András bácsi2008-02-15 07:33:21 // 4721
Állítólag van egy típushiba: nyomócsó (vagy szívócső) gyárilag elcseszett. Elvileg visszahívási akcióban kellene cserélniük. Szerintem ez ért utol téged is.
LeZso2008-02-14 22:24:27 // 4720
SEGÍTSÉG!
kb 3-4 hete vettem először észre, hogy valami gond van a gépemmel.
Az első tünetek: meleg moci, lassú menet rázós út miatt, majd főútra kiérés, gyorsítás -> azután meg gyorsulás helyett torpanás.
Azután egy hétig semmi, majd megint ez a megtorpanósdi.
Azután jött egy Bp - Hatvan az M3-on, ahol kb félúton standard 140-es tempónál a fordulatszámmérő mintha megőrült volna, és kengurut nyelt volna üzemanyag helyett a motor; 3-400 fordulatos amplitudóval remegett mint az állat, és közben az előbb már említett torpanás. Ekkor kicsit lassabbra vettem a tempót, majd gyorsítás kb 3.500-as fordulatig, és a váltás után megint a torpanás. A gyorsításkor semmi rossz jel.
Ezután másnap (múlt péntek) reggel írány a Kelet-Pest (az egyetlen hely amiben még bízok így garanciális állapotban), ahol egész nap bent volt az autó. Mentek vele rövidet, mentek vele hosszút. mentek vele gyorsan, lassan, magas fordulaton és alacsonyon, de semmi. (Mint a fogorvosnál.) Elhoztam, majd 4 nap külföld autó nélkül. Ma megint beültem ,és a Kerepesin megint elkezdett velem szórakozni egy piros lámpától való elrugaszkodásnál.
Valaki tapasztalt már ilyent? Jó lenne egy kis támpont vagy iránymutatás.
Köszi, szevasztok!
kb 3-4 hete vettem először észre, hogy valami gond van a gépemmel.
Az első tünetek: meleg moci, lassú menet rázós út miatt, majd főútra kiérés, gyorsítás -> azután meg gyorsulás helyett torpanás.
Azután egy hétig semmi, majd megint ez a megtorpanósdi.
Azután jött egy Bp - Hatvan az M3-on, ahol kb félúton standard 140-es tempónál a fordulatszámmérő mintha megőrült volna, és kengurut nyelt volna üzemanyag helyett a motor; 3-400 fordulatos amplitudóval remegett mint az állat, és közben az előbb már említett torpanás. Ekkor kicsit lassabbra vettem a tempót, majd gyorsítás kb 3.500-as fordulatig, és a váltás után megint a torpanás. A gyorsításkor semmi rossz jel.
Ezután másnap (múlt péntek) reggel írány a Kelet-Pest (az egyetlen hely amiben még bízok így garanciális állapotban), ahol egész nap bent volt az autó. Mentek vele rövidet, mentek vele hosszút. mentek vele gyorsan, lassan, magas fordulaton és alacsonyon, de semmi. (Mint a fogorvosnál.) Elhoztam, majd 4 nap külföld autó nélkül. Ma megint beültem ,és a Kerepesin megint elkezdett velem szórakozni egy piros lámpától való elrugaszkodásnál.
Valaki tapasztalt már ilyent? Jó lenne egy kis támpont vagy iránymutatás.
Köszi, szevasztok!
BadBoy2008-02-14 08:48:56 // 4719
Én is azt vallom, hogy legyen nehezebb, de massziv, mint pille könnyű, de papir.
Én csak azért irtam, mert többen is azt irták, hogy "mert ha a faceliftel könnyebb lesz az autó, majd akkor lesz jó". De csak a minőség rovására ment volna a mégnagyobb súlycsökkenés. És szerintem ha maradt volna a súlya akkor sem lett volna gond.
Én csak azért irtam, mert többen is azt irták, hogy "mert ha a faceliftel könnyebb lesz az autó, majd akkor lesz jó". De csak a minőség rovására ment volna a mégnagyobb súlycsökkenés. És szerintem ha maradt volna a súlya akkor sem lett volna gond.
Kompressz úr2008-02-12 19:44:18 // 4718
No, látod, ebben már van igazság. A motorfejlesztés költségeit is szét lehetne osztani a cégcsoporton belül, úgy ahogy más cégek teszik, ugyanazt a motort többféle teljesítménylépcsőben kínálnák, mondjuk az 1.9 170 lóerővel Alfa és Lancia, 150-nel pedig Fiat. Így elvileg meglenne a prémium kontra tömegmodell közötti különbség és még gazdaságos is lenne (az más kérdés, hogy kész átverés lenne az egész).
Don Gombóc2008-02-12 18:33:54 // 4717
Nem a súly itt a probléma hanem a motorok fejlesztése egy kicsit elmaradt a várttól. Szerettek volna baszni is meg szüzek maradni is egyúttal. :)
Kompressz úr2008-02-12 15:41:10 // 4716
A súlycsökkentés csak a szerkezethez felhasznált anyagok csökkentésével képzelhető el (véleményem szerint) jelentős költség nélkül. Persze fel lehet használni titánt és társait is, de akkor Maserati árban lesz a 159.
Részemről, mióta az autó hátsó töréspróbáját "live" ejtettem meg, azt mondom, hogy inkább legyen ólomlába az autómnak, de védjen meg a vakegerektől.
Részemről, mióta az autó hátsó töréspróbáját "live" ejtettem meg, azt mondom, hogy inkább legyen ólomlába az autómnak, de védjen meg a vakegerektől.
BadBoy2008-02-12 13:04:07 // 4715
Jah, annyit még hozzá pontositásképp, hogy a dizel verziókról irtam ezt.
BadBoy2008-02-12 13:03:35 // 4714
Jah igen, de igy az általad várt menetdinamikai javulás szerintem észrevehetetlen marad, mert pici a különbség. Szerintem max. 0,2 másodper ha lesz eltérés, de több nem igazán hiszem.
GEORGE2008-02-11 12:44:50 // 4713
nyomom én is :-)
A hármasból a honda durván kilóg, szerintem egyenesen ocsmány a hátulja főleg a másik kettő mellé állitva...
A hármasból a honda durván kilóg, szerintem egyenesen ocsmány a hátulja főleg a másik kettő mellé állitva...
GEORGE2008-02-11 12:42:33 // 4712
más márkáknál még ekkora súly csökkenés sincs......
Bckk2008-02-11 12:40:36 // 4711
Alfáék alszanak, arra várnak mikor fognak sokan használt 159est venni :D mert attol megy nekik a biznisz.
BadBoy2008-02-08 13:29:13 // 4710
Nagyon komoly lett a súlycsökkentés!!! :DD
45kg a jtd modelleknél.
65-70kg a benzineknél.
Na ez lett aztán az igazán nagy durranás. Igy maradhatott volna minden a régiben.
Az újdonságok sem számottevők!
De hol van a JTTD motor?!?!?! Az miért nincs még a kinálatban?!?!
45kg a jtd modelleknél.
65-70kg a benzineknél.
Na ez lett aztán az igazán nagy durranás. Igy maradhatott volna minden a régiben.
Az újdonságok sem számottevők!
De hol van a JTTD motor?!?!?! Az miért nincs még a kinálatban?!?!
Bckk2008-02-08 12:40:06 // 4709
Bckk2008-02-08 12:24:50 // 4708
ugyes, honnet sikkasztottad ezt le?
vipex2008-02-08 08:32:26 // 4707
Putyesz2008-01-31 06:38:18 // 4706
igen ez igaz!:)
és Ő nem egy autót próbált már ki....:)!szóval ha vki tudja hogy mi a jó autó akkor Ő!meg persze mi is :):):):)!
és Ő nem egy autót próbált már ki....:)!szóval ha vki tudja hogy mi a jó autó akkor Ő!meg persze mi is :):):):)!
Tibe2008-01-30 20:22:12 // 4705
Jah ez jó szöveg! :)) Azért ne feledjük Winklerék is titkon Alfa fanok! :)
csocsi2008-01-30 20:19:31 // 4704
Többször is lehet?
Balázs156SW2008-01-30 20:15:49 // 4703
Hölgyek, Urak dolog van!
Kötelező szavazás a totalcar.hu-n. Egyébként jó a cikk is.
Kötelező szavazás a totalcar.hu-n. Egyébként jó a cikk is.
Putyesz2008-01-30 17:31:51 // 4702
"Az Alfa, az igen! Széles plecsni, hatalmas kerekekkel, iszonyatosan tömör, masszív, minden vonalából Michelangelo szellemi öröksége sugárzik. Olyan szép, hogy itt be is kellene fejezni az autógyártást, zörögjön hangosan a redőny, kattanjon a lakat, ennél már az életben sose lesz szebb és izgalmasabb."
-ez a kedvenc részem:):):):)!!!!!
-ez a kedvenc részem:):):):)!!!!!
Tibe2008-01-30 16:14:41 // 4701
Nem ismeri az egérgörgőt, ne bántsd! :))) +1 szavazat a 159-re :)
kalizsoli2008-01-30 16:12:07 // 4700
Olvasgassá vissza egy kicsit :-))))
Kovi2008-01-30 16:08:36 // 4699
csocsi2008-01-30 12:07:49 // 4698
Igen, ez is egy megoldás. de azért én nem mennék vissza annyira az időben :))
Whiteskull2008-01-30 12:03:36 // 4697
Én is! :))))
Aztán eladnám, és a 1970-80 közötti létező típusokból vennék magamnak egy-egy jó állapotút. :))))
Aztán eladnám, és a 1970-80 közötti létező típusokból vennék magamnak egy-egy jó állapotút. :))))
csocsi2008-01-30 11:58:28 // 4696
Nem, oldalt megnéztem az adatokat.
Mindettől függetlenül nem kétséges mit választanék, természetesen a 159.
Mindettől függetlenül nem kétséges mit választanék, természetesen a 159.
Peti16V2008-01-30 11:51:33 // 4695
Neked ez jött le a tesztből? Pesszimista! :)))
Én inkább azt veszem észre, hogy - VÉGRE - kezd kimenni a divatból az olasz autók fikázása, és egyre több pozitív írás jelenik meg velük kapcsolatban!
Ezt persze ki is kellett érdemelni a fejlesztésekkel, de úgy látszik sikerül(t).
Én inkább azt veszem észre, hogy - VÉGRE - kezd kimenni a divatból az olasz autók fikázása, és egyre több pozitív írás jelenik meg velük kapcsolatban!
Ezt persze ki is kellett érdemelni a fejlesztésekkel, de úgy látszik sikerül(t).
Halesz2008-01-30 11:38:43 // 4694
Nem azt reklámozzák úgy, hogy a reklám végén megkérdik a faszit, hogy
"Te gazdag vagy?"
"Te gazdag vagy?"
csocsi2008-01-30 11:09:45 // 4693
De azért a bömös gyorsulása jobb :((
Grando2008-01-30 11:04:23 // 4692
Hogy olyan, mint a Punto? :DDDD ;)))
GEORGE2008-01-30 10:56:29 // 4691
És a kormány is pontos, nem túl nehéz, de visszajelez, a futómű pedig igazán kivételes. A 159 olyan könnyen mozog, mint valami Punto, pedig messze ez a legnehezebb autó a három közül. A karaktere teljesen más, mint benzinmotorral, ez itt egy fürge, ügyes jármű, azzal lomha, ólomlábú tehén. Ha 159-est vennének, csak dízellel vegyék.
ebből kiragadtam egy részletet :-)
ebből kiragadtam egy részletet :-)
Peti16V2008-01-30 10:22:43 // 4690
Bckk2008-01-29 12:07:45 // 4689
létezik de tényleg gagyi. ha kell, Egomban átadhatom archiv formatumban
Bckk2008-01-29 12:07:14 // 4688
nezd meg a forgalmidba h lehet e rapakolni, ha nints beleirva nem sajnos
Ronnie2008-01-27 11:15:18 // 4687
a2008-01-26 19:37:29 // 4686
Egyébként megmondom miért lesz kelendőbb: a céges autókat általában 2000 ccm-ig engedik.
a2008-01-26 19:36:12 // 4685
Mert azt kapnak cégesnek, pedig ezt szerettek volna :)
GEORGE2008-01-26 19:22:55 // 4684
Ezek a gyáva embrek,,,tudják mit kéne venni, mi a szép de nem merik.....az az gyávák :-)
Kompressz úr2008-01-26 19:02:50 // 4683
Ma volt egy kellemes élményem. A helyi szalonban voltunk, hazafelé indultunk, amikor a szalon parkolója melletti lámpánál megállt egy max. egy hónapos Avensis. Az Avensisből úgy nyújtották a nyakukat a népek, hogy jobban lássák az autót, hogy alig bírtam megállni nevetés nélkül.
Csak azt nem értem, miért vesznek akkor totoját :DDD
Csak azt nem értem, miért vesznek akkor totoját :DDD
GEORGE2008-01-26 18:34:15 // 4682
Osztom véleményed a nagyobb motor dologgal.
Tegnap voltam a Csiki begénél azt mondták ha rendesen meg van adva a 2,4 mjet motornak ami kell akkor sok kilométert elmegy gond nélkül.
Az ottani szaki is fényévekkel emelte megbizhatóság és futásteljesitménybe a TS mocik főlé.
Tegnap voltam a Csiki begénél azt mondták ha rendesen meg van adva a 2,4 mjet motornak ami kell akkor sok kilométert elmegy gond nélkül.
Az ottani szaki is fényévekkel emelte megbizhatóság és futásteljesitménybe a TS mocik főlé.
András bácsi2008-01-26 18:31:26 // 4681
Bár ma már az alapigazságok sem mindig igazak, de nagyobb motor = hosszabb élettartam.
Arra is kíváncsi leszek, hogy a biturbós T-jetek mennyit fognak bírni. 100e km? ;)
Arra is kíváncsi leszek, hogy a biturbós T-jetek mennyit fognak bírni. 100e km? ;)
GEORGE2008-01-26 18:23:58 // 4680
Szerintem lesz rá kereslet, most is vannak akik a világ összes kincséért sem vennének 2,4-est....
András bácsi2008-01-26 18:19:23 // 4679
Igazából nem értem, hogy a biturbo miért lenne itthon kelendő. Adózás, mint szempont kilőve, a szerkezet több hibaforrású, és gyengébb is mint a 2.4.
Bazsi2008-01-25 23:21:18 // 4678
a2008-01-24 14:54:54 // 4676
No végképp 166-talan lettem én is :( Ma elvitték a 66-ot, és már "csak" a 159 van... Rosszul esett látni, ahogy elhajtott a srác vele.
András bácsi2008-01-23 20:16:12 // 4675
Kár, hogy nem 17-es...
Alfati2008-01-23 16:51:51 // 4674
És akkor is, ha valakinek 1 könnyűfémfelni kell! A gyári 16"!
GabCsi2008-01-23 10:37:58 // 4673
Sziasztok!
Ha valaki 215/55R16-os nyárigumin töri a fejét, szóljon van egy két garniturám nagyon jó árba:)
Ha valaki 215/55R16-os nyárigumin töri a fejét, szóljon van egy két garniturám nagyon jó árba:)
András bácsi2008-01-23 09:21:28 // 4672
Létezik, de a magyarországi rész elég gyenge.