Fórum >> Típusok >> 159

sxr852011-09-01 19:59:01 // 15752
Neeem, tök egyértelmű a jelenség.
Csosznorbert2011-09-01 19:55:06 // 15751
Üdv. cartársak. Ez lehet kicsit hosszú lesz, de bemásolom ide, biztos vannak nálam sokkal jobban hozzáértők és látnak olyat is amit én nem.
Ami érdekes, hogy ezt 5 napja csináltam, a mai diag.-nál meg már 55% a DPF tömődés.

ECU ISO Code: FD 86 3D 04 19
2011.08.27. 18:59:55
CONNECTED TO:
ALFA 159 1.9 MJET 16V
Bosch EDC16C39 CF4/EOBD Diesel Injection (1.9, 2.4)
--------------------------------------------------------------

ISO- kód : FD 86 3D 04 19
FIAT cikkszám: 55205084
HW szám: 0281012889
HW változat: 00
SW szám: 1037377872
SW változat: 3443
Homologizációs szám: 93944
Programozás dátuma: 03/15/2006

READ PARAMETERS:
Kilométer számláló: 0,0 km
Túlpörgések száma: 0
Max. motor ford.szám számláló: 0,00 sec
Max. motorfordulat: 0 rpm
Írások száma: 0
Km-óra utolsó íráskor: 0,0 km
Akkumulátor feszültség : 13,880 V
Motor fordulatszám : 806 rpm
Jármû sebesség : 0,0 km/h
Gázpedál: 0,00 %
AD/C 1. gázpedál állás: 982,2 mV
AD/C 2. gázpedál állás: 488,6 mV
Fojtószelep el.szelep. nyitás: 5,00 %
Áramlás szabályozó szelep nyitás: 79,06 %
Vízhômérséklet: 65,56 °C
1. h. üzema. korrekció: 0,71 mm³/i
2. h. üzema. korrekció: -0,46 mm³/i
3. h. üzema. korrekció: -0,59 mm³/i
4. h. üzema. korrekció: 0,36 mm³/i
5. h. üzema. korrekció: mm³/i
Levegõhõmérs. (turbó): 50,96 °C
AD/C levegõhõmérséklet. (turbo): 2 023,2 mV
Levegõhõmérs. (légmenny. mérõ): 32,86 °C
Atmoszférikus nyomás : 977 mBar
Overboost szelep zárás: 74,96 %
Névl. turbónyomás: 1 000 mBar
Mért turbónyomás: 972 mBar
AD/C turbonyomás: 1 573,6 mV
Névl. levegô mennyiség: 446,0 mg/i
Mért levegô mennyiség: 453,0 mg/i
Légtömeg jelzés periódus: 0,371 ms
Teljes gázolaj menny.: 9,687 mm³/i
Üzemanyag fogyasztás: 1,0800 l/h
Üzemanyagszint mérô: 37,037 %
Gázolaj hômérséklet: 37,66 °C
AD/C gázolaj hômérséklet: 2 541,2 mV
Névleges gázolaj nyomás: 277,40 bar
Mért gázolaj nyomás: 276,90 bar
AD/C gázolaj hômérséklet: 1 119,1 mV
Nyomásszab. nyitás (MPROP): 38,77 %
Nyomásszab. nyitás (DRV): 30,96 %
Elõkatalizátor hõmérs.: 99,96 °C
Részecskeszûrõ hõmérs.: 80,36 °C
Nyomáskül. érzékelõ: 5 mBar
Utolsó DPF csere km-száml.: 132 250 km
Km-állás utolsó regen óta: 263,7 km
Részecskeszûrõ eldugult: 23,99 %
Utolsó 5 regen. átl. távolsága : 811 km
Utolsó 5 regenerálás idõtartama: 374 sec
Utolsó 5 regen. átlaghõmérséklete: 628,16 °C
Regenerálási idõ százaléka: 0,000 %
Erõltetett regenerálás állapota: Not active
Motorolaj szint: %
Utolsó olajcsere km-száml.: 24 719,4 km
Következõ olajcsere távolsága: 46 000 km
Olajcserék száma: 4
Olaj elhasználódás foka: 92,00 %
Lambda-szonda feszültség: V
Lambda oxigén koncentráció: %
Légkondi bekapcsolási kérelem : OFF
Légkondi nyomás: 7 950 mBar
Fékpedál állapot : Released
2. fékkapcsoló: OFF
Kuplung kapcsoló: Released
Cruise kapcsoló: OFF
Kérés a cuise-kartól: No Request
Üzemanyagpumpa relé vezérlés: ON
Izzítás vez.egys. diagn.: OFF
EGR szelep nyitás : 4,00 %
EGR ellenôrzés: OFF
Részecskeszûrõ állapot: Not clogged
1. h. befecskendezõ kód: A1AUD6AAA
2. h. befecskendezõ kód: AAAECXAAA
3. h. befecskendezõ kód: 8RIUCX7AA
4. h. befecskendezõ kód: 8RIF6K7AA
5. h. befecskendezõ kód:
Gázpedál: Acc. Pot. Track 1
Motorolaj-nyomás: Normal
Jármû felszereltsége: with DPF
Kapcsolt fokozat: None/Neutral
Váltó típusa: Not learnt
Ventillátor sebesség: Not active
1. hûtôventillátor: OFF
2. hûtôventillátor: OFF
Hibajelzô lámpa : OFF
Izzítás lámpa : OFF
Hûtôfolyadék hômérséklet lámpa: OFF
Víz a gázolajszûrõben lámpa: OFF
Univerzális kód: Disabled
Befecskendezés Vezérlôegység: Programmed
Motor indítás: Allowed
ALFI1562011-09-01 19:48:00 // 15750
Lessz ott aki el tudja neked magyarázni.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-09-01 19:47:56 // 15749
parketta nem rakódik le magától :(
'''''2011-09-01 19:29:33 // 15748
Nekem mikor beszart az égő akkor csinált hasonlót.Nem lehet,hogy csak azt hiszed,a kátyúk miatt vibrál?
'''''2011-09-01 19:24:58 // 15747
Nem is jössz Újvárosba? :-(
sxr852011-09-01 19:19:08 // 15746
Sziasztok, olyat látott már valaki, hogy rezgett a lámpa által vetített kép, kátyúknál, útegyenetlenség stb...? (az izzó úgy áll a kengyelbe mint a cövek, tehát az tuti nem okozza a hibát)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-09-01 19:07:30 // 15745
EGRt vedd le és látni fogod :) 7 végén parkettázom :(((
'''''2011-09-01 18:21:23 // 15744
ErHard,hogy fixáltad a légbeömlőn a lapátokat nyitott állásban?Nem férek hozzá!Hétvégén meg kell mutasd! :-)
Piritu - 1.000.0002011-09-01 17:15:34 // 15743
Én rádiót cseréltem így, kellett hozzá egy ilyen illesztő és még nyertem egy fiókot is a rádió alatt.
Norby2011-09-01 08:31:12 // 15742
Hello!

Én csak kivettema gyárit, a multimédia fejegységet meg beraktam. Kicsit át kellett kötni a cstlakozót, de kb ennyi. A kormány gombjai nem mőködtek, de dvd,cd,sd kártya,usb, telefonkihangosító, stb.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-09-01 08:13:16 // 15741
ezt passzolom nem tudom hogy a canbus meg az imo mennyire pofázik bele a cserébe azt tudom hogy a navis fejegységet sem lehet csak úgy ukk-mukk berakni, esetleg nem gyári fejegység ami tudja az mp3-at de akkor meg a multikormány nem müxik....
Zsolt1552011-09-01 08:09:25 // 15740
és a CD-s rádió esetében is így van? Más OFF-s autók esetében egy készülék cserével és a lélegeztetőgép segítségével megoldható ez a probláma.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-09-01 08:06:13 // 15739
sajnos igazuk van szerintem a tempomathoz motorvezérlőt kell cserélni
Zsolt1552011-09-01 06:39:16 // 15738
Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni egy 2009-s évjáratú 159-s autóval kapcsolatosan. Az autóban nincs tempomat, illetve a CD-s rádió MP3 formátumú anyagok lejátszására nem alkalmas. Az előbbi is jó lenne, de az utóbbi a fontosabb. A kereskedésben azt mondták, hogy ezt csak a központi computer + rádió cserével lehet megoldani, ami nem kevés forint lenne.
Ezt csak így lehet megoldani? Tud esetleg valaki valamilyen másik megoldást? (Transmittert javasolták már, de annál komolyabb megoldást szeretnénk.)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-31 19:49:43 // 15737
a szívósort Te is meg tudod oldani a DPF-et lökd ki programból is és nem lesz vele többet gond
mopa2011-08-31 19:38:45 // 15736
Segítsetek!

Megörülök a "have checked engine"-től!!! Felgyullad, letilt... Állandóan. Legutóbb. Elmegyek vidékre, beleteszek 500km-et. Pár 10 km után feloldja a tiltást. Persze keményen kormol végig, a komolyabb gyorsításokkor. Majd pár indítás után a lámpa is kialszik. Majd itthon, az első nap városi forgalom után megint checked engine. Már írtam itt, hogy ez sűrűn előfordul. A szerviz szívósort akar cserélni. Én nem. Javasoltátok az EURO4-es mókák szedálását. Én még ebben is benne lennék. Kérlek, ajánljatok valakit, egy szervizt , egy szakit, akinek megmutathatom a gépet....
'''''2011-08-31 13:34:13 // 15735
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/mito/alfa_romeo_mito_1.4_t_distinctive-4738276
Tudsz jobbat,olcsóbban?Offos verdákon is gondolkodtam már,de azt itt szóba sem merem hozni!:-) (Pl 320.D.2008-as)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-31 11:32:40 // 15734
mito majd 4 milláért?
Kompressz úr2011-08-31 11:14:36 // 15733
Elég lesz a MiTo, feltéve, ha nem hiányzik a hátsó ajtó. 159-ből 2.5 M-ért csodálkoznék, ha jó állapotú járgányt kapnál.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-31 11:14:17 // 15732
szívem szerint haza mennék aludni :)))
'''''2011-08-31 11:04:54 // 15731
Na már rendben!
Közvélemény kutatás:Asszonynak lecserélem a grande puntóját.Phon kartárs Mitóját néztem ki 3.89M-ért.Aztán gondolkodom még 159-ben is ami ugye kb 2.5M-től indul.
Ti mit csinálnátok?
'''''2011-08-31 08:32:43 // 15730
Mi van ma az oldallal?Ezen a topikon kívül,bármit megnyitok,a tegnapi hozzászólások az utolsók amiket látok!Nálatok is ez van?
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-31 08:20:14 // 15729
mostanában 2x is előferdült hogy a klíma kezelője tök setét de működik gyújtás le, fel aztán ismét van fény az éjszakában...valakinek volt lábatlanló?
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-30 11:56:20 // 15728
eltűnt a 66-é meg kb fele annyi...
'''''2011-08-30 11:30:34 // 15727
Tudom,hogy megvolt a 66-os jele,de nem egyszerűbb egyből 59-es jelet belerakni?Vagy csak azért kínlódtál vele,hogy a megmaradt jel eltűnjön?
Kompressz úr2011-08-30 10:06:17 // 15725
A meggyes radler akár büntetésnek is jó... :-D
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-30 09:58:08 // 15724
"Mivel kopott volt az első jelem és hátul a polcon ott figyelt egy face 166-os első jel elég régóta kézenfekvő megoldás ha az egyikből meg lehet csinálni a másikat mivel a jel mérete azonos csak a felfogatás más.
Célszerszámok: csípőfogó, kis fejű csavarhúzó, ragasztó, na meg a türelem ...
Végy egy új face 66-os első emblémát, csípőfogóval vágd körbe a karimát mint egy konzervet, óvatosan feszegesd le a fém jelet a tartóról (kétoldalú ragasztó tartja), az 59 első jelénél a feszegesd fel a régi jelet majd tépd le, az újat meg ragaszd fel ...a végén meg megihatod a jól megérdemelt meggyes radlert :))
'''''2011-08-30 09:50:23 // 15723
Mert nem vigyáztál rá! :-) Azt mondtad,leírod a csere menetét.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-30 08:48:07 // 15722
ehhez képest...
'''''2011-08-30 08:39:59 // 15721
Egész jó lett!
Piritu - 1.000.0002011-08-29 23:35:26 // 15719
Be van építve :-DD
Csosznorbert2011-08-29 23:29:00 // 15718
Jöhet velem :D 50 kg elfér nálam :P
Piritu - 1.000.0002011-08-29 21:44:11 // 15717
csak 50? - akkor csak a lányom nincs velem :-DDD
SKrisz2011-08-29 21:40:32 // 15716
Kicsit részletesebben... Alfa 159 MY11

(Súlycsökkentés egyébként nem volt meg csak az MY09 esetében és 50Kg volt csak. A második lépcsős -70Kg nem lett meg, csak tervezték...)
Piritu - 1.000.0002011-08-29 21:30:07 // 15715
".70kg ... az mi?" - majdnem egy utas, aki nem utazik velünk :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-29 20:52:57 // 15714
szerintem az új ülések nagyon jók....70kg-ot én leszrom :) az mi? vagy csökkentették volna 2-300-zal vagy ne nyúltak volna hozzá
GTPeti2011-08-29 20:48:55 // 15713
Köszi. Ezek közül ugye a 70kg a legértékesebb változás. B)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-29 20:39:48 // 15712
könnyebb 70kg-mal, más az ülés, meg más a műszerfal is
GTPeti2011-08-29 20:36:25 // 15711
Ezenkívül miben más még egy faceliftes 159?
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-29 20:34:26 // 15710
ma mentem Skull kartárs autójával mekkora különbség van automata és automata között ...az övé nagyon finoman vált teljesen csecse :)
plusz ma hülyének néztem egy faceliftes 59 tulajt aki azt próbálta megmagyarázni hogy a hátsó jelet ha megnyomom nyílik a hátsó ajtó :) kipróbáltam az övét és tényleg be lehet nyomni de nem nyílott az ajtó (mikrokapcsoló elhalálozott) kérdeztem is na kinek van igaza? :))
'''''2011-08-29 20:24:40 // 15708
Csak a BMW jel stimmelt,azt tette be! :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-08-29 19:44:29 // 15706
no elkészült az első jel mókolása.... teljesen gyári lett bárkinek ajánlom....
GTPeti2011-08-28 20:33:03 // 15705
Van egy olyan lehetőség is, hogy nálad fordítva tették be a helyére a csatlakozót.
Csosznorbert2011-08-28 20:05:55 // 15704
Igen az.
Csosznorbert2011-08-28 20:05:20 // 15703
Legalábbis nálam.... forditva még nem próbáltam :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak