Fórum >> Típusok >> 159

'''''2010-12-06 20:27:55 // 9890
Tavaly ugyan ezt csinálta,de kihúztam ideáig.Gondoltam folytatom ezt a szokást.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-12-06 20:16:51 // 9889
jah én is így tudtam..
ALFI1562010-12-06 20:14:16 // 9888
Te vagy a szakmabéli.Én ha bikázok járatom.Gondolván addig is tölt a generátor.
GTPeti2010-12-06 20:11:57 // 9887
Azt tudnám, miért kell, hogy járjon a másik autó motorja. NE járjon!
Ne szivasd a másik autó generátorát, az nem arra van tervezve.
(Attól, hogy jár a másik autó motorja még nem lesznek jobbak az "indítási képességei". Ez egy téves beidegződés.)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-12-06 19:47:09 // 9886
semmi mert az akku rövid ideig izzít aztán ha beindul a generátor termeli az áramot ami nálad pislog az az hogy az izzító gyertya nem képes utánizzításra....tehát az akkud is kuka ha alig teker meg valamelyik izzító gyertyád is...minimum 1
ALFI1562010-12-06 18:36:57 // 9885
Próbálj meg úgy indítani,hogy rábikázól járó motrú autóról akkor mindjárt kiderül.De úgy bikázz rá,hogy mikor rárakjátok a bikakábelt 5-10 percig hadjad hagy töltse kicsit.
Vikking 3112010-12-06 18:32:04 // 9884
(Tudtommal csak 2.2 Selespeedhez volt)
'''''2010-12-06 18:27:30 // 9883
Van összefüggés a gyönge aksi és az izzító gyertyák között?Ma épp-hogy elindult és utána bejelezte az izzítást.Kiírta,hogy az izzítás nem működik,vagy valami ilyesmit.Az eredeti aksi van még benne és elég gyenge.Ha leveszem a sarut hetekig,megbolondul az elektronika?Tapasztalat?
.....2010-12-06 18:00:29 // 9882
Csak a 3.2 -hez létezik kormányváltó? Vagy a 2.4 -es automatához is lehetett rendelni?
DrB2010-12-06 16:54:55 // 9881
Ma havtam a szervizt, h mi a helyzet? Az alkatreszszallito rossz tipusu uzemanyagszurot hozott, telefonaljak holnap ujra, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... :))))

De a csereauto egy ari kis Fiat 500-as, termeszetesen benzines, poccre indul. :D
DrB2010-12-06 16:53:09 // 9880
Az enyem aznap reggel elso inditozasra beindult. Elotte 3-szor izzitottam azert. Az elso par taktus, mint mar irtam, kicsit bizonytalan volt, de hamar kisimult. Igy jarattam kb. 2 percet, aztan elkezdtem kitolatni, s ebbe belefulladt. Ezutan mar nem tudtam beinditani. Mindegy, mennyit izzitottam.
SKrisz2010-12-06 13:42:21 // 9879
Ez a mostani, ami cserés lesz tavasszal.
ALFI1562010-12-06 13:31:35 // 9878
Ez a mostani vagy ez lessz?
SKrisz2010-12-06 13:25:28 // 9877
Istne ments... :PPP
SKrisz2010-12-06 13:25:07 // 9876
RS Octavia
GTPeti2010-12-06 13:02:54 // 9875
Akkor neked dízel V6 GTV-d van? :))
ALFI1562010-12-06 12:55:51 // 9874
Mi a mostani kerregő?És mi lessz rendelve?
ALFI1562010-12-06 12:55:02 // 9873
Nem értem ezt a mondatodat.
SKrisz2010-12-06 12:53:07 // 9872
Hát ez az :) Ez az amit még nem tudok. Az biztos, hogy a mostani kerregő tavasszal megy, az új meg 2 héten belül megrendelődik :)
ALFI1562010-12-06 12:21:45 // 9871
hogy lesz ez egy múlva ?
ALFI1562010-12-06 12:20:32 // 9870
Nem tudom.Olyat már láttam mikor a víz kikristályosodik az olajba.
Piritu - 1.000.0002010-12-06 12:04:05 // 9869
Nem a paraffin vált ki? Az is fehér és az dermed be a rendszerbe is.
SKrisz2010-12-06 11:54:06 // 9868
A hétvégén nálank is -17 fok volt szombat reggel. 3 izzítás (6 év dízelezés rutinnal ez nekem egyértelmű volt :)) és egy pöcc után indult az OFF gond nélkül... Kíváncsi vagyok hogy lesz ez egy múlva :)
Cgo2010-12-06 11:23:01 // 9867
nalunk ceges teambuilding volt a 7vegen, egyetlen citroen c5 hdi (max fel evesek) se indult be egyre. Vegul 4-5 inditozas utan elegge sok koszorules utan beroffentek, kb. -15 fok volt...
ALFI1562010-12-06 11:14:25 // 9866
Van nyúl felétek bőven.Jó a háttér is. :)
Szépek ezek a felnik is.Szerintem nyugodtan cserélgetheted rajta a téli és nyári gumit.Semmi baja nem lessz.Legalább télen is jól néz ki nem holmi acélfelnivel.
ALFI1562010-12-06 11:10:47 // 9865
Mondjuk én akkor azért visszavittem volna megmutatni.Nem a cigánykodás végett hanem csak,hogy lássák.
Matta1562010-12-05 22:39:11 // 9864
Ma csak nyulat lőttünk, jövőhét lesz fácán, és a háttérben a gyöngyszem:D
GTPeti2010-12-05 21:18:12 // 9863
Uhh... rohadt jó dizájnokat csinált!!! Pl. ezt.

Ha nem szerződtetik őt az olaszok, akkor hülyék...
Piritu - 1.000.0002010-12-05 20:59:25 // 9862
Mindenki nevében kösz :-)
pettinke2010-12-05 20:48:12 // 9861
van a srácnak néhány elképzelése:
virtuális 159
pettinke2010-12-05 20:44:48 // 9860
én link vagyok, az biztos :-)

instrukciók

cuccos
pettinke2010-12-05 20:40:45 // 9859
egészen pontosan 0 új funkció van benne :-)
stabilabbnak tűnik a pendrájv-kezelés.
Stef2010-12-05 20:33:55 // 9858
Az arányait elnézve, pont ilyennek szeretném látni a Giulia-t!
Az viszont már most látszik hogy az orra túl lapos a gyalogosvédelemhez. Pedig qv@ jól néz ki!!!
Gyanítom hogy Photoshop... SAJNOS.
DrB2010-12-05 20:31:38 // 9857
A szomszéd fogalmam sincs, hogy akkor hol tankolt, spórolós fazon, könnyen lehet, hogy nem Aralnál. Ami közös, hogy egymás mellett parkolt az autónk. S ahogy aznap 0 foko főlé melegedett az idő, mindkettőnknek beindult.
Piritu - 1.000.0002010-12-05 20:10:08 // 9856
A téli gummákat nézegetem, pl. itt

Tényleg ennyire jó a Kleber és a Goodrich?
A tesztcsillagok és az ár alapján Kleber Krisalp HP².
Használ valaki ezek közül??
Kriszo2010-12-05 20:05:42 // 9855
Egyébként én általában "ha tehetem" akkor prémiumdízelt tankolok hidegindításnál is sokkal jobb..
Kriszo2010-12-05 20:03:38 // 9854
Tavaly télen mikor egyszer baromi hideg volt hoztunk a bobcatbe kannába anyagot.Másnapra vagy 6cm-es részen tiszta feér volt és le volt fagyva....Az milyen....)
azis molos anyag volt.És az nem a tartály miatt van:)))
Erhard 242 (Pure Energy)2010-12-05 19:28:14 // 9853
nyilván csak a hidegek előtt...van az üzemanyagszűrőnkben valami mozgó tárgy ha megrázod hallod hogy mozog föl és le nem tudom mi a szerepe ...lehet az tapad le ilyenkor
Don Gombóc2010-12-05 19:20:15 // 9852
Ja és mindkettő Mol-nál volt. Bár ez nem sokat jelent, másiknál is előfordulhat éppúgy.
Don Gombóc2010-12-05 19:18:40 // 9851
Hát ha ilyen szar vizes a nyál, mit lehet tenni? Ez a megoldás. Persze kút válogatja. Ha lehet akkor minél újabb kútnál kell tankolni, ott még talán jó a tartály rendszer. Arra már gondolni sem merek hogy vizezik.
ALFI1562010-12-05 19:14:21 // 9850
És az új dieselek mit szólnának hozzá ha minden tankhoz hozzányomnánk 1 liter E85-öt?
Don Gombóc2010-12-05 19:07:39 // 9849
Sajna én két benzines autómmal is jártam így. ha -10 alá esik a hőmérséklet könnyen befagy a víz a porlasztókba fúvókákba. Akár dízel akár benzines autókba érdemes tenni egy tankhoz egy liter alkoholt, erre jó az E85. Annyi nem károsít semmit, és az alkohol magához köti a vizet és így nem lesz gond.
ALFI1562010-12-05 19:02:32 // 9848
De ha szomszéd is ugyan így járt akkor azért nagy a valószinűség,hogy az a kút a ludas.
Piritu - 1.000.0002010-12-05 18:55:10 // 9847
Nem biztos, hogy a német Aral-nál tankoltál vizes nyálat.
Bármelyik másik is szóba jöhet. Lehet, hogy a hazaúton történt...
Elég egyszer, valamikor, valahol....
ALFI1562010-12-05 18:49:06 // 9846
Gondolom most kicserélik neked.Váltassz kutat és szerintem nem lessz több ilyen gond.
DrB2010-12-05 18:39:10 // 9845
Még friss a seb... :D

Kutat váltok, az biztos.
Piritu - 1.000.0002010-12-05 18:25:54 // 9843
Király, ez kell nekem!
...izé, lesz :-))
ALFI1562010-12-05 18:18:16 // 9842
Már mint úgy értettem a cserén kívűl nem kell bolygatni az üzemanyagszűrőt.
ALFI1562010-12-05 18:16:33 // 9841
Nem tudsz ezen túllépni úgy látom.Minden második olajcserénél bőven jó.De cserélj mindegyiknél.Én is így szoktam bár teljessen felesleges.Nem kell tél elött cserélni.Én nem hallottam még olyanról akinek befagyott.Még mindig azt mondom:Xar a kút amin tankolsz.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak