GTPeti2012-06-18 20:29:42 // 128938
Jól beleástad magad a témába ez a sok leírt infó blogbejegyzésért kiált...
GTPeti2012-06-18 20:24:26 // 128937
Ott a pont. A féklámpakapcsolót is kétkörösre kell cserélni.
Alfa GT-Csaba2012-06-18 20:22:34 // 128936
Én mindig ott csináltattam és szerintem semmi baj vele,nem repedt tovább és az a lényege!!!amúgy úgy sehol sem tudják megcsinálni hogy láthatatlan legyen a javitás!!
Roll19832012-06-18 20:09:50 // 128935
Van valakinek tapasztalata a tesco parkolós kavicsfelverődés javítással kapcsolatban? Mennyire tudják eltüntetni? Sikerült ma elkapnom egy kavicsot, ami nagy kárt ugyan nem okozott, de pont rossz helyen van és bántja a szemem.
Trombozis2012-06-18 19:18:14 // 128934
Blogot majd rajzolj róla!
mreni2012-06-18 18:13:13 // 128933
én is így gondolom :D :D
Hardy2012-06-18 18:12:00 // 128932
Akkor ezeket nem véletlenül rakták bele :-))))))
mreni2012-06-18 18:08:59 // 128931
mindkettő van tudtommal
Hardy2012-06-18 18:06:04 // 128930
Még egy kis segítség még egyszer:
Azt írják a benzines CF1 CF2 modellekbe az ECU nem tudja. A JTD viszont igen.
1.6 TS ; 1.8 TS ; 2.0 TS ; 2.5 V6 ; 3.2 V6 (only Bosch ME 7.3.1 ECU)
1---->10
2---->n.c.
3---->+vcc
4---->58
5---->43
6---->42
1.9 JTD 16v ; 2.4 JTD 20v
1---->77
2---->n.c.
3---->+vcc
4---->78
5---->56
6---->38
1.9 JTD 8v ; 2.4 JTD 10v
1---->53
2---->n.c.
3---->+vcc
4---->56
5---->57
6---->55
2.0 JTS
1---->41
2---->n.c
3---->+vcc
4---->43
5---->44
6---->21
Azt írják a benzines CF1 CF2 modellekbe az ECU nem tudja. A JTD viszont igen.
1.6 TS ; 1.8 TS ; 2.0 TS ; 2.5 V6 ; 3.2 V6 (only Bosch ME 7.3.1 ECU)
1---->10
2---->n.c.
3---->+vcc
4---->58
5---->43
6---->42
1.9 JTD 16v ; 2.4 JTD 20v
1---->77
2---->n.c.
3---->+vcc
4---->78
5---->56
6---->38
1.9 JTD 8v ; 2.4 JTD 10v
1---->53
2---->n.c.
3---->+vcc
4---->56
5---->57
6---->55
2.0 JTS
1---->41
2---->n.c
3---->+vcc
4---->43
5---->44
6---->21
Hardy2012-06-18 18:03:57 // 128929
Ha van akkor kábel kell az ECU-tól, meg kuplung és fék kapcsoló, de lehet az is benne van.
mreni2012-06-18 17:54:34 // 128928
szerintem meg vedd meg, és ha mégsem lenne jó(amire kb zero esély van) akkor úgyis átveszi tőled valaki,most nagyon beindult a tempomat téma...
mreni2012-06-18 17:52:36 // 128926
5szálat kell behúzni,nem nagy cucc,most már csak az a lényeg,hogy az ECu tudja kezelni
Hardy2012-06-18 17:48:38 // 128925
Középső kijelződ milyen? Van benne tempomat icon?
Hardy2012-06-18 17:47:32 // 128924
Támogatja!
Olvasd el itt mindent megtudsz. Alfisti forum
Olvasd el itt mindent megtudsz. Alfisti forum
Petya772012-06-18 17:44:28 // 128923
HAli mindenkinek.156asom van es most a nyeroon vettem eszre hogy melegebb a motor mint kellene hogy legyen.A diagnosztika szerint a hutes csak 103 C-on kezd huteni. Valaki valami tanacs.A minap is 110 C volt.
linzenbold2012-06-18 17:09:39 // 128922
Legelső körbe nem lehet megtudni hogy támogatja e az ecu? Mert most szétbontom az egész autót hogy bekábelezzem, megveszem a kart és nem fog működni tuti felgyújtom!
JCsabi2012-06-18 16:10:36 // 128921
Sziasztok!
A műszerfalon a két óra közti -ahol azt mutatja hogy nyitva van az ajtó- részt hogy kell megbontani(izzócsere ügyben)?
A műszerfalon a két óra közti -ahol azt mutatja hogy nyitva van az ajtó- részt hogy kell megbontani(izzócsere ügyben)?
Gabesz2012-06-18 14:36:37 // 128920
Én mikor megvettem a 156-ot, olajat cseréltem, és selénia ment bele, 1l fogyott belőle 1000km-ként... egyből nem volt pénzem gyűrűztetni, így castrolt tettünk bele, megnéztem azzal mi lesz, kicsivel kevesebb fogyott belőle, végülis gyűrűzés után vagyunk már, castrol van most is benne, és eddig kb 5000km után még semmit sem kellett után tölteni. De szerintem kipróbálom majd ezt a STATOIL-t, nem lehet olyan rossz. Ha más nem lecserélem pár1000 km múlva.
Tentacle2012-06-18 14:01:53 // 128919
Hja, de, egyszerűbb lenne :) Ez viszont gyorsabb, és tényleg ha biztos leszek benne, hogy működik, akkor jöhet a kar :) Megvan már a rajz, amit feltöltöttél abban nem láttam miből áll a kar, de most már latom, hogy az a valami benne csak egy led egy ellenállással ami jelzi ha be van kapcsolva :)
GTPeti2012-06-18 13:50:53 // 128918
Amúgypedig: Nem lenne neked egyszerűbb venni egy (bontott v. új) kart?????
Ha már van csati... (Ez azt is jelenti, hogy az ECU-d 99,99% h támogatja a funkciót.)
Ha már van csati... (Ez azt is jelenti, hogy az ECU-d 99,99% h támogatja a funkciót.)
GTPeti2012-06-18 13:49:11 // 128917
GTPeti2012-06-18 13:46:08 // 128916
"kart rádug és már működik is???"
Majdnem.
Helyesen: kart rádug, elmond egy fohászt, hogy támogassa a funkciót az ECU és reménykedik, hogy működik. :)
Majdnem.
Helyesen: kart rádug, elmond egy fohászt, hogy támogassa a funkciót az ECU és reménykedik, hogy működik. :)
Tentacle2012-06-18 13:21:05 // 128915
Egy próbát megér, hogy megtisztítod. Ha csak kattan egyet és minden kialszik/resetelődik az általában kontakthiba (lehet testkábel is, vagy az önindítónál laza). lehet még gyenge az akku is, de nem valószínű, hogy hirtelen feltöltődik. Esetleg szorul az önindító, és túl nagy áramot vesz fel, aztán pár próbálkozásra megindul.
Gyalu2012-06-18 13:19:20 // 128914
Hengerfejfedél és szívósor... Nem az alfáét!
linzenbold2012-06-18 12:56:58 // 128913
Akkor jó móka lesz :)))))
Duda2012-06-18 11:44:43 // 128911
Elvileg a saruk nincsenek eloxidálódva, amennyire én látom rajta és meg vannak húzva normálisan. Az immo karikáról én is olvastam már itt, de akkor másnak a kis kulcsocska világított a műszerfalon. A gyújtáskapcsoló hibája miatt nem lehetnek ilyen jelek?
Tentacle2012-06-18 11:26:07 // 128910
Igazad volt, a daemon tools mindent visz, azt is amit a virtualbox nem eszik meg :) Kösz !
Tentacle2012-06-18 11:07:06 // 128909
Az akkusarudat pucold meg első körben, nagy valószínűséggel az okozza a hiba egyik részét (kattanás aztán nullázódás), a másik probléma (immo) lehetséges oka az az immo-jeladó (gyújtáskapcsló körül van egy tekercs) csatlakozója, ott is szoktak lenni kontakt hibák, de simán lehet, hogy az akkusaru okozza ezt is.
Duda2012-06-18 10:39:44 // 128908
Sziasztok! Van egy kis problémám amit megosztanék veletek. A hétvégén kétszer is megviccelt az autóm. Indítanám, ráadom a gyújtást, izzítás után fordítom tovább a kulcsot és nagy kattanás, majd semmi. Rápróbálok még kétszer és semmi. Mozgatom a kulcsot és utána visszajött a gyújtás, de teker az önindító és nem indul. Comp rákötés. Hibakód azt hiszem valamilyen 600 végződésű. Ahogy utána néztem valamilyen immo hibát jelent. Akku saru lakap, 10 perc múlva vissza és pöcc-röff. A hibát hiába töröltem ki akkor is visszahozta. Attól függetlenül indult rendesen többször egymás után. Ma reggel beülök, a helyzet ugyanúgy kezdődött. Kiveszem a kulcsot és megfordítom és most akku saru levétel nélkül is jó lett.
Azt még kihagytam, hogy miután mindkét esetben nagy kattanás és nem volt gyújtás sem, akkor amikor újra lett a napi kilométer számláló nullázódott és a rádión is elmentek a beállítások, mintha levettem volna az akku sarut.
Amikor első esetnél csak tekert és nem indult a kocsi, akkor néztem direkt és a kulcsocska nem világított a műszerfalon ami az immo hibát jelzi.
Valamilyen tanács valakitől? A pótkulcsot csak holnap tudom kipróbálni, mert akkor leszek otthon.
Azt még kihagytam, hogy miután mindkét esetben nagy kattanás és nem volt gyújtás sem, akkor amikor újra lett a napi kilométer számláló nullázódott és a rádión is elmentek a beállítások, mintha levettem volna az akku sarut.
Amikor első esetnél csak tekert és nem indult a kocsi, akkor néztem direkt és a kulcsocska nem világított a műszerfalon ami az immo hibát jelzi.
Valamilyen tanács valakitől? A pótkulcsot csak holnap tudom kipróbálni, mert akkor leszek otthon.
zee2012-06-18 10:25:01 // 128907
Rakj fel egy Daemon Tools-ot,az mindent visz...
Ha kell küldök torrentet mail-ben.
Ha kell küldök torrentet mail-ben.
Tentacle2012-06-18 09:44:55 // 128906
mreni2012-06-18 06:56:40 // 128905
megnézem ma én is közelről a dolgokat,lehet be is kábelezem,mondjuk meg sem néztem,hogy a fehér csati be van-e húzva,de 99% hogy nincs
Dévid2012-06-18 06:56:21 // 128904
Szerintem meg porfestve van, de nem vitázom. :D
mreni2012-06-18 06:55:06 // 128903
szinterezve van szerintem :))
linzenbold2012-06-18 01:07:46 // 128902
ezt találtam egyenlőre: to pin 53 of connector A, with the ON/OFF signal
to pin 55 of connector A, with RES signal
to pin 57 of connector A, with the SET + signal
to pin 56 of connector A, with the SET - signal
to pin 55 of connector A, with RES signal
to pin 57 of connector A, with the SET + signal
to pin 56 of connector A, with the SET - signal
linzenbold2012-06-18 00:48:28 // 128901
És ha ezen túl vagyok, és feltételezzük hogy nincs bekábelezve, akkor annyi az egész hogy ezt a bizonyos kábelt az ecu-tól elviszem a kormányoszlophoz?? kart rádug és már működik is???
GTPeti2012-06-18 00:42:03 // 128900
A karban, mint tegnapelőtt írtuk pár darab nyomógomb és egy kapcsoló van. Ez az ECU-ra csatlakozik a gyári kábelen keresztül. Ha ez nincs bent, akkor be utólag húzni. Az ECU csatlakozójába azonban nem teszik be csak a szükséges érintkezőket. Ha nincs kábel az autóban, hiányoznak az érintkezők is. És fordítva: Ha a látod az ECU csatlakozójában, hogy adott érintkezők egyszerűen nincsenek benne, akkor ebből látszik, hogy nincs gyári kábelezés. De anélkül, hogy az ember egy picit bújná az eLearn-t, sajnos nehezen működik a dolog.
(Anyukám sem tudja, hogy hova lenne kötve a tempomat kar, viszont ő nem is akar ilyet az autóba. :)
(Anyukám sem tudja, hogy hova lenne kötve a tempomat kar, viszont ő nem is akar ilyet az autóba. :)
linzenbold2012-06-18 00:33:36 // 128899
húúúúúúúú azt hittem ennél azért egyszerűbb a történet. ehhez idő kell míg felfogom mit írtál :)))))))))
GTPeti2012-06-18 00:21:49 // 128898
A kapcsolási rajz mellett ez a kép is segíteni fog.
GTPeti2012-06-18 00:18:25 // 128897
eLearn? Kapcsrajz? Location of components? B)
Akkusaru leszed, ECU lokalizál (hol? goto eLearn), ECU csatlakozó leszed (melyik? goto eLearn), belenéz a megfelelő pin-ekbe (melyikekbe? goto eLearn) és látod, hogy van-e bennük kontaktus, vagy nincs.
Akkusaru leszed, ECU lokalizál (hol? goto eLearn), ECU csatlakozó leszed (melyik? goto eLearn), belenéz a megfelelő pin-ekbe (melyikekbe? goto eLearn) és látod, hogy van-e bennük kontaktus, vagy nincs.
Szabeee2012-06-17 23:46:17 // 128896
mit szeretnél lefújni????
Gyalu2012-06-17 23:31:39 // 128895
Gyalu2012-06-17 23:30:26 // 128894
Üdv
Árulja el nekem valaki, hogyan lehet valamit így lefesteni ?:)
Árulja el nekem valaki, hogyan lehet valamit így lefesteni ?:)
linzenbold2012-06-17 23:24:30 // 128893
én ellenőrizném szívesen, csak nem tudom mit kell és hol??? nincs erről valami kép esetleg???
GTPeti2012-06-17 23:13:38 // 128892
Elhiszem. Én ugyanezt csak a váltóval játszottam el. Lindau-nál felmentem a pályára, 5öst kapcsoltam és 400-450km-rel odébb, Ausztiában, visszakapcsoltam és lementem tankolni. B)
Alfa GT-Csaba2012-06-17 23:03:05 // 128891
az biztos hogy nagyon jó dolog ,ha hosszú távon mész ,mert én is mentem úgy 180km-t hogy tempomattal,legalább a pedált sem kell nyomni,beálitottam 130 ra és ott léptem a fékre ahol lementem a pályáról!Városban használhatatlan!
GTPeti2012-06-17 22:59:14 // 128890
Látod, én meg a távolság 80%-át eddig is pályán tettem az autóba, mégsem törtem össze magam, hogy beüzemeljem. B)
Alfa GT-Csaba2012-06-17 22:58:12 // 128889
Milyen nagy felhajtás van a tempomatért :-) az enyémben is van ,minden nap megyek a kocsival ,de 1 hónapban van amikor 1-szer sem tudom használni!!Nem megyek autópályán,csak ritkán!