Fórum >> Típusok >> 159

Grando2008-03-15 01:56:02 // 4752
Majd eldöntöm én, ha megengeded.
Seriff2008-03-15 01:54:43 // 4751
Ha mérnök lennél:

Seriff2008-03-15 01:54:09 // 4750
Aludjál, nálad már mindjárt 2 óra:P
Grando2008-03-15 01:52:15 // 4749
És ha mérnök lennék? :DDD

(Vazze ez kezd teljesen elhülyülni...)
Seriff2008-03-15 01:51:08 // 4748
Nem tudhatom, hogy ha orvos lennél melyik belteret preferálnád:)
Seriff2008-03-15 01:50:27 // 4747
Japán ültetőszett:

Grando2008-03-15 01:50:23 // 4746
És? :))
Seriff2008-03-15 01:48:04 // 4745
Nemtom' a családban csak én nem vagyok orvos:DDD
Seriff2008-03-15 01:47:36 // 4744
Ajánlom a képsorozatot mindenkinek:)
Grando2008-03-15 01:46:46 // 4743
Mér, akkor nem tetszhet? :P
Seriff2008-03-15 01:45:45 // 4742
Ratstyle:D

Seriff2008-03-15 01:45:08 // 4741
Orvos vagy?:P
Grando2008-03-15 01:43:26 // 4740
Mármint nekem? Kösz nem... :P
Seriff2008-03-15 01:42:08 // 4739
Inkább ez:

Grando2008-03-15 01:41:17 // 4738
Special Edition orvosoknak... :DDD
Amúgy nekem bejön. ;))
Seriff2008-03-15 01:39:53 // 4737
Mijezaszürkeség?:P
Grando2008-03-14 21:54:46 // 4736
Nem torzsalkodás, hanem zsörtölődés. Bár mindkettőben van zs betű, ami elég ritka. :DD ;)))
Seriff2008-03-14 21:51:24 // 4735
Télleg- miért nincs minden típus-topic feletti részen egy ilyen kép minden modellről?

TI
Seriff2008-03-14 21:45:40 // 4734
Minek a torzsalkodás?:D

Grando2008-03-14 21:33:30 // 4733
Biztos nincs min zsörtölődni... :DDD ;))))
Seriff2008-03-14 21:28:55 // 4732
Majd' egy hónapja 0 hsz?:O Ejj, kaptok szíííp kííípet:

Kalex2008-02-18 21:01:40 // 4731
Még régen a Simson korszakban fennakaddt a sieber tű az volt ilyen élmény:)))
De lyen árosztályban eléggé gagyi hatás. Engem anno kissé megrázott a látvány, hogy a 159 vezérlésén ezt olvastam "BOSCH Made in Hungary"...
Bckk2008-02-18 16:54:05 // 4730
lehet nemkéne arra járni, és akkor nemcsinálná :D
Kuzma2008-02-18 16:13:27 // 4729
Nekem sajnos rendszeresen (147-es), először amikor pár napos volt az autó. Hát én is eléggé beszartam. Ráadásul nem autópályán vagy országúton történt, hanem városban egy kigyorsításkor, még kanyar is volt, nagy szerencse, hogy akkor nem állítottam le a motort, mert talán be is zárt volna a kormányzár. (Ezt akkor abban a helyzetben nem tudtam átgondolni)
Azután 1-1,5 évre eltűnt a hiba, de most újabban megint be szokott ragadni, de üresbe teszem és kikapirgálom a lábammal. Ez már nem para, az viszont annál inkább, hogy a szervizben nem találtak semmilyen hibát, nekik épp akkor nem ragadt be.
A gond ezzel csak az, hogy gyakorlatilag nem merek padlózni, ha vannak mások is az úton.
Alfati2008-02-18 15:27:19 // 4728
Nálam is volt hasonló(kuplungnál) a 156osban, de a szőnyeg rögzítése megoldott mindent! 159nek szerencsére rendesen le van rögzítve a szőnyege (az enyémben) gyárilag, csak az autómosósok ténykedése után kell visszaállítanom általában a gyári állapotot, mert ők "erőből" dolgoznak!
Zool2008-02-18 09:23:47 // 4727
Lehet hogy blőd gondolat, de én a 147essal jártam úgy, hogy a kinyomott kuplung néha beragadt a szőnyeg alá (kevésbé necces heéyzet, de pl emelkedőn tulatásos beállásnál nem volt szórakoztató). Igazából nem láttam más megoldást, mint hogy kvettem a bal1es szőnyeget.
Kompressz úr2008-02-18 09:05:57 // 4726
Bibiiiii, én vagyok a 159. az Alfacity jelentkezői között :DDDDD
Kompressz úr2008-02-18 09:04:08 // 4725
Volt, 156-tal, a szőnyeg alácsúszott a pedálnak és a lovak hasonlóan elszaladtak, szerencsére autópályán. De azért telefutott a gatyó.
Tom122008-02-18 08:52:54 // 4724
Valami hasonló nekem is rémlik, /156/ még az "elején", de nem volt ilyen veszélyes a helyzet. Nekem a szőnyeg alá kis kavicsok kerültek és csúszkált, az okozta a gondot, ezért azóta minden indulásnál a lehető legjobban hátrahuzom, néha menet közben is, de ettől függetlenül nézesd meg, az a biztos /elvileg/.
Cgo2008-02-18 08:41:25 // 4723
huhhhh
Corn2008-02-18 07:44:58 // 4722
Tegnap eléggé megijesztett az autóm: viszonylag zsúfolt kétszer egysávos országúton (Brassó és Bukarest között DN1, vasárnap délután rengetegen mennek haza síelésből) előztem egy kamiont. Padlógázzal, ahogy kell :) És a gázpedál úgy gondolta, hogy ő most akkor beragad. Nem csak egy pillanatra, hanem masszívan ott maradt a padlón. Én meg megnyúlt arccal tapasztaltam, ahogy a 2.4jtdm minden nyomatéka gyorsít az előttem menő autó segge felé. Nincs mit szépíteni, komolyan beszartam.
Satufékkel elkerültem, hogy beledurranjak az előttem menőbe, és bal sarokkal megrugdostam előre-hátra a szőnyeget. A sokadik ilyen rúgásra kipattant a gáz, végre nem akart megölni az autó.
Egy pillanatig átfutott az agyamon, hogy le kellene állítani a motort, halványan rémlett, hogy 3szor kell ehhez megnyomni a start gompot. Nem tettem, egyrészt a pánik miatt, másrészt mert akkor megszűnt volna a szervó, az meg bk 130-nál nem egészséges.
Az már nem jutott eszembe, hogy üresbe is lehetne tenni a váltót, csak egy pöccintés lett volna az automatán.

Korábban már volt olyan, hogy padlógáz után egy pillanatig lent maradt a gázpedál, de mindig magától visszaugrott, nem hozott veszélyes helyzetbe, nem foglalkoztam vele komolyabban. Most viszont lent maradt, és szerintem ha nem tudom a szőnyeg rugdosásával kipiszkálni, még most is ott lenne.

Komolyan beszartam, meg fogom nézetni, mi lehetett az oka. Az biztos, hogy nem a szőnyegbe akadt bele.
Volt már valakinek hasonló élménye? Nem kívánom senkinek...
András bácsi2008-02-15 07:33:21 // 4721
Állítólag van egy típushiba: nyomócsó (vagy szívócső) gyárilag elcseszett. Elvileg visszahívási akcióban kellene cserélniük. Szerintem ez ért utol téged is.
LeZso2008-02-14 22:24:27 // 4720
SEGÍTSÉG!
kb 3-4 hete vettem először észre, hogy valami gond van a gépemmel.
Az első tünetek: meleg moci, lassú menet rázós út miatt, majd főútra kiérés, gyorsítás -> azután meg gyorsulás helyett torpanás.
Azután egy hétig semmi, majd megint ez a megtorpanósdi.
Azután jött egy Bp - Hatvan az M3-on, ahol kb félúton standard 140-es tempónál a fordulatszámmérő mintha megőrült volna, és kengurut nyelt volna üzemanyag helyett a motor; 3-400 fordulatos amplitudóval remegett mint az állat, és közben az előbb már említett torpanás. Ekkor kicsit lassabbra vettem a tempót, majd gyorsítás kb 3.500-as fordulatig, és a váltás után megint a torpanás. A gyorsításkor semmi rossz jel.
Ezután másnap (múlt péntek) reggel írány a Kelet-Pest (az egyetlen hely amiben még bízok így garanciális állapotban), ahol egész nap bent volt az autó. Mentek vele rövidet, mentek vele hosszút. mentek vele gyorsan, lassan, magas fordulaton és alacsonyon, de semmi. (Mint a fogorvosnál.) Elhoztam, majd 4 nap külföld autó nélkül. Ma megint beültem ,és a Kerepesin megint elkezdett velem szórakozni egy piros lámpától való elrugaszkodásnál.
Valaki tapasztalt már ilyent? Jó lenne egy kis támpont vagy iránymutatás.
Köszi, szevasztok!
BadBoy2008-02-14 08:48:56 // 4719
Én is azt vallom, hogy legyen nehezebb, de massziv, mint pille könnyű, de papir.

Én csak azért irtam, mert többen is azt irták, hogy "mert ha a faceliftel könnyebb lesz az autó, majd akkor lesz jó". De csak a minőség rovására ment volna a mégnagyobb súlycsökkenés. És szerintem ha maradt volna a súlya akkor sem lett volna gond.
Kompressz úr2008-02-12 19:44:18 // 4718
No, látod, ebben már van igazság. A motorfejlesztés költségeit is szét lehetne osztani a cégcsoporton belül, úgy ahogy más cégek teszik, ugyanazt a motort többféle teljesítménylépcsőben kínálnák, mondjuk az 1.9 170 lóerővel Alfa és Lancia, 150-nel pedig Fiat. Így elvileg meglenne a prémium kontra tömegmodell közötti különbség és még gazdaságos is lenne (az más kérdés, hogy kész átverés lenne az egész).
Don Gombóc2008-02-12 18:33:54 // 4717
Nem a súly itt a probléma hanem a motorok fejlesztése egy kicsit elmaradt a várttól. Szerettek volna baszni is meg szüzek maradni is egyúttal. :)
Kompressz úr2008-02-12 15:41:10 // 4716
A súlycsökkentés csak a szerkezethez felhasznált anyagok csökkentésével képzelhető el (véleményem szerint) jelentős költség nélkül. Persze fel lehet használni titánt és társait is, de akkor Maserati árban lesz a 159.
Részemről, mióta az autó hátsó töréspróbáját "live" ejtettem meg, azt mondom, hogy inkább legyen ólomlába az autómnak, de védjen meg a vakegerektől.
BadBoy2008-02-12 13:04:07 // 4715
Jah, annyit még hozzá pontositásképp, hogy a dizel verziókról irtam ezt.
BadBoy2008-02-12 13:03:35 // 4714
Jah igen, de igy az általad várt menetdinamikai javulás szerintem észrevehetetlen marad, mert pici a különbség. Szerintem max. 0,2 másodper ha lesz eltérés, de több nem igazán hiszem.
GEORGE2008-02-11 12:44:50 // 4713
nyomom én is :-)
A hármasból a honda durván kilóg, szerintem egyenesen ocsmány a hátulja főleg a másik kettő mellé állitva...
GEORGE2008-02-11 12:42:33 // 4712
más márkáknál még ekkora súly csökkenés sincs......
Bckk2008-02-11 12:40:36 // 4711
Alfáék alszanak, arra várnak mikor fognak sokan használt 159est venni :D mert attol megy nekik a biznisz.
BadBoy2008-02-08 13:29:13 // 4710
Nagyon komoly lett a súlycsökkentés!!! :DD

45kg a jtd modelleknél.

65-70kg a benzineknél.

Na ez lett aztán az igazán nagy durranás. Igy maradhatott volna minden a régiben.

Az újdonságok sem számottevők!

De hol van a JTTD motor?!?!?! Az miért nincs még a kinálatban?!?!
Bckk2008-02-08 12:40:06 // 4709
az uj felnik mintai :D


Bckk2008-02-08 12:24:50 // 4708
ugyes, honnet sikkasztottad ezt le?
vipex2008-02-08 08:32:26 // 4707
Putyesz2008-01-31 06:38:18 // 4706
igen ez igaz!:)
és Ő nem egy autót próbált már ki....:)!szóval ha vki tudja hogy mi a jó autó akkor Ő!meg persze mi is :):):):)!
Tibe2008-01-30 20:22:12 // 4705
Jah ez jó szöveg! :)) Azért ne feledjük Winklerék is titkon Alfa fanok! :)
csocsi2008-01-30 20:19:31 // 4704
Többször is lehet?
Balázs156SW2008-01-30 20:15:49 // 4703
Hölgyek, Urak dolog van!
Kötelező szavazás a totalcar.hu-n. Egyébként jó a cikk is.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak