Fórum >> Típusok >> 159

Erhard 242 (Pure Energy)2009-09-30 15:40:30 // 5758
most voltam kiolvastatni a computert szakszervizben 95e km van az autóban semmi hiba a tárolóban és garanciában soha nem nyúltak hozzá....
Ferko2009-09-30 15:28:24 // 5757
Egyetértek!
Lehet, hogy csaj egy jó szerelő kellene.

Hozzáteszem, hogy állítólag már nem csak márkaszervíz végezhet szerelést az autón. Vannak paraméterek, amiket be kell tartani, és akkor nem márkaszervíz is elvégezheti a szerelést. De kötelező szervízet tutkó. A gari meg nem ugrik.
Kompressz úr2009-09-30 14:37:02 // 5756
Elsőként nem egy hozzáértőbb szervízt kellene keresni? Általános tapasztalat, hogy a "szakszervizeknek" lövésük nincs az olajcserén túlmutató bonyolultságú feladatokhoz.
Corn2009-09-30 14:26:47 // 5755
Ha felgyújtom a 159-emet, jön valaki szalonnát sütni?

Tegnap hoztam el a szervizből, ahol két év és 43ezer km után ismét eltöltött 2 hetet, ezzel begyűjtve a 12. pecsétet a szervizkönyvbe. És a hiba persze megmaradt...

Néhány hónapja hidegen beindítva egyenetlenül járt a motor, mintha kihagyott volna 1-2 henger. Pár perc használat után, vagy melegen beindítva rendben, nagyjából egyenletesen ment. Júliusban emiatt kicseréltek valami szenzort a kipufogóban, persze a probléma megmaradt. Most két hét "szerelés" után kitalálták, hogy valamelyik hengerben gond van a kompresszióval, és várják az importőr jóváhagyását a hengerfej levételéhez. Aztán ha meglesz a hiba, akkor a javításhoz is jóváhagyás kell majd. Gyors jóváhagyásra persze ne számítsak, 4-5 napot mindenképpen várni kell majd ledöntött hengerfejjel. Mindenesetre amíg nincs meg az első OK, inkább hazahoztam a kocsit.

Komolyan mondom, a hócipőm tele van már ezzel az autóval, annyit szívtam vele két év alatt. Kezdődött a zörgésekkel, aztán egy kis olajfolyás, szívósorcsere, megint zörgés-hegyek, most meg ez a rángatás. Összeadtam, összesen 58 napot töltött a szerelőnél eddig, évente majdnem egy hónapot úgy, hogy nem törtem. Újonnan vettem, 43e km alatt, kímélő használat és rendszeres karbantartás mellett nem ezt vártam... Jövőre lejár a lízing, és legfőképpen lejár a garancia. Azt hiszem azonnal szabadulni fogok az autótól :(

Lehet hogy ennek a pár sornak nem fog a többi tulaj örülni, de szerintem néha a szívásokat is meg kell osztani egymással.
Ferko2009-09-28 22:32:16 // 5754
Sziasztok!

Kis meglepetés az 1.9 Mjettől: Az utca áldozatai topic, 20420 hsz.:-))
pettinke2009-09-25 10:45:47 // 5753
izé, csak a lényeget hagytam le: szóval ilyenkor ne állítsd le a motort, mert megszakítod vele az égetési folyamatot (ha mégis, és többször teszed ezt, akkor harmadszor már a kijelző is felszólít, ha meg ekkor is, akkor mehetsz a szervizbe kiégettetni jópénzér').

de érdekes módon ilyen eseteket csak a német fórumokon olvasok, talán ott hülyébbek a népek :-)
pettinke2009-09-25 10:43:54 // 5752
van mégegy jele: ha megállsz, üresbe teszed, elereszted a gázpedált, akkor alapjáraton is van egy kicsi (talán 0.2) turbónyomás
pettinke2009-09-25 10:37:45 // 5751
hát van olyan beosztás is, hogy Folders, az a könyvtárak szerinti.
vagy ha nem arra gondolsz, hogy egy-egy könyvtárat válassz ki, akkor kapcsold ki a Media Player beállításai alatt a véletlen sorrendű lejátszást - most így a gép mellől nem tudom, hogy Random vagy Shuffle néven fut-e :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-09-25 09:34:44 // 5750
valaki azt mondja meg hogy tudom könyvtárak szerint lejátszani a zenét az USB-ről...ez hogy össze vissza jön elég szar :) látom hogy a jobb oldali fel le gombbal tudom változtatni a lehetőségeket le is pörgetem az Albums-ig aztán?
Ferko2009-09-24 21:58:02 // 5749
NA akkor ma megint tanultam valamit.:-D
isa1562009-09-24 20:50:48 // 5748
Hogy kis időre megnől a fogyasztás teljesen normális. Ilyenkor tisztítja (úgy tudom égeti) a részecskeszűrőt. A hangja is morgósabb lesz, kb 5-10 percig tart. Használattól függ, hogy milyen sűrün jö rá. Nekem télen, vagy sok város után szokta többször csinálni.
Erhard 242 (Pure Energy)2009-09-24 10:54:22 // 5747
így van az 59 olyan csendes hogy ha vendégeket viszek nem merek alhangot adni mert kiderül a turpisság :D
Ferko2009-09-24 10:03:40 // 5746
De végülis nem süvít, csak olyan hang hallatszik a bal oldalon a műszerfal felől.
Kompressz úr2009-09-24 09:23:25 // 5745
A szél süvítése egyedi hiba. Amelyik autónak nincs igazi gazdája...
Ferko2009-09-24 09:09:58 // 5744
Azért hiányzik a 156....:-))) Nem csak az erő miatt, hanem mert imádom.:-)
Ferko2009-09-24 08:38:59 // 5743
Tegnap belepakoltam 458 km-t a 159-be.
Vegyesek az érzések az autóval kapcsolatban. Mert egyik pillanatban azt mondom, hogy kellene, meg elég ez, a másikban meg azt, hogy ááááh, nincs benne anyni erő, amenyi nekem kell és mégsem. Illetve 2.4-el kellene.:-DDD
No a tegnapi kis túrában volt autópálya, város, szerpentin. Az autópálya 75%-át 120-as tempóban tettük meg, mert egy Toyota kockadobozzal mentünk együtt és az nem tudott menni. Viszont az uccsó 25%-ot megnyomtam és 170-180-al hasítottunk. A szerpentinen sem nagyon tudtam állatkodni, csak egy kicsit, amikor a Toyotától leszakadtunk.:-)
Az autó így evett 8 liter. A fedélzeti számítógép szerint 8 litert evett kereken, de a számítás 8,129-et hozott. Szal egy kcisit csal az óra, de ez elhanyagolhaó gondolom.
Ami zavaró volt, hogy 160 felett nagyon zavaró hangok vannak az autóban. Nem a szélzaj a gond, hanem jobb elől olyan, mint vha süvítene be a szél; legalábbis a hang alapján és bal oldalról is hallottam valami zizegős hangot.
Volt egy furcsa eset is. MIkor Miskolcórl kijöttünk, akkor az M30-ason majdnem a végéig a fedélzeti számítógép pillanatnyi fogyasztáskn 9-10 litert mutatott, holott 120-al mentünk ott végig. Utána hipp hopp helyreállt és 6-7 lityót mutatott. Gondolom valami pillanatnyi zavar lehetett.:-)
A szerpentinen persze élvezetes volt az út. Nagyon fekszik az autó. ÉLvezet vele vezetni itt.:-))
CSináltunk marha jó képeket is. Majd ezek is jönnek.:-)
Ferko2009-09-24 08:30:52 // 5742
Na akkor azért megy így..-DDD

Hehe, ez jó.:-DDD Kis promo cucc akkor.:-D
Erhard 242 (Pure Energy)2009-09-23 21:58:06 // 5741
a 156 16V húz mint a disznó érzésre :)
Vikking 3112009-09-23 21:49:17 // 5740
Ez igaz :) Viszont 75-nél ugyanaz az óra a 2.0 TS-ben mint a 3.0 V6-ban, meg az 1.8 TB-ben :) (Jó mondjuk a Milano 2.5-ben nem, meg a 2.0 karbisban sem, de azér na... :D)
WarbiRunner (Gyuri)2009-09-23 21:42:37 // 5739
Kíváncsi vagyok rá :-) Ma direkt botlábúskodtam, és 1500 alatt egy picivel elkezdtem erőltetni a sajátomat, de akkor se volt az a sehol semmi érzés. Gondolom pont az ilyen üzemállapotokat szeretnék elkerülni elektronikusan, így kevesebbet kormol még falábú tulaj esetén is :-)
pettinke2009-09-23 19:07:50 // 5738
215/55 - R16-os, ami gyárilag jár...
Büdipest, tele fekvőrendőrrel + kátyúval - én inkább a ballonosabbra szavazok.

260-ig? hát hogy a kölkök tudjanak min ámulni, mikor belesnek az üvegen át :-D
Erhard 242 (Pure Energy)2009-09-23 07:21:41 // 5737
ülj be egy 156-ba ami 16V s meg fogsz lepődni mit tud a 8V-hez képest :P a 159 teljesen más nem a motor miatt nem húz 1600-tól ez sajnos az euro4 faxsága....
WarbiRunner (Gyuri)2009-09-22 23:13:18 // 5736
Ez így van..ezért is TBi-t szeretnék :-) Ha kiköhhintettem az árát, akkor már csak nem az üzemanyagon fogok spórolni :-)
WarbiRunner (Gyuri)2009-09-22 23:11:37 // 5735
Én méginkább a motor karaktere miatt voksolnék a 2.4-re, mert végülis az erő így is elég a normális dinamikus közlekedéshez. Viszont nekem fura volt, hogy 2000 környékén mennyire el van tévedve. Azt hittem a 16v alulról húz, de szerintem sok neki a súly. 2200 körül durran be, addig meg semmi, túl drasztikus az átmenet. A 8v-t sokkal kiegyensúlyozottabbnak érzem, és amúgy hasonló menetteljesítményeket produkál... a jóval könnyebb kasztniban persze.
A futómű az nem kérdés, zseniális konstrukció, és élőben sokkal de sokkal gyönyörűbb ez az autó mint képeken. Egyből olyan érzésem lett, hogy kéne nekem egy ilyen....:-)
Ferko2009-09-22 22:33:37 // 5734
Értem én töki, csak hát a 146-ban pl az óra nem ugyanaz az 1.6-ban mint a TI-ben.:-)
Vikking 3112009-09-22 17:08:06 // 5733
A 75 TS-nek is 260-ig volt skálázva, pedig esélye nem volt a közelébe se menni :) Ahogy a QV- TI párosnak sincsen esélye elmenni 220-225 fölé. (Vagy 230, ha már nagyon nagyot szeretnénk mondani, de az már szerintem irreális 150 lóerőtől...)

Egyszerűen így jött ki :) A 75-ben biztos hogy az America műszerfal miatt is (a narancsos az az, a fehér az meg későbbi ) , de valszleg nem ezen múlt elsősorban, hiszen más volt a ford. mérőn is a felfestés egy picit, úgyhogy meg tudták volna oldani ha akarják :)

Olaszok :) Örülj neki hogy nem megy körbe négyszer, mert csak 50-ig lenne skálázva, szerintem Giovanniék képesek lennének rá... :P
Szilárd2009-09-22 16:12:37 // 5732
Nem itt kéne OFF-olni!!:)))))
Tommi2009-09-22 16:07:24 // 5731
Igenis :)
Halesz2009-09-22 16:06:55 // 5730
Akkor légy szíves.
Tommi2009-09-22 16:02:37 // 5729
Én meg soha nem használom sehol :)))
Halesz2009-09-22 15:58:22 // 5728
De én legalább tudom használni a "csak csevegek" gombot - mindkét topicban :P :D
Tommi2009-09-22 15:55:48 // 5727
Én ilyet sosem mondtam :)

De hát egy újságíró kitalál mindenfélét vagy mi :)))
Halesz2009-09-22 15:46:18 // 5726
Jaja, azért lett fehér, mert így olcsóbb volt, mint ahogy a Ti 147-esetek is azért lett csak fűnyírómotoros, mert azzal volt ákciós :D
Tommi2009-09-22 15:41:53 // 5725
Nem gondolom, hanem kérdeztem :) A lényegre figyelj, Te újságos :)))
Halesz2009-09-22 15:39:12 // 5724
Ha így jobban tetszik, gondold ezt :P :)

Amúgy meg 70 körül van a pasztell, 170 körül a metál szín.
Ferko2009-09-22 15:34:23 // 5723
Ha van rajta egy vörösesbarna csaj, akkor igen..-DD
Tommi2009-09-22 15:28:55 // 5722
És a cerka is egyből 10 centivel hosszabb, mi? :)))
Ferko2009-09-22 15:16:24 // 5721
Hát ez csak egy kis szépséghiba. Attól még nagyon tetszik az autó, és aki nem nagyon száguldós típus, annak pont megfelelő. :-)) A szépsége kárpótolhat .:-)
Ferko2009-09-22 15:14:48 // 5720
Még szép. Én is elfértem a 156-ban és aogy nézem a 159-nek nagyobb a raktere.:-DDDDD
Mondjuk a tankolás az egy dolog. Inkább az alkatrészek drágák. Ha ott elmegy valami, akkornagyon zsebbenyúlós is lehet a dolog..-D
Tommi2009-09-22 15:08:55 // 5719
Na ez meg a másik :)
Tommi2009-09-22 15:07:46 // 5718
Ja, a kombiban majd alszok, mi? :)))

Azért tényleg durva belegondolni, hogy egyesek güriznek, hogy 10-12 millióért lakást vehessenek, más meg ennyiért vesz egy autót... Bár ha már itt tartunk, vannak emberek, akik 200.000 euroért Ferrarit vesznek :)

Szerintem ha ott tartanék, hogy megengedhetek magamnak egy ilyen összegű autóvásárlást, akkor már etetni is tudnám a TBi motort :) Egyébként az ilyen drágább autóknál fokozottan igaz, hogy nem megvenni sok, hanem fenntartani...
Ferko2009-09-22 15:04:44 // 5717
Bármilyen kerékkel.....
Ferko2009-09-22 15:04:07 // 5716
De Neked mekkora papucsok vannak rajta?:-)

Amúgy nem is értettem, hogy miért van az óra 260-ig skálázva??? :-o
Ferko2009-09-22 15:02:30 // 5715
Hááááát, lehet, hogy letolnál.:-DDD
Ferko2009-09-22 15:01:26 // 5714
Nekem a 146 világoszöld volt. Az egyik legjobb adottsága annak az autónak a színe volt. Amikor rásütött a reggeli napsugár iszonyat volt.:-D
Most a 156 szürke színe van, de nem az a snassz. Hát mit ne mondjak, ez sem semmi.:-)))
Kompressz úr2009-09-22 15:00:05 // 5713
Téligumi húzós lesz...
Ferko2009-09-22 14:59:37 // 5712
Szép is, formás is..........................és az autó sem kutya...................:-DDDDD
Ferko2009-09-22 14:58:00 // 5711
erről van szó.:-)
Ferko2009-09-22 14:57:29 // 5710
Most egy rakat autót rendelnek fehárben. Idén ez lett a divat. Szinte nincs olyan típus, amit új autként ne láttam volna már fehérben.:-)
Ferko2009-09-22 14:54:20 // 5709
És lakhatnál is benne.:-DDDD

Még nem próbáltam a TB-t, de egész jónak mondják. Viszont zabál is rendesen. Szal akkor inkább 2.4 Mjet.:-D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak