Hát ez azért nem feltétlenül igaz...
Én számtalan dolgot adtam el az elmúlt hetekben.
Nem igazán vágom mit vétett a Cartárs...
Az tény, hogy jó 156 V6-ot nem lehet a sarki boltban találni, gondolom pont ezért kérdezi itt, hogy hátha esetleg valaki gondolkodik az eladáson. Én is itt kérdezném meg először.
Liquid2020-05-21 13:55:10 // 155192
Levee156SW2020-05-21 11:01:29 // 155191
Szia,
szerintem ezekben az idokben csak az ad el ilyesmit (vagy kb. barmit), akinek kenyerre kell - de az nehezen a "szeretne" kategoria.
(Lehet, hogy szarragasnak tunik a kommentem, de szerintem ennek (vagy barmelyik) a kozossegnek az oszinteseget, egyenesseget az effele eufemizmusokat(is) kerulve lehet fenntartani.)
szerintem ezekben az idokben csak az ad el ilyesmit (vagy kb. barmit), akinek kenyerre kell - de az nehezen a "szeretne" kategoria.
(Lehet, hogy szarragasnak tunik a kommentem, de szerintem ennek (vagy barmelyik) a kozossegnek az oszinteseget, egyenesseget az effele eufemizmusokat(is) kerulve lehet fenntartani.)
Goodboy2020-05-19 19:13:45 // 155190
Sziasztok segítségeteket szeretném kérni!
Az alábbi autóról lenne szó.
Alfa Romeo 156 2.4 JTD 136 HP 932.
Milyen konfigurációt ajánlotok amire később esetleg lehet egy nagyobb turbot rakni kétömegülendkerékben egy chip lenne elsődlegesen írva rá. Jelenleg 1 tömegű lendkerék van rajta, és egy régi dcs program.
Köszi előre is!
Az alábbi autóról lenne szó.
Alfa Romeo 156 2.4 JTD 136 HP 932.
Milyen konfigurációt ajánlotok amire később esetleg lehet egy nagyobb turbot rakni kétömegülendkerékben egy chip lenne elsődlegesen írva rá. Jelenleg 1 tömegű lendkerék van rajta, és egy régi dcs program.
Köszi előre is!
gottfriedg2020-05-19 12:55:14 // 155189
Sziasztok!
Nem szeretne esetleg valaki megválni a közeljövőben a rozsdamentes 156 V6-osától?
Nem szeretne esetleg valaki megválni a közeljövőben a rozsdamentes 156 V6-osától?
VV62020-05-13 11:44:57 // 155188
Lehet, hogy mégse kell nekem az a 225-ös?
liusz2020-05-12 17:18:55 // 155187
52-es Kecskemét-Solt, 54-es Kecskemét-Soltvadkert. Kapaszkodni kell a kormányban az et35+225 kombo eseten. A gyárival tényleg sima ügy.
Halesz2020-05-12 13:38:18 // 155186
Szavazzatok a 156-osra! :)
https://www.origo.hu/auto/20200427-top-10-a-legerdekesebb-autok-2000-bol.html
https://www.origo.hu/auto/20200427-top-10-a-legerdekesebb-autok-2000-bol.html
Dévid2020-05-12 13:13:22 // 155185
5 éve nem használom a 156-ot, akkor még voltak azon a szakaszon amerre munkába jártam. Igen, a 225/45 R17 és az ET35 miatt. Elvileg a 215 már nem olyan vészes ET35-el, a kisebb virslik meg még kevésbé.
VV62020-05-11 23:10:07 // 155184
Gondolom a kettő együtt, mert ET40+ 205 teljesen jó nyomvályúban is....mondjuk nem is tudom, hol van még nyomvályús út, én vagy 5 éve nem láttam ilyet...
Mactavish7912020-05-11 17:03:01 // 155183
A 225/45 vagy az ET35 miatt vezették meg a nyomvályúk?
Dévid2020-05-11 16:51:51 // 155182
ET35 felmegy gond nélkül, én 225/45-el használtam, csak a nyomvályúk vezetik meg, olyan úton két kézzel kell kapaszkodni a kormányba, de normális úton semmi gond vele.
Dévid2020-05-11 16:48:55 // 155181
Évjaratfüggő is a dolog, a korai évjáratokat a MES nem látja, bármilyen kábeled is van. Nekem pl. sem a 97-es sem a 98-as 156-ban nem lehet a légzsákhoz hozzáférni MES-el. Sőt anno a Alfához értő szerelőm gépe sem látta, pedig neki sokkal komolyabb interface volt.
Ezért vettem inkább egy GT-t, azt lehet otthon is olvasgatni, mint egy romantikus regényt.
Ezért vettem inkább egy GT-t, azt lehet otthon is olvasgatni, mint egy romantikus regényt.
Levee156SW2020-05-11 10:26:05 // 155180
Hello,
megjegyzem, szerintem ET35-el meg a kormanyzas is finomabb lesz,mint 40.5-el lenne.
Gyarilag biztonsagi okokbol kicsit tul sok negativ kormanylegordulesi sugar van - a kisebb ET ettol ugyanugy jo iranyba mozditja a dolgokat, mint a kisebb atmero.
(Cserebe tudatosan fel kell keszulni, hogy ha kis sebessegu, nyalkas kanyarban elkoszon a tapadas, akkor nem szabad leugrani a gazrol, hanem turni kell neki meg jobban.)
Az en referenciam a 185/65-15 ET37.5 (lemezfelni), ehhez hasonlo finomsagot 195/55-16-nal(Teledial) elol 6, hatul 4 mm nyomtavszelesitovel ertem el - a 215/45-17 meg meg nagyobb is nala atmeroben 4 mm-el.
megjegyzem, szerintem ET35-el meg a kormanyzas is finomabb lesz,mint 40.5-el lenne.
Gyarilag biztonsagi okokbol kicsit tul sok negativ kormanylegordulesi sugar van - a kisebb ET ettol ugyanugy jo iranyba mozditja a dolgokat, mint a kisebb atmero.
(Cserebe tudatosan fel kell keszulni, hogy ha kis sebessegu, nyalkas kanyarban elkoszon a tapadas, akkor nem szabad leugrani a gazrol, hanem turni kell neki meg jobban.)
Az en referenciam a 185/65-15 ET37.5 (lemezfelni), ehhez hasonlo finomsagot 195/55-16-nal(Teledial) elol 6, hatul 4 mm nyomtavszelesitovel ertem el - a 215/45-17 meg meg nagyobb is nala atmeroben 4 mm-el.
Public Enemy2020-05-10 20:03:14 // 155179
...eladó lesz hamarosan...
Public Enemy2020-05-10 20:02:06 // 155178
Szia,
Fel tudod rakni gond nélkül, nem ér bele sehol semmibe sem. Nekem is ilyen szett van fent a 156 2.4 20V Mjet-en. Mondjuk a Brembo miatt nekem kell egy 16mm-es nyomtávszélesítő, de ha gyári a féked, ahhoz tökéletesen passzol mindkét ET-számmal.
Ha még nem vettél, akkor az én szettem eladó hamarosan lesz, mert vettem rá egy GTA-sokkküllős szettet.
Üdv
Fel tudod rakni gond nélkül, nem ér bele sehol semmibe sem. Nekem is ilyen szett van fent a 156 2.4 20V Mjet-en. Mondjuk a Brembo miatt nekem kell egy 16mm-es nyomtávszélesítő, de ha gyári a féked, ahhoz tökéletesen passzol mindkét ET-számmal.
Ha még nem vettél, akkor az én szettem eladó hamarosan lesz, mert vettem rá egy GTA-sokkküllős szettet.
Üdv
Mactavish7912020-05-10 18:02:38 // 155177
Sziasztok!
17-es Toora sok küllős felnit szeretnék venni a kocsira. Ugye ebből kétféle ET számú változat létezik: 35-ös és 40.5-ös. És ha jól tudom, akkor ez előbbit GT-re, az utóbbit 156-ra szerelték.
Na most a kérdésem az lenne, hogy az ET35-ös felrakható-e probléma nélkül, 215/45-ös gumikkal, ültetés nélkül? Vagy lehet-e valami probléma a futásában, futőműbeállításnál, vagy beleér-e a sárvédőbe, stb?
17-es Toora sok küllős felnit szeretnék venni a kocsira. Ugye ebből kétféle ET számú változat létezik: 35-ös és 40.5-ös. És ha jól tudom, akkor ez előbbit GT-re, az utóbbit 156-ra szerelték.
Na most a kérdésem az lenne, hogy az ET35-ös felrakható-e probléma nélkül, 215/45-ös gumikkal, ültetés nélkül? Vagy lehet-e valami probléma a futásában, futőműbeállításnál, vagy beleér-e a sárvédőbe, stb?
AlfaDavid2020-05-04 18:14:12 // 155176
Köszi a segítséget, sikerült is kicserélnem.
Kristyon2020-05-04 10:22:56 // 155175
AlfaDavid2020-05-04 08:37:13 // 155174
Helló!
Hogyan lehet kicserélni faceliftes 156-nál a helyzetjelző izzót?
Köszi előre is!
Hogyan lehet kicserélni faceliftes 156-nál a helyzetjelző izzót?
Köszi előre is!
Goodboy2020-04-28 20:18:59 // 155173
gottfriedg2020-04-25 09:54:53 // 155172
Szia!
Nem tudom, hogy mivel próbáltátok kiolvasni a légzsák hibáját, de az csak K-Line-on kommunikál, így ahhoz VAG-COM interfész kell, az ELM327 nem jó hozzá. Ugyan így szenvedtem a 147-nél én is, végül vettem egy kapcsolható VAG-COM-ot, azzal már lehet olvasni Multiecuscannel.
Nem tudom, hogy mivel próbáltátok kiolvasni a légzsák hibáját, de az csak K-Line-on kommunikál, így ahhoz VAG-COM interfész kell, az ELM327 nem jó hozzá. Ugyan így szenvedtem a 147-nél én is, végül vettem egy kapcsolható VAG-COM-ot, azzal már lehet olvasni Multiecuscannel.
Levee156SW2020-04-19 13:42:24 // 155171
Lehet hulyeseg, de nem az van, hogy ez huzokuplung, es nem ugy kopik el, hogy megcsuszik, hanem ugy, hogy nem kapcsol szet?
(Ez tenyleg olyan,hogy nekem is meg kellene erteni.)
(Ez tenyleg olyan,hogy nekem is meg kellene erteni.)
Levee156SW2020-04-19 13:40:14 // 155170
Amiben biztos vagyok, hogy kulon jelado adja a hofokjelet az ECU-nak es a muszerfalra (igen, ez igy kisse olasz...).
Amiben nem, hogy a termosztatnal levo melyik.
Szoval en ugy folytatnam, hogy neznem a MES eloadatot,hogy az ECU szerint hany fok van (mivel a ventillatort o vezerli), ill. mernem egy lezeres homerovel mondjuk a termosztatos jelado rez hatlapjat, aztan az eredmenytol fuggo surgosseggel keresnem meg a masik szenzort. (Mintha a hutobe lenne csavarva, de lehet, h keverem az elmenyeket.)
Amiben nem, hogy a termosztatnal levo melyik.
Szoval en ugy folytatnam, hogy neznem a MES eloadatot,hogy az ECU szerint hany fok van (mivel a ventillatort o vezerli), ill. mernem egy lezeres homerovel mondjuk a termosztatos jelado rez hatlapjat, aztan az eredmenytol fuggo surgosseggel keresnem meg a masik szenzort. (Mintha a hutobe lenne csavarva, de lehet, h keverem az elmenyeket.)
Ampi2020-04-19 10:46:46 // 155169
Tiszteletem !:) Köszönöm a segítséget,az ellenállást megtaláltam ès multimèterrer ránèztem,nem mutat szakadást.a ventillátornál ha adok +12őt forogni kezd rogton.egy relèt láttam az aksi elött ami èrintett lehet a dologban azt ellenőriztem +12 a tekercsre,kapcsol ès zárja a lábakat amik össze is sípolnak ha a tekercs kap feszt.merre induljak tovább?talán a termosztátnál lèvő jeladó irányába?
Zolibácsi2020-04-18 21:05:11 // 155168
1.9 16v nekem szokott ilyet, de nem különösebben zavar. Kicsit megmozgatom a kocsit és már jön is ki.
DELFIN2020-04-18 20:17:47 // 155167
Sziasztok az mitől lehet hogy tegnap egyesben parkolva beinditottam az autót(156 FL 1,9 ) és nem tudtam kivenni sebességből olyan volt mintha valami megszorult volna , mozgatni félig meddig tudtam de nem jött ki üresbe, kicsit mozgadtam előre-hátra kb egy percig , kuplungra sem reagált ,aztán egyszercsak kijött üresbe és utána semmi baja nem volt, ez kb másodszor fordult elő , más is járt már igy???
Levee156SW2020-04-18 11:16:27 // 155166
Hello, ventillatornal a leggyakoribb az elotetellenalllas elfustolese (6 szogletu 2 csavarral a huto tetejen, rovidzarral athidalhato rogton a masodik fokpzat indulasahoz,mig sikerul beszerezni.
Legzsak az ules alatt szokott szetcsuszni, ha ott ok, erdemes fizikailag ellenorizni,hogy megvan-e mielott komolyabb belemenes tortenik.
Legzsak az ules alatt szokott szetcsuszni, ha ott ok, erdemes fizikailag ellenorizni,hogy megvan-e mielott komolyabb belemenes tortenik.
Ampi2020-04-18 10:20:28 // 155165
Tiszteletem Cartarsak!
Egy kis segítségre lenne nagy szükségem:)
az autóm egy 1.6 ts 120Le sw 156.
A jelenség a következő: Hidegen elindulok vele szépen melegszik 90 fokig,utána leesik olyan 80 ra és szépen beáll 85 felé ha megyek.Viszont most hogy itt a jó idő,és a városban araszolok vele többet mint régebben,melegszik.simán 95-100 fokig,és tovább is.tegnap elkezdtem gyanakodni hogy a ventillátor valószinűleg nem kapcsol be,amikor kellene neki,beálltam a parkolóba amikor 95 fokon volt,felnyitottam a gépházat és hagytam járni,hamar felment 100 fok fölé is a víz de a venti meg sem mozdult,ami eléggé megijesztett.Viszont nem igen ismerem a tipust ilyen téren,és nem tudom hogy van e esetleg valami tipikus dolog ami okozhatja ezt,vagy hogy mit kellene első körben megnéznem,merre keressem a problémát.Ez egy égető kérdés Azthszem szó szerint :D
A második problémám az egy Légzsáklámpa,amióta megvettem azóta világít.azóta van tervben a megszüntetése.ami elsőre gyanús,hogy többször is probáltuk kiolvasni a hibát,többféle géppel is,de egyik sem komunikált a légzsákkal,viszont más rendszerekbe be engedett és tudtunk vizsgálódni,csak a Légzsáknál nem.Itt mit javasoltok,merre keressem a hibát?:)
Előre is köszi a segítséget mindenkinek:)
Egy kis segítségre lenne nagy szükségem:)
az autóm egy 1.6 ts 120Le sw 156.
A jelenség a következő: Hidegen elindulok vele szépen melegszik 90 fokig,utána leesik olyan 80 ra és szépen beáll 85 felé ha megyek.Viszont most hogy itt a jó idő,és a városban araszolok vele többet mint régebben,melegszik.simán 95-100 fokig,és tovább is.tegnap elkezdtem gyanakodni hogy a ventillátor valószinűleg nem kapcsol be,amikor kellene neki,beálltam a parkolóba amikor 95 fokon volt,felnyitottam a gépházat és hagytam járni,hamar felment 100 fok fölé is a víz de a venti meg sem mozdult,ami eléggé megijesztett.Viszont nem igen ismerem a tipust ilyen téren,és nem tudom hogy van e esetleg valami tipikus dolog ami okozhatja ezt,vagy hogy mit kellene első körben megnéznem,merre keressem a problémát.Ez egy égető kérdés Azthszem szó szerint :D
A második problémám az egy Légzsáklámpa,amióta megvettem azóta világít.azóta van tervben a megszüntetése.ami elsőre gyanús,hogy többször is probáltuk kiolvasni a hibát,többféle géppel is,de egyik sem komunikált a légzsákkal,viszont más rendszerekbe be engedett és tudtunk vizsgálódni,csak a Légzsáknál nem.Itt mit javasoltok,merre keressem a hibát?:)
Előre is köszi a segítséget mindenkinek:)
berobbantam2020-04-14 13:51:19 // 155164
Szivesen.
Goodboy2020-04-14 10:57:20 // 155163
Szia a vezetőnél tört meg a kábel 3 helyen elvolt szakadva, már működik köszönöm a segítséget!
berobbantam2020-04-11 20:53:15 // 155162
Szia.
Az antón lévő zárban van egy mikrokapcsoló.Vagy az adta meg magát,vagy a vezetéke tört meg az átvezetőnél.Szerintem.
Az antón lévő zárban van egy mikrokapcsoló.Vagy az adta meg magát,vagy a vezetéke tört meg az átvezetőnél.Szerintem.
Goodboy2020-04-11 20:32:50 // 155161
Sziasztok!
A keresztfiam 156-os fl előtti sedan Alfajaba a csomagtartó visszajelző világít és nem tudja bezárni az autót, maga a csomagtartó nyilik meg záródik de, azt mutatja a műszerfal hogy, nyitva van. Ma reggel működött neki estére nem, és ezáltal csak úgy tudja bezárni hogy, leveszi az akksi sarut majd lenyomkodja a gombokat. Valakinek volt ilyen tapasztalata? Esetleg biztosíték? Vagy kábel szakadás?
Caio Goodboy.
A keresztfiam 156-os fl előtti sedan Alfajaba a csomagtartó visszajelző világít és nem tudja bezárni az autót, maga a csomagtartó nyilik meg záródik de, azt mutatja a műszerfal hogy, nyitva van. Ma reggel működött neki estére nem, és ezáltal csak úgy tudja bezárni hogy, leveszi az akksi sarut majd lenyomkodja a gombokat. Valakinek volt ilyen tapasztalata? Esetleg biztosíték? Vagy kábel szakadás?
Caio Goodboy.
pmolnar2020-03-23 10:03:42 // 155160
szia! szerintem az utas oldali visszapillantó alján a külső hőfok jeladóval lehet valami...szerintem
AlfaDavid2020-03-22 13:42:33 // 155159
pinyti2020-03-21 20:16:35 // 155158
Köszi! Meg is van! :)
Piritu - 1.000.0002020-03-21 15:00:51 // 155157
A fenti "linkek"-re kattintva, megnyitható az "Alfa manual"-ok link. Ott találsz a 156-hoz teljes leírást, abban meg lehet keresni a választ.
pinyti2020-03-21 14:38:11 // 155156
Sziasztok!
Adott az autóm, egy 2002-es 1.9JTD 8V 156 SW. A motor veszteséghője olyannyira kevés, hogy a magamfajta fázósabb embereknek télen elég sokára lesz csak elfogadható az utastérben a hőmérséklet. Előtte 6 évig BMW-im voltak, s ott mindben volt elektromos rásegítés amíg a motor el nem érte a megfelelő hőfokot. Mivel az én 156-osom Olaszországból származik, gondoltam azokra a mediterrán piacokra nem szereltek beléjük semmi ilyesmit, így egészen a múltkori pollenszűrő cseréig nem is foglalkoztam a dologgal, letudtam annyival, hogy ez ilyen. Ám ahogy ott feküdtem az utasoldali lábtérben, három érdekes csatlakozóra lettem figyelmes, melyek elég vastag kábelek végén ülnek (lásd a képet).
Amennyire sikerült kiderítenem, ez egy elektromos kiegészítő fűtés, aminek pont a fent leírt problémát kéne kiküszöbölnie. A kezelési könyv szerint is 20C fok külső hőmérséklet alatt működnie kéne, amíg el nem éri a motor az üzemi hőfokot/az utastér a beállított értéket. Azt még sikerült kiderítenem, hogy az akksi pozitív sarujánnál levő 70A-s biztosíték tartozik ehhez a funkcióhoz, ami jó is. Ellenben ma reggel is beindítottam az autót (14 fok volt kint), s a belső hőfokot először 22-re, majd HI-ra téve se sikerült 12V-ot mérnem egyik képen szereplő csatin sem a háromból. Legyetek szívesek, ha tisztában vagytok a működésével, szabályzásával, úgy segítsetek és írjátok le! Tartozik még hozzá valahol valami relé is? Esetleg még valahol biztosíték?
Előre is nagyon szépen köszönöm!
Adott az autóm, egy 2002-es 1.9JTD 8V 156 SW. A motor veszteséghője olyannyira kevés, hogy a magamfajta fázósabb embereknek télen elég sokára lesz csak elfogadható az utastérben a hőmérséklet. Előtte 6 évig BMW-im voltak, s ott mindben volt elektromos rásegítés amíg a motor el nem érte a megfelelő hőfokot. Mivel az én 156-osom Olaszországból származik, gondoltam azokra a mediterrán piacokra nem szereltek beléjük semmi ilyesmit, így egészen a múltkori pollenszűrő cseréig nem is foglalkoztam a dologgal, letudtam annyival, hogy ez ilyen. Ám ahogy ott feküdtem az utasoldali lábtérben, három érdekes csatlakozóra lettem figyelmes, melyek elég vastag kábelek végén ülnek (lásd a képet).
Amennyire sikerült kiderítenem, ez egy elektromos kiegészítő fűtés, aminek pont a fent leírt problémát kéne kiküszöbölnie. A kezelési könyv szerint is 20C fok külső hőmérséklet alatt működnie kéne, amíg el nem éri a motor az üzemi hőfokot/az utastér a beállított értéket. Azt még sikerült kiderítenem, hogy az akksi pozitív sarujánnál levő 70A-s biztosíték tartozik ehhez a funkcióhoz, ami jó is. Ellenben ma reggel is beindítottam az autót (14 fok volt kint), s a belső hőfokot először 22-re, majd HI-ra téve se sikerült 12V-ot mérnem egyik képen szereplő csatin sem a háromból. Legyetek szívesek, ha tisztában vagytok a működésével, szabályzásával, úgy segítsetek és írjátok le! Tartozik még hozzá valahol valami relé is? Esetleg még valahol biztosíték?
Előre is nagyon szépen köszönöm!
pmolnar2020-03-19 14:52:59 // 155155
ja és persze a hátsó tornyok a lengészcsillapítónál, mert csillapítót minden sw-n cserélni kell
pmolnar2020-03-19 14:51:38 // 155154
2000- es (facelift előttiek) sokkal jobbak küszöb, javítóiv és hátsó ülések alatt padlólemeznél is mint a 2004-ek. (K életbe saját tapasztalat)
TDI752020-03-15 11:01:50 // 155153
Köszönöm szépen. Azért kérdeztem mert láttam 1s mást az autó alatt. amit kiszemeltem. Lehet hogy várok még, vagy megpróbálom csúnyán lealkudni. Mind két küszöb csere, valamiért telibe lett fújva alvázvédővel a gép alja a két ülés alatt és a küszöbök felőli oldalán valamint a hátsó lökös mögött a hátfal. Namost az látszik hogy ez az alvázvédőzés nem lett előkészítve. ha lekapargatom a réteget egy sárréteg alatt ott a gyári réteg. Lehet hogy csak megindult, de lehet hogy ki van rohadva az egész és gitt az alja. Bár beletenyereltem és inkább csak azt mondom hogy meg van indulva, mert elég masszívnak tűnt.
Szóval 2000 óta eltelt már 20 év és ez nem volt nyomtalan.
Szóval 2000 óta eltelt már 20 év és ez nem volt nyomtalan.
Levee156SW2020-03-15 10:23:35 // 155152
Hello,
-kuszob hatulja-eleje, foleg jobb oldalt (ha kivul rozsdapotty van, mar a kozepsobol is hianyzik egy jo tenyernyi).
-sarvedoivek hatul-de ez latszik,es nincs mogotte meg x alattomos reteg
-padlolemez,ha az ulesek alatti kifolyok eltomodtek, illetve az elso-kulso sarkok, ahol csomo reteg lemez osszejon, es szeretik szetkurni szakszerutlen emelesekkel- de a szerencsetlen gyari bitumenezes miatt amugy is.
-es vegul a mindenvivo: elol a tornyok oldalan a kerekjarat fele eso kis "ablak" kornyeket kell nagyon megnezni. Porra tud rohadni belulrol az a csomopont ugy (inkluzive nyulvany) hogy kivulrol alig latsz valamit,csak ha ne adj' Isten perec van, eltunik az auto eleje.
-kuszob hatulja-eleje, foleg jobb oldalt (ha kivul rozsdapotty van, mar a kozepsobol is hianyzik egy jo tenyernyi).
-sarvedoivek hatul-de ez latszik,es nincs mogotte meg x alattomos reteg
-padlolemez,ha az ulesek alatti kifolyok eltomodtek, illetve az elso-kulso sarkok, ahol csomo reteg lemez osszejon, es szeretik szetkurni szakszerutlen emelesekkel- de a szerencsetlen gyari bitumenezes miatt amugy is.
-es vegul a mindenvivo: elol a tornyok oldalan a kerekjarat fele eso kis "ablak" kornyeket kell nagyon megnezni. Porra tud rohadni belulrol az a csomopont ugy (inkluzive nyulvany) hogy kivulrol alig latsz valamit,csak ha ne adj' Isten perec van, eltunik az auto eleje.
TDI752020-03-15 07:24:13 // 155151
Sziasztok! Segítséget kérek.
Mondjatok nekem karosszéria típus hibákat 156 SW hez. Az évjárat 2000
Azért kérdem hogy mire figyeljek nagyon oda vételkor.
Nayon megköszönném a mondanátok pár tippet .
Mondjatok nekem karosszéria típus hibákat 156 SW hez. Az évjárat 2000
Azért kérdem hogy mire figyeljek nagyon oda vételkor.
Nayon megköszönném a mondanátok pár tippet .
RomeoOne2020-03-14 11:03:52 // 155150
B3WiN2020-03-11 20:45:20 // 155149
Okés köszi, rá fogok lesni. A fejem fölött szoktam amúgy hallani, de lehet igazad van mert eddig lógott az a burkolat és nem régiben kapott új patentokat.
Jani552020-03-11 07:01:06 // 155148
Nem ismerem azt a márkát, de akkor az is nagyon jó... Vigyázz rá.
VV62020-03-10 21:29:47 // 155147
Cora (Auchan) akku 2010-ből: még mindig jó... :)
Levee156SW2020-03-10 14:27:47 // 155146
Szia,
az A oszlop burkolat es a muszerfal talalkozasat nezd meg. ;)
az A oszlop burkolat es a muszerfal talalkozasat nezd meg. ;)
berobbantam2020-03-09 20:04:21 // 155145
Szia.
Nekem 4max van.Mimor vettem azt mondta a járműboltos erre az egyre van két év gari.Kicsit óckodtam tölle mert ez volt a leg olcsóbb.Lassan 4 éves és semmi baja.Tavasszal ősszel után töltöm egy kis ioncserêlt vízzel és ennyi.Töltőt még nem látott,pedig sokat városozok is.
Nekem 4max van.Mimor vettem azt mondta a járműboltos erre az egyre van két év gari.Kicsit óckodtam tölle mert ez volt a leg olcsóbb.Lassan 4 éves és semmi baja.Tavasszal ősszel után töltöm egy kis ioncserêlt vízzel és ennyi.Töltőt még nem látott,pedig sokat városozok is.
Jani552020-03-09 17:17:16 // 155144
Urak, Jó hírem van! A 156-osom gyárilag szerelt EXIDE akksija 2003-2010-ig ment, nem panaszkodtam, 7 év, átlag feletti. Ugyanezt a márkát tettem be, eddig bírta biztonsággal és most kellett cserélni, mert már havonta rá kellett töltenem. 10 évig ment, messze átlag felett teljesített. Sajnos, most nem kaptam ezt a MÁRKÁT... Kinek hány évig teljesít az akksija?
B3WiN2020-03-09 17:01:59 // 155143
Sziasztok!
Találkozott már vki olyannal, hogy recseget a tetőkárpitja? Még decemberben kezdődött el de mostanra már olyan szinten felerősödött, hogy zene mellett is zavaró, akrva-akaratlanul is felfigyelek rá. Elsőnek beazonosítani se tudtam honnan, jön, azt hittem valamelyik hanszóróból, de a rádió kikapcsolása után is hallottam, majd mikor megfogtam a kárpitott akkor vagy elhalkul, vagy meg is szünt a recsegés. Látszatra semmi baja nincs, egyáltalán nem lóg. Van valakinek valamilyen tippje, egyáltalán otthon mennyire kivitelezhető a kárpit kivétele sedan esetén? Ki lehet valahogy forgatni vagy csak a szélvédőn keresztül?
2004 156 fl sedan
Találkozott már vki olyannal, hogy recseget a tetőkárpitja? Még decemberben kezdődött el de mostanra már olyan szinten felerősödött, hogy zene mellett is zavaró, akrva-akaratlanul is felfigyelek rá. Elsőnek beazonosítani se tudtam honnan, jön, azt hittem valamelyik hanszóróból, de a rádió kikapcsolása után is hallottam, majd mikor megfogtam a kárpitott akkor vagy elhalkul, vagy meg is szünt a recsegés. Látszatra semmi baja nincs, egyáltalán nem lóg. Van valakinek valamilyen tippje, egyáltalán otthon mennyire kivitelezhető a kárpit kivétele sedan esetén? Ki lehet valahogy forgatni vagy csak a szélvédőn keresztül?
2004 156 fl sedan