De, igaza van.
Egyre jobban látszik...
Sajnos, mert marha drága egy-két alkatrész az utángyártotthoz képest.
Nyirkos2009-02-04 06:09:32 // 88293
Vili2009-02-04 06:09:18 // 88292
Az se mindegy hol veszed:-)
Mike.2009-02-04 06:06:32 // 88291
Hohóó, csak óvatosan! A mindenből gyárit az Poló privilégiuma! :-)))
Nyirkos2009-02-04 06:02:16 // 88290
Nem tudom...
Mióta gyári került az utángyártottak helyére, amik bírtak kb. 3000-5000 km-ert, azóta, 18000 km óta semmi gondom nincsen az első-felső lengőkarokkal.
Lehet, ha normálisan van összerakva, és nem 2000 Ft,- al olcsóbb utángyártott van benne, az hosszú távon kifizetődőbb.
Az ilyen apróságok miatt azóta Erhardtól minig, ha lehet gyárit kérek mindenből...
Mióta gyári került az utángyártottak helyére, amik bírtak kb. 3000-5000 km-ert, azóta, 18000 km óta semmi gondom nincsen az első-felső lengőkarokkal.
Lehet, ha normálisan van összerakva, és nem 2000 Ft,- al olcsóbb utángyártott van benne, az hosszú távon kifizetődőbb.
Az ilyen apróságok miatt azóta Erhardtól minig, ha lehet gyárit kérek mindenből...
Piritu - 1.000.0002009-02-03 21:48:24 // 88289
Mike.2009-02-03 21:41:36 // 88288
Meg sem merem mondani, hogy csak kicsivel több mint a gagyik. :-))
csocsi2009-02-03 21:11:52 // 88287
Biztos nem vagy elég meggyőző :))))
Vili2009-02-03 21:08:38 // 88286
Meg se merem kérdezni mibe fájt?
Erhard 242 (Pure Energy)2009-02-03 20:59:31 // 88285
én mindenkinek mondom hogy szart sem ér...de nem hisznek :(((
Mike.2009-02-03 20:58:03 // 88284
Okés igaz, én választottam! :-)
Nem szabad a gagyit forgalmazni, így egy idő után csak nem kell majd senkinek. Bár tudom, egy fecske nem csinál nyarat.
Nem szabad a gagyit forgalmazni, így egy idő után csak nem kell majd senkinek. Bár tudom, egy fecske nem csinál nyarat.
Mike.2009-02-03 20:55:27 // 88283
Ááá, csak eredetivel! :-))
Erhard 242 (Pure Energy)2009-02-03 20:52:33 // 88282
amit kértél pont azt adtam :DDD a vevő kérése parancs :)
GTPeti2009-02-03 20:52:24 // 88281
Jól összefoglaltad a dolgot. :)))
Vili2009-02-03 20:52:09 // 88280
Csak nem valami kínaival?
Mike.2009-02-03 20:51:17 // 88279
Amúgy meg oda te adtál gagyi alkatrészt. :-P :-))
Erhard 242 (Pure Energy)2009-02-03 20:50:20 // 88278
bakker Te mindenbe a kákát keresed :DD
Mike.2009-02-03 20:50:19 // 88277
Azt nem tudom mert ott nem volt hang. :-)))
Na meg az a gond már meg lett oldva. :-)
Na meg az a gond már meg lett oldva. :-)
Poló2009-02-03 20:48:02 // 88276
Szerintem a 156-osok közül nem az enyém, ami gatya :-b
:))
:))
Erhard 242 (Pure Energy)2009-02-03 20:47:41 // 88275
lécci :) inkább a lefulladást a belsősávban :DDDDDDDDD
Mike.2009-02-03 20:45:58 // 88274
Nekem balra kanyarodáskor zúg valami leengedett ablaknál. Felhívjalak és elzúgjam azt a hangot? :-))))
Erhard 242 (Pure Energy)2009-02-03 20:24:08 // 88273
Te vagy a Páciens az autó a "gatya" amit le kell tolni :DDD vagy be???
Erhard 242 (Pure Energy)2009-02-03 20:22:15 // 88272
nem ide való de nagyon tetszik :DDD
az autóboltosok védelmében...
Alkatrészekkel foglalkozom, nagyjából 3 éve. Ha úgy tetszik, "autósboltos" vagyok. Ráadásul az a fajta, aki szereti, amit csinál, sőt, szereti a vevőit is. Hogy ez vajon ritka, vagy gyakori állatfajta, nem tudom, ritkán vásárolok ugye másnál.
Azonban van néhány dolog, amit nekem is nehéz megszoknom még ennyi év után is. Ezért kérlek titeket, azok nevében is, akikhez ti jártok: könnyítsük meg egymás dolgát!
- Ha nem tudod, milyen autód van, nem tudok hozzá alkatrészt adni. Legalább egy forgalmival felszerelkezve érkezz, és még akkor is lehet, hogy lesznek zavarba ejtő kérdéseim.
- Ha nem tudod, mit szeretnél, akkor bajban leszünk. Sok autót láttam már, de egy félbetört vékony fekete műanyag biz-baszt még a leggyakoribb típusokon is nehéz beazonosítani, ha a tenyeredben fekszik, és nem tudod, honnan esett le.
- Nem vagyok távdiagnoszta! Hiába meséled el, milyen hangja van, ha hidegen, letekert ablakkal enyhe fékkel kanyarodsz - ebből nem fogom tudni kitalálni, mit kell vásárolnod, még akkor sem, ha félelmetesen életszerű hangutánzó szavakat ismersz. Ha volt is valaha ilyen tudással rendelkező ember, azt a szervizek titkos tanácsa már régesrég lekaszabolta egy életlen kalapácsnyéllel. Én egy egyszerű kereskedő vagyok, a hiba megállapítása az autószerelők feladata.
- Ne oszd meg velem az örömöd! Nagyon klassz dolog, hogy a szomszédod, a taxis rájött, hogy Volkswagen-motor van az Seatodban, vagy hosszas netes turkálás után rájössz, hogy a Peugeot 807-be a Citroen Jumpy kuplungbovdene is jó - de hidd el, mi, akik évek óta alkatrészekkel, autókkal foglalkozunk, ezzel tisztában vagyunk. Ráadásul ezzel így vannak a gyártók is, tehát ha a Seat alkatrész cikkszámán nem létezik valami, akkor a Volkswagenen sem fog, hiszen a cikkszám is azonos.
- Esküszöm, nem vagyunk egy világméretű összeesküvés részei a szerelőkkel és a gyártókkal együtt. Nekem sem jó, hogy az autódat tízféle, azonosíthatatlan generátorral szerelték, sem pedig, hogy azonos autón azonos évjáratban hatféle csapátmérővel létezik alsó gömbfej.
Kedves vásárlóm, vagy bárki más vásárlója! Néhány kivételtől eltekintve mi abból élünk, hogy megoldást nyújtunk számodra, számotokra. Nekünk se jó, ha neked se jó, és nem fogsz minket szeretni, mert nem hozod hozzánk a pénzed, és nekem nem lesz fizetésem.
Hidd el, szeretünk hosszú távon gondolkodni, és azt szeretnénk, ha Kovács úr 50 év múlva megveszi másik autóját, ahhoz is nálunk vegye majd az ablaktörlőjét. Ehhez viszont Kovács úrnak is partnernek kell lennie.
az autóboltosok védelmében...
Alkatrészekkel foglalkozom, nagyjából 3 éve. Ha úgy tetszik, "autósboltos" vagyok. Ráadásul az a fajta, aki szereti, amit csinál, sőt, szereti a vevőit is. Hogy ez vajon ritka, vagy gyakori állatfajta, nem tudom, ritkán vásárolok ugye másnál.
Azonban van néhány dolog, amit nekem is nehéz megszoknom még ennyi év után is. Ezért kérlek titeket, azok nevében is, akikhez ti jártok: könnyítsük meg egymás dolgát!
- Ha nem tudod, milyen autód van, nem tudok hozzá alkatrészt adni. Legalább egy forgalmival felszerelkezve érkezz, és még akkor is lehet, hogy lesznek zavarba ejtő kérdéseim.
- Ha nem tudod, mit szeretnél, akkor bajban leszünk. Sok autót láttam már, de egy félbetört vékony fekete műanyag biz-baszt még a leggyakoribb típusokon is nehéz beazonosítani, ha a tenyeredben fekszik, és nem tudod, honnan esett le.
- Nem vagyok távdiagnoszta! Hiába meséled el, milyen hangja van, ha hidegen, letekert ablakkal enyhe fékkel kanyarodsz - ebből nem fogom tudni kitalálni, mit kell vásárolnod, még akkor sem, ha félelmetesen életszerű hangutánzó szavakat ismersz. Ha volt is valaha ilyen tudással rendelkező ember, azt a szervizek titkos tanácsa már régesrég lekaszabolta egy életlen kalapácsnyéllel. Én egy egyszerű kereskedő vagyok, a hiba megállapítása az autószerelők feladata.
- Ne oszd meg velem az örömöd! Nagyon klassz dolog, hogy a szomszédod, a taxis rájött, hogy Volkswagen-motor van az Seatodban, vagy hosszas netes turkálás után rájössz, hogy a Peugeot 807-be a Citroen Jumpy kuplungbovdene is jó - de hidd el, mi, akik évek óta alkatrészekkel, autókkal foglalkozunk, ezzel tisztában vagyunk. Ráadásul ezzel így vannak a gyártók is, tehát ha a Seat alkatrész cikkszámán nem létezik valami, akkor a Volkswagenen sem fog, hiszen a cikkszám is azonos.
- Esküszöm, nem vagyunk egy világméretű összeesküvés részei a szerelőkkel és a gyártókkal együtt. Nekem sem jó, hogy az autódat tízféle, azonosíthatatlan generátorral szerelték, sem pedig, hogy azonos autón azonos évjáratban hatféle csapátmérővel létezik alsó gömbfej.
Kedves vásárlóm, vagy bárki más vásárlója! Néhány kivételtől eltekintve mi abból élünk, hogy megoldást nyújtunk számodra, számotokra. Nekünk se jó, ha neked se jó, és nem fogsz minket szeretni, mert nem hozod hozzánk a pénzed, és nekem nem lesz fizetésem.
Hidd el, szeretünk hosszú távon gondolkodni, és azt szeretnénk, ha Kovács úr 50 év múlva megveszi másik autóját, ahhoz is nálunk vegye majd az ablaktörlőjét. Ehhez viszont Kovács úrnak is partnernek kell lennie.
Poló2009-02-03 20:15:02 // 88271
A páciens az autó volt. Miért is okos? :))))
Erhard 242 (Pure Energy)2009-02-03 20:12:04 // 88270
Okos páciens :D
Mike.2009-02-03 20:06:12 // 88269
Tényleg, szilenteket cserélt Piri is, de már nem emlékszem hol, melyiket cserélte.
Poló2009-02-03 20:03:52 // 88268
Nekem a gömbfejek jók voltak, csak a szilentek voltak oda. De kicseréltettem kompletten mindkettőt, nem játszok szilentezéssel. Ha jól tudom annak 3000 Ft darabja meg a szerelés. Így meg tettem még hozzá és lett két új lengőkarom.
Mike.2009-02-03 20:01:42 // 88267
Ősszel még nem volt baj, csak ahogy hűlt az idő.
Én még nem cseréltettem. Pontosabban lettek cserélve valamik, de csak göbfejek talán
Én még nem cseréltettem. Pontosabban lettek cserélve valamik, de csak göbfejek talán
Poló2009-02-03 19:53:58 // 88266
Ha már két jó szerelő ezt mondja, akkor lehet igazuk is van :)
Szerintem is el fog halkulni melegebb időben. Talán most is elhalkul, ha már meleg a motor.
Neked mennyi km van a felső lengőkarjaidban? Vagy még nem is cserélted őket?
Szerintem is el fog halkulni melegebb időben. Talán most is elhalkul, ha már meleg a motor.
Neked mennyi km van a felső lengőkarjaidban? Vagy még nem is cserélted őket?
Mike.2009-02-03 19:52:14 // 88265
Piri nekem is ezt mondta. Na meg, hogy mivel hidegben csinálja, mondta várjak amíg melegebb lesz. Csak hát idegesítő amikor nyikorog.
Piritu - 1.000.0002009-02-03 19:51:02 // 88264
A kompótokat nem is piszkálom :-))
GTPeti2009-02-03 19:49:08 // 88263
Vigyázz, az oroszok is a spejzban vannak. :)
Poló2009-02-03 19:49:08 // 88262
Nekem is nyüszög, 9000 km van bennük, de csak fekvőrendőrnél vettem észre. Csörinek említettem, legyintett rá, azt mondja ezek ilyenek, nem lehet velük mit tenni.
Piritu - 1.000.0002009-02-03 19:47:39 // 88261
Mike.2009-02-03 19:46:48 // 88260
Na, már nem sokat kellett volna várni. :-))
Amúgy még azt vettem észre, hogy ha balra tekerem a kormányt akkor enyhe zúgó hangot hallani. Ellentétes irányba tekeréskor nincs hang.
Amúgy még azt vettem észre, hogy ha balra tekerem a kormányt akkor enyhe zúgó hangot hallani. Ellentétes irányba tekeréskor nincs hang.
bilon2009-02-03 19:46:09 // 88259
nekem kopog mint állat...
ezért pénteken bal felső, és stabrúd csere...meg féltengely gumiharangok...
majd péntek este referálok a változásról...:))))
ezért pénteken bal felső, és stabrúd csere...meg féltengely gumiharangok...
majd péntek este referálok a változásról...:))))
Trombozis2009-02-03 19:45:52 // 88258
Most az új, amin már a szilikon nem segített az az ajtó kattogás. :-S Broáf
Mike.2009-02-03 19:44:30 // 88257
A nyüszögésen kívül nálam sincs más baj. Semmi negatív változást nem észleltem.
Piritu - 1.000.0002009-02-03 19:44:15 // 88256
Én is a melegebb időre vártam :-))
Piritu - 1.000.0002009-02-03 19:43:10 // 88255
A nyüszörgés nem izgatott, hangosabbra kell állítani a rádiót. A srácok szóltak, hogy pöttyet lötyög, nem szívesen engednék ki így a Vasat így lett cserés.
GTPeti2009-02-03 19:43:02 // 88254
Én a belső kormányösszekötők+felső lengőkarok cseréjét nagyon megéreztem. "Nehezebb" lett a kormányt tekerni. Csak éppen, hogy de érzem.
Trombozis2009-02-03 19:42:35 // 88253
Én cibáltam a kormányt, mert ha jól emlékszel balra álló kormánynál nem nyikorgott. :-) Mondjuk már az új szerelő a mostanira is mondta, hogy folyamatosan fogott..... a régi szerelő....na mindegy
Mike.2009-02-03 19:41:52 // 88252
Na erre a felső lengőkar cserére vágyom én is mert nagy a nyikorgás, de azt mondták várjak még amíg kicsit melegebb lesz és lehet, hogy megszűnik a hang.
Trombozis2009-02-03 19:41:27 // 88251
Nekem most azt lehet hallani, amikor reggel megyek dolgozni és egy ideig olyan az első fék, mintha már a tárcsát marná. Tiszta gagyi, mert lehet, hogy valaki már azt hiszi. :-) Pedig még használható.
Poló2009-02-03 19:40:55 // 88250
Én semmi változást nem vettem észre a felső lengőkarok cseréjénél a nyüszögés és kopogás elmúlásán kívül. Nem feküdt stabilabban az autó, de ezt Csöri is mondta, hogy semmi változás nem lesz, csak csendben lesz a futómű. Műszakin szóltak érte, hogy kopog, de átengedték, mert ott is azt mondták, hogy a kopogáson kívül más nincsen, nem balesetveszélyes.
Piritu - 1.000.0002009-02-03 19:39:29 // 88249
Eddig 384 km a rekordom fékezés nélkül, vagy 10 éve mentem. Manapság nehéz 100 kmfölé menni.
Viszont, ha használom kopik rendesen. :-))
Viszont, ha használom kopik rendesen. :-))
Mike.2009-02-03 19:39:16 // 88248
Na valami hasonló az első futómű felől jövő hang egy kis kátyúnál.
GTPeti2009-02-03 19:39:02 // 88247
Gondolhatod. Már a kéziféket is huzogattam lassú haladás közben, mert akkor kicsit jobb lett. (A betétekért meg úgysem volt kár.) (Persze csak érzéssel.)
GTPeti2009-02-03 19:37:54 // 88246
Jó de te csak keresztül-kasul utazol Európában 200-zal fékezés nélkül (autobahn, natürlich). Úgy persze, hogy nem kopik. :)
Piritu - 1.000.0002009-02-03 19:37:52 // 88245
Első felső lengőkarok beugrottak, csend honol és tutira stabilabban fexik az úton a kocsi.
A hátsó motortartó is cserélve lett, a váltó remegése csökkent 6-ban, de nem szűnt meg, tehát nem ez az igazi ok, még szerencse, hogy ingyen volt.
Ja, meg kaptunk egy új szélvédőt is.
A hátsó motortartó is cserélve lett, a váltó remegése csökkent 6-ban, de nem szűnt meg, tehát nem ez az igazi ok, még szerencse, hogy ingyen volt.
Ja, meg kaptunk egy új szélvédőt is.
Trombozis2009-02-03 19:36:52 // 88244
Elég rossz érzés, amikor azért néznek, mert visít a kerék. :-) Ááááá nem akarok megint olyat. :-D