Fórum >> Típusok >> 156

SanyiJTD2013-05-19 19:58:58 // 138473
Lehet holnap átdobjuk az akksit a 166ból! De 1éves mult az akksi, és Varta... Még mindig jobb lenne,mint önindító..
SanyiJTD2013-05-19 19:58:15 // 138472
Nem ,mert tökre ment a multi méterem. Néztem ablakokat gyorsan húzza, világítás erős, zene bömböl -nem tilt az erősítő- szóval van benne kraft :(
Alfa GT-Csaba2013-05-19 19:58:06 // 138471
Szerintem aksid kuka nem vesz fel töltést!
szasza(SW)2013-05-19 19:57:07 // 138470
Aksit megmérted tuti töltve van?Az indító a motor hátulján jobb oldal felé ,majdnem közép magasságban.
SanyiJTD2013-05-19 19:48:29 // 138469
Srácok segítsetek!
Tegnap leraktam az autót a garázsba, ma akarok vele menni, nem teker.
Akksi fel töltőre, 3óra múlva menni akarok vele, teker felet...
Akksi tovább tölt, utána is teker kb. felet :(

Önindító? Ha igen hol van? És ,hogy-hogy tünetmentes? Vagy valami más ötlet?
szasza(SW)2013-05-19 19:36:47 // 138468
ilyen van,csak nem tudom ez most működik-e multival.Ezt lehet ELM 327-re kell állítani?VAGCom/KKL nél nem mükszik:(
GTPeti2013-05-19 19:28:24 // 138467
Nem tudom, mi értelme lenne, egy ilyen full ismeretlen (ok... számomra) programmal kísérletezni, mikor van bejáratott megoldás: Kapcsolós(ított) VAGCom/KKL kábel + MES.
szasza(SW)2013-05-19 19:26:11 // 138466
Ok köszi!A kábeles dologhoz esetleg info?
GTPeti2013-05-19 19:20:26 // 138465
SZVSZ tökéletesen elég az egyik oldalon. Nekem a szívósor felőli oldalon van a spec. tömítés. (De ha rendesen zár, akkor lehúzni is elég elvileg.)
Poló2013-05-19 18:47:11 // 138464
Főtengely holtponti jeladó. Egy hibakód olvasással kideríthető.
Várj pár órát és próbáld meg újra. Ha indul, valószínű, hogy az lesz.
Tizenpárezer ft-os alkatrész.
Dévid2013-05-19 18:37:48 // 138463
Mozgasd meg a reléket a kocsi orrában az akkumulátor előtt, hátha csak kontakthiba...
Xintetic2013-05-19 18:16:23 // 138462
Sajnos nem csak a befecskendező lámpa. :/
Dévid2013-05-19 17:30:14 // 138461
Immo lámpa (kulcs szimbólum) nem világít véletlenül?
szasza(SW)2013-05-19 17:27:50 // 138460
Sziasztok !
Használ valaki ilyen kábelt és szoftvert?Tulajdon képen ez csak az adatokat mutatja vagy lehet hibakódot olvasni törölni is vele.Esetleg a kábelt össze lehet párosítani Fiat vagy multiecuscanal?Ennyire jutottam vele de ez nekem nem mond semmit:)
Xintetic2013-05-19 17:17:45 // 138459
Köszi a választ szerencsére az üzemanyag jön rendesen viszont nem indul az autó és a befecskendező lámpa világít, tegnap még semmi baja nem volt az autónak erre ma már nem indul. Esetleg valami ötlet?
Dévid2013-05-19 17:01:37 // 138458
A TS-en gyárilag csak az üzemanyag szivattyún van szűrő, amit nem kell cserélni elvileg.. :)
Xintetic2013-05-19 15:13:47 // 138457
Sziasztok! Nem rég volt alkalmam megszerezni egy 156-ost viszont van egy kis gondom amiben a segítségeteket szeretném kérni. Az üzemanyag csövet a befecskendező felől hogy lehet leszedni, illetve hogy az üzemanyag szűrő pontosan hol helyezkedik el.
Előre is köszönöm a választ :)
Dévid2013-05-19 12:20:51 // 138456
Levertem róla nagykalapáccsal, most már csak fel kell tennem a másikra. :D
Kicsu2013-05-19 07:11:25 // 138455
Ja ezt elnéztem. Az enyémen még a régi van.
Dévid2013-05-18 22:10:59 // 138454
Az jóféle tiszta alkohol. Sok mindenre jó, a téli ablakmosókban is van kicsi, csak sajna leszedi a fényezést nagy töménységben. :)
Piritu - 1.000.0002013-05-18 22:08:38 // 138453
Az mindegy, csak ne féktisztító legyen. Nemrégiben is volt, aki ráfizetett.
Dévid2013-05-18 22:06:28 // 138452
Izo-propil alkoholt írnak a fórumok erre a célra. :)
Piritu - 1.000.0002013-05-18 21:58:57 // 138451
Kizárólag alkohollal!
A féktisztító (amit mindenki használ erre a célra) túl agresszív cucc és nagy eséllyel megsérti a finom bevonatot.
Zsolesz2013-05-18 21:55:53 // 138450
Ez egy hosszú sztori, volt cucca felesben csak az most nincs meg neki, újat meg még nem vett azóta.
NGC2013-05-18 21:36:26 // 138449
Üdv!
Nem új a jelenség, ami abban nyilvánul meg, hogy alacsony fordulaton, úgy 2000 és 2500 közötti tartományban rángat. Nem erősen, de elég kellemetlen tud lenni, amikor kikanyarodom valahonnan és éppen produkálja, mint ha elmenne az ereje fele. Az LMM úgy 2 éve lett cserélve benne.
Valakinek valami ötlet, hogy mi lehet a baja?
Kösz!
szasza(SW)2013-05-18 21:18:32 // 138448
Nekem már kezd belőlük elegem lenni.Hibakódot se tudtak olvasni, fölösen kocsikáztam Pistivel valami haverjához:(
Zsolesz2013-05-18 21:15:43 // 138447
Kedden megyek Pistihez, lesz némi futómű javítás, utána állítás, aztán megy fel végre a nyári kerék.
szasza(SW)2013-05-18 21:10:35 // 138446
Hát max irányítok ahogy szoktam:)Már gyorsan megy a szét össze szerelés,de ma megint egy csavar be eset a motortérbe:))Hát a hideg zsíroldó dolgozott az enyémen is elég sokat.
Zsolesz2013-05-18 21:07:02 // 138445
Ha végeztél akkor egyszer beállok hozzád én is. Lehet ráférne, mióta szar a kuplungom (kb 1,5 éve) azóta csak alacsony fordulat és semmi komoly gázadás. Lehet benne kosz...
gecsa2013-05-18 21:06:32 // 138444
féktisztító spray..
szasza(SW)2013-05-18 21:03:10 // 138443
Kár,hogy csak fent,mer ott nem igazán használóm.
Kka2013-05-18 21:02:07 // 138442
az lmm-et hogyan, mivel tisztítjátok?
gecsa2013-05-18 20:56:02 // 138441
az lmm még nekem is vissza van...:D de holnap ráérek délelőtt, lehet nekifeszülök..:D ezek szerint az egr tisztítás hatott valamit? :D
Dévid2013-05-18 20:36:53 // 138440
Szerintem a hátsó tárcsát nem tartja már semmi, a korrózión kívül. :)
szasza(SW)2013-05-18 20:31:33 // 138439
Kipucoltam az EGR-t ennyire még soha nem sikerült:)Alacsony fordulaton még mindig nehezen reagál.Eddig 3500-nál már nem éreztem igazán,hogy húz.Most viszont 2500-nál ránt és 4000-nél még húz, tovább nem forgattam.Holnap kipucolom a LMM-t megnézem a szűrőt ,mert hát mégis csak mi vagyunk az ország legszmogosabb városa:(
szasza(SW)2013-05-18 20:25:52 // 138438
Melyik a két vége?Ahol a két cső rámegy az EGR-re vagy a csövek másik vége?
SanyiJTD2013-05-18 20:24:58 // 138437
Mi a gond vele? :D Rárohadt az állastól?
Dévid2013-05-18 20:23:45 // 138436
Én csak a röfögősre tenném át az olasz ribanc fékeit, de a tárcsa nem akarja az igazságot.
SanyiJTD2013-05-18 20:19:27 // 138435
Kedden én is felhívok egy szerelőt, hogy leadhatom-e az autót, kezdjen valamit a hűtéssel. Meg csöpög az olajam az olajpumpánál ,arra nézzen rá!
Dévid2013-05-18 20:14:51 // 138434
Én kényszerből építek, de most épp elakadtam egy egyszerű résznél. :) Pedig még csak bontok.
SanyiJTD2013-05-18 20:11:22 // 138433
Kényszert érzek ,hogy építsek egy másik autót, szóval bármikor eladnám :D
Kicsu2013-05-18 18:29:04 // 138432
Mind a két végén.
szasza(SW)2013-05-18 15:42:45 // 138431
dolgozni=dugózni?
szasza(SW)2013-05-18 15:39:46 // 138430
melyik részen kéne ledolgozni?
GTPeti2013-05-18 15:32:48 // 138429
Ja... az LMM nem egyik pillanatról másikra megy tönkre. Egy ponttól már nem a valós értéket küldi, de még nem küld extrém értékeket, emiatt nem veszi észre az ECU.

Az EGR-edet pedig végre le kéne dugózni és húzni...
szasza(SW)2013-05-18 15:29:53 // 138428
A 146-nál volt lmm hibám,de ott írta hogy lassan reagál vagy mi.De mért csak üzemi hőfokú motornál csinálja?
GTPeti2013-05-18 15:12:22 // 138427
Ez normális.
szasza(SW)2013-05-18 15:04:13 // 138426
nincs hibakódom.
GTPeti2013-05-18 15:00:53 // 138425
Mikor tervezed, hogy ledugózod?? Sőt 8V-nél még lehúzni is elég...

A rángatást az LMM is csinálhatja.
szasza(SW)2013-05-18 14:59:33 // 138424
Már megint csinálja,hogy üzemi hőfoknál nem pörög fel.Nem reagál a gázpedálra.Majd lassan elkezd felkúszni a fordulat.Ekkor még mindig nem húz.Valamikor 1800-tól valamikor,csak 2500-től érzem hogy tol a turbó ,óriási koromfelhővel mögöttem.Főtengely jeladó hibám volt az ki lett cserélve,de ez megint visszajött.Előtte is ez volt a bajom:(
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak