Erhard 242 (Pure Energy)2010-12-30 22:59:44 // 10459
semmit se csinálj a DPF-fel teszi az a dolgát, max járasd meg az autót üzemi hőmérsékleten 180-nal egy tíz percig simán kikormolja magát
GTPeti2010-12-30 22:59:12 // 10458
Általánosságban elmondható. Valóban nem örülök a technika visszafejlődésének.
imi1562010-12-30 22:56:11 // 10457
Persze,értem én,de az a 400e meg is látszik a gépen-gondolom.
GTPeti2010-12-30 22:56:01 // 10456
Nem. Ezt egészen tévesen érzed. Az ilyen botrányos félmegoldásoknak nem örülök. Amik részben kockafejű EU-bürokraták nyomására születtek.
imi1562010-12-30 22:53:57 // 10455
Persze,elméletileg lehet vele annyit menni,de az meg is látszik rajta általában.
Kormánykeréken,könyöklőn,ülésen,stb.
Ilyen nyomokat pedig nem nagyon találtam......
Egyébként anno a 156-ot négy évesen vettem 170e-el.Az is cégautó volt.Viszont 160e-ig ott volt a szervízben 20ezrenként.Nem is kellet vele sokat szívnom.
Ebben a dpf-témában nem annyira vagyok otthon,kezdő 159 tulajként.
Csak a szerelő mondta,aki a diagnosztikát csinálta,hogy mikor szar az egr,eléggé meg szokott telleni korommal a dpf.Persze lehet,hogy nem gondolta,hogy ilyen hamar kicseréltetem:-)!
Kormánykeréken,könyöklőn,ülésen,stb.
Ilyen nyomokat pedig nem nagyon találtam......
Egyébként anno a 156-ot négy évesen vettem 170e-el.Az is cégautó volt.Viszont 160e-ig ott volt a szervízben 20ezrenként.Nem is kellet vele sokat szívnom.
Ebben a dpf-témában nem annyira vagyok otthon,kezdő 159 tulajként.
Csak a szerelő mondta,aki a diagnosztikát csinálta,hogy mikor szar az egr,eléggé meg szokott telleni korommal a dpf.Persze lehet,hogy nem gondolta,hogy ilyen hamar kicseréltetem:-)!
Piritu - 1.000.0002010-12-30 22:48:02 // 10454
Jól érzem, hogy nem nagyon örülsz a technika fejlődésének? :-))
Piritu - 1.000.0002010-12-30 22:47:19 // 10453
Simán lehet. Nekem is megvan az évi 50. Van aki ennél még többet jár. Láttam már 3,5 éves OFF-ot majd 400ezerrel :-(
Piritu - 1.000.0002010-12-30 22:45:24 // 10452
Az összehasonlítás nem ér, más a kaszni, a súly :-)
Amúgy mondasz valamit, a 159 könyve szerint:
- 1,9 8V - 120LE - 5,2 vegyes
- 1,9 16V - 150LE - 5,9 vegyes
- 2,0 16V - 170LE - 5,4 vegyes
Amúgy mondasz valamit, a 159 könyve szerint:
- 1,9 8V - 120LE - 5,2 vegyes
- 1,9 16V - 150LE - 5,9 vegyes
- 2,0 16V - 170LE - 5,4 vegyes
Erhard 242 (Pure Energy)2010-12-30 22:44:55 // 10451
2,5 évesen simán mennek ha cégautó volt 150e-et....minek pucoltatsz DPF-et feleslegesen? rárakják computerre és kiírja hány %-os....feleslegesen ne égesd szét a motorolajat...
imi1562010-12-30 22:42:17 // 10450
Részecskeszűrő tisztításra mindenképp megyek,így az egr csere után.Majd rákérdezek.
Hozzám két és fél évesen került.Annyi idő alatt csak nem mentek vele többszázezret.
Hozzám két és fél évesen került.Annyi idő alatt csak nem mentek vele többszázezret.
GTPeti2010-12-30 22:41:09 // 10449
De nem ettől erősebb/étvágytalanabb. Annak pedig, hogy a motorral még1x megeteted a saját kormát, majd vki megfizeti az árát. (Az aktuális tulajdonos, akinél a korom hatása jelentkezik.)
imi1562010-12-30 22:39:29 // 10448
Nálam az 1.9 jtd 8v épp egy literrel kevesebbet fogyasztott minden körülmények közt,mint 1.9 jtdm 16v.
Igaz,gyengébb is volt 40 lóerővel.
Igaz,gyengébb is volt 40 lóerővel.
Piritu - 1.000.0002010-12-30 22:39:19 // 10447
Azért ha arra jársz, én megnézetném a helyedben.
Pl a karbantartási teendők miatt se mindegy. A 146-omat 196ezerről 42-re(!!!) tekerték vissza a márkakereskedésben. Elég csak a vezérműszíjra gondolni, vagy a gyertyákra, amit 4 ezer múlva kellett volna cserélni a 42-höz képest meg 58ezer múlva.
Még szerencse hogy valahogy megtalált a srác.
Pl a karbantartási teendők miatt se mindegy. A 146-omat 196ezerről 42-re(!!!) tekerték vissza a márkakereskedésben. Elég csak a vezérműszíjra gondolni, vagy a gyertyákra, amit 4 ezer múlva kellett volna cserélni a 42-höz képest meg 58ezer múlva.
Még szerencse hogy valahogy megtalált a srác.
imi1562010-12-30 22:36:03 // 10446
Nekem a 156 hibátlanul működött "ledugózott" egr-el is.Talán még erősebb is volt alacsony fordulaton,mint előtte.
Piritu - 1.000.0002010-12-30 22:35:04 // 10445
Cserébe nagyobb teljesítményű, kevesebbet eszik és környezetbarátabb, mint egy ledugózott 115 lovas JTD :-)))
imi1562010-12-30 22:34:14 // 10444
Akkor talán a valós lehet,mert nem mondta a szerelő,hogy gebasz van:).Pedig már ismerem a srácot régóta.Többször is javított már nekem.
GTPeti2010-12-30 22:33:10 // 10443
Szegény motor életét nem könnyítik meg ezzel a sok ráaggatott sz@rral...
imi1562010-12-30 22:29:51 // 10442
Igen,ez a 156-nál járható út volt,mert ott nem volt részecskeszűrő.
A 159-nél viszont a-szerelő szerint-ez a megoldás nem jó,mert pillanatok alatt megtellik a részecsketároló:-(!
A 159-nél viszont a-szerelő szerint-ez a megoldás nem jó,mert pillanatok alatt megtellik a részecsketároló:-(!
Piritu - 1.000.0002010-12-30 22:28:14 // 10441
Persze, amivel az egr hibát kiolvasták annak tudnia kell. Vagy a valós van benne vagy nulla. Ha nulla, akkor törölték.
Piritu - 1.000.0002010-12-30 22:26:57 // 10440
GTPeti2010-12-30 22:25:48 // 10439
Jajj de szépen látszik a második képen, hogy hova kell tenni a vaktömítést. :))
Erhard 242 (Pure Energy)2010-12-30 22:25:33 // 10438
két hiba lehet:
- meggörbül a tengely és ezért nem zár, nyit rendesen
- az elektromotor nem bírja a hőt és halódik
- meggörbül a tengely és ezért nem zár, nyit rendesen
- az elektromotor nem bírja a hőt és halódik
Piritu - 1.000.0002010-12-30 22:23:58 // 10437
Nekem 140 felett el ment a 156-ban. Az 59-ben is lehet hogy ki fogom cseréltetni 120e körül. Fájó emlék maradt, amikor lerobbantam vele a németeknél :-(((
lerobbanás
javítás
lerobbanás
javítás
imi1562010-12-30 22:22:40 // 10436
Olyant lehet?
imi1562010-12-30 22:22:02 // 10435
Piritu - 1.000.0002010-12-30 22:21:10 // 10434
Nem olvastattad ki a comp-ból a valós km-t?
imi1562010-12-30 22:20:28 // 10433
Egyébként-mint olvastam-Sandree kollégának 46e.-nél kakált be.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-12-30 22:18:35 // 10432
négy hengernél sajnos jellemzőbb ...
imi1562010-12-30 22:18:17 // 10431
Vagy hamar elhagyta magát,vagy a 77e,nem 77e.
Piritu - 1.000.0002010-12-30 22:16:00 // 10430
77e km, hmmm. Elég hamar elhagyta magát :-(
GTPeti2010-12-30 22:10:52 // 10429
(Most, hogy így mondod, lehet teszek is vhova egy LED-et, hogy lássam, mikor fűt.)
imi1562010-12-30 22:09:02 // 10428
Épp ma este cseréltünk mi is a gépemen EGR-t.
Az egész művelet nem tartott tovább fél óránál.
A tisztítás maximum ideiglenes megoldásnak jó.Utána nagyon hamar újra elkezd szarakodni.A 156-nál már egyszer eljátszottam ezt:-((.
Az egész művelet nem tartott tovább fél óránál.
A tisztítás maximum ideiglenes megoldásnak jó.Utána nagyon hamar újra elkezd szarakodni.A 156-nál már egyszer eljátszottam ezt:-((.
GTPeti2010-12-30 22:09:01 // 10427
Az enyémben is van olyan 800W-os megoldás. Egészen konkrétan 3 izzítógyertya dolgozik ottan. Tényleg működik, de csodát ne várj tőle.
Piritu - 1.000.0002010-12-30 21:59:46 // 10426
Csak ez kicsit combosabb, mint 50W és a vizet melegíti. Pöttyet hamarabb jön a meleg az itteni Cartársak szerint.
A 156-hoz is létezett elvileg, ami a fűtésre segített rá 800Wattal a radiátornál.
A 156-hoz is létezett elvileg, ami a fűtésre segített rá 800Wattal a radiátornál.
GTPeti2010-12-30 21:57:04 // 10425
Namost ha beteszek egy 50W-os ellenállást az utastérbe és ráaggatom a szivargyújtóra, az is PTC-s kiegészítőfűtés. :)))
Piritu - 1.000.0002010-12-30 21:49:35 // 10424
:-DDD
Piritu - 1.000.0002010-12-30 21:48:25 // 10423
Hát azért van egy-két érdekes dolog a 156-on felül:
- visszagurulás gátló
- térdlégzsák
- dönthető üléslap
- hűtött rekesz a könyöklőben
- szemüvegtartó a mennyezeten (eddig a napelenző tartotta a napszemüveget)
- távirányítóval nyitható/zárható ablakok
- "Fallow me home"
- fekete mennyezet (királyul néz ki)
- PTC-s pótfűtés (így télen nagyon hiányzik a 156-ból)
- Blue&Me
- vélhetőleg pontos fedélzeti számítógép ( a 156-é csal rendesen)
A tolatóradar előre/hátra folyamatban van.
- visszagurulás gátló
- térdlégzsák
- dönthető üléslap
- hűtött rekesz a könyöklőben
- szemüvegtartó a mennyezeten (eddig a napelenző tartotta a napszemüveget)
- távirányítóval nyitható/zárható ablakok
- "Fallow me home"
- fekete mennyezet (királyul néz ki)
- PTC-s pótfűtés (így télen nagyon hiányzik a 156-ból)
- Blue&Me
- vélhetőleg pontos fedélzeti számítógép ( a 156-é csal rendesen)
A tolatóradar előre/hátra folyamatban van.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-12-30 21:36:05 // 10422
annyira ne érj rá mert a szívósorodat is tönkre vághatja a korom ha állandóan nyitva van az EGR...röpke 100 rugó + szerelés
GTPeti2010-12-30 20:47:33 // 10421
De nem azt akarod mondani, hogy a Piritu, Puritu-ra változtassa a nevét (a puritánság miatt), ugye? :))
ALFI1562010-12-30 20:34:45 // 10420
Egyértelmű,hogy a legnagyobb extra te leszel benne :)
Ahogy nézem nem lessz több mint az 56-ba volt.Egyébként neked van adva egy keret amiből megrendelheted a céges verdát?Hogy van nállatok?Egy X összegért akármit rendelhetsz?Mármint akármilyen márkát,tipust?
Ahogy nézem nem lessz több mint az 56-ba volt.Egyébként neked van adva egy keret amiből megrendelheted a céges verdát?Hogy van nállatok?Egy X összegért akármit rendelhetsz?Mármint akármilyen márkát,tipust?
zümi1662010-12-30 20:21:51 // 10419
Gratula a 159-hez:-) Majd a nagyobbról is dobj ám pár fotót:-))!
Piritu - 1.000.0002010-12-30 19:51:18 // 10418
Én szétszedtem a kiszedett EGR-t, itt róla a blogom
Piritu - 1.000.0002010-12-30 19:48:41 // 10417
Hogy milyen extra lesz? Természetesen én leszek a legfontosabb extra! :-))
A többi: klatty
A többi: klatty
Sandree802010-12-30 19:20:57 // 10416
Annyira nem sürgős... Januárban ráér
'''''2010-12-30 18:10:17 // 10415
Eladva Alfi 156-nak.Ha erre jársz csörgess meg mert a taliknak még se híre,se hamva!
ALFI1562010-12-30 18:06:21 // 10414
Most azonnal.Vagy csak jan.3.-án akarod?Vagy mikor szeretnéd megcsináltatni?
'''''2010-12-30 18:01:40 // 10413
Megkaptam.Bár sose láttam volna!Ha kell valakinek,felajánlom!:-)
Sandree802010-12-30 17:58:47 // 10412
És tudsz valakit aki elvállalja?
Thx
Thx
ALFI1562010-12-30 17:58:07 // 10411
A kiszedett,kicserélt EGR-t megkaptad?
'''''2010-12-30 17:57:07 // 10410
200km.Nekem a részecskeszűrőm miatt volt az egész.Teljesen el volt dugulva és így minden ami előtte volt eldugult.