GTPeti2011-04-09 00:22:52 // 119540
Nekem is az van. ;)
Anikó1562011-04-09 00:05:50 // 119539
De azért ne szóljuk le az 1.9 -eket:)
Anikó1562011-04-09 00:04:16 // 119538
Köszönöm szépen:) Akkor van eladó gumi 235/45 ha vkit érdekel:))))
GTPeti2011-04-09 00:02:55 // 119537
Cgo talán 1 hete írt a saját tapasztalatairól.
A 235 nagyon nem ajánlott méret. SZVSZ egy 1.9-re pedig amúgy is felesleges.
A 235 nagyon nem ajánlott méret. SZVSZ egy 1.9-re pedig amúgy is felesleges.
Anikó1562011-04-08 23:58:18 // 119536
Sziasztok!
Próbált már valaki 17-es felnire 235/45 gumit rakni? (Gondolom igen, de esztétikailag és használhatóság szempontjából milyen,?) Köszi
Próbált már valaki 17-es felnire 235/45 gumit rakni? (Gondolom igen, de esztétikailag és használhatóság szempontjából milyen,?) Köszi
GTPeti2011-04-08 21:21:43 // 119535
Vagy kontakthiba, vagy reléhiba. Más nem nagyon lehet.
A legegyszerűbb az indexrelét kicserélni és megnézni ez hat-e.
A legegyszerűbb az indexrelét kicserélni és megnézni ez hat-e.
gamberini2011-04-08 21:20:21 // 119534
Hali! A következő parajelenséget be tudja valaki azonosítani? Irányjelző bekapcsolás után egyet, esetleg kettőt villan, majd se kép se hang. Ha kikapcsolom, majd be újra ugyanez. Ötletek?
GTPeti2011-04-08 17:08:38 // 119533
Kieg.: A lágyító mellett valóban szokás edzőt is használni. Lehet, hogy vannak kombinált szerek is, de tudtommal külön szokás a tégelybe adagolni.
GTPeti2011-04-08 17:06:10 // 119532
Ha pár hsznyit visszaolvasol, látni fogod, hogy épp ilyen dologgal vagyok elfoglalva. :)
Az ablaktörlő előtti részt én nem fújnám le a helyedben... Főleg nem matt feketével, tekintve, hogy az eredeti színe is matt fekete. Arra inkább műanyagápolót kenjél, többet ér.
Amit Ferke írt "műanyag edző", azt lágyítónak hívják és csak pisztollyal végzett fújáskor lehet ilyet használni. (Tekintve, hogy egy gyári spray-hez nem lehet hozzákeverni. Vagy ha mégis, lenne kb. 10 perced, hogy elhasználd a tartalmát...)
A B oszlopot nem szokás fújni. Arra kültéri dekorfólia való. (Vagy karbonfólia.)
A tükrök lefújásába csak akkor vágj bele, ha tényleg úgy érzed, hogy vágod a témát. Illetve, ha tanulni akarsz, akár áldozatok árán is.
Az ablaktörlő előtti részt én nem fújnám le a helyedben... Főleg nem matt feketével, tekintve, hogy az eredeti színe is matt fekete. Arra inkább műanyagápolót kenjél, többet ér.
Amit Ferke írt "műanyag edző", azt lágyítónak hívják és csak pisztollyal végzett fújáskor lehet ilyet használni. (Tekintve, hogy egy gyári spray-hez nem lehet hozzákeverni. Vagy ha mégis, lenne kb. 10 perced, hogy elhasználd a tartalmát...)
A B oszlopot nem szokás fújni. Arra kültéri dekorfólia való. (Vagy karbonfólia.)
A tükrök lefújásába csak akkor vágj bele, ha tényleg úgy érzed, hogy vágod a témát. Illetve, ha tanulni akarsz, akár áldozatok árán is.
Dévid2011-04-08 16:20:59 // 119531
Én úgy érzem, ha valaki komolyan törődik a kocsijával, akkor számára nincsenek apró hibák. Persze én is fel tudok sorolni kapásból 2-3 hibajelenséget amik a vásárlás óta megvannak, és zavarnak is, de szörnyen. Most pl. az átégett csatlakozók cseszik a csőröm, meg a sok plusz kábel, ami nem vezet sehova...
Persze szépen lassan (törésenként) mindent rendbe hoz(at)ok én is. A végeredmény remélem hasonló lesz, mint azé a példányé, amibe beleszerettem, és ami végül sajnos nem lehetett az enyém (persze nem a mostani állapota annak a kocsinak, mert az sajna totálkárosra tört :( ).
Sajnos lassan készül a kocsim, mert pár dologban igényesebb vagyok, mint azt a pénztárcám engedi. :)
Plusz más projektek is futnak a háttérben, amiket addig kell megtennem, amíg nincs feleségem és gyermeke(i)m, ami időszerű lenne már. :D
Persze szépen lassan (törésenként) mindent rendbe hoz(at)ok én is. A végeredmény remélem hasonló lesz, mint azé a példányé, amibe beleszerettem, és ami végül sajnos nem lehetett az enyém (persze nem a mostani állapota annak a kocsinak, mert az sajna totálkárosra tört :( ).
Sajnos lassan készül a kocsim, mert pár dologban igényesebb vagyok, mint azt a pénztárcám engedi. :)
Plusz más projektek is futnak a háttérben, amiket addig kell megtennem, amíg nincs feleségem és gyermeke(i)m, ami időszerű lenne már. :D
Liquid2011-04-08 15:57:02 // 119530
jól beszéltél! :)))
annyival kiegészíteném, hogy egy "prémiumabb" kategóriás értsd nem fapados, ékegyszerüségű 10+ éves autóval szinte mindig van valami, normál esetben a valami csupán apróság, de lehet komoly dolog is, alapvetően a korából fakadóan, illetve abból hogy nem síkegyszerű futómű van alatta stb.
annyival kiegészíteném, hogy egy "prémiumabb" kategóriás értsd nem fapados, ékegyszerüségű 10+ éves autóval szinte mindig van valami, normál esetben a valami csupán apróság, de lehet komoly dolog is, alapvetően a korából fakadóan, illetve abból hogy nem síkegyszerű futómű van alatta stb.
Dévid2011-04-08 15:11:05 // 119529
Soha nem fogja meghálálni, mindig előjönnek új hibák, de ha épp nem jó, nagyon fog hiányozni az érzés amit ad.
Tudom, én már beleborítottam a vételár felét, mindig egy kicsit jobb lesz, de mindig találok valamit ami nem tetszik. Pedig van "rendes" autó is a családban, ami megy, működik... Nem értik meg sem a rokonaim, sem a barátaim többsége, miért tartom még mindig.
Pedig egyszerű a dolog, mióta megvan, azóta van aki bekormozza a a pajzsot, találkozókon olyanok jönnek oda, akikkel utoljára 1 éve találkoztam, évi 2-3 ünnepnapon előttem-mögöttem Alfa halad, és ha azt mondom "hátsó tetőablak-előkészítés" akkor az Alfás barátaim tudják miről beszélek.
Még mindig mosolyt csal az arcomra, ha jön valaki aki "powerkedni" akar az utakon, hogy a buta Alfást most lenyomja, és tudom, hogy egyenesben jó eséllyel 2 mozdulattal meg tudnám alázni, kanyarban eggyel, pedig csak 2.0 TS-em van, nem 2.5 V6, vagy 2.4 20v-m (vagy GTA). :D
De őszintén, mire költeném a pénzem? Nőkre? Piára? :)
Tudom, én már beleborítottam a vételár felét, mindig egy kicsit jobb lesz, de mindig találok valamit ami nem tetszik. Pedig van "rendes" autó is a családban, ami megy, működik... Nem értik meg sem a rokonaim, sem a barátaim többsége, miért tartom még mindig.
Pedig egyszerű a dolog, mióta megvan, azóta van aki bekormozza a a pajzsot, találkozókon olyanok jönnek oda, akikkel utoljára 1 éve találkoztam, évi 2-3 ünnepnapon előttem-mögöttem Alfa halad, és ha azt mondom "hátsó tetőablak-előkészítés" akkor az Alfás barátaim tudják miről beszélek.
Még mindig mosolyt csal az arcomra, ha jön valaki aki "powerkedni" akar az utakon, hogy a buta Alfást most lenyomja, és tudom, hogy egyenesben jó eséllyel 2 mozdulattal meg tudnám alázni, kanyarban eggyel, pedig csak 2.0 TS-em van, nem 2.5 V6, vagy 2.4 20v-m (vagy GTA). :D
De őszintén, mire költeném a pénzem? Nőkre? Piára? :)
Ferke2011-04-08 13:56:07 // 119528
Bármelyik normálisabb festékboltba bemész, javasolni fognak olyan edzőt, ami jó a műanyagra...ja, és nem ártana alapozni...ahhoz is olyan anyag kéne, ami flexibilis, tehát műanyagra jó.
Én az üvegszálas toldat javítására Holts-ot vettem, ez eg ykét komponensű cucc, ami kimondottan műanyagra, üvegszálra jó.
Én az üvegszálas toldat javítására Holts-ot vettem, ez eg ykét komponensű cucc, ami kimondottan műanyagra, üvegszálra jó.
NeoEx482011-04-08 13:36:46 // 119527
És milyen speciális edzőt, alapozót ajánlanátok a kocsira? Valaki csinált már ilyet? Mondom laikus vagyok :)
Ferke2011-04-08 12:16:39 // 119526
És nem árt speciális edző sem a műanyagra, különben le fog jönni az egész....
ALFA75td2011-04-08 11:55:36 // 119525
Lehet kapni müanyagfejújjító szert ez visszaadja a müanyag eredeti színét.
az ajtón a fekete fóliát én carbon fóliára cseréltem.
az ajtón a fekete fóliát én carbon fóliára cseréltem.
osee_selespeed2011-04-08 11:29:09 // 119524
Használj alapozót is, nekem is le volt fújva a hátsó kilincs, meg az ablaktörlőknél a borítás, aztán meg el kezdett hámlani. Persze nem volt alapozó használva.
Cgo2011-04-08 11:26:25 // 119523
ez lassan nalam is aktualis (B oszlop), en foliara gondoltam.
NeoEx482011-04-08 10:47:40 // 119522
Sziasztok,
Szeretném a kocsin lévő külső műanyag elemeket kicsit felújítani. Konkrétan az első-hátsó lökhárítón lévő szegélyekre, az ablaktörlők alatt lévő borításra, és a B oszlop + tükrökre gondolnék. Én laikusként arra gondoltam, hogy kis felülettisztítás-csiszolás után matt fekete festékkel lefújnám. Kérdésem, hogy szerintetek ez így jó megoldás? Nem tudom műanyagot lehet-e festeni, nem igazán csináltam még ilyet :)
Köszi
Szeretném a kocsin lévő külső műanyag elemeket kicsit felújítani. Konkrétan az első-hátsó lökhárítón lévő szegélyekre, az ablaktörlők alatt lévő borításra, és a B oszlop + tükrökre gondolnék. Én laikusként arra gondoltam, hogy kis felülettisztítás-csiszolás után matt fekete festékkel lefújnám. Kérdésem, hogy szerintetek ez így jó megoldás? Nem tudom műanyagot lehet-e festeni, nem igazán csináltam még ilyet :)
Köszi
Vinnie2011-04-08 00:52:37 // 119520
Szerintem egyszerűen kiderítheted mi a probléma. Vidd el olyan futóműveshez, ahol lengéscsillapítókat is tudnak vizsgálni. Ott kiderül, hogy rendben van-e, vagy elfáradtak?
Egyébként, szerintem elfáradtak.
Vizsgálat előtt vedd ki a gumibakokat!
Egyébként, szerintem elfáradtak.
Vizsgálat előtt vedd ki a gumibakokat!
Kristyon2011-04-07 23:03:53 // 119519
A rugókon nem látszik törés, és a lengés csillapítókat is úgy érzem, hogy rendben vannak, de azért még nyomozgatok :)
Frank156Rosso2011-04-07 22:25:57 // 119517
Én már a vételárat ráköltöttem még1x a kocsira, és még mindig lenne mit csinálni (bár lehet, hogy jobban szét kellett volna néznem a használt piacon előbb). Egyszer sem gondolkodtam, hogy ha ki kellett valamit cserélni (legalább is annyit nem, mint az előző autóimnál :D. Csak szép lassan, egyszer úgy is kész lesz :) Asszem az Alfa-kór jelei ezek :)
Qubi2011-04-07 22:16:05 // 119516
Nekem is a zene volt az első az autóban...De nem hittem, hogy arra kell használnom, hogy elnyomjam a kopogást a magyar utakon :P
Szabeee2011-04-07 22:13:23 // 119515
én az autó árának a felét már ráköltöttem, mióta megvan (2 hónap) igaz, ez csak hifi és nyári gumik duó, de akkor is :) és megéri
Qubi2011-04-07 22:05:37 // 119514
Nem olyan régóta elkapott a vírus...
Egyébként ember -autó kapcsolatban hiszek, és az én Alfi-m igazi csődör, ezért elvárom, hogy az új paták és széna után vágtasson, mint a szél...
Arról nem is beszélve, ami az alfások felől jön, leírhatatlan...A villogás, integetés hatalmas...
Egyébként ember -autó kapcsolatban hiszek, és az én Alfi-m igazi csődör, ezért elvárom, hogy az új paták és széna után vágtasson, mint a szél...
Arról nem is beszélve, ami az alfások felől jön, leírhatatlan...A villogás, integetés hatalmas...
GTPeti2011-04-07 21:56:47 // 119513
Erre nincs garancia. Viszont ha fertőzött vagy, akkor megbocsátod neki. Ez az Alfa-kór egyik jele. :)
Qubi2011-04-07 21:53:51 // 119512
Valaki nyugtasson meg, hogy most ráköltök az autóra 2kilót, adósságba verem magam, és megfogja hálálni...
Emellett köszönöm az összes embernek aki segített az alkatrész és szervizzel kapcsolatban:)
Emellett köszönöm az összes embernek aki segített az alkatrész és szervizzel kapcsolatban:)
GTPeti2011-04-07 20:56:07 // 119511
Melyik rugód volt eltörve?
Esztergomban (kopp-kopp-kopp) nagy méricskélést fogok folytatni, hogy megtudjam, képzelgek, vagy tényleg van vmi a hátsó rugóimmal.)
Esztergomban (kopp-kopp-kopp) nagy méricskélést fogok folytatni, hogy megtudjam, képzelgek, vagy tényleg van vmi a hátsó rugóimmal.)
Kócosw2011-04-07 20:47:17 // 119510
nekem ugyanigy beleert,es az egyik rugom elvolt torve valamint a lengescsillapitok viltak legatyäsodva...
GTPeti2011-04-07 20:44:49 // 119509
Szép ez a gépjármű.
DeezL2011-04-07 15:08:20 // 119508
akit érdekel van 156os alfára eladó klímahű
tőm.... egy 2.0 TS.-en volt rajta akit érdekel írjon üzenfőlamra vagy vmi
tőm.... egy 2.0 TS.-en volt rajta akit érdekel írjon üzenfőlamra vagy vmi
Kristyon2011-04-07 12:13:05 // 119507
Ha sportfutóművel lenne akkor oké is lenne, vagy némi kaszni alakításon, hogy ne érje el a kerék a sárvédőt. Nekem is tetszene :)))
Sityu2011-04-07 09:38:18 // 119506
Igenigenigen :)
dfg (Tanárúr)2011-04-07 09:28:04 // 119505
überfasza lenne :D
dfg (Tanárúr)2011-04-07 09:25:19 // 119504
de ezt tudja a fiat ecu scan is...
Kristyon2011-04-07 09:15:59 // 119503
Sityu2011-04-07 08:19:49 // 119501
Én a kiolvasással annyival kerültem közelebb Fiatecuscan-el, hogy P1177 és P1178 ami lehet LMM, lambda, lyukas kipuff, eltömődött injektor, kifogyó benzin, stb.. Éljen a diagnosztika :D
A lambdát egy hosszabb grafikonon ábrázolással ki lehet szűrni azért.. :)
A lambdát egy hosszabb grafikonon ábrázolással ki lehet szűrni azért.. :)
dfg (Tanárúr)2011-04-07 08:14:37 // 119500
Keress valakit, aki kiolvassa a hibát. tudni kell, mi a baj :D
OmenTD2011-04-07 07:56:15 // 119499
Hali. Érdekes problémával találtam szembe magam. Reggel amikor begyujtom semmi probléma, aztán, miután bemelegszik a motor elkezd ingadozni a fordulatszám 1000-2200 közt, ez foyamatos amikor például benyomom a kuplungot menet közben is, és 1-es illetve 2-esben meg anélkül hogy rá lépnék a gázra elkezd húzni majd lefékezz.
Az itteni szerelőkből az egyik azt mondta lambda szonda, a másik hogy légtömegmérő, hát de én még a macskámat sem bíznám rájuk. Hozzászólásaitokat előre is köszönöm.
Az itteni szerelőkből az egyik azt mondta lambda szonda, a másik hogy légtömegmérő, hát de én még a macskámat sem bíznám rájuk. Hozzászólásaitokat előre is köszönöm.
Kareszka19842011-04-07 07:53:26 // 119498
sziasztok!
pollenszűrője van valakinek kukában? Dimenyiók érdekelnek csak
szélesség x hosszúság x mélység
pollenszűrője van valakinek kukában? Dimenyiók érdekelnek csak
szélesség x hosszúság x mélység
Sityu2011-04-07 07:48:47 // 119497
Megnyugodtam, kööszii :). Adandó alkalommal szétkapódik. Sima FBS, vagy tömítés+FBS?
GTPeti2011-04-06 22:57:49 // 119496
Mondanivalókiforgató-szakkör indul. :)
Nem azt írtam, hogy sok MK1 lökös hámlik, hanem azt, hogy nem fényezőbarát és, hogy könnyű elrontani. Természetesen nem a torinói fényezőkre gondoltam, akik elrontják... :)
Nem azt írtam, hogy sok MK1 lökös hámlik, hanem azt, hogy nem fényezőbarát és, hogy könnyű elrontani. Természetesen nem a torinói fényezőkre gondoltam, akik elrontják... :)
GTPeti2011-04-06 22:56:39 // 119495
Nem, majd fehér foltokkal fogok vele járni-kelni. :))
Persze, hogy fényezem. Sajnos most nincs kéznél a kompresszorom és a pisztolyom, csak spray-m, de max leszedem a festéket és otthon újrafújom.
(Ha meg nagyon nem klappol akkor marad a fényező. De bennük erősen megingott már a bizalmam...)
Persze, hogy fényezem. Sajnos most nincs kéznél a kompresszorom és a pisztolyom, csak spray-m, de max leszedem a festéket és otthon újrafújom.
(Ha meg nagyon nem klappol akkor marad a fényező. De bennük erősen megingott már a bizalmam...)
GEORGE2011-04-06 22:51:31 // 119494
Volt már sérülve a lökös?
mert olyan sok 156 MK1 nem látok vedlő lökhárítót.....
mert olyan sok 156 MK1 nem látok vedlő lökhárítót.....
Ferke2011-04-06 22:47:08 // 119493
És fényezed is majd?:)
GTPeti2011-04-06 22:38:08 // 119492
'estét!
Cartársak, rá kellett jönnöm, hogy az MK1 lökhárítója bár esztétikus, nem túl fényező/fényezésbarát. Úgy is írhatnám, hogy értem, eleinte miért nem fényezték gyárilag azokat a "kopócsíkokat" két oldalt... Mert a szélén körbe van egy "árkocska", ami melegágya a repedésnek, ha túl sok a felvitt festék/nem jó minőségű az alapozó/nem megfelelően előkészített (sorjátlanított) a felület. A másik hely, ahol nálam elvált a lakk a műanyagtól az a scudetto mögötti rész. A hétvégén nekifogtam a "hámlásokat" kijavítani. Mostanában a csiszolás az esti programom. :)
Cartársak, rá kellett jönnöm, hogy az MK1 lökhárítója bár esztétikus, nem túl fényező/fényezésbarát. Úgy is írhatnám, hogy értem, eleinte miért nem fényezték gyárilag azokat a "kopócsíkokat" két oldalt... Mert a szélén körbe van egy "árkocska", ami melegágya a repedésnek, ha túl sok a felvitt festék/nem jó minőségű az alapozó/nem megfelelően előkészített (sorjátlanított) a felület. A másik hely, ahol nálam elvált a lakk a műanyagtól az a scudetto mögötti rész. A hétvégén nekifogtam a "hámlásokat" kijavítani. Mostanában a csiszolás az esti programom. :)
Qubi2011-04-06 22:25:13 // 119491
Szia az 1-es cső lesz az...az a legvastagabb...És ezen van a takaró is alulról.