 00:05:07 // 137922
Pedig hangja már van.
krisz.v2013-05-04 00:04:23 // 137921
Szerencsére nekem még nagyon kezdő stádiumban van ezek szerint, tényleg nem érezni semmi rendelleneset!
Zsolesz2013-05-03 23:54:51 // 137920
Hát nem tudom, én éreztem a kormányon hogy valami nem jó. Ha finoman fogod érezni a kopogást a kormányon is szerintem
krisz.v2013-05-03 23:45:13 // 137919
Nem igaz!:) Nekem a kormányműből jön néha szar úton nagy tempónál egy kis kopogó-zörgő hang és semmit nem érezni a kormányon! A kereket mozgatva sem kottyan mégis adja a hangot.... Később biztos érezni majd a kormányon is, de még nagyon kezdő stádiumban van.
Zsolesz2013-05-03 23:32:52 // 137918
Ha a kormánymű hangot ad azt már a kormányon is lehet érezni szerintem
Zsolesz2013-05-03 23:23:05 // 137917
Én hiszek a szerelőnek, eléggé vágja a témát. Ha axiált mond akkor az az is...
krisz.v2013-05-03 22:44:33 // 137916
Még a kormánymű is!:)
Ferke2013-05-03 22:42:19 // 137915
Lengéscsillapító is tud ilyet, igen!
aranytl2013-05-03 21:55:22 // 137914
Igen, úgy gondolom, hogy biztosan van különbség a szilent anyagában, mint ahogy van kormoran gumi meg van good year gumi. Ég és föld.
A futómű pedig komoly tényező egy Alfánál, főleg ha csak 1.6TS.
A futómű pedig komoly tényező egy Alfánál, főleg ha csak 1.6TS.
GTPeti2013-05-03 21:49:35 // 137913
Az mindenképpen jó, hogy nem az alsóbb árkategóriában válogatsz. A TRW nekem az egyik kedvenc márkám, amúgy. (Ld. márkás-poszt a blogomban.)
aranytl2013-05-03 21:47:35 // 137912
Alsókból TRW-t vettem, mert állítólag ugyanaz, mint a gyári, de kissé mások a szilentek kialakításai, meg az öntvényben nincs benne a "jel".
GTPeti2013-05-03 21:43:13 // 137911
A gyári is TRW. Ettől függetlenül több rajongója van a gyári futóműalkatrészeknek. (Azt is mondják olykor, hogy azok a gyártás legjobban sikerült darabjai.)
aranytl2013-05-03 21:38:09 // 137910
Szóval kb. ennyi a futómű élettartama: 165ekm / 9 év.
Már csak egy kérdés marad: gyári vagy TRW?
Nem sok az árkülönbség, de ha nem a következő 165ekm-re tervezek, megéri megspórolni pár ezrest.
Már csak egy kérdés marad: gyári vagy TRW?
Nem sok az árkülönbség, de ha nem a következő 165ekm-re tervezek, megéri megspórolni pár ezrest.
GTPeti2013-05-03 21:37:23 // 137909
Vannak még csodák. :)
Hardy2013-05-03 21:36:33 // 137908
Az enyémbe 240000 volt mikor eladtam és annak se volt semmi baja...
GTPeti2013-05-03 21:32:40 // 137907
Még annyit, hogy szerintem a felső lk-król úgy a legkönnyebb diagnózist mondani, hogy a gömbfej menetes szára a levegőben van. Ha rajta lóg a csonkaállvány, akkor a helyes diagnózishoz sokkal "érzékenyebb kezű" szerelőre van szükség. (Tapasztalat.)
De 167ekm-nél SZVSZ amúgy sincs miről beszélni.
De 167ekm-nél SZVSZ amúgy sincs miről beszélni.
GTPeti2013-05-03 21:30:18 // 137906
"A felső gyári és sztem még nem volt cserélve (167ekm)"
Akkor arra van nagyobb esély, hogy eljött a csere ideje... (Mindkettőé!)
Szerintem azért kopog kanyarban, mert ilyenkor (az egyik oldalon) "nincs rajta terhelés" és könnyebben mozog a gömbfej.
Akkor arra van nagyobb esély, hogy eljött a csere ideje... (Mindkettőé!)
Szerintem azért kopog kanyarban, mert ilyenkor (az egyik oldalon) "nincs rajta terhelés" és könnyebben mozog a gömbfej.
aranytl2013-05-03 21:25:18 // 137905
A felső gyári és sztem még nem volt cserélve (167ekm). A stab szilenteket kicseréltük múltkor.
Az aszimmetrikus terhelés miatt lehet hogy csak kanyarban kopog?
Párszor már átnézettem a futóművet, de mindig jónak találták a szilenteket meg a gömbfejet.
Az aszimmetrikus terhelés miatt lehet hogy csak kanyarban kopog?
Párszor már átnézettem a futóművet, de mindig jónak találták a szilenteket meg a gömbfejet.
GTPeti2013-05-03 21:16:34 // 137904
Én legelőször a felső lk-kat nézném meg*. De lehet, a keresztstab is, vagyis annak a szilentjei. Az axiál szerintem nem csinál ilyet, azt olyan nagyon gyakran nem szokták cserélni. Max. a végén a kormányösszekötő gömbfejeket.
*: Milyen márkájúak?
Azért nagy a felső lk-k halálozási aránya, mert aszimmetrikusan oldották meg a csonkaállványok felső megtámasztását, nem úgy mint a 159-nél. Utóbbinál egyenletes a terhelése, a 156-nál viszont elég féloldalas. (Ez az én elméletem.)
*: Milyen márkájúak?
Azért nagy a felső lk-k halálozási aránya, mert aszimmetrikusan oldották meg a csonkaállványok felső megtámasztását, nem úgy mint a 159-nél. Utóbbinál egyenletes a terhelése, a 156-nál viszont elég féloldalas. (Ez az én elméletem.)