Nekem volt ilyenem. A halogén az ennél sárgább. A gyári xenonok manapság többnyire 4300-asok. (Legalábbis én így tudom.) De valóban nehezebben kiszúrható!
Ma volt szerencsém tanulmányozni a 159 alját, hát kicsit más filozófiát követ, mint a 156/Spider vonal. Minden futóműalkatrész nagyságrenddel masszívabbnak tűnik. Komoly vasdarabok vannak alatta. Öröm volt látni pl. az alsó lengőkar szilentjeit.
Hihető, hogy tovább él, mint a 156-é.
Ismerősök többsége a 6000 K ra szavaz, az van legközelebb a nappali fény "utánozásában. Nekem is az van, és meg vagyok vele elégedve. Ha jól emlékszem olyan 10 ropi körül jutottam hozzá a vaterán. Otthon is beszerelhető, nem kell szaki hozzá. Csak a lököst le kell szerelni.
Köszönöm. Nekem nincs manualom. A kedves kolléga a boltban pedig H1-re esküdött és azt is adott. Én meg csodálkoztam, hogy nem illik a helyére. Vihetem vissza :( Remélem becserélik
Az injektor korrekciós értékről most volt éppen szó a diesel topikban: "voltak max értékek megadva ami jelen esetben max 2.0 illetve -2.0 értékig korrigálhat. Alatta vagy felette gondok vannak a motorral."
Ma voltam szervizben és érdekes dolgot tudtam meg.
A "szervizszámláló" egyszerűen visszaszámol a következő esedékes szervizig, mint pl a 156-ban. Semmi köze sincs az olajhoz.
Az olaban még hátralévő km-t csak a komp tudja, csak kiolvasni lehet. Amúgy a komp a DPF regenerálások gyakoriságából és hosszából számolja.
27.500 km után még 20%-on volt az olaj, még 7.400 km-t lehetett volna vele menni a comp szerint.
Ja, pont a szervizben mutatott az óra 33.333 km-t :-DD
Megoldottam:)
A gép volt a hülye megint,mert az interface teszt nem(timeout) ment le de ettől függetlenül csatlakozott a vashoz....
Tehát a beállítás jó volt magyarul csak ő ezt nem tudta:)
Ha jó helyen olvastam le akkor 0km-es autóm van:):)
A DPF replacement-nél látható kilóméter szám mit jelölhet?
Erre felé is jól lehűlt az idő. Az autó rendesen indul. Semmi zörgés. Pedig mentem vele összesen vagy 60 km-t, felét városban, felét autópályán. Ki érti ezt...
-2,5 fok lett pár méteren belül. A szélvédőre ráfagyott a köd, ilyet még nem láttam. Természetesen az ablakmosó befagyott azonnal. fel ugyan feltöltöttem téli löttyel, csak a nyárit nem nyomattam ki a csőből. reggel első dolgom lesz...
Az előbb értünk haza Veszprémből. Nem semmi köd volt a 8-ason! Egy azaz egy csíkot lehetett látni a szaggatottból! Régen láttam ekkora ködöt! A 159 ködlámpája jól vizsgázott.