Fórum >> Típusok >> 156

Liquid2013-05-22 21:46:30 // 138583
ki mondta hogy szegény vagyok? :DDD
Zsolesz2013-05-22 21:22:00 // 138582
a régivel mi a baj?
GTPeti2013-05-22 21:05:32 // 138581
Mondod te a takaros kis asszonykáddal. :)))
B.László2013-05-22 20:44:34 // 138579
király :D köszi a választ ! :DDD következő beruházás is megvan ! :DDD
Liquid2013-05-22 20:44:22 // 138578
esetleg kézzel nőz :D
mreni2013-05-22 20:39:09 // 138577
nem powerflex-et kell venni,hanem pl strongflexet,negyed áron ;)
mreni2013-05-22 20:38:30 // 138576
már lassan 20k van benne,eddig hibamentes :)
B.László2013-05-22 20:38:25 // 138575
kezdek rájönni h miért nem kaptam még választ a poliuretán szilentre sehol... megnéztem az árakat hát nem kicsit leesett az állam ...
Powerflex poliuretán szilentek árai
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-05-22 20:28:32 // 138574
Szegény ember vízzel főz :)
SanyiJTD2013-05-22 20:17:51 // 138573
Mert rövidebb is mind gyárilag. Gusztustalan megoldás... :) :D
GTPeti2013-05-22 20:17:51 // 138572
"ott hosszkitámasztóból nincs starline" Még szerencse... B)

Akkor 1000x inkább Triscan-t kell venni...
B.László2013-05-22 20:10:37 // 138571
azért a poliuretán szilentekre kiv lennék meddig bírják .
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-05-22 19:56:59 // 138570
Lehet én unixnál meg Erhardnál néztem ott hosszkitámasztóból nincs starline
Alfa GT-Csaba2013-05-22 19:54:47 // 138569
hogyne lenne .12-13 körül van starline
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-05-22 19:53:48 // 138568
Aha az más, mert 15eft alatt még "gagyi" sincs :)
sparco2013-05-22 19:49:41 // 138567
Egy pár küszöböt Nekem is be kellene majd szereznem... csak az a bajom vele, hogy elöl-hátul olyan, mint ha nem is rávaló lenne...azaz rövidnek tűnik.
Zsolesz2013-05-22 19:49:39 // 138566
Ööö ez baráti ár, jó ismerősöm nekem ennyiért adja.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-05-22 19:45:54 // 138565
Hol találtál te annyiért ???
Zsolesz2013-05-22 19:40:35 // 138564
5500 a lengőkar, azt hiszem nem szarakodok szilentezéssel
SanyiJTD2013-05-22 19:35:28 // 138563
Enyém is ilyen, csak nincs róla fotó, meg rajta a küszöb :D
Piritu - 1.000.0002013-05-22 19:30:25 // 138562
A bowdenes féknél a négy madzag másképp nyúlott (és szakadt), beállíthatatlan volt, ezért nem lehetett vele rendesen fékezni.
A kuplungnál semmi ilyen nincs. Az adagolhatóság nem téma, mert nagyon keveset megy az ember (főleg az átlag user) csúsztatott kuplunggal. Az erő is csak a bowden vastagságán és az erőkarokon múlik. Erőt egyikkel sem lehet megspórolni.
Az alkatrész-, és helyspórolás már komolyabb érv, de attól még szopatás.

Az automata utánállítást már nehezebb megoldani, löttynél nem gond. Talán ez az egyetlen érv, amit eltudok fogadni.
SanyiJTD2013-05-22 19:07:31 // 138561
Na srácok átgurult a szerelő, azt mondta ,hogy szerinte nem testel le rendesen az akksi az autóra. Rárakta a bika kábelem a motor egy részére, pöcc-röff. Holnap tisztogatom meg a test kábeleket. Egy van az akksi tálca alatt. És a többi? Vagy annyi?
sparco2013-05-22 18:52:15 // 138560
* mellesleg szebben is néz ki így! ;)
sparco2013-05-22 18:51:54 // 138559
mesa cartárs blogjában láttam ezt az igényes küszöb felújítást.
Érdekes, hogy a küszöb és kaszni összeadásánál lévő csík is el lett tüntetve.
Ez különösen jó szerintem, mert elég gyenge pontja a 156-osnak ez a rész a rozsda szempontjából.

aranytl2013-05-22 14:48:24 // 138558
Gondoltam, ha benyomom az olajat, akkor kinyomja a levegő fent a tartályba :)
A cső tényleg könnyen mozog ki be, ha kipattintom az omegát. De maga az omega bilincs is könnyen jár.
Tuningman2013-05-22 14:31:27 // 138557
1950-es népautón még madzagfék (bowdenes) fék volt. Nem volt könnyű finoman adagolni a fékerőt. Itt hasonló a helyzet. Hidraulikával sokkal finomabban lehet kuplungolni mint bowdennel és jóval nagyobb az erőátviteli képessége.
A hidraulikus kinyomócsapágy pedig a helykihasználás és az alkatrészspórolás jegyében született meg.
gecsa2013-05-22 14:24:42 // 138556
hmm...és tényleg.. ;)
Tuningman2013-05-22 14:19:39 // 138555
Az biztos de neki hidraulikus kinyomócsapágya van.:)

gecsa2013-05-22 14:11:33 // 138554
ja, hát akinél van alkatrészbázis...:)
Tuningman2013-05-22 14:08:32 // 138553
Van ott egy biztosító omega. Amíg azt nem húzod ki addig nem tud kijönni a cső. Lehet, nincs visszarakva neked?
"Egy fecskendővel nyomtam a fékolajat a kinyomócsapágy légtelenítőjébe"
Ezt nem értem. Minek?
Dévid2013-05-22 13:16:24 // 138552
Olyan válla volt a tárcsának hátul, mint nekem. A másik kocsimon meg ott rohadnak az alig használt, jó minőségű tárcsák-betétek. Kár lenne azokkal együtt leadni bontóba. :)
Ferke2013-05-22 13:05:19 // 138551
Az a baj, hogy ilyenkor az ember mindig talál valamit....még télen becsúsztam egy árokba, ahol a hűtőtartó konzolom megreccsent...majd kiderült most,. hogy a nyúlványra hegesztett konzol ponthegesztése is letört...meg volt egy pár pörsenés is....meg van egy sokkal jobb kuplungom is....meg egy még jobb motor, úgyhogy ez most így szétszedődött:)
gecsa2013-05-22 13:02:57 // 138550
lehet ezt még szétebb is szedni ám..:)
Dévid2013-05-22 12:58:29 // 138549
Azt a dolgot nem ismerem, nem járok ilyen úri helyekre. :)
Dévid2013-05-22 12:56:49 // 138548
Ismerős a dolog. Én is csak kereket akartam cserélni, de már a féktárcsát vésem le a kocsiról...
gecsa2013-05-22 12:53:09 // 138547
ha meg kell állni egy fröccsre a kocsmánál, azért jól jön..:D
Ferke2013-05-22 12:52:49 // 138546
Kis esztétikai pofozgatásnak indult, asszem túlzásba estem, ez az autószerelői túlkapás?:)
Dévid2013-05-22 12:38:49 // 138545
Csak a gyávák mentsvára a fék... :D
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-05-22 10:47:28 // 138543
Nem kell fékezni, nagy gázzal el megy :D
gecsa2013-05-22 10:45:47 // 138542
a fék hiányát majd bátorsággal pótolod..:)
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-05-22 10:35:32 // 138541
Aha akkor jó, kicsit kellemetlen lenne a szitu :)
Piritu - 1.000.0002013-05-22 10:30:40 // 138540
Erre azért vigyáztak, a kuplung felé nem tud elfolyni az összes fékolaj. (Meg van osztva a tartály.)
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-05-22 10:24:17 // 138539
És mi van akkor ha menet közbe adja meg magát valami, és el folyik a fékolaj? Akkor neki megyek a szederfának vagy mi? :)
Piritu - 1.000.0002013-05-22 09:22:47 // 138538
Egyáltalán miért kell hidraulikus cucc?
Mi baj volt a bowdennel? Hogy könnyű cserélni? Hogy baj esetén lehet ideiglenesen helyettesíteni?
aranytl2013-05-22 09:01:08 // 138537
Valóban a külső munkahengerrel egyszerűbb a javítás. Nem értem miért volt szükség hidraulikus kinyomócsapágyra.
aranytl2013-05-22 08:59:47 // 138536
Köszi a választ.
A kuplungharang és a motor találkozásánál jelent meg pár csepp folyadék, felül száraz volt minden.
Ma reggel próbáltam légteleníteni, bár egyedül voltam.
Egy fecskendővel nyomtam a fékolajat a kinyomócsapágy légtelenítőjébe, közben egy kattanásra kihúztam a csövet. Érdekes, hogy a cső kihúzása előtt a fecskendőből nyomott olaj folyt a cső mellett. Nem volt a helyén? Ha egy kattanásra kihúztam ömlött a folyadék.
Most annyira jó, hogy a szerelőhöz elmenjek.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-05-22 08:38:42 // 138535
Akkor nem egyedi eset :) Még a gátlóim is gyáriak. Érdekes hogy most a negyedét sem bírják ki a futómü alkatrészek hiába trw.
gecsa2013-05-22 08:10:18 // 138534
így kevesebb a kosz..:)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak